Publikacje wybranego autora
1

Tytuł:
Problem kooperacji i rywalizacji w tworzeniu powiązań sieciowych między interesariuszami
Źródło:
Kluczowe narzędzia i elementy koncepcji co-management w budowaniu relacji kooperacyjnych z interesariuszami / red. nauk. Jarosław PLICHTA - Kraków: Wydawnictwo Attyka, 2022, s. 67-91 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65644-95-4 ; 978-83-65644-96-1
Poziom I:
20.00 pkt
Nr:
2168367820
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Konferencja:
38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Sewilla, Hiszpania, od 2021-11-23 do 2021-11-24
Tytuł:
Franchising from the Perspective of the Transaction Costs Theory
Źródło:
Innovation Management and Sustainable Economic Development in the Era of Global Pandemic : Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain / red. Khalid S. Soliman - King of Prussia, PA: International Business Information Management Association, 2021, s. 5034-5041. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Proceedings of the International Business Information Management Association Conference ; 38)
Program badawczy:
The publication was financed by subsidies awarded to the Cracow University of Economics.
ISBN:
978-0-9998551-7-1
Lista 2019 (Konferencja):
70.00 pkt
Nr:
2168359474
rozdział w materiałach konferencyjnych
3

Konferencja:
38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Sewilla, Hiszpania, od 2021-11-23 do 2021-11-24
Tytuł:
Logistics of Car Rallies on the Example of the Złombol Charity Rally
Źródło:
Innovation Management and Sustainable Economic Development in the Era of Global Pandemic : Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain / red. Khalid S. Soliman - King of Prussia, PA: International Business Information Management Association, 2021, s. 4783-4794. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Proceedings of the International Business Information Management Association Conference ; 38)
Program badawczy:
The publication was financed by subsidies awarded to the Cracow University of Economics.
ISBN:
978-0-9998551-7-1
Lista 2019 (Konferencja):
70.00 pkt
Nr:
2168359810
rozdział w materiałach konferencyjnych
4

Tytuł:
Źródła konkurencyjności handlowych systemów franczyzowych branży FMCG w Polsce
Adres wydawniczy:
Toruń: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 2020
Opis fizyczny:
189 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja wydana ze środków Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
ISBN:
978-83-7285-948-8 ; 978-83-7285-955-6
Poziom I:
120.00 pkt
Nr:
2168351690
monografia
5

Tytuł:
Introduction
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Determinants of Effectiveness of Economies and Organizations / red. Karolina ORZEŁ, Anna PIETRUSZKA-ORTYL - Toruń: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 2020, s. 9-11
ISBN:
978-83-7285-923-5 ; 978-83-7285-924-2
Tryb dostępu:
Nr:
2168348624
wstęp/zakończenie
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Knowledge, Economy, Society : Determinants of Effectiveness of Economies and Organizations
Redakcja:
Adres wydawniczy:
Toruń: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 2020
Opis fizyczny:
273 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Streszcz. przy rozdz., Bibliogr. przy rozdz.
Program badawczy:
Wydanie publikacji dofinansowane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie = The book was co-financed by Cracow University of Economics
ISBN:
978-83-7285-923-5 ; 978-83-7285-924-2
Tryb dostępu:
Poziom I:
40.00 pkt
Nr:
2168348604
Zobacz powiązane rozdziały
7

Tytuł:
Konkurencyjność handlowych systemów franczyzowych branży FMCG funkcjonujących w Polsce
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2019
Opis fizyczny:
299 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-456
Nr:
2168340899
doktorat
8

Tytuł:
Advantages of Private Label - Retailer's and Manufacturer's Perspective
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management / red. Andrzej JAKI, Piotr WÓJTOWICZ - Kraków: Foundation of the Cracow University of Economics, 2018, s. 185-194 - Bibliogr.
Program badawczy:
Publication was financed from the funds granted to the Faculty of Management at Cracow University of Economics, within the framework of the subsidy for the maintenance of research potential
ISBN:
978-83-65907-40-0 ; 978-83-65907-41-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168331163
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
9

Tytuł:
Marka własna w konkurowaniu detalicznych systemów franczyzowych branży FMCG = Private Label in the FMCG Retail Franchise Systems Competition = Sobstvennaâ marka v konkurirovanii frančajzingovyh sistemv rozničnoj torgovle tovarami povsednevnogo sprosa
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 6, t. 2 (2018) , s. 312-322. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168332279
artykuł w czasopiśmie
10

Tytuł:
The Development of FMCG Franchise Systems in Poland
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / red. Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017, s. 233-241 - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication has been co-financed from funds granted to Faculty of Management, Cracow University of Economics, for supporting scientific research capability and for the development of young scientists and Ph.D. students
ISBN:
978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
Tryb dostępu:
Nr:
2168322353
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
11

Tytuł:
The Effectiveness of Managing a Franchise Network in the Cross-Sectional View of the Main Theories of the New Institutional Economics
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / red. Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017, s. 223-231 - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication has been financed from funds granted to Faculty of Management, Cracow University of Economics, for supporting scientific research capability
ISBN:
978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
Tryb dostępu:
Nr:
2168322351
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
12

Konferencja:
4rd International Scientific Conference on Contemporary Issues in Economics, Business and Management (EBM2016), Kragujevac, Serbia, od 2016-11-09 do 2016-11-11
Tytuł:
The Importance of Franchise Networks in Economy on the Example of Poland
Źródło:
Contemporary Issues in Economics, Business and Management : Conference Proceedings / red. Vesna Stojanović-Aleksić - Kragujevac: Faculty of Economics University of Kragujevac, 2016, s. 351-357. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-86-6091-070-9
Tryb dostępu:
Nr:
2168312755
rozdział w materiałach konferencyjnych
13

Tytuł:
Networks in Management Sciences - the Typology and Directions of Conducted Research
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Aspects of Economic Transformations / red. Paweł LULA, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2016, s. 117-126 - Bibliogr.
Program badawczy:
Publication was financed from the funds granted to the Faculty of Management at Cracow University of Economics, within the framework of the subsidy for the maintenance of research potential
ISBN:
978-83-65173-70-6 ; 978-83-65173-71-3
Tryb dostępu:
Nr:
2168310659
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
14

Tytuł:
An Influence of the Qualities of the Knowledge-based Economy on the Development of Network Relations
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology / red. Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław KACZMAREK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 305-314 - Bibliogr.
Program badawczy:
This publication was financed by the Faculty of management of the Cracow University of Economics within the grants for maintaining the research potential
ISBN:
978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1
Tryb dostępu:
Nr:
2168304147
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
15

Tytuł:
Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów = Architectonical Innovations in Polish Retailing and Consumer Behaviour
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 38 (2015) , s. 89-99. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 865)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168297619
artykuł w czasopiśmie
16

Tytuł:
Innovations in the Retail Sector and Their Influence on the Market = Innowacje w sektorze handlu detalicznego i ich wpływ na rynek
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 5 (2015) , s. 338-346. - Streszcz., summ., rez. - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication was financed from the funds granted to the Faculty of Management at the Cracow University of Economics, within the framework of subsidy for the maintenance of research potential
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168300313
artykuł w czasopiśmie
17

