Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
The Development of FMCG Franchise Systems in Poland
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017, s. 233-241 - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication has been co-financed from funds granted to Faculty of Management, Cracow University of Economics, for supporting scientific research capability and for the development of young scientists and Ph.D. students
ISBN:
978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
The Effectiveness of Managing a Franchise Network in the Cross-Sectional View of the Main Theories of the New Institutional Economics
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017, s. 221-231 - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication has been financed from funds granted to Faculty of Management, Cracow University of Economics, for supporting scientific research capability
ISBN:
978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Networks in Management Sciences - the Typology and Directions of Conducted Research
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Aspects of Economic Transformations / ed. by Paweł LULA, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2016, s. 117-126 - Bibliogr.
Program badawczy:
Publication was financed from the funds granted to the Faculty of Management at Cracow University of Economics, within the framework of the subsidy for the maintenance of research potential
ISBN:
978-83-65173-70-6 ; 978-83-65173-71-3
Tryb dostępu:
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
4

Konferencja:
4rd International Scientific Conference on Contemporary Issues in Economics, Business and Management (EBM2016), Kragujevac, Serbia, od 2016-11-09 do 2016-11-11
Tytuł:
The Importance of Franchise Networks in Economy on the Example of Poland
Źródło:
Contemporary Issues in Economics, Business and Management : Conference Proceedings / ed. by Vesna Stojanović Aleksić - Kragujevac: Faculty of Economics University of Kragujevac, 2016, s. 351-357. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-86-6091-070-9
materiały konferencyjne (aut.)
5

Tytuł:
An Influence of the Qualities of the Knowledge-based Economy on the Development of Network Relations
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław KACZMAREK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 305-314 - Bibliogr.
Program badawczy:
This publication was financed by the Faculty of management of the Cracow University of Economics within the grants for maintaining the research potential
ISBN:
978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1
Tryb dostępu:
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Innovations in the Retail Sector and Their Influence on the Market = Innowacje w sektorze handlu detalicznego i ich wpływ na rynek
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 61, nr 5 (358) (2015) , s. 338-346. - Streszcz., summ., rez. - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication was financed from the funds granted to the Faculty of Management at the Cracow University of Economics, within the framework of subsidy for the maintenance of research potential
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
7

Tytuł:
Innovations in the Process of Changing the Retail Structure : the Case of Poland
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / ed. by Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 413-420 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
8

Tytuł:
Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów = Architectonical Innovations in Polish Retailing and Consumer Behaviour
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 38 (2015) , s. 89-99. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 865)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
9

Konferencja:
11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development", Kraków, Polska, od 2015-09-10 do 2015-09-11
Tytuł:
Innovations in Retail Sector and their Influence on the Market
Źródło:
Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development" / eds: Carmen Pintilescu, Bogdan Wierzbiński, Grigoris Zarotiadis - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 393-402. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65173-37-9
Tryb dostępu:
materiały konferencyjne (aut.)
10

Tytuł:
Advantages and Disadvantages of Franchise Systems for Franchisees in the FMCG Industry - Results of Pilot Studies in Małopolskie Voivodeship
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014, s. 209-216 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-24-2
Tryb dostępu:
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
11

Tytuł:
Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego w branży FMCG - wyniki badań w województwie małopolskim = Benefits of Belonging to the Franchise System in FMCG Sector - the Research Results in the Małopolska Viovodeship
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 34 (2014) , s. 149-159. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 823)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
12

Autor:
Malarewicz-Jakubów Agnieszka , Śmigielska Grażyna Maria , Ziółkowska Marta , Rutkowski Andrzej , Orzeł Karolina , Wąsikowski Adam , Bubiak Bogumiła , Rachoń Hanna
Tytuł:
Franczyza w Polsce : geneza - trendy - przykłady
Adres wydawniczy:
Warszawa: Texter, 2014
Opis fizyczny:
180 s.: il.; 24 cm.
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-7790-779-5
monografia
13

Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG - zarys problemu = Social Responsibility in FMCG Franchise Systems - Outline of Problem
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 31 (2013) , s. 341-349. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 776)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
14

Tytuł:
Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem IT w firmie ABM S.A. Wyposażenie Sklepów
Źródło:
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA - Warszawa: Difin SA, 2013, s. 225-231
ISBN:
978-83-7641-805-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
15

Tytuł:
Wiedza w rozwoju systemów franczyzowych
Źródło:
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA - Warszawa: Difin SA, 2013, s. 201-224 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7641-805-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
16

Konferencja:
Interational Symposium of Changes and New Trends in Education, Konya, Turcja, od 2013-11-22 do 2013-11-24
Tytuł:
The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow
Źródło:
International Symposium of Changes and New Trends in Education2013. - Referat wygłoszony - nieopublikowany
niepublikowane materiały konferencyjne (aut.)
17

