Publikacje wybranego autora

1

Konferencja:
2th International Conference of Tourism, Hospitality and Recreation, Poznań, Polska, od 2014-05-19 do 2014-05-21
Tytuł:
Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow
Źródło:
Tourism Research in a Changing World / ed. by Francisco Dias, Joanna Kosmaczewska, Ewa Dziedzic, Antonio Magliulo - Leiria: Tourism Research Group of Polytechnic Institute, 2014, s. 206-221 - Bibliogr.
ISBN:
978-989-98965-0-5
Tryb dostępu:
Nr:
2168295853
rozdział w materiałach konferencyjnych
2

Tytuł:
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow
Źródło:
Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014) , s. 1337-1348. - Summ.
Lista MNiSW:
a 20.00 pkt
Nr:
2168262266
artykuł w czasopiśmie
3

Tytuł:
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014) , s. 23-35. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168285495
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014, s. 227-235 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-24-2
Tryb dostępu:
Nr:
2168287571
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych
Źródło:
Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA2014, s. 114-179
Sygnatura:
NP-1502/Magazyn
Nr:
2168303659
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej
Adres wydawniczy:
Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014
Opis fizyczny:
144 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Projekt sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki, Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-64-8 ; 978-83-62511-69-3
Tryb dostępu:
Nr:
2168290759
monografia
7

Tytuł:
Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities
Źródło:
International Journal of Tourism Research. - vol. 16 iss. 2 (2014) , s. 137-145. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
a 30.00 pkt
Nr:
2168235718
artykuł w czasopiśmie
8

Tytuł:
Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : (na terenie województwa małopolskiego)
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: UKiP J&D Gębka, 2014
Opis fizyczny:
230 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-60837-78-8
Nr:
2168285575
monografia
9

Konferencja:
Management in the time of destabilization. German and Polish experience, Kraków, Polska, od 2014-12-05 do 2014-12-06
Tytuł:
Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation
Źródło:
Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 307-318. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9
Nr:
2168286595
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
10

Tytuł:
Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa
Źródło:
Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA2014, s. 180-254
Sygnatura:
NP-1502/Magazyn
Nr:
2168303661
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
11

Tytuł:
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland
Źródło:
Folia Turistica. - nr 32 (2014) , s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168286993
artykuł w czasopiśmie
12

Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych
Źródło:
Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce / ed. by Krzysztof Celuch - Warszawa: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014, s. 7-22. - Streszcz. - Bibliogr.
Seria:
(Monografie - Szkoła Główna Turystyki i Gospodarki w Warszawie)
ISBN:
978-83-63469-05-4
Nr:
2168287721
rozdział w monografii
13

Tytuł:
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 1 (25) (2014) , s. 213-230. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 805)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168277047
artykuł w czasopiśmie
14

Tytuł:
Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka" = Use of Mobile Applications as an Innovative Channel of Communication Between Tourism Businesses and Consumers. Case study: Wieliczka Salt Mine's Mobile Apps
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013) , s. 235-246. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168278565
artykuł w czasopiśmie
15

Tytuł:
Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau)
Źródło:
Martyrology Tourism - Polish Perspective / ed. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Wydawnictwo Proksenia, 2013, s. 79-99
Seria:
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 16)
ISBN:
978-83-60789-45-2
Nr:
2168252286
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
16

Tytuł:
Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012
Źródło:
Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki / red. Robert Pawlusiński - Kraków: Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, 2013, s. 365-373 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-88424-96-0
Nr:
2168286779
rozdział w monografii
17

Tytuł:
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013) , s. 31-40. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168278557
artykuł w czasopiśmie
18

Tytuł:
Funkcjonowanie programu "Moje boisko Orlik 2012" na terenie województwa małopolskiego
Źródło:
Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA2013, s. 93-154
Sygnatura:
NP-1444/Magazyn
Nr:
2168306543
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
19

Tytuł:
Próba oceny programu "Moje boisko Orlik 2012" w Małopolsce
Źródło:
Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA2013, s. 155-187
Sygnatura:
NP-1444/Magazyn
Nr:
2168306549
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
20

