Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych
Adres wydawniczy:
Warszawa: Difin, 2020
Opis fizyczny:
369 s.: il.; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-8085-509-0
Tryb dostępu:
Poziom I:
100.00 pkt
Nr:
2168350136
monografia
2

Tytuł:
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich : wizerunek - relacje - komunikacja
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2020
Opis fizyczny:
142 s.: il.; 21 cm
Seria:
(Turystyka, Rekreacja, Sport)
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja została dofinansowana ze środków subwencji przyznanych Uniwersytetowi Ekonomicznemu w Krakowie
ISBN:
978-83-8198-582-6 ; 978-83-8198-583-3
Poziom I:
100.00 pkt
Nr:
2168347912
monografia
3

Tytuł:
The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs = Innowacyjność dostawców usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście potrzeb rynkowych
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - vol. 63, nr 7 (2019) , s. 187-202. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
Project financed under National Science Centre (Poland) grant number 2016/23/B/HS4/03011
Lista 2019:
20.00 pkt
Nr:
2168343369
artykuł w czasopiśmie
4

Tytuł:
Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 149-170
ISBN:
978-83-8085-832-9
Poziom I:
20.00 pkt
Nr:
2168334999
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Metodyka badań własnych
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 118-130
ISBN:
978-83-8085-832-9
Poziom I:
20.00 pkt
Nr:
2168334995
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
6

Konferencja:
International Tourism Conference, Dubrownik, Chorwacja, od 2019-11-06 do 2019-11-09
Tytuł:
The Technological Dimension of Innovation Orientation in Polish Business Tourism Firms
Źródło:
Tourism in the VUCA World : Towards the Era of (Ir)responsibility : Book of Abstracts / ed. Izidora Marković Vukadin, Sanda Čorak - Zagreb: Institut za turizam, 2019, s. 105-107. - Dostępne tylko streszczenie - Bibliogr.
ISBN:
978-953-6145-44-7
Nr:
2168340601
varia
7

Tytuł:
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce
Promotor:
Promotor pomocniczy:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2019
Opis fizyczny:
512 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-454
Nr:
2168338341
doktorat
8

Tytuł:
Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych = The Use of New Technologies as an Element of Creating the Image of a Tourism Company on the Internet
Źródło:
Folia Turistica. - nr 51 (2019) , s. 105-120. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168334243
artykuł w czasopiśmie
1
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych / Michał RUDNICKI. - Warszawa : Difin, 2020. - 369 s. : il. ; 23 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-8085-509-0
2
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich : wizerunek - relacje - komunikacja / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Krzysztof LIPECKI, Michał RUDNICKI. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2020. - 142 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - (Turystyka, Rekreacja, Sport). - ISBN 978-83-8198-582-6 ; 978-83-8198-583-3
3
The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs = Innowacyjność dostawców usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście potrzeb rynkowych / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - vol. 63, nr 7 (2019), s. 187-202. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/142888/edition/74192/content. - ISSN 1899-3192
4
Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych / Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 149-170. - ISBN 978-83-8085-832-9
5
Metodyka badań własnych / Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 118-130. - ISBN 978-83-8085-832-9
6
The Technological Dimension of Innovation Orientation in Polish Business Tourism Firms / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Tourism in the VUCA World : Towards the Era of (Ir)responsibility : Book of Abstracts / ed. Izidora Marković Vukadin, Sanda Čorak. - Zagreb : Institut za turizam, 2019. - S. 105-107. - Dostępne tylko streszczenie. - Bibliogr. - ISBN 978-953-6145-44-7
7
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce / Michał RUDNICKI ; Promotor: Jadwiga BERBEKA; promotor pomocniczy: Krzysztof BORODAKO. - Kraków, 2019. - 512 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Spis treści: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200003415a ; Wstęp: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200003415b
8
Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych = The Use of New Technologies as an Element of Creating the Image of a Tourism Company on the Internet / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 51 (2019), s. 105-120. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf. - ISSN 0867-3888
1
Rudnicki M., (2020), Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych, Warszawa : Difin, 369 s.
2
Berbeka J., Borodako K., Lipecki K., Rudnicki M., (2020), Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich: wizerunek - relacje - komunikacja, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 142 s.
3
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2019), The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", vol. 63, nr 7, s. 187-202; https://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/142888/edition/74192/content
4
Rudnicki M., (2019), Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 149-170.
5
Berbeka J., Rudnicki M., (2019), Metodyka badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 118-130.
6
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2019), The Technological Dimension of Innovation Orientation in Polish Business Tourism Firms. [W:] Vukadin , Čorak S. (red.), Tourism in the VUCA World : Towards the Era of (Ir)responsibility : Book of Abstracts, Zagreb : Institut za turizam, s. 105-107.
7
Rudnicki M., (2019), Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce, Prom. Berbeka J., Kraków : , 512 k.
8
Borodako K., Rudnicki M., (2019), Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych, "Folia Turistica", nr 51, s. 105-120; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf
1
@book{UEK:2168350136,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2020",
url = {},
isbn = "978-83-8085-509-0",
}
2
@book{UEK:2168347912,
author = "Jadwiga Berbeka and Krzysztof Borodako and Krzysztof Lipecki and Michał Rudnicki",
title = "Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich : wizerunek - relacje - komunikacja",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2020",
issn = "",
isbn = "978-83-8198-582-6 ; 978-83-8198-583-3",
}
3
@article{UEK:2168343369,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "vol. 63, 7",
pages = "187-202",
year = "2019",
doi = {http://dx.doi.org/10.15611/pn.2019.7.15},
url = {https://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/142888/edition/74192/content},
}
4
@inbook{UEK:2168334999,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "149-170",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
5
@inbook{UEK:2168334995,
author = "Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Metodyka badań własnych",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "118-130",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
6
@misc{UEK:2168340601,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "The Technological Dimension of Innovation Orientation in Polish Business Tourism Firms",
booktitle = "Tourism in the VUCA World : Towards the Era of (Ir)responsibility : Book of Abstracts",
pages = "105-107",
adress = "Zagreb",
publisher = "Institut za turizam",
year = "2019",
isbn = "978-953-6145-44-7",
}
7
@unpublished{UEK:2168338341,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce",
adress = "Kraków",
year = "2019",
url = {},
}
8
@article{UEK:2168334243,
author = "Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych",
journal = "Folia Turistica",
number = "51",
pages = "105-120",
year = "2019",
doi = {http://dx.doi.org/10.5604/01.3001.0013.1584},
url = {http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf},
}