Tytuł:
Franchising as a Method of Entering a Foreign Market by Polish Shopping Goods Chains
Źródło:
Contemporary Economies in the Face of New Challenges : Economic, Social and Legal Aspects / ed. by Ryszard BOROWIECKI, Andrzej JAKI, Tomasz ROJEK - Cracow: Fundation of the Cracow University of Economics, 2013, s. 269-281. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-03-7
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
18

Autor:
Orzeł Karolina , Wołoch Maciej
Tytuł:
Barriers to the Implementation of ERP Systems in Poland on the Example of a Meat Processing Company
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI - Cracow: Cracow University of Economics, 2013, s. 661-670
ISBN:
978-83-62511-77-8
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
19

Tytuł:
Market Analysis of CRM Systems Targeting Small and Medium Enterprises in Poland
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Transfer of Knowledge in the Contemporary Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI - Kraków: Foundation of the Cracow University of Economics, 2012, s. 127-146 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-02-0
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
20

Tytuł:
Wpływ ośrodka akademickiego Krakowa na rozwój regionu Małopolski = The Influence of Cracow's Academic Center for Development of Małopolska Region
Źródło:
Studia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN / red. Zbigniew Makieła, Andrzej SZROMNIK. - t. 141 (2012) , s. 229-244. - Tytuł numeru: Miasto innowacyjne - wiedza - przedsiębiorczość - marketing - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 5.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
21

Tytuł:
Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców = Brand and its Value form the Franchisee Standpoint
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 24 (2012) , s. 397-407. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : konkurencyjność i wizerunek podmiotów rynkowych
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 710)
Lista MNiSW:
b 5.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
22

Tytuł:
The Characteristics of the Polish Franchising Market Illustrated with an Example of the Apparel and Footwear Industry
Źródło:
Dilemmas of the Contemporary Economy Facing Global Changes / ed. by Jarosław KACZMAREK, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2012, s. 841-850. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-51-8
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
23

Tytuł:
Ekspansja polskich sieci franchisingowych za granicę = Polish Franchise Network Expansion
Źródło:
Zarządzanie - teoria, praktyka i perspektywy / red. Jan Adamczyk, Hanna Hall - Rzeszów: Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2012, s. 275-284. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7199-728-0
rozdział w monografii
24

Tytuł:
Franchising jako strategia wejścia do sfery gospodarowania nieruchomościami = Franchising as an Entry Strategy into the Real Estate Market
Źródło:
Świat Nieruchomości / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 77 (2011) , s. 23-29. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
25

Tytuł:
Problemy zarządzania wiedzą w systemach franchisingowych = Issues of Knowledge Management in Franchise Systems
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 175 (2011) , s. 115-123. - Tytuł numeru: Handel we współczesnej gospodarce : źródła i przejawy innowacyjności - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
26

Tytuł:
Franchising jako opcja rozwoju firmy - strategia Chains Builder i Turnkey = Franchising as a Business-Development Option - Chains Builder and Turnkey Strategy
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 73 (2011) , s. 633-644. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 661)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
27

Tytuł:
Rola uczelni we współczesnej gospodarce na przykładzie Małopolski = Role of University in Contemporary Economy on the Example of Malopolska
Źródło:
Procesy formowania więzi organizacyjnych we współczesnej gospodarce : integracja - kooperencja - klastering / red. nauk. Ryszard BOROWIECKI, Tomasz ROJEK - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2011, s. 301-314. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-90-7
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
28

Tytuł:
Sieci franchisingowe na rynku FMCG w Polsce
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2010, s. 77-89 - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-109-7
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
29

Tytuł:
Korzyści stosowania marketingu partnerskiego w relacjach sieć handlowa - dostawca = Advantages from Using Partnership Marketing between Supply Chains and Suppliers
Źródło:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing = Folia Scientiarum Universitatis Technicae Resoviensis. - z. 17, nr 2 (272) (2010) , s. 321-327. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
30

Tytuł:
Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych) = The Consumption Behaviors of Foreign Tourists Visiting Cracow - Survey Results
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 54 (2010) , s. 91-99. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 594)
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
31

Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju systemów CRM w usługach bankowych
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 55-66. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-078-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
32

Tytuł:
Dobra współpraca - nowe możliwości
Źródło:
Kurier UEK / [red. Małgorzata STRAKOWSKA-SZCZUREK]2009. - nr 6 (30), s. 32. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
varia
Zobacz opis całości
33