Tytuł:
Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych = Promote or Sell? - The Dilemma of the Tourist Companies Utilizing the Group-Buying Websites
Źródło:
Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - R. 11, nr 1, cz. 3 (2013) , s. 321-335. - Streszcz., Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168295083
artykuł w czasopiśmie
21

Tytuł:
Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych
Źródło:
Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013, s. 147-200
ISBN:
978-83-62511-67-9
Tryb dostępu:
Nr:
2168298939
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
1
Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow / Michał Rudnicki, Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA // W: Tourism Research in a Changing World / ed. by Francisco Dias, Joanna Kosmaczewska, Ewa Dziedzic, Antonio Magliulo. - Leiria : Tourism Research Group of Polytechnic Institute, 2014. - S. 206-221. - Bibliogr. - ISBN 978-989-98965-0-5. - Pełny tekst: http://www.icthr.byd.pl/userfiles/files/Tourism%20Research%20in%20a%20Changing%20World_Final.pdf
2
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014), s. 1337-1348. - Summ. - Pełny tekst: https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow. - ISSN 1354-8166
3
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014), s. 23-35. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf. - ISSN 1506-2635
4
The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał Rudnicki // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 227-235. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf
5
Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych / Krzysztof BORODAKO, Zbigniew BOREK, Michał RUDNICKI // W: Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2014), s. 114-179
6
Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. - 144 s. : il. ; 21 cm. - Projekt sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-64-8 ; 978-83-62511-69-3. - Pełny tekst: http://www.slideshare.net/borodako/usugi-specjalistyczne-w-turystyce-biznesowej-kb-jbmronline
7
Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // International Journal of Tourism Research. - vol. 16 iss. 2 (2014), s. 137-145. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1099-2340
8
Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : (na terenie województwa małopolskiego) / red. Jadwiga BERBEKA ; zespół aut.: Jadwiga BERBEKA, Zbigniew BOREK, Krzysztof BORODAKO, Karol GÖRNER, Krzysztof LIPECKI, Agata NIEMCZYK, Michał RUDNICKI, Józef SALA, Renata SEWERYN, Dominik ZIARKOWSKI. - Kraków : UKiP J&D Gębka, 2014. - 230 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-60837-78-8
9
Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE. - Cracow : Cracow University of Economics, 2014. - S. 307-318. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9
10
Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa / Michał RUDNICKI, Jadwiga BERBEKA // W: Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2014), s. 180-254
11
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 32 (2014), s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf. - ISSN 0867-3888
12
Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce : teoria i praktyka / ed. by Krzysztof Celuch. - Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014. - (Seria Monografie / Szkoła Główna Turystyki i Gospodarki w Warszawie). - S. 7-22. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63469-05-4
13
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 805). - 1 (25) (2014), s. 213-230. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf. - ISSN 1644-0501
14
Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka" = Use of Mobile Applications as an Innovative Channel of Communication Between Tourism Businesses and Consumers. Case study: Wieliczka Salt Mine's Mobile Apps / Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 235-246. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
15
Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau) / Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA // W: Martyrology Tourism - Polish Perspective / ed. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2013. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 16). - S. 79-99. - ISBN 978-83-60789-45-2
16
Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012 / Agata NIEMCZYK, Michał RUDNICKI // W: Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki / red. Robert Pawlusiński. - Kraków : Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, 2013. - S. 365-373. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88424-96-0
17
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 31-40. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
18
Funkcjonowanie programu "Moje boisko Orlik 2012" na terenie województwa małopolskiego / Michał RUDNICKI, Agata NIEMCZYK, Krzysztof LIPECKI // W: Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2013), s. 93-154
19