Konferencja:
11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development", Kraków, Polska, od 2015-09-10 do 2015-09-11
Tytuł:
Innovations in Retail Sector and their Influence on the Market
Źródło:
Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development" / red. Carmen Pintilescu, Bogdan Wierzbiński, Grigoris Zarotiadis - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 393-402. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65173-37-9
Tryb dostępu:
Nr:
2168300359
rozdział w materiałach konferencyjnych
18

Tytuł:
Innovations in the Process of Changing the Retail Structure : the Case of Poland
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / red. Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 413-420 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168300311
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
19

Tytuł:
Innowacje w handlu detalicznym - pojęcie i cechy
Źródło:
Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce / kier. tematu Grażyna ŚMIGIELSKA, s. 6-13
Sygnatura:
NP-1489/Magazyn
Nr:
2168302143
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
20

Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju innowacji we współczesnym handlu detalicznym
Źródło:
Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce / kier. tematu Grażyna ŚMIGIEKSKA, s. 14-35
Sygnatura:
NP-1489/Magazyn
Nr:
2168302145
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
21

Autor:
Agnieszka Malarewicz-Jakubów , Grażyna Śmigielska , Marta Ziółkowska , Andrzej Rutkowski , Karolina Orzeł , Adam Wąsikowski , Bogumiła Bubiak , Hanna Rachoń
Tytuł:
Franczyza w Polsce : geneza - trendy - przykłady
Adres wydawniczy:
Warszawa: Texter, 2014
Opis fizyczny:
180 s.: il.; 24 cm.
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-7790-779-5
Nr:
2168293457
monografia
22

Tytuł:
Advantages and Disadvantages of Franchise Systems for Franchisees in the FMCG Industry - Results of Pilot Studies in Małopolskie Voivodeship
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / red. Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014, s. 209-216 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-24-2 ; 978-83-62511-59-4
Tryb dostępu:
Nr:
2168287569
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
23

Tytuł:
Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego w branży FMCG - wyniki badań w województwie małopolskim = Benefits of Belonging to the Franchise System in FMCG Sector - the Research Results in the Małopolska Viovodeship
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 34 (2014) , s. 149-159. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 823)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168286887
artykuł w czasopiśmie
24

Autor:
Karolina Orzeł , Maciej Wołoch
Tytuł:
Barriers to the Implementation of ERP Systems in Poland on the Example of a Meat Processing Company
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / red. Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013, s. 661-670
ISBN:
978-83-62511-77-8
Nr:
2168268722
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
25

Tytuł:
Wiedza w rozwoju systemów franczyzowych
Źródło:
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. Grażyna ŚMIGIELSKA - Warszawa: Difin SA, 2013, s. 201-224 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7641-805-6
Nr:
2168261020
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
26

Konferencja:
Interational Symposium of Changes and New Trends in Education, Konya, Turcja, od 2013-11-22 do 2013-11-24
Tytuł:
The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow
Źródło:
International Symposium of Changes and New Trends in Education, 22-24 November 2013, Konya, Turcja : Symposium Proceedings Book. Vol. 2 - Konya: Necmettin Erbakan University, 2013, s. 351-355 - Bibliogr.
Program badawczy:
This project has been financed by the National ScienceCentre, based on the decision no. DEC-2011/03/N/HS4/01581.
Tryb dostępu:
Nr:
2168293731
rozdział w materiałach konferencyjnych
27

Tytuł:
Franchising as a Method of Entering a Foreign Market by Polish Shopping Goods Chains
Źródło:
Contemporary Economies in the Face of New Challenges : Economic, Social and Legal Aspects / red. Ryszard BOROWIECKI, Andrzej JAKI, Tomasz ROJEK - Cracow: Fundation of the Cracow University of Economics, 2013, s. 269-281. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-03-7
Nr:
2168254506
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
28

Tytuł:
Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem IT w firmie ABM S.A. Wyposażenie Sklepów
Źródło:
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. Grażyna ŚMIGIELSKA - Warszawa: Difin SA, 2013, s. 225-231
ISBN:
978-83-7641-805-6
Nr:
2168261026
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
29

Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG - zarys problemu = Social Responsibility in FMCG Franchise Systems - Outline of Problem
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 31 (2013) , s. 341-349. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 776)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168263102
artykuł w czasopiśmie
30

Tytuł:
Wpływ ośrodka akademickiego Krakowa na rozwój regionu Małopolski = The Influence of Cracow's Academic Center for Development of Małopolska Region
Źródło:
Studia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN. - t. 141 (2012) , s. 229-244. - Tytuł numeru: Miasto innowacyjne - wiedza - przedsiębiorczość - marketing - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 5.00 pkt
Nr:
2168229550
artykuł w czasopiśmie
31

Tytuł:
Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców
Źródło:
Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce, s. 99-107
Sygnatura:
NP-1390/Magazyn
Nr:
2168273168
fragment pracy naukowo badawczej
32

Tytuł:
Market Analysis of CRM Systems Targeting Small and Medium Enterprises in Poland
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Transfer of Knowledge in the Contemporary Economy / red. Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI - Kraków: Foundation of the Cracow University of Economics, 2012, s. 127-146 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-02-0
Nr:
2168243326
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
33

Tytuł:
Charakterystyka polskiego rynku franczyzowego branży odzieżowej i obuwniczej
Źródło:
Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce, s. 87-98 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1390/Magazyn
Nr:
2168273150
fragment pracy naukowo badawczej
34

Tytuł:
Ekspansja polskich sieci franczyzowych za granicę
Źródło:
Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce, s. 108-120 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1390/Magazyn
Nr:
2168273170
fragment pracy naukowo badawczej
35

Tytuł:
The Characteristics of the Polish Franchising Market Illustrated with an Example of the Apparel and Footwear Industry
Źródło:
Dilemmas of the Contemporary Economy Facing Global Changes / red. Jarosław KACZMAREK, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, cop. 2012, s. 841-850. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-51-8
Nr:
2168237934
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
36

Tytuł:
Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców = Brand and its Value form the Franchisee Standpoint
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 24 (2012) , s. 397-407. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : konkurencyjność i wizerunek podmiotów rynkowych
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 710)
Lista MNiSW:
b 5.00 pkt
Nr:
2168242430
artykuł w czasopiśmie
37

Tytuł:
Ekspansja polskich sieci franchisingowych za granicę = Polish Franchise Network Expansion
Źródło:
Zarządzanie - teoria, praktyka i perspektywy / red. Jan Adamczyk, Hanna Hall - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2012, s. 275-284. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7199-728-0
Nr:
2168242996
rozdział w monografii
38

Tytuł:
Rola uczelni we współczesnej gospodarce na przykładzie Małopolski = Role of University in Contemporary Economy on the Example of Malopolska
Źródło:
Procesy formowania więzi organizacyjnych we współczesnej gospodarce : integracja - kooperencja - klastering / red. Ryszard BOROWIECKI, Tomasz ROJEK - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2011, s. 301-314. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-90-7
Nr:
2168219794
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
39

Tytuł:
Problemy zarządzania wiedzą w systemach franchisingowych = Issues of Knowledge Management in Franchise Systems
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 175 (2011) , s. 115-123. - Tytuł numeru: Handel we współczesnej gospodarce : źródła i przejawy innowacyjności - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168222884
artykuł w czasopiśmie
40