Tytuł:
Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych = CRM Concept in Building Relations on B2B Market - the Case of Franchising Systems
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 41 (2009) , s. 491-496. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo w marketingu
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 558)
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
artykuł w czasopiśmie
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju innowacji we współczesnym handlu detalicznym
Źródło:
Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce / kier. tematu Grażyna ŚMIGIEKSKA2014, s. 14-35
Sygnatura:
NP-1489/Magazyn
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Innowacje w handlu detalicznym - pojęcie i cechy
Źródło:
Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce / kier. tematu Grażyna ŚMIGIELSKA2014, s. 6-13
Sygnatura:
NP-1489/Magazyn
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
3

Autor:
Tytuł:
Ekspansja polskich sieci franczyzowych za granicę
Źródło:
Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce2012, s. 108-120 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1390/Magazyn
fragment pracy naukowo badawczej
4

Tytuł:
Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców
Źródło:
Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce2012, s. 99-107
Sygnatura:
NP-1390/Magazyn
fragment pracy naukowo badawczej
5

Autor:
Tytuł:
Charakterystyka polskiego rynku franczyzowego branży odzieżowej i obuwniczej
Źródło:
Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce2012, s. 87-98 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1390/Magazyn
fragment pracy naukowo badawczej
6

Tytuł:
Wiedza w rozwoju systemów franchisingowych
Źródło:
Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK2010, s. 192-216 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1096/Magazyn
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny, 2009
Opis fizyczny:
126 s.: il.; 30 cm.
Uwagi:
Załącznik, Bibliogr.
Program badawczy:
20/KHiIR/1/09/S/484
Sygnatura:
NP-1247/2/Magazyn
naukowo-badawcze
1
The Development of FMCG Franchise Systems in Poland / Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 233-241. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
2
The Effectiveness of Managing a Franchise Network in the Cross-Sectional View of the Main Theories of the New Institutional Economics / Jarosław PLICHTA, Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 221-231. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
3
Networks in Management Sciences - the Typology and Directions of Conducted Research / Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Aspects of Economic Transformations / ed. by Paweł LULA, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. - S. 117-126. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-70-6 ; 978-83-65173-71-3. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/fe/50/CFM_2016_01_online.pdf
4
The Importance of Franchise Networks in Economy on the Example of Poland / Karolina ORZEŁ // W: Contemporary Issues in Economics, Business and Management : Conference Proceedings / ed. by Vesna Stojanović Aleksić. - Kragujevac : Faculty of Economics University of Kragujevac, 2016. - S. 351-357. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-86-6091-070-9
5
An Influence of the Qualities of the Knowledge-based Economy on the Development of Network Relations / Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław KACZMAREK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 305-314. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/5f/2b/BOOK%20III%202015.pdf
6
Innovations in the Retail Sector and Their Influence on the Market = Innowacje w sektorze handlu detalicznego i ich wpływ na rynek / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // Handel Wewnętrzny. - R. 61, nr 5 (358) (2015), s. 338-346. - Streszcz., summ., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_5-2015.pdf. - ISSN 0438-5403
7
Innovations in the Process of Changing the Retail Structure : the Case of Poland / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / ed. by Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 413-420. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7
8
Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów = Architectonical Innovations in Polish Retailing and Consumer Behaviour / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 865). - nr 38 (2015), s. 89-99. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/865/ZN_865.pdf#page=89&view=Fit. - ISSN 1509-0507
9
Innovations in Retail Sector and their Influence on the Market / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // W: Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development" / eds: Carmen Pintilescu, Bogdan Wierzbiński, Grigoris Zarotiadis. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 393-402. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-37-9. - Pełny tekst: http://asecu2015.fundacjauek.krakow.pl/proceedings/32.pdf
10
Advantages and Disadvantages of Franchise Systems for Franchisees in the FMCG Industry - Results of Pilot Studies in Małopolskie Voivodeship / Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 209-216. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf
11
Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego w branży FMCG - wyniki badań w województwie małopolskim = Benefits of Belonging to the Franchise System in FMCG Sector - the Research Results in the Małopolska Viovodeship / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 823). - nr 34 (2014), s. 149-159. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/823/ZN_823.pdf. - ISSN 1509-0507
