Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs = Innowacyjność dostawców usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście potrzeb rynkowych
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - vol. 63, nr 7 (2019) , s. 187-202. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
Project financed under National Science Centre (Poland) grant number 2016/23/B/HS4/03011
Lista 2019:
20.00 pkt
Nr:
2168343369
artykuł w czasopiśmie
2

Tytuł:
Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych = The Use of New Technologies as an Element of Creating the Image of a Tourism Company on the Internet
Źródło:
Folia Turistica. - nr 51 (2019) , s. 105-120. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168334243
artykuł w czasopiśmie
1
The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs = Innowacyjność dostawców usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście potrzeb rynkowych / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - vol. 63, nr 7 (2019), s. 187-202. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/142888/edition/74192/content. - ISSN 1899-3192
2
Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych = The Use of New Technologies as an Element of Creating the Image of a Tourism Company on the Internet / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 51 (2019), s. 105-120. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf. - ISSN 0867-3888
1
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2019), The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", vol. 63, nr 7, s. 187-202; https://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/142888/edition/74192/content
2
Borodako K., Rudnicki M., (2019), Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych, "Folia Turistica", nr 51, s. 105-120; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf
1
@article{UEK:2168343369,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "vol. 63, 7",
pages = "187-202",
year = "2019",
doi = {http://dx.doi.org/10.15611/pn.2019.7.15},
url = {https://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/142888/edition/74192/content},
}
2
@article{UEK:2168334243,
author = "Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych",
journal = "Folia Turistica",
number = "51",
pages = "105-120",
year = "2019",
doi = {http://dx.doi.org/10.5604/01.3001.0013.1584},
url = {http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf},
}