Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Implementacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa = Implementation of the Corporate Social Responsibility Strategy
Źródło:
Journal of Ecology and Health. - R. 16, nr 1 (91) (2012) , s. 47-51. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 4.00 pkt
Nr:
2168228242
artykuł w czasopiśmie
2

Tytuł:
Modele parków technologicznych = Models of Technology Parks
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 890 (2012) , s. 5-20. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168256548
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Proces kształtowania społecznej odpowiedzialności organizacji = The Process of Formation of Corporate Social Responsibility
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 2 (2012) , s. 5-12. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168228690
artykuł w czasopiśmie
4

Tytuł:
Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi CSR = Creation of Enterprise Image with the Use of CSR Instruments
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 74 (2011) , s. 733-742. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marketing w działalności podmiotów rynkowych
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 662)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168220594
artykuł w czasopiśmie
5

Tytuł:
Metodyka ustalania celów rynkowych źródłem sukcesu organizacji = Methodics of Defining the Organization's Objectives
Źródło:
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 4/2 (2011) , s. 283-292. - Tytuł numeru: Źródła sukcesu organizacji - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168218512
artykuł w czasopiśmie
1
Implementacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa = Implementation of the Corporate Social Responsibility Strategy / Magdalena WOJNAROWSKA, Mariusz SOŁTYSIK // Journal of Ecology and Health. - R. 16, nr 1 (91) (styczeń-marzec 2012), s. 47-51. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 2082-2634
2
Modele parków technologicznych = Models of Technology Parks / Katarzyna BARTUSIK, Mariusz SOŁTYSIK // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 890 (2012), s. 5-20. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1898-6447
3
Proces kształtowania społecznej odpowiedzialności organizacji = The Process of Formation of Corporate Social Responsibility / Wiesław ŁUKASIŃSKI, Mariusz SOŁTYSIK // Handel Wewnętrzny. - nr 2 (2012), s. 5-12. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - ISSN 0438-5403
4
Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi CSR = Creation of Enterprise Image with the Use of CSR Instruments / Mariusz SOŁTYSIK // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 662). - nr 74 (2011), s. 733-742. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marketing w działalności podmiotów rynkowych. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/662/ZN_662.pdf. - ISSN 1896-382X
5
Metodyka ustalania celów rynkowych źródłem sukcesu organizacji = Methodics of Defining the Organization's Objectives / Mariusz SOŁTYSIK // Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 4/2 (2011), s. 283-292. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Źródła sukcesu organizacji. - Bibliogr. - ISSN 1732-1565
1
Wojnarowska M., Sołtysik M., (2012), Implementacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, "Journal of Ecology and Health", R. 16, nr 1 (91), s. 47-51.
2
Bartusik K., Sołtysik M., (2012), Modele parków technologicznych, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 890, s. 5-20.
3
Łukasiński W., Sołtysik M., (2012), Proces kształtowania społecznej odpowiedzialności organizacji, "Handel Wewnętrzny", nr 2, s. 5-12.
4
Sołtysik M., (2011), Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi CSR, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 74, s. 733-742; http://www.wzieu.pl/zn/662/ZN_662.pdf
5
Sołtysik M., (2011), Metodyka ustalania celów rynkowych źródłem sukcesu organizacji, "Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego", 4/2, s. 283-292.
1
@article{UEK:2168228242,
author = "Wojnarowska Magdalena and Sołtysik Mariusz",
title = "Implementacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa",
journal = "Journal of Ecology and Health",
number = "R. 16, 1 (91)",
pages = "47-51",
year = "2012",
}
2
@article{UEK:2168256548,
author = "Bartusik Katarzyna and Sołtysik Mariusz",
title = "Modele parków technologicznych",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "890",
pages = "5-20",
year = "2012",
}
3
@article{UEK:2168228690,
author = "Łukasiński Wiesław and Sołtysik Mariusz",
title = "Proces kształtowania społecznej odpowiedzialności organizacji",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "2",
pages = "5-12",
year = "2012",
}
4
@article{UEK:2168220594,
author = "Sołtysik Mariusz",
title = "Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi CSR",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "74",
pages = "733-742",
adress = "",
year = "2011",
issn = "1640-6818",
}
5
@article{UEK:2168218512,
author = "Sołtysik Mariusz",
title = "Metodyka ustalania celów rynkowych źródłem sukcesu organizacji",
journal = "Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego",
number = "4/2",
pages = "283-292",
adress = "",
year = "2011",
}