12
Franczyza w Polsce : geneza - trendy - przykłady / Agnieszka Malarewicz-Jakubów, Grażyna Maria ŚMIGIELSKA, Marta Ziółkowska, Andrzej Rutkowski, Karolina ORZEŁ, Adam Wąsikowski, Bogumiła Bubiak, Hanna Rachoń. - Warszawa : Texter, 2014. - 180 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7790-779-5
13
Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG - zarys problemu = Social Responsibility in FMCG Franchise Systems - Outline of Problem / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 776). - nr 31 (2013), s. 341-349. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach. - Pełny tekst: www.wzieu.pl/zn/776/ZN_776.pdf. - ISSN 1509-0507
14
Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem IT w firmie ABM S.A. Wyposażenie Sklepów / Karolina ORZEŁ // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa : Difin SA, 2013. - S. 225-231. - ISBN 978-83-7641-805-6
15
Wiedza w rozwoju systemów franczyzowych / Karolina ORZEŁ // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa : Difin SA, 2013. - S. 201-224. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7641-805-6
16
The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow / Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ // W: International Symposium of Changes and New Trends in Education : 22-24 November 2013, Konya, Turcja. - (2013). - Referat wygłoszony - nieopublikowany
17
Franchising as a Method of Entering a Foreign Market by Polish Shopping Goods Chains / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // W: Contemporary Economies in the Face of New Challenges : Economic, Social and Legal Aspects / ed. by Ryszard BOROWIECKI, Andrzej JAKI, Tomasz ROJEK. - Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, 2013. - S. 269-281. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-03-7
18
Barriers to the Implementation of ERP Systems in Poland on the Example of a Meat Processing Company / Karolina ORZEŁ, Maciej Wołoch // W: Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI. - Cracow : Cracow University of Economics, 2013. - S. 661-670. - ISBN 978-83-62511-77-8
19
Market Analysis of CRM Systems Targeting Small and Medium Enterprises in Poland / Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Transfer of Knowledge in the Contemporary Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI. - Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, 2012. - S. 127-146. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-02-0
20
Wpływ ośrodka akademickiego Krakowa na rozwój regionu Małopolski = The Influence of Cracow's Academic Center for Development of Małopolska Region / Iryna MANCZAK, Karolina ORZEŁ // Studia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN / red. Zbigniew Makieła, Andrzej SZROMNIK. - t. 141 (2012), s. 229-244. - Summ.. - Tytuł numeru: Miasto innowacyjne - wiedza - przedsiębiorczość - marketing. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://journals.pan.pl/dlibra/publication/111384/edition/96659/content. - ISSN 0079-3507
21
Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców = Brand and its Value form the Franchisee Standpoint / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 710). - nr 24 (2012), s. 397-407. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : konkurencyjność i wizerunek podmiotów rynkowych. - ISSN 1509-0507
22
The Characteristics of the Polish Franchising Market Illustrated with an Example of the Apparel and Footwear Industry / Karolina ORZEŁ // W: Dilemmas of the Contemporary Economy Facing Global Changes / ed. by Jarosław KACZMAREK, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, cop. 2012. - S. 841-850. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-51-8
23
Ekspansja polskich sieci franchisingowych za granicę = Polish Franchise Network Expansion / Karolina ORZEŁ // W: Zarządzanie - teoria, praktyka i perspektywy / red. Jan Adamczyk, Hanna Hall. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2012. - S. 275-284. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7199-728-0
24
Franchising jako strategia wejścia do sfery gospodarowania nieruchomościami = Franchising as an Entry Strategy into the Real Estate Market / Karolina ORZEŁ // Świat Nieruchomości / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 77 (2011), s. 23-29. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1231-8841
25
Problemy zarządzania wiedzą w systemach franchisingowych = Issues of Knowledge Management in Franchise Systems / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 175 (2011), s. 115-123. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Handel we współczesnej gospodarce : źródła i przejawy innowacyjności. - Bibliogr. - ISSN 1689-7374
26
Franchising jako opcja rozwoju firmy - strategia Chains Builder i Turnkey = Franchising as a Business-Development Option - Chains Builder and Turnkey Strategy / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 661). - nr 73 (2011), s. 633-644. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/661/ZN_661.pdf. - ISSN 1896-382X
27
Rola uczelni we współczesnej gospodarce na przykładzie Małopolski = Role of University in Contemporary Economy on the Example of Malopolska / Iryna MANCZAK, Karolina ORZEŁ // W: Procesy formowania więzi organizacyjnych we współczesnej gospodarce : integracja - kooperencja - klastering / red. nauk. Ryszard BOROWIECKI, Tomasz ROJEK. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2011. - S. 301-314. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-90-7
28
Sieci franchisingowe na rynku FMCG w Polsce / Karolina ORZEŁ // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2010. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 77-89. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-109-7