Tytuł:
Nie samą teorią człowiek żyje, czyli wyjazd seminaryjno-studyjny Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych
Źródło:
Kurier UEK. - nr 3, s. 20
Tryb dostępu:
Nr:
2168344856
varia
41

Tytuł:
Franchising jako strategia wejścia do sfery gospodarowania nieruchomościami = Franchising as an Entry Strategy into the Real Estate Market
Źródło:
Świat Nieruchomości. - nr 77 (2011) , s. 23-29. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168222770
artykuł w czasopiśmie
42

Tytuł:
Franchising jako opcja rozwoju firmy - strategia Chains Builder i Turnkey = Franchising as a Business-Development Option - Chains Builder and Turnkey Strategy
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 73 (2011) , s. 633-644. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 661)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168221780
artykuł w czasopiśmie
43

Tytuł:
Wiedza w rozwoju systemów franchisingowych
Źródło:
Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK, s. 192-216 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1096/Magazyn
Nr:
2168245280
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
44

Tytuł:
Sieci franchisingowe na rynku FMCG w Polsce
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2010, s. 77-89 - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-109-7
Nr:
2168225592
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
45

Tytuł:
Korzyści stosowania marketingu partnerskiego w relacjach sieć handlowa - dostawca = Advantages from Using Partnership Marketing between Supply Chains and Suppliers
Źródło:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing = Folia Scientiarum Universitatis Technicae Resoviensis. - z. 17, nr 2 (272) (2010) , s. 321-327. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2161983154
artykuł w czasopiśmie
46

Tytuł:
Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych) = The Consumption Behaviors of Foreign Tourists Visiting Cracow - Survey Results
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 54 (2010) , s. 91-99. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 594)
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2166171979
artykuł w czasopiśmie
47

Tytuł:
Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych = CRM Concept in Building Relations on B2B Market - the Case of Franchising Systems
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 41 (2009) , s. 491-496. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo w marketingu
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 558)
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2161796238
artykuł w czasopiśmie
48

Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju systemów CRM w usługach bankowych
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 55-66. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-078-6
Nr:
2162096109
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
49