Próba oceny programu "Moje boisko Orlik 2012" w Małopolsce / Michał RUDNICKI, Karol GÖRNER, Jadwiga BERBEKA, Renata SEWERYN // W: Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2013), s. 155-187
20
Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych = Promote or Sell? - The Dilemma of the Tourist Companies Utilizing the Group-Buying Websites / Michał RUDNICKI // Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - R. 11, nr 1, cz. 3 (2013), s. 321-335. - Streszcz., Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf. - ISSN 2084-5189
21
Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych / Krzysztof BORODAKO, Dominik ZIARKOWSKI, Michał RUDNICKI // W: Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. - S. 147-200. - ISBN 978-83-62511-67-9. - Pełny tekst: http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/146/
1
Rudnicki M., Borodako K., Berbeka J., (2014), Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow. [W:] Dias F., Kosmaczewska J., Dziedzic E., Magliulo A. (red.), Tourism Research in a Changing World, Leiria : Tourism Research Group of Polytechnic Institute, s. 206-221.
2
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow, "Tourism Economics", vol. 20, nr 6, s. 1337-1348; https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow
3
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania", t. 24, nr 1, s. 23-35; http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf
4
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow. [W:] Malina A., Oczkowska R., Plichta J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 227-235.
5
Borodako K., Borek Z., Rudnicki M., (2014), Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków), s. 114-179.
6
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 144 s.
7
Borodako K., Rudnicki M., (2014), Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities, "International Journal of Tourism Research", vol. 16 iss. 2, s. 137-145.
8
Berbeka J., Borek Z., Borodako K., Görner K., Lipecki K., Niemczyk A., Rudnicki M., Sala J., Seweryn R., Ziarkowski D., (2014), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012": (na terenie województwa małopolskiego), Berbeka J. (red.), Kraków : UKiP J&D Gębka, 230 s.
9
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation. [W:] Baaken T., Teczke J. (red.), Managing Disruption and Destabilisation, Cracow : Cracow University of Economics, s. 307-318.
10
Rudnicki M., Berbeka J., (2014), Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków), s. 180-254.
11
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej, "Folia Turistica", nr 32, s. 195-213; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf
12
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych. [W:] Celuch K. (red.), Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce: teoria i praktyka, Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, s. 7-22.
13
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2014), Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", 1 (25), s. 213-230; http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf
14
Rudnicki M., (2013), Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka", "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 235-246.
15
Rudnicki M., Borodako K., Berbeka J., (2013), Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau). [W:] Berbeka J. (red.), Martyrology Tourism - Polish Perspective, Kraków : Wydawnictwo Proksenia, s. 79-99.
16
Niemczyk A., Rudnicki M., (2013), Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012. [W:] Pawlusiński R. (red.), Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki, Kraków : Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, s. 365-373.
17
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2013), Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 31-40.
18
Rudnicki M., Niemczyk A., Lipecki K., (2013), Funkcjonowanie programu "Moje boisko Orlik 2012" na terenie województwa małopolskiego. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego, s. 93-154.
19
Rudnicki M., Görner K., Berbeka J., Seweryn R., (2013), Próba oceny programu "Moje boisko Orlik 2012" w Małopolsce. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego, s. 155-187.
20
Rudnicki M., (2013), Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych, "Zarządzanie i Finanse", R. 11, nr 1, cz. 3, s. 321-335; http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf
21
Borodako K., Ziarkowski D., Rudnicki M., (2013), Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J. (red.), Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 147-200.
1
@inbook{UEK:2168295853,
author = "Rudnicki Michał and Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga",
title = "Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow",
booktitle = "Tourism Research in a Changing World",
pages = "206-221",
adress = "Leiria",
publisher = "Tourism Research Group of Polytechnic Institute",
year = "2014",
isbn = "978-989-98965-0-5",
}
2
@article{UEK:2168262266,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow",