29
Korzyści stosowania marketingu partnerskiego w relacjach sieć handlowa - dostawca = Advantages from Using Partnership Marketing between Supply Chains and Suppliers / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing = Folia Scientiarum Universitatis Technicae Resoviensis. - z. 17, nr 2 (272) (2010), s. 321-327. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1234-3706
30
Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych) = The Consumption Behaviors of Foreign Tourists Visiting Cracow - Survey Results / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 594). - nr 54 (2010), s. 91-99. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. - ISSN 1896-382X
31
Uwarunkowania rozwoju systemów CRM w usługach bankowych / Karolina ORZEŁ // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2009. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 55-66. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-078-6
32
Dobra współpraca - nowe możliwości / Karolina ORZEŁ // Kurier UEK / [red. Małgorzata STRAKOWSKA-SZCZUREK]. - nr 6 (30) (2009), s. 32. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_06_2009. - ISSN 1689-7757
33
Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych = CRM Concept in Building Relations on B2B Market - the Case of Franchising Systems / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 558). - nr 41 (2009), s. 491-496. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo w marketingu. - ISSN 1896-382X
34
Uwarunkowania rozwoju innowacji we współczesnym handlu detalicznym / Karolina ORZEŁ // W: Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce / kier. tematu Grażyna ŚMIGIEKSKA. - (2014), s. 14-35
35
Innowacje w handlu detalicznym - pojęcie i cechy / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // W: Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce / kier. tematu Grażyna ŚMIGIELSKA. - (2014), s. 6-13
36
Ekspansja polskich sieci franczyzowych za granicę / K. ORZEŁ // W: Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce. - ([2012]), s. 108-120. - Bibliogr.
37
Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców / Karolina ORZEŁ // W: Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce. - ([2012]), s. 99-107
38
Charakterystyka polskiego rynku franczyzowego branży odzieżowej i obuwniczej / K. ORZEŁ // W: Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce. - ([2012]), s. 87-98. - Bibliogr.
39
Wiedza w rozwoju systemów franchisingowych / Karolina ORZEŁ // W: Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2010), s. 192-216. - Bibliogr.
40
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK ; autorzy: Jan SZUMILAK, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Grażyna ŚMIGIELSKA, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Jarosław PLICHTA, Adam FIGIEL, Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA, Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2009. - 126 s. : il. ; 30 cm. - Załącznik. - Bibliogr.
1
Orzeł K., (2017), Development of FMCG Franchise Systems in Poland. [W:] Seweryn R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 233-241.
2
Plichta J., Orzeł K., (2017), Effectiveness of Managing a Franchise Network in the Cross-Sectional View of the Main Theories of the New Institutional Economics. [W:] Seweryn R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 221-231.
3
Orzeł K., (2016), Networks in Management Sciences - the Typology and Directions of Conducted Research. [W:] Lula P., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Aspects of Economic Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 117-126.
4
Orzeł K., (2016), Importance of Franchise Networks in Economy on the Example of Poland. [W:] Aleksić (red.), Contemporary Issues in Economics, Business and Management : Conference Proceedings, Kragujevac : Faculty of Economics University of Kragujevac, s. 351-357.
5
Orzeł K., (2015), Influence of the Qualities of the Knowledge-based Economy on the Development of Network Relations. [W:] Malina A., Oczkowska R., Kaczmarek J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 305-314.
6
Śmigielska G., Orzeł K., (2015), Innovations in the Retail Sector and Their Influence on the Market, "Handel Wewnętrzny", R. 61, nr 5 (358), s. 338-346; http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_5-2015.pdf
7
Śmigielska G., Orzeł K., (2015), Innovations in the Process of Changing the Retail Structure : the Case of Poland. [W:] Mikuła B., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 413-420.
8
Śmigielska G., Orzeł K., (2015), Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 38, s. 89-99; http://www.wzieu.pl/zn/865/ZN_865.pdf#page=89&view=Fit
9
Śmigielska G., Orzeł K., (2015), Innovations in Retail Sector and their Influence on the Market. [W:] Pintilescu C., Wierzbiński B., Zarotiadis G. (red.), Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development", Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 393-402.
10
Orzeł K., (2014), Advantages and Disadvantages of Franchise Systems for Franchisees in the FMCG Industry - Results of Pilot Studies in Małopolskie Voivodeship. [W:] Malina A., Oczkowska R., Plichta J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 209-216.
11
Orzeł K., (2014), Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego w branży FMCG - wyniki badań w województwie małopolskim, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 34, s. 149-159; http://www.wzieu.pl/zn/823/ZN_823.pdf
12
Malarewicz-Jakubów A., Śmigielska G., Ziółkowska M., Rutkowski A., Orzeł K., Wąsikowski A., Bubiak B., Rachoń H., (2014), Franczyza w Polsce: geneza - trendy - przykłady, Warszawa : Texter, 180 s.
13
Orzeł K., (2013), Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG - zarys problemu, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 31, s. 341-349; www.wzieu.pl/zn/776/ZN_776.pdf
14
Orzeł K., (2013), Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem IT w firmie ABM S.A. Wyposażenie Sklepów. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 225-231.
15
Orzeł K., (2013), Wiedza w rozwoju systemów franczyzowych. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 201-224.
16
Brańka S., Orzeł K., (2013), Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow. [W:] International Symposium of Changes and New Trends in Education: 22-24 November 2013, Konya, Turcja
17
Śmigielska G., Orzeł K., (2013), Franchising as a Method of Entering a Foreign Market by Polish Shopping Goods Chains. [W:] Borowiecki R., Jaki A., Rojek T. (red.), Contemporary Economies in the Face of New Challenges : Economic, Social and Legal Aspects, Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, s. 269-281.
18
Orzeł K., Wołoch M., (2013), Barriers to the Implementation of ERP Systems in Poland on the Example of a Meat Processing Company. [W:] Lula P., Mikuła B., Jaki A. (red.), Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy, Cracow : Cracow University of Economics, s. 661-670.
19
Orzeł K., (2012), Market Analysis of CRM Systems Targeting Small and Medium Enterprises in Poland. [W:] Lula P., Mikuła B., Jaki A. (red.), Knowledge, Economy, Society : Transfer of Knowledge in the Contemporary Economy, Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 127-146.
20
Manczak I., Orzeł K., (2012), Wpływ ośrodka akademickiego Krakowa na rozwój regionu Małopolski, "Studia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN", t. 141, s. 229-244; http://journals.pan.pl/dlibra/publication/111384/edition/96659/content
21
Orzeł K., (2012), Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 24, s. 397-407.
22
Orzeł K., (2012), Characteristics of the Polish Franchising Market Illustrated with an Example of the Apparel and Footwear Industry. [W:] Kaczmarek J., Rojek T. (red.), Dilemmas of the Contemporary Economy Facing Global Changes, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 841-850.
23
Orzeł K., (2012), Ekspansja polskich sieci franchisingowych za granicę. [W:] Adamczyk J., Hall H. (red.), Zarządzanie - teoria, praktyka i perspektywy, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 275-284.
24
Orzeł K., (2011), Franchising jako strategia wejścia do sfery gospodarowania nieruchomościami, "Świat Nieruchomości", nr 77, s. 23-29.
25
Orzeł K., (2011), Problemy zarządzania wiedzą w systemach franchisingowych, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu", 175, s. 115-123.
26
Orzeł K., (2011), Franchising jako opcja rozwoju firmy - strategia Chains Builder i Turnkey, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 73, s. 633-644; http://www.wzieu.pl/zn/661/ZN_661.pdf
27
Manczak I., Orzeł K., (2011), Rola uczelni we współczesnej gospodarce na przykładzie Małopolski. [W:] Borowiecki R., Rojek T. (red.), Procesy formowania więzi organizacyjnych we współczesnej gospodarce : integracja - kooperencja - klastering, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, s. 301-314.
28
Orzeł K., (2010), Sieci franchisingowe na rynku FMCG w Polsce. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 77-89.
29
Orzeł K., (2010), Korzyści stosowania marketingu partnerskiego w relacjach sieć handlowa - dostawca, "Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing", z. 17, nr 2 (272), s. 321-327.
30
Orzeł K., (2010), Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa (wyniki badań ankietowych), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 54, s. 91-99.
31
Orzeł K., (2009), Uwarunkowania rozwoju systemów CRM w usługach bankowych. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 55-66.
32
Orzeł K., (2009), Dobra współpraca - nowe możliwości, "Kurier UEK", nr 6 (30), s. 32; http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_06_2009
33
Orzeł K., (2009), Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 41, s. 491-496.
34
Orzeł K., (2014), Uwarunkowania rozwoju innowacji we współczesnym handlu detalicznym. [W:] Śmigielska G. (kierownik tematu), Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce, s. 14-35.
35
Śmigielska G., Orzeł K., (2014), Innowacje w handlu detalicznym - pojęcie i cechy. [W:] Śmigielska G. (kierownik tematu), Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce, s. 6-13.
36
Orzeł K., ([2012]), Ekspansja polskich sieci franczyzowych za granicę. [W:] Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce, s. 108-120.
37
Orzeł K., ([2012]), Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców. [W:] Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce, s. 99-107.
38
Orzeł K., ([2012]), Charakterystyka polskiego rynku franczyzowego branży odzieżowej i obuwniczej. [W:] Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce, s. 87-98.
39
Orzeł K., (2010), Wiedza w rozwoju systemów franchisingowych. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy, s. 192-216.
40
Szumilak J., Surówka-Marszałek D., Śmigielska G., Szczepankiewicz W., Plichta J., Figiel A., Paliwoda-Matiolańska A., Brańka S., Orzeł K., (2009), Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych, Szromnik A. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 126 s.
1
@inbook{UEK:2168322353,
author = "Orzeł Karolina",
title = "The Development of FMCG Franchise Systems in Poland",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy",
pages = "233-241",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2017",
isbn = "978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1",
}
2
@inbook{UEK:2168322351,
author = "Plichta Jarosław and Orzeł Karolina",
title = "The Effectiveness of Managing a Franchise Network in the Cross-Sectional View of the Main Theories of the New Institutional Economics",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy",
pages = "221-231",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2017",
isbn = "978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1",
}
3
@inbook{UEK:2168310659,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Networks in Management Sciences - the Typology and Directions of Conducted Research",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Aspects of Economic Transformations",
pages = "117-126",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2016",
isbn = "978-83-65173-70-6 ; 978-83-65173-71-3",
}
4
@inproceedings{UEK:2168312755,
author = "Orzeł Karolina",
title = "The Importance of Franchise Networks in Economy on the Example of Poland",
booktitle = "Contemporary Issues in Economics, Business and Management : Conference Proceedings",
pages = "351-357",
adress = "Kragujevac",
publisher = "Faculty of Economics University of Kragujevac",
year = "2016",
isbn = "978-86-6091-070-9",
}
5
@inbook{UEK:2168304147,
author = "Orzeł Karolina",
title = "An Influence of the Qualities of the Knowledge-based Economy on the Development of Network Relations",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology",
pages = "305-314",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
isbn = "978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1",
}
6
@article{UEK:2168300313,
author = "Śmigielska Grażyna and Orzeł Karolina",
title = "Innovations in the Retail Sector and Their Influence on the Market",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 61, 5 (358)",
pages = "338-346",
year = "2015",
}
7
@inbook{UEK:2168300311,
author = "Śmigielska Grażyna and Orzeł Karolina",
title = "Innovations in the Process of Changing the Retail Structure : the Case of Poland",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy",
pages = "413-420",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
isbn = "978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7",
}
8
@article{UEK:2168297619,
author = "Śmigielska Grażyna and Orzeł Karolina",
title = "Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "38",
pages = "89-99",
adress = "",
year = "2015",
issn = "1640-6818",
}
9
@inproceedings{UEK:2168300359,
author = "Śmigielska Grażyna and Orzeł Karolina",
title = "Innovations in Retail Sector and their Influence on the Market",
booktitle = "Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development"",
pages = "393-402",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
isbn = "978-83-65173-37-9",
}
10
@inbook{UEK:2168287569,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Advantages and Disadvantages of Franchise Systems for Franchisees in the FMCG Industry - Results of Pilot Studies in Małopolskie Voivodeship",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations",
pages = "209-216",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2014",
isbn = "978-83-62511-24-2",
}
11
@article{UEK:2168286887,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego w branży FMCG - wyniki badań w województwie małopolskim",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "34",
pages = "149-159",
year = "2014",
issn = "1640-6818",
}
12
@book{UEK:2168293457,
author = "Malarewicz-Jakubów Agnieszka and Śmigielska Grażyna Maria and Ziółkowska Marta and Rutkowski Andrzej and Orzeł Karolina and Wąsikowski Adam and Bubiak Bogumiła and Rachoń Hanna",
title = "Franczyza w Polsce : geneza - trendy - przykłady",
adress = "Warszawa",
publisher = "Texter",
year = "2014",
isbn = "978-83-7790-779-5",
}
13
@article{UEK:2168263102,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG - zarys problemu",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "31",
pages = "341-349",
adress = "",
year = "2013",
issn = "1640-6818",
}
14
@inbook{UEK:2168261026,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem IT w firmie ABM S.A. Wyposażenie Sklepów",
booktitle = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "225-231",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin SA",
year = "2013",
isbn = "978-83-7641-805-6",
}
15
@inbook{UEK:2168261020,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Wiedza w rozwoju systemów franczyzowych",
booktitle = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "201-224",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin SA",
year = "2013",
isbn = "978-83-7641-805-6",
}
17
@inbook{UEK:2168254506,
author = "Śmigielska Grażyna and Orzeł Karolina",
title = "Franchising as a Method of Entering a Foreign Market by Polish Shopping Goods Chains",
booktitle = "Contemporary Economies in the Face of New Challenges : Economic, Social and Legal Aspects",
pages = "269-281",
adress = "Cracow",
publisher = "Fundation of the Cracow University of Economics",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-03-7",
}
18
@inbook{UEK:2168268722,
author = "Orzeł Karolina and Wołoch Maciej",
title = "Barriers to the Implementation of ERP Systems in Poland on the Example of a Meat Processing Company",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy",
pages = "661-670",
adress = "Cracow",
publisher = "Cracow University of Economics",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-77-8",
}
19
@inbook{UEK:2168243326,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Market Analysis of CRM Systems Targeting Small and Medium Enterprises in Poland",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Transfer of Knowledge in the Contemporary Economy",