Tytuł:
Dobra współpraca - nowe możliwości
Źródło:
Kurier UEK. - nr 6 (30), s. 32
Tryb dostępu:
Nr:
2168275081
varia
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych
Kierownictwo:
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2009
Opis fizyczny:
126 s.: il.; 30 cm.
Uwagi:
Załącznik, Bibliogr.
Program badawczy:
20/KHiIR/1/09/S/484
Sygnatura:
NP-1247/2/Magazyn
Nr:
2168229488
naukowo-badawcze
1
Problem kooperacji i rywalizacji w tworzeniu powiązań sieciowych między interesariuszami / Karolina ORZEŁ // W: Kluczowe narzędzia i elementy koncepcji co-management w budowaniu relacji kooperacyjnych z interesariuszami / red. nauk. Jarosław PLICHTA. - Kraków: Wydawnictwo Attyka, 2022. - S. 67-91. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65644-95-4 ; 978-83-65644-96-1
2
Franchising from the Perspective of the Transaction Costs Theory / Karolina ORZEŁ // W: Innovation Management and Sustainable Economic Development in the Era of Global Pandemic : Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain / red. Khalid S. Soliman . - King of Prussia, PA: International Business Information Management Association, 2021. - (Proceedings of the International Business Information Management Association Conference, ISSN 2767-9640 ; 38). - S. 5034-5041. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-0-9998551-7-1. - Pełny tekst: https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZwFVlXZ9ukPs6dRGP8dOX1cGNDWtQIrVnBk#folder=11305804991&tpl=publicfoldergrid ; Spis treści: https://ibima.org/accepted-paper/franchising-from-the-perspective-of-the-transaction-costs-theory/Wstęp:
3
Logistics of Car Rallies on the Example of the Złombol Charity Rally / Karolina ORZEŁ, Monika ZIÓŁKO // W: Innovation Management and Sustainable Economic Development in the Era of Global Pandemic : Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain / red. Khalid S. Soliman . - King of Prussia, PA: International Business Information Management Association, 2021. - (Proceedings of the International Business Information Management Association Conference, ISSN 2767-9640 ; 38). - S. 4783-4794. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-0-9998551-7-1. - Pełny tekst: https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZwFVlXZ9ukPs6dRGP8dOX1cGNDWtQIrVnBk#folder=11305804991&tpl=publicfoldergrid ; Spis treści: https://ibima.org/accepted-paper/logistics-of-car-rallies-on-the-example-of-the-zlombol-charity-rally/Wstęp:
4
Źródła konkurencyjności handlowych systemów franczyzowych branży FMCG w Polsce / Karolina ORZEŁ. - Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 2020. - 189 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7285-948-8 ; 978-83-7285-955-6
5
Introduction / Karolina ORZEŁ, Anna PIETRUSZKA-ORTYL // W: Knowledge, Economy, Society : Determinants of Effectiveness of Economies and Organizations / ed. by Karolina ORZEŁ, Anna PIETRUSZKA-ORTYL. - Toruń: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 2020. - S. 9-11. - ISBN 978-83-7285-923-5 ; 978-83-7285-924-2. - Pełny tekst: https://cmq.uek.krakow.pl/wp-content/uploads/2022/04/03-Determinants-of-effectiveness-platforma-internetowa-2020-10-28.pdf
6
Knowledge, Economy, Society : Determinants of Effectiveness of Economies and Organizations / ed. by Karolina ORZEŁ, Anna PIETRUSZKA-ORTYL. - Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 2020. - 273 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. przy rozdz. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 978-83-7285-923-5 ; 978-83-7285-924-2. - Pełny tekst: https://cmq.uek.krakow.pl/wp-content/uploads/2022/04/03-Determinants-of-effectiveness-platforma-internetowa-2020-10-28.pdf
7
Konkurencyjność handlowych systemów franczyzowych branży FMCG funkcjonujących w Polsce / Karolina ORZEŁ ; Promotor: Grażyna ŚMIGIELSKA. - Kraków, 2019. - 299 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
8
Advantages of Private Label - Retailer's and Manufacturer's Perspective / Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management / ed. by Andrzej JAKI, Piotr WÓJTOWICZ. - Kraków: Foundation of the Cracow University of Economics, 2018. - S. 185-194. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-40-0 ; 978-83-65907-41-7. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/9b/df/CFM%203_2018_PDF%20ONLINE.pdf
9
Marka własna w konkurowaniu detalicznych systemów franczyzowych branży FMCG = Private Label in the FMCG Retail Franchise Systems Competition = Sobstvennaâ marka v konkurirovanii frančajzingovyh sistemv rozničnoj torgovle tovarami povsednevnogo sprosa / Karolina ORZEŁ // Handel Wewnętrzny. - nr 6, t. 2 (2018), s. 312-322. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/gospodarka/171577144. - ISSN 0438-5403
10
The Development of FMCG Franchise Systems in Poland / Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 233-241. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/97/c6/ECONOMY_%20CFM%202017.pdf
11
The Effectiveness of Managing a Franchise Network in the Cross-Sectional View of the Main Theories of the New Institutional Economics / Jarosław PLICHTA, Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 223-231. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/97/c6/ECONOMY_%20CFM%202017.pdf
12
The Importance of Franchise Networks in Economy on the Example of Poland / Karolina ORZEŁ // W: Contemporary Issues in Economics, Business and Management : Conference Proceedings / red. Vesna Stojanović-Aleksić . - Kragujevac: Faculty of Economics University of Kragujevac, 2016. - S. 351-357. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-86-6091-070-9. - Pełny tekst: http://ebm.ekfak.kg.ac.rs/sites/default/files/download/EBM2016%20Proceedings.pdf
13
Networks in Management Sciences - the Typology and Directions of Conducted Research / Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Aspects of Economic Transformations / ed. by Paweł LULA, Tomasz ROJEK. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. - S. 117-126. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-70-6 ; 978-83-65173-71-3. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/fe/50/CFM_2016_01_online.pdf
14
An Influence of the Qualities of the Knowledge-based Economy on the Development of Network Relations / Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław KACZMAREK. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 305-314. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/5f/2b/BOOK%20III%202015.pdf
15
Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów = Architectonical Innovations in Polish Retailing and Consumer Behaviour / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 865). - nr 38 (2015), s. 89-99. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/865/ZN_865.pdf#page=89&view=Fit. - ISSN 1509-0507
16
Innovations in the Retail Sector and Their Influence on the Market = Innowacje w sektorze handlu detalicznego i ich wpływ na rynek / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // Handel Wewnętrzny. - nr 5 (2015), s. 338-346. - Streszcz., summ., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/gospodarka/171407345. - ISSN 0438-5403
17
Innovations in Retail Sector and their Influence on the Market / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // W: Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development" / eds: Carmen Pintilescu, Bogdan Wierzbiński, Grigoris Zarotiadis. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 393-402. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-37-9. - Pełny tekst: http://asecu2015.fundacjauek.krakow.pl/proceedings/32.pdf
18
Innovations in the Process of Changing the Retail Structure : the Case of Poland / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / ed. by Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 413-420. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7. - Pełny tekst: https://cmq.uek.krakow.pl/wp-content/uploads/2022/04/Book-II-2015.pdf
19
Innowacje w handlu detalicznym - pojęcie i cechy / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // W: Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce / kier. tematu Grażyna ŚMIGIELSKA. - (2014), s. 6-13
20
Uwarunkowania rozwoju innowacji we współczesnym handlu detalicznym / Karolina ORZEŁ // W: Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce / kier. tematu Grażyna ŚMIGIEKSKA. - (2014), s. 14-35
21
Franczyza w Polsce : geneza - trendy - przykłady / Agnieszka Malarewicz-Jakubów, Grażyna Maria ŚMIGIELSKA, Marta Ziółkowska, Andrzej Rutkowski, Karolina ORZEŁ, Adam Wąsikowski, Bogumiła Bubiak, Hanna Rachoń. - Warszawa : Texter, 2014. - 180 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7790-779-5
22
Advantages and Disadvantages of Franchise Systems for Franchisees in the FMCG Industry - Results of Pilot Studies in Małopolskie Voivodeship / Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 209-216. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2 ; 978-83-62511-59-4. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf
23
Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego w branży FMCG - wyniki badań w województwie małopolskim = Benefits of Belonging to the Franchise System in FMCG Sector - the Research Results in the Małopolska Viovodeship / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 823). - nr 34 (2014), s. 149-159. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/823/ZN_823.pdf. - ISSN 1509-0507
24
Barriers to the Implementation of ERP Systems in Poland on the Example of a Meat Processing Company / Karolina ORZEŁ, Maciej Wołoch // W: Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI. - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013. - S. 661-670. - ISBN 978-83-62511-77-8
25
Wiedza w rozwoju systemów franczyzowych / Karolina ORZEŁ // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa: Difin SA, 2013. - S. 201-224. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7641-805-6
26
The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow / Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ // W: International Symposium of Changes and New Trends in Education, 22-24 November 2013, Konya, Turcja : Symposium Proceedings Book. Vol. 2. - Konya: Necmettin Erbakan University, 2013. - S. 351-355. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://egtsemp.konya.edu.tr/pdf/proceedings_vol2.pdf
27
Franchising as a Method of Entering a Foreign Market by Polish Shopping Goods Chains / Grażyna ŚMIGIELSKA, Karolina ORZEŁ // W: Contemporary Economies in the Face of New Challenges : Economic, Social and Legal Aspects / ed. by Ryszard BOROWIECKI, Andrzej JAKI, Tomasz ROJEK. - Cracow: Fundation of the Cracow University of Economics, 2013. - S. 269-281. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-03-7
28
Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem IT w firmie ABM S.A. Wyposażenie Sklepów / Karolina ORZEŁ // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa: Difin SA, 2013. - S. 225-231. - ISBN 978-83-7641-805-6
29
Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG - zarys problemu = Social Responsibility in FMCG Franchise Systems - Outline of Problem / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 776). - nr 31 (2013), s. 341-349. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/776/ZN_776.pdf. - ISSN 1509-0507
30
Wpływ ośrodka akademickiego Krakowa na rozwój regionu Małopolski = The Influence of Cracow's Academic Center for Development of Małopolska Region / Iryna MANCZAK, Karolina ORZEŁ // Studia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN / red. Zbigniew Makieła, Andrzej SZROMNIK. - t. 141 (2012), s. 229-244. - Summ.. - Tytuł numeru: Miasto innowacyjne - wiedza - przedsiębiorczość - marketing. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://journals.pan.pl/dlibra/publication/111384/edition/96659/content. - ISSN 0079-3507
31
Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców / Karolina ORZEŁ // W: Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce. - ([2012]), s. 99-107
32
Market Analysis of CRM Systems Targeting Small and Medium Enterprises in Poland / Karolina ORZEŁ // W: Knowledge, Economy, Society : Transfer of Knowledge in the Contemporary Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI. - Kraków: Foundation of the Cracow University of Economics, 2012. - S. 127-146. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-02-0
33
Charakterystyka polskiego rynku franczyzowego branży odzieżowej i obuwniczej / K. ORZEŁ // W: Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce. - ([2012]), s. 87-98. - Bibliogr.
34
Ekspansja polskich sieci franczyzowych za granicę / K. ORZEŁ // W: Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce. - ([2012]), s. 108-120. - Bibliogr.
35
The Characteristics of the Polish Franchising Market Illustrated with an Example of the Apparel and Footwear Industry / Karolina ORZEŁ // W: Dilemmas of the Contemporary Economy Facing Global Changes / ed. by Jarosław KACZMAREK, Tomasz ROJEK. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, cop. 2012. - S. 841-850. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-51-8
36
Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców = Brand and its Value form the Franchisee Standpoint / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 710). - nr 24 (2012), s. 397-407. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : konkurencyjność i wizerunek podmiotów rynkowych. - ISSN 1509-0507
37
Ekspansja polskich sieci franchisingowych za granicę = Polish Franchise Network Expansion / Karolina ORZEŁ // W: Zarządzanie - teoria, praktyka i perspektywy / red. Jan Adamczyk, Hanna Hall. - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2012. - S. 275-284. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7199-728-0
38
Rola uczelni we współczesnej gospodarce na przykładzie Małopolski = Role of University in Contemporary Economy on the Example of Malopolska / Iryna MANCZAK, Karolina ORZEŁ // W: Procesy formowania więzi organizacyjnych we współczesnej gospodarce : integracja - kooperencja - klastering / red. nauk. Ryszard BOROWIECKI, Tomasz ROJEK. - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2011. - S. 301-314. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-90-7
39
Problemy zarządzania wiedzą w systemach franchisingowych = Issues of Knowledge Management in Franchise Systems / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 175 (2011), s. 115-123. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Handel we współczesnej gospodarce : źródła i przejawy innowacyjności. - Bibliogr. - ISSN 1689-7374
40
Nie samą teorią człowiek żyje, czyli wyjazd seminaryjno-studyjny Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych / Karolina ORZEŁ // Kurier UEK / [red. Małgorzata STRAKOWSKA-SZCZUREK, Łukasz SALWAROWSKI]. - nr 3 (2011), s. 20. - Pełny tekst: http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr3_2011_www/10. - ISSN 1689-7757
41
Franchising jako strategia wejścia do sfery gospodarowania nieruchomościami = Franchising as an Entry Strategy into the Real Estate Market / Karolina ORZEŁ // Świat Nieruchomości / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 77 (2011), s. 23-29. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1231-8841
42
Franchising jako opcja rozwoju firmy - strategia Chains Builder i Turnkey = Franchising as a Business-Development Option - Chains Builder and Turnkey Strategy / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 661). - nr 73 (2011), s. 633-644. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/661/ZN_661.pdf. - ISSN 1896-382X
43
Wiedza w rozwoju systemów franchisingowych / Karolina ORZEŁ // W: Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2010), s. 192-216. - Bibliogr.
44
Sieci franchisingowe na rynku FMCG w Polsce / Karolina ORZEŁ // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2010. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 77-89. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-109-7
45
Korzyści stosowania marketingu partnerskiego w relacjach sieć handlowa - dostawca = Advantages from Using Partnership Marketing between Supply Chains and Suppliers / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing = Folia Scientiarum Universitatis Technicae Resoviensis. - z. 17, nr 2 (272) (2010), s. 321-327. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1234-3706
46
Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych) = The Consumption Behaviors of Foreign Tourists Visiting Cracow - Survey Results / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 594). - nr 54 (2010), s. 91-99. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. - ISSN 1896-382X
47
Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych = CRM Concept in Building Relations on B2B Market - the Case of Franchising Systems / Karolina ORZEŁ // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 558). - nr 41 (2009), s. 491-496. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo w marketingu. - ISSN 1896-382X
48
Uwarunkowania rozwoju systemów CRM w usługach bankowych / Karolina ORZEŁ // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2009. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 55-66. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-078-6
49
Dobra współpraca - nowe możliwości / Karolina ORZEŁ // Kurier UEK / [red. Małgorzata STRAKOWSKA-SZCZUREK]. - nr 6 (30) (2009), s. 32. - Pełny tekst: http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_06_2009. - ISSN 1689-7757
50
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK ; autorzy: Jan SZUMILAK, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Grażyna ŚMIGIELSKA, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Jarosław PLICHTA, Adam FIGIEL, Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA, Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2009. - 126 s. : il. ; 30 cm. - Załącznik. - Bibliogr.
1
Orzeł K., (2022), Problem kooperacji i rywalizacji w tworzeniu powiązań sieciowych między interesariuszami. [W:] PLICHTA J. (red.), Kluczowe narzędzia i elementy koncepcji co-management w budowaniu relacji kooperacyjnych z interesariuszami, Kraków : Wydawnictwo Attyka, s. 67-91.
2
Orzeł K., (2021), Franchising from the Perspective of the Transaction Costs Theory. [W:] Soliman (red.), Innovation Management and Sustainable Economic Development in the Era of Global Pandemic : Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain (Proceedings of the International Business Information Management Association Conference; 38), King of Prussia, PA : International Business Information Management Association, s. 5034-5041.