journal = "Tourism Economics",
number = "vol. 20, 6",
pages = "1337-1348",
year = "2014",
}
3
@article{UEK:2168285495,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania",
number = "t. 24, 1",
pages = "23-35",
adress = "",
year = "2014",
}
4
@inbook{UEK:2168287571,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations",
pages = "227-235",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2014",
isbn = "978-83-62511-24-2",
}
5
@unpublished{UEK:2168303659,
author = "Borodako Krzysztof and Borek Zbigniew and Rudnicki Michał",
title = "Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych",
booktitle = "Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków)",
pages = "114-179",
year = "2014",
}
6
@book{UEK:2168290759,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2014",
isbn = "978-83-62511-64-8 ; 978-83-62511-69-3",
}
7
@article{UEK:2168235718,
author = "Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities",
journal = "International Journal of Tourism Research",
number = "vol. 16 iss. 2",
pages = "137-145",
year = "2014",
}
8
@book{UEK:2168285575,
author = "Berbeka Jadwiga and Borek Zbigniew and Borodako Krzysztof and Görner Karol and Lipecki Krzysztof and Niemczyk Agata and Rudnicki Michał and Sala Józef and Seweryn Renata and Ziarkowski Dominik",
title = "Funkcjonowanie i ocena programu Moje boisko Orlik 2012 : (na terenie województwa małopolskiego)",
editor = Berbeka Jadwiga,
adress = "Kraków",
publisher = "UKiP J&D Gębka",
year = "2014",
isbn = "978-83-60837-78-8",
}
9
@inbook{UEK:2168286595,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation",
booktitle = "Managing Disruption and Destabilisation",
pages = "307-318",
adress = "Cracow",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2014",
isbn = "978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9",
}
10
@unpublished{UEK:2168303661,
author = "Rudnicki Michał and Berbeka Jadwiga",
title = "Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa",
booktitle = "Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków)",
pages = "180-254",
year = "2014",
}
11
@article{UEK:2168286993,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej",
journal = "Folia Turistica",
number = "32",
pages = "195-213",
year = "2014",
}
12
@inbook{UEK:2168287721,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych",
booktitle = "Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce",
pages = "7-22",
adress = "Warszawa",
publisher = "Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji",
year = "2014",
issn = "",
isbn = "978-83-63469-05-4",
}
13
@article{UEK:2168277047,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "1 (25)",
pages = "213-230",
adress = "",
year = "2014",
issn = "1640-6818",
}
14
@article{UEK:2168278565,
author = "Rudnicki Michał",
title = "Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli Wieliczka",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "303",
pages = "235-246",
adress = "",
year = "2013",
}
15
@inbook{UEK:2168252286,
author = "Rudnicki Michał and Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga",
title = "Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau)",
booktitle = "Martyrology Tourism - Polish Perspective",
pages = "79-99",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Proksenia",
year = "2013",
issn = "",
isbn = "978-83-60789-45-2",
}
16
@inbook{UEK:2168286779,
author = "Niemczyk Agata and Rudnicki Michał",
title = "Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012",
booktitle = "Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki",
pages = "365-373",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ",
year = "2013",
isbn = "978-83-88424-96-0",
}
17
@article{UEK:2168278557,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "303",
pages = "31-40",
adress = "",
year = "2013",
}
18
@unpublished{UEK:2168306543,
author = "Rudnicki Michał and Niemczyk Agata and Lipecki Krzysztof",
title = "Funkcjonowanie programu Moje boisko Orlik 2012 na terenie województwa małopolskiego",
booktitle = "Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego",
pages = "93-154",
year = "2013",
}
19
@unpublished{UEK:2168306549,
author = "Rudnicki Michał and Görner Karol and Berbeka Jadwiga and Seweryn Renata",
title = "Próba oceny programu Moje boisko Orlik 2012 w Małopolsce",
booktitle = "Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego",
pages = "155-187",
year = "2013",
}
20
@article{UEK:2168295083,
author = "Rudnicki Michał",
title = "Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych",
journal = "Zarządzanie i Finanse",
number = "R. 11, 1, cz. 3",
pages = "321-335",
year = "2013",
}
21
@inbook{UEK:2168298939,
author = "Borodako Krzysztof and Ziarkowski Dominik and Rudnicki Michał",
title = "Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych",
booktitle = "Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie",
pages = "147-200",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-67-9",
}