pages = "127-146",
adress = "Kraków",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2012",
isbn = "978-83-62511-02-0",
}
20
@article{UEK:2168229550,
author = "Manczak Iryna and Orzeł Karolina",
title = "Wpływ ośrodka akademickiego Krakowa na rozwój regionu Małopolski",
journal = "Studia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN",
number = "t. 141",
pages = "229-244",
adress = "",
year = "2012",
}
21
@article{UEK:2168242430,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "24",
pages = "397-407",
adress = "",
year = "2012",
issn = "1640-6818",
}
22
@inbook{UEK:2168237934,
author = "Orzeł Karolina",
title = "The Characteristics of the Polish Franchising Market Illustrated with an Example of the Apparel and Footwear Industry",
booktitle = "Dilemmas of the Contemporary Economy Facing Global Changes",
pages = "841-850",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2012",
isbn = "978-83-62511-51-8",
}
23
@inbook{UEK:2168242996,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Ekspansja polskich sieci franchisingowych za granicę",
booktitle = "Zarządzanie - teoria, praktyka i perspektywy",
pages = "275-284",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej",
year = "2012",
isbn = "978-83-7199-728-0",
}
24
@article{UEK:2168222770,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Franchising jako strategia wejścia do sfery gospodarowania nieruchomościami",
journal = "Świat Nieruchomości",
number = "77",
pages = "23-29",
year = "2011",
}
25
@article{UEK:2168222884,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Problemy zarządzania wiedzą w systemach franchisingowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu",
number = "175",
pages = "115-123",
adress = "",
year = "2011",
}
26
@article{UEK:2168221780,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Franchising jako opcja rozwoju firmy - strategia Chains Builder i Turnkey",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "73",
pages = "633-644",
adress = "",
year = "2011",
issn = "1640-6818",
}
27
@inbook{UEK:2168219794,
author = "Manczak Iryna and Orzeł Karolina",
title = "Rola uczelni we współczesnej gospodarce na przykładzie Małopolski",
booktitle = "Procesy formowania więzi organizacyjnych we współczesnej gospodarce : integracja - kooperencja - klastering",
pages = "301-314",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
year = "2011",
isbn = "978-83-62511-90-7",
}
28
@inbook{UEK:2168225592,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Sieci franchisingowe na rynku FMCG w Polsce",
booktitle = "Marketing",
pages = "77-89",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2010",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-109-7",
}
29
@article{UEK:2161983154,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Korzyści stosowania marketingu partnerskiego w relacjach sieć handlowa - dostawca",
journal = "Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing",
number = "z. 17, 2 (272)",
pages = "321-327",
year = "2010",
}
30
@article{UEK:2166171979,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych)",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "54",
pages = "91-99",
adress = "",
year = "2010",
issn = "1640-6818",
}
31
@inbook{UEK:2162096109,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Uwarunkowania rozwoju systemów CRM w usługach bankowych",
booktitle = "Marketing",
pages = "55-66",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2009",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-078-6",
}
32
@article{UEK:2168275081,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Dobra współpraca - nowe możliwości",
journal = "Kurier UEK",
number = "6 (30)",
pages = "32",
year = "2009",
}
33
@article{UEK:2161796238,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "41",
pages = "491-496",
adress = "",
year = "2009",
issn = "1640-6818",
}
34
@unpublished{UEK:2168302145,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Uwarunkowania rozwoju innowacji we współczesnym handlu detalicznym",
booktitle = "Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce",
pages = "14-35",
year = "2014",
}
35
@unpublished{UEK:2168302143,
author = "Śmigielska Grażyna and Orzeł Karolina",
title = "Innowacje w handlu detalicznym - pojęcie i cechy",
booktitle = "Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce",
pages = "6-13",
year = "2014",
}
36
@unpublished{UEK:2168273170,
author = "Orzeł K.",
title = "Ekspansja polskich sieci franczyzowych za granicę",
booktitle = "Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce",
pages = "108-120",
year = "2012",
}
37
@unpublished{UEK:2168273168,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców",
booktitle = "Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce",
pages = "99-107",
year = "2012",
}
38
@unpublished{UEK:2168273150,
author = "Orzeł K.",
title = "Charakterystyka polskiego rynku franczyzowego branży odzieżowej i obuwniczej",
booktitle = "Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce",
pages = "87-98",
year = "2012",
}
39
@unpublished{UEK:2168245280,
author = "Orzeł Karolina",
title = "Wiedza w rozwoju systemów franchisingowych",
booktitle = "Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "192-216",
year = "2010",
}
40
@unpublished{UEK:2168229488,
author = "Szumilak Jan and Surówka-Marszałek Danuta and Śmigielska Grażyna and Szczepankiewicz Władysław and Plichta Jarosław and Figiel Adam and Paliwoda-Matiolańska Adriana and Brańka Sebastian and Orzeł Karolina",
title = "Rozwój form instytucjonalnych handlu",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny",
year = "2009",
}