3
Orzeł K., Ziółko M., (2021), Logistics of Car Rallies on the Example of the Złombol Charity Rally. [W:] Soliman (red.), Innovation Management and Sustainable Economic Development in the Era of Global Pandemic : Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain (Proceedings of the International Business Information Management Association Conference; 38), King of Prussia, PA : International Business Information Management Association, s. 4783-4794.
4
Orzeł K., (2020), Źródła konkurencyjności handlowych systemów franczyzowych branży FMCG w Polsce, Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 189 s.
5
Orzeł K., Pietruszka-Ortyl A., (2020), Introduction. [W:] ORZEŁ K., PIETRUSZKA-ORTYL A. (red.), Knowledge, Economy, Society : Determinants of Effectiveness of Economies and Organizations, Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, s. 9-11.
6
Orzeł K., Pietruszka-Ortyl A. (red.), (2020), Knowledge, Economy, Society: Determinants of Effectiveness of Economies and Organizations, Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 273 s.
7
Orzeł K., (2019), Konkurencyjność handlowych systemów franczyzowych branży FMCG funkcjonujących w Polsce, Prom. Śmigielska G., Kraków : , 299 k.
8
Orzeł K., (2018), Advantages of Private Label - Retailer's and Manufacturer's Perspective. [W:] Jaki A., Wójtowicz P. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management, Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 185-194.
9
Orzeł K., (2018), Marka własna w konkurowaniu detalicznych systemów franczyzowych branży FMCG, "Handel Wewnętrzny", nr 6, t. 2, s. 312-322; https://bazekon.uek.krakow.pl/gospodarka/171577144
10
Orzeł K., (2017), The Development of FMCG Franchise Systems in Poland. [W:] Seweryn R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 233-241.
11
Plichta J., Orzeł K., (2017), The Effectiveness of Managing a Franchise Network in the Cross-Sectional View of the Main Theories of the New Institutional Economics. [W:] Seweryn R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 223-231.
12
Orzeł K., (2016), The Importance of Franchise Networks in Economy on the Example of Poland. [W:] Stojanović-Aleksić V. (red.), Contemporary Issues in Economics, Business and Management : Conference Proceedings, Kragujevac : Faculty of Economics University of Kragujevac, s. 351-357.
13
Orzeł K., (2016), Networks in Management Sciences - the Typology and Directions of Conducted Research. [W:] Lula P., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Aspects of Economic Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 117-126.
14
Orzeł K., (2015), An Influence of the Qualities of the Knowledge-based Economy on the Development of Network Relations. [W:] Malina A., Oczkowska R., Kaczmarek J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 305-314.
15
Śmigielska G., Orzeł K., (2015), Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 38, s. 89-99; http://www.wzieu.pl/zn/865/ZN_865.pdf#page=89&view=Fit
16
Śmigielska G., Orzeł K., (2015), Innovations in the Retail Sector and Their Influence on the Market, "Handel Wewnętrzny", nr 5, s. 338-346; https://bazekon.uek.krakow.pl/gospodarka/171407345
17
Śmigielska G., Orzeł K., (2015), Innovations in Retail Sector and their Influence on the Market. [W:] Pintilescu C., Wierzbiński B., Zarotiadis G. (red.), Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development", Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 393-402.
18
Śmigielska G., Orzeł K., (2015), Innovations in the Process of Changing the Retail Structure : the Case of Poland. [W:] MIKUŁA B., ROJEK T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 413-420.
19
Śmigielska G., Orzeł K., (2014), Innowacje w handlu detalicznym - pojęcie i cechy. [W:] Śmigielska G. (kierownik tematu), Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce, s. 6-13.
20
Orzeł K., (2014), Uwarunkowania rozwoju innowacji we współczesnym handlu detalicznym. [W:] Śmigielska G. (kierownik tematu), Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce, s. 14-35.
21
Malarewicz-Jakubów A., Śmigielska G., Ziółkowska M., Rutkowski A., Orzeł K., Wąsikowski A., Bubiak B., Rachoń H., (2014), Franczyza w Polsce: geneza - trendy - przykłady, Warszawa : Texter, 180 s.
22
Orzeł K., (2014), Advantages and Disadvantages of Franchise Systems for Franchisees in the FMCG Industry - Results of Pilot Studies in Małopolskie Voivodeship. [W:] MALINA A., OCZKOWSKA R., PLICHTA J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 209-216.
23
Orzeł K., (2014), Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego w branży FMCG - wyniki badań w województwie małopolskim, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 34, s. 149-159; http://www.wzieu.pl/zn/823/ZN_823.pdf
24
Orzeł K., Wołoch M., (2013), Barriers to the Implementation of ERP Systems in Poland on the Example of a Meat Processing Company. [W:] Lula P., Mikuła B., Jaki A. (red.), Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy, Cracow : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, s. 661-670.
25
Orzeł K., (2013), Wiedza w rozwoju systemów franczyzowych. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 201-224.
26
Brańka S., Orzeł K., (2013), The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow. [W:] International Symposium of Changes and New Trends in Education, 22-24 November 2013, Konya, Turcja : Symposium Proceedings Book. Vol. 2, Konya : Necmettin Erbakan University, s. 351-355.
27
Śmigielska G., Orzeł K., (2013), Franchising as a Method of Entering a Foreign Market by Polish Shopping Goods Chains. [W:] Borowiecki R., Jaki A., Rojek T. (red.), Contemporary Economies in the Face of New Challenges : Economic, Social and Legal Aspects, Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, s. 269-281.
28
Orzeł K., (2013), Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem IT w firmie ABM S.A. Wyposażenie Sklepów. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 225-231.
29
Orzeł K., (2013), Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG - zarys problemu, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 31, s. 341-349; http://www.wzieu.pl/zn/776/ZN_776.pdf
30
Manczak I., Orzeł K., (2012), Wpływ ośrodka akademickiego Krakowa na rozwój regionu Małopolski, "Studia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN", t. 141, s. 229-244; http://journals.pan.pl/dlibra/publication/111384/edition/96659/content
31
Orzeł K., ([2012]), Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców. [W:] Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce, s. 99-107.
32
Orzeł K., (2012), Market Analysis of CRM Systems Targeting Small and Medium Enterprises in Poland. [W:] Lula P., Mikuła B., Jaki A. (red.), Knowledge, Economy, Society : Transfer of Knowledge in the Contemporary Economy, Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 127-146.
33
Orzeł K., ([2012]), Charakterystyka polskiego rynku franczyzowego branży odzieżowej i obuwniczej. [W:] Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce, s. 87-98.
34
Orzeł K., ([2012]), Ekspansja polskich sieci franczyzowych za granicę. [W:] Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce, s. 108-120.
35
Orzeł K., (2012), The Characteristics of the Polish Franchising Market Illustrated with an Example of the Apparel and Footwear Industry. [W:] Kaczmarek J., Rojek T. (red.), Dilemmas of the Contemporary Economy Facing Global Changes, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 841-850.
36
Orzeł K., (2012), Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 24, s. 397-407.
37
Orzeł K., (2012), Ekspansja polskich sieci franchisingowych za granicę. [W:] Adamczyk J., Hall H. (red.), Zarządzanie - teoria, praktyka i perspektywy, Rzeszów : Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, s. 275-284.
38
Manczak I., Orzeł K., (2011), Rola uczelni we współczesnej gospodarce na przykładzie Małopolski. [W:] Borowiecki R., Rojek T. (red.), Procesy formowania więzi organizacyjnych we współczesnej gospodarce : integracja - kooperencja - klastering, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, s. 301-314.
39
Orzeł K., (2011), Problemy zarządzania wiedzą w systemach franchisingowych, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu", 175, s. 115-123.
40
Orzeł K., (2011), Nie samą teorią człowiek żyje, czyli wyjazd seminaryjno-studyjny Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych, "Kurier UEK", nr 3, s. 20; http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr3_2011_www/10
41
Orzeł K., (2011), Franchising jako strategia wejścia do sfery gospodarowania nieruchomościami, "Świat Nieruchomości", nr 77, s. 23-29.
42
Orzeł K., (2011), Franchising jako opcja rozwoju firmy - strategia Chains Builder i Turnkey, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 73, s. 633-644; http://www.wzieu.pl/zn/661/ZN_661.pdf
43
Orzeł K., (2010), Wiedza w rozwoju systemów franchisingowych. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy, s. 192-216.
44
Orzeł K., (2010), Sieci franchisingowe na rynku FMCG w Polsce. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 77-89.
45
