Publikacje wybranego autora
1

Tytuł:
Rola marketingu i komunikacji w tworzeniu powiązań kooperacyjnych pomiędzy interesariuszami
Źródło:
Kluczowe narzędzia i elementy koncepcji co-management w budowaniu relacji kooperacyjnych z interesariuszami / red. nauk. Jarosław PLICHTA - Kraków: Wydawnictwo Attyka, 2022, s. 39-65 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65644-95-4 ; 978-83-65644-96-1
Poziom I:
20.00 pkt
Nr:
2168367814
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Decorum : instytucjonalizacja koncepcji zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwach branży paliwowo-energetycznej - perspektywa komunikacyjna = Decorum : the Institutionalisation of Sustainable Development in the Communications of Enterprises in the Energy Industry
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2022
Opis fizyczