Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Mila Zečević , Petar Gidaković , Vesna Žabkar , Magdalena Wojnarowska , Mariusz Sołtysik , Søren Askegaard , Tabitha Maria Guldberg Andersen , Chih-Ping (Lola) Chen , Thomas Cleff
Konferencja:
EMCB 2020 Conference: Growing Business in Emerging Markets: Challenges and Drivers for Success, Ljubljana, Słowenia, od 2020-06-02 do 2020-06-03
Tytuł:
Cross Cultural Insights into Climate Change Concern and Green Consumption Values
Źródło:
EMCB 2020 Conference Proceedings : EMCB 2020 Conference : "Growing business in emerging markets: Challenges and drivers for success" : 2-3 June 2020, Ljubljana, Slovenia / eds.: Naresh K. Malhotra, Barbara Čater, Marin Alexander Marinov, Mateja Bodlaj, Mila Zečević - Ljubljana: School of Economics and Business University of Ljubljana, 2020, s. 74-77 - Bibliogr.
ISBN:
978-961-240-357-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168349506
rozdział w materiałach konferencyjnych
2

Tytuł:
Kooperacja jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa = Cooperation as a Factor of Competitive Advantage
Źródło:
Współczesne modele biznesu - diagnoza i perspektywy / [red. nauk. Paweł Antonowicz] - Sopot: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2011, s. 71-80. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7531-150-1
Nr:
2166744274
rozdział w materiałach konferencyjnych
1
Cross Cultural Insights into Climate Change Concern and Green Consumption Values / Mila Zečević, Petar Gidaković, Vesna Žabkar, Magdalena WOJNAROWSKA, Mariusz SOŁTYSIK, Søren Askegaard, Tabitha Maria Guldberg Andersen, Chih-Ping (Lola) Chen, Thomas Cleff // W: EMCB 2020 Conference Proceedings : EMCB 2020 Conference : "Growing business in emerging markets: Challenges and drivers for success" : 2-3 June 2020, Ljubljana, Slovenia / eds.: Naresh K. Malhotra, Barbara Čater, Marin Alexander Marinov, Mateja Bodlaj, Mila Zečević. - Ljubljana : School of Economics and Business University of Ljubljana, 2020. - S. 74-77. - Bibliogr. - ISBN 978-961-240-357-7. - Pełny tekst: https://www.researchgate.net/profile/Alisa_Mujkic/publication/342145458_Is_the_road_to_brand_love_and_loyalty_paved_with_emotional_attachment_a_serial_mediation_framework/links/5ee47e2d299bf1faac526a15/Is-the-road-to-brand-love-and-loyalty-paved-with-emotional-attachment-a-serial-mediation-framework.pdf
2
Kooperacja jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa = Cooperation as a Factor of Competitive Advantage / Mariusz SOŁTYSIK // W: Współczesne modele biznesu - diagnoza i perspektywy : II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Współczesne dylematy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw - teoria i praktyka / [red. nauk. Paweł Antonowicz]. - Sopot : Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2011. - S. 71-80. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7531-150-1
1
Zečević M., Gidaković P., Žabkar V., Wojnarowska M., Sołtysik M., Askegaard S., Guldberg Andersen T., Chen C., Cleff T., (2020), Cross Cultural Insights into Climate Change Concern and Green Consumption Values. [W:] Malhotra , Čater B., Marinov , Bodlaj M., Zečević M. (red.), EMCB 2020 Conference Proceedings : EMCB 2020 Conference : "Growing business in emerging markets: Challenges and drivers for success" : 2-3 June 2020, Ljubljana, Slovenia, Ljubljana : School of Economics and Business University of Ljubljana, s. 74-77.
2
Sołtysik M., (2011), Kooperacja jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. [W:] Antonowicz P. (red.), Współczesne modele biznesu - diagnoza i perspektywy: II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Współczesne dylematy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw - teoria i praktyka, Sopot : Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, s. 71-80.
1
@inbook{mkaUEK:2168349506,
author = "Mila Zečević and Petar Gidaković and Vesna Žabkar and Magdalena Wojnarowska and Mariusz Sołtysik and Søren Askegaard and Tabitha Maria Guldberg Andersen and Chih-Ping (Lola) Chen and Thomas Cleff",
title = "Cross Cultural Insights into Climate Change Concern and Green Consumption Values",
booktitle = "EMCB 2020 Conference Proceedings : EMCB 2020 Conference : "Growing business in emerging markets: Challenges and drivers for success" : 2-3 June 2020, Ljubljana, Slovenia",
pages = "74-77",
adress = "Ljubljana",
publisher = "School of Economics and Business University of Ljubljana",
year = "2020",
url = {https://www.researchgate.net/profile/Alisa_Mujkic/publication/342145458_Is_the_road_to_brand_love_and_loyalty_paved_with_emotional_attachment_a_serial_mediation_framework/links/5ee47e2d299bf1faac526a15/Is-the-road-to-brand-love-and-loyalty-paved-with-emotional-attachment-a-serial-mediation-framework.pdf},
isbn = "978-961-240-357-7",
}
2
@inbook{mkaUEK:2166744274,
author = "Mariusz Sołtysik",
title = "Kooperacja jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa",
booktitle = "Współczesne modele biznesu - diagnoza i perspektywy",
pages = "71-80",
adress = "Sopot",
publisher = "Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego",
year = "2011",
isbn = "978-83-7531-150-1",
}