Orzeł K., (2010), Korzyści stosowania marketingu partnerskiego w relacjach sieć handlowa - dostawca, "Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing", z. 17, nr 2 (272), s. 321-327.
46
Orzeł K., (2010), Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa (wyniki badań ankietowych), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 54, s. 91-99.
47
Orzeł K., (2009), Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 41, s. 491-496.
48
Orzeł K., (2009), Uwarunkowania rozwoju systemów CRM w usługach bankowych. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 55-66.
49
Orzeł K., (2009), Dobra współpraca - nowe możliwości, "Kurier UEK", nr 6 (30), s. 32; http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_06_2009
50
Szumilak J., Surówka-Marszałek D., Śmigielska G., Szczepankiewicz W., Plichta J., Figiel A., Paliwoda-Matiolańska A., Brańka S., Orzeł K., (2009), Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych, Szromnik A. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 126 s.
1
@inbook{UEK:2168367820,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Problem kooperacji i rywalizacji w tworzeniu powiązań sieciowych między interesariuszami",
booktitle = "Kluczowe narzędzia i elementy koncepcji co-management w budowaniu relacji kooperacyjnych z interesariuszami",
pages = "67-91",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Attyka",
year = "2022",
isbn = "978-83-65644-95-4 ; 978-83-65644-96-1",
}
2
@inbook{UEK:2168359474,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Franchising from the Perspective of the Transaction Costs Theory",
booktitle = "Innovation Management and Sustainable Economic Development in the Era of Global Pandemic : Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain",
pages = "5034-5041",
adress = "King of Prussia, PA",
publisher = "International Business Information Management Association",
year = "2021",
url = {https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZwFVlXZ9ukPs6dRGP8dOX1cGNDWtQIrVnBk#folder=11305804991&tpl=publicfoldergrid},
issn = "2767-9640",
isbn = "978-0-9998551-7-1",
}
3
@inbook{UEK:2168359810,
author = "Karolina Orzeł and Monika Ziółko",
title = "Logistics of Car Rallies on the Example of the Złombol Charity Rally",
booktitle = "Innovation Management and Sustainable Economic Development in the Era of Global Pandemic : Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain",
pages = "4783-4794",
adress = "King of Prussia, PA",
publisher = "International Business Information Management Association",
year = "2021",
url = {https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZwFVlXZ9ukPs6dRGP8dOX1cGNDWtQIrVnBk#folder=11305804991&tpl=publicfoldergrid},
issn = "2767-9640",
isbn = "978-0-9998551-7-1",
}
4
@book{UEK:2168351690,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Źródła konkurencyjności handlowych systemów franczyzowych branży FMCG w Polsce",
adress = "Toruń",
publisher = "Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora",
year = "2020",
isbn = "978-83-7285-948-8 ; 978-83-7285-955-6",
}
5
@misc{UEK:2168348624,
author = "Karolina Orzeł and Anna Pietruszka-Ortyl",
title = "Introduction",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Determinants of Effectiveness of Economies and Organizations",
pages = "9-11",
adress = "Toruń",
publisher = "Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora",
year = "2020",
url = {https://cmq.uek.krakow.pl/wp-content/uploads/2022/04/03-Determinants-of-effectiveness-platforma-internetowa-2020-10-28.pdf},
isbn = "978-83-7285-923-5 ; 978-83-7285-924-2",
}
6
@book{UEK:2168348604,
title = "Knowledge, Economy, Society : Determinants of Effectiveness of Economies and Organizations",
adress = "Toruń",
publisher = "Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora",
year = "2020",
url = {https://cmq.uek.krakow.pl/wp-content/uploads/2022/04/03-Determinants-of-effectiveness-platforma-internetowa-2020-10-28.pdf},
isbn = "978-83-7285-923-5 ; 978-83-7285-924-2",
}
7
@unpublished{UEK:2168340899,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Konkurencyjność handlowych systemów franczyzowych branży FMCG funkcjonujących w Polsce",
adress = "Kraków",
year = "2019",
url = {},
}
8
@inbook{UEK:2168331163,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Advantages of Private Label - Retailer's and Manufacturer's Perspective",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management",
pages = "185-194",
adress = "Kraków",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2018",
url = {https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/9b/df/CFM%203_2018_PDF%20ONLINE.pdf},
isbn = "978-83-65907-40-0 ; 978-83-65907-41-7",
}
9
@article{UEK:2168332279,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Marka własna w konkurowaniu detalicznych systemów franczyzowych branży FMCG",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "6, t. 2",
pages = "312-322",
year = "2018",
url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/gospodarka/171577144},
}
10
@inbook{UEK:2168322353,
author = "Karolina Orzeł",
title = "The Development of FMCG Franchise Systems in Poland",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy",
pages = "233-241",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2017",
url = {https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/97/c6/ECONOMY_%20CFM%202017.pdf},
isbn = "978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1",
}
11
@inbook{UEK:2168322351,
author = "Jarosław Plichta and Karolina Orzeł",
title = "The Effectiveness of Managing a Franchise Network in the Cross-Sectional View of the Main Theories of the New Institutional Economics",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy",
pages = "223-231",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2017",
url = {https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/97/c6/ECONOMY_%20CFM%202017.pdf},
isbn = "978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1",
}
12
@inbook{UEK:2168312755,
author = "Karolina Orzeł",
title = "The Importance of Franchise Networks in Economy on the Example of Poland",
booktitle = "Contemporary Issues in Economics, Business and Management : Conference Proceedings",
pages = "351-357",
adress = "Kragujevac",
publisher = "Faculty of Economics University of Kragujevac",
year = "2016",
url = {http://ebm.ekfak.kg.ac.rs/sites/default/files/download/EBM2016%20Proceedings.pdf},
isbn = "978-86-6091-070-9",
}
13
@inbook{UEK:2168310659,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Networks in Management Sciences - the Typology and Directions of Conducted Research",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Aspects of Economic Transformations",
pages = "117-126",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2016",
url = {https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/fe/50/CFM_2016_01_online.pdf},
isbn = "978-83-65173-70-6 ; 978-83-65173-71-3",
}
14
@inbook{UEK:2168304147,
author = "Karolina Orzeł",
title = "An Influence of the Qualities of the Knowledge-based Economy on the Development of Network Relations",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology",
pages = "305-314",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
url = {https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/5f/2b/BOOK%20III%202015.pdf},
isbn = "978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1",
}
15
@article{UEK:2168297619,
author = "Grażyna Śmigielska and Karolina Orzeł",
title = "Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "38",
pages = "89-99",
adress = "",
year = "2015",
url = {http://www.wzieu.pl/zn/865/ZN_865.pdf#page=89&view=Fit},
issn = "1640-6818",
}
16
@article{UEK:2168300313,
author = "Grażyna Śmigielska and Karolina Orzeł",
title = "Innovations in the Retail Sector and Their Influence on the Market",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "5",
pages = "338-346",
year = "2015",
url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/gospodarka/171407345},
}
17
@inbook{UEK:2168300359,
author = "Grażyna Śmigielska and Karolina Orzeł",
title = "Innovations in Retail Sector and their Influence on the Market",
booktitle = "Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development"",
pages = "393-402",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
url = {http://asecu2015.fundacjauek.krakow.pl/proceedings/32.pdf},
isbn = "978-83-65173-37-9",
}
18
@inbook{UEK:2168300311,
author = "Grażyna Śmigielska and Karolina Orzeł",
title = "Innovations in the Process of Changing the Retail Structure : the Case of Poland",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy",
pages = "413-420",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
url = {https://cmq.uek.krakow.pl/wp-content/uploads/2022/04/Book-II-2015.pdf},
isbn = "978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7",
}
19
@unpublished{UEK:2168302143,
author = "Grażyna Śmigielska and Karolina Orzeł",
title = "Innowacje w handlu detalicznym - pojęcie i cechy",
booktitle = "Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce",
pages = "6-13",
year = "2014",
}
20
@unpublished{UEK:2168302145,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Uwarunkowania rozwoju innowacji we współczesnym handlu detalicznym",
booktitle = "Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce",
pages = "14-35",
year = "2014",
}
21
@book{UEK:2168293457,
author = "Agnieszka Malarewicz-Jakubów and Grażyna Śmigielska and Marta Ziółkowska and Andrzej Rutkowski and Karolina Orzeł and Adam Wąsikowski and Bogumiła Bubiak and Hanna Rachoń",
title = "Franczyza w Polsce : geneza - trendy - przykłady",
adress = "Warszawa",
publisher = "Texter",
year = "2014",
isbn = "978-83-7790-779-5",
}
22
@inbook{UEK:2168287569,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Advantages and Disadvantages of Franchise Systems for Franchisees in the FMCG Industry - Results of Pilot Studies in Małopolskie Voivodeship",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations",
pages = "209-216",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2014",
url = {http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf},
isbn = "978-83-62511-24-2 ; 978-83-62511-59-4",
}
23
@article{UEK:2168286887,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego w branży FMCG - wyniki badań w województwie małopolskim",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "34",
pages = "149-159",
year = "2014",
url = {http://www.wzieu.pl/zn/823/ZN_823.pdf},
issn = "1640-6818",
}
24
@inbook{UEK:2168268722,
author = "Karolina Orzeł and Maciej Wołoch",
title = "Barriers to the Implementation of ERP Systems in Poland on the Example of a Meat Processing Company",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy",
pages = "661-670",
adress = "Cracow",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-77-8",
}
25
@inbook{UEK:2168261020,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Wiedza w rozwoju systemów franczyzowych",
booktitle = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "201-224",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin SA",
year = "2013",
isbn = "978-83-7641-805-6",
}
26
@inbook{UEK:2168293731,
author = "Sebastian Brańka and Karolina Orzeł",
title = "The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow",
booktitle = "International Symposium of Changes and New Trends in Education, 22-24 November 2013, Konya, Turcja : Symposium Proceedings Book. Vol. 2",
pages = "351-355",
adress = "Konya",
publisher = "Necmettin Erbakan University",
year = "2013",
url = {http://egtsemp.konya.edu.tr/pdf/proceedings_vol2.pdf},
}
27
@inbook{UEK:2168254506,
author = "Grażyna Śmigielska and Karolina Orzeł",
title = "Franchising as a Method of Entering a Foreign Market by Polish Shopping Goods Chains",
booktitle = "Contemporary Economies in the Face of New Challenges : Economic, Social and Legal Aspects",
pages = "269-281",
adress = "Cracow",
publisher = "Fundation of the Cracow University of Economics",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-03-7",
}
28
@inbook{UEK:2168261026,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem IT w firmie ABM S.A. Wyposażenie Sklepów",
booktitle = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "225-231",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin SA",
year = "2013",
isbn = "978-83-7641-805-6",
}
29
@article{UEK:2168263102,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG - zarys problemu",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "31",
pages = "341-349",
adress = "",
year = "2013",
url = {http://www.wzieu.pl/zn/776/ZN_776.pdf},
issn = "1640-6818",
}
30
@article{UEK:2168229550,
author = "Iryna Manczak and Karolina Orzeł",
title = "Wpływ ośrodka akademickiego Krakowa na rozwój regionu Małopolski",
journal = "Studia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN",
number = "t. 141",
pages = "229-244",
adress = "",
year = "2012",
url = {http://journals.pan.pl/dlibra/publication/111384/edition/96659/content},
}
31
@unpublished{UEK:2168273168,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców",
booktitle = "Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce",
pages = "99-107",
year = "2012",
}
32
@inbook{UEK:2168243326,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Market Analysis of CRM Systems Targeting Small and Medium Enterprises in Poland",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Transfer of Knowledge in the Contemporary Economy",
pages = "127-146",
adress = "Kraków",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2012",
isbn = "978-83-62511-02-0",
}
33
@unpublished{UEK:2168273150,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Charakterystyka polskiego rynku franczyzowego branży odzieżowej i obuwniczej",
booktitle = "Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce",
pages = "87-98",
year = "2012",
}
34
@unpublished{UEK:2168273170,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Ekspansja polskich sieci franczyzowych za granicę",
booktitle = "Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce",
pages = "108-120",
year = "2012",
}
35
@inbook{UEK:2168237934,
author = "Karolina Orzeł",
title = "The Characteristics of the Polish Franchising Market Illustrated with an Example of the Apparel and Footwear Industry",
booktitle = "Dilemmas of the Contemporary Economy Facing Global Changes",
pages = "841-850",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2012",
isbn = "978-83-62511-51-8",
}
36
@article{UEK:2168242430,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "24",
pages = "397-407",
adress = "",
year = "2012",
issn = "1640-6818",
}
37
@inbook{UEK:2168242996,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Ekspansja polskich sieci franchisingowych za granicę",
booktitle = "Zarządzanie - teoria, praktyka i perspektywy",
pages = "275-284",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2012",
isbn = "978-83-7199-728-0",
}
38
@inbook{UEK:2168219794,
author = "Iryna Manczak and Karolina Orzeł",
title = "Rola uczelni we współczesnej gospodarce na przykładzie Małopolski",
booktitle = "Procesy formowania więzi organizacyjnych we współczesnej gospodarce : integracja - kooperencja - klastering",
pages = "301-314",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
year = "2011",
isbn = "978-83-62511-90-7",
}
39
@article{UEK:2168222884,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Problemy zarządzania wiedzą w systemach franchisingowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu",
number = "175",
pages = "115-123",
adress = "",
year = "2011",
}
40
@misc{UEK:2168344856,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Nie samą teorią człowiek żyje, czyli wyjazd seminaryjno-studyjny Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych",
booktitle = "Kurier UEK",
number = "3",
pages = "20",
year = "2011",
url = {http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr3_2011_www/10},
}
41
@article{UEK:2168222770,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Franchising jako strategia wejścia do sfery gospodarowania nieruchomościami",
journal = "Świat Nieruchomości",
number = "77",
pages = "23-29",
year = "2011",
}
42
@article{UEK:2168221780,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Franchising jako opcja rozwoju firmy - strategia Chains Builder i Turnkey",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "73",
pages = "633-644",
adress = "",
year = "2011",
url = {http://www.wzieu.pl/zn/661/ZN_661.pdf},
issn = "1640-6818",
}
43
@unpublished{UEK:2168245280,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Wiedza w rozwoju systemów franchisingowych",
booktitle = "Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "192-216",
year = "2010",
}
44
@inbook{UEK:2168225592,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Sieci franchisingowe na rynku FMCG w Polsce",
booktitle = "Marketing",
pages = "77-89",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2010",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-109-7",
}
45
@article{UEK:2161983154,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Korzyści stosowania marketingu partnerskiego w relacjach sieć handlowa - dostawca",
journal = "Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing",
number = "z. 17, 2 (272)",
pages = "321-327",
year = "2010",
}
46
@article{UEK:2166171979,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych)",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "54",
pages = "91-99",
adress = "",
year = "2010",
issn = "1640-6818",
}
47
@article{UEK:2161796238,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "41",
pages = "491-496",
adress = "",
year = "2009",
issn = "1640-6818",
}
48
@inbook{UEK:2162096109,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Uwarunkowania rozwoju systemów CRM w usługach bankowych",
booktitle = "Marketing",
pages = "55-66",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2009",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-078-6",
}
49
@misc{UEK:2168275081,
author = "Karolina Orzeł",
title = "Dobra współpraca - nowe możliwości",
booktitle = "Kurier UEK",
number = "6 (30)",
pages = "32",
year = "2009",
url = {http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_06_2009},
}
50
@unpublished{UEK:2168229488,
author = "Jan Szumilak and Danuta Surówka-Marszałek and Grażyna Śmigielska and Władysław Szczepankiewicz and Jarosław Plichta and Adam Figiel and Adriana Paliwoda-Matiolańska and Sebastian Brańka and Karolina Orzeł",
title = "Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2009",
}
Nauka logo
Granty logo
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Polska Bibliografia Naukowa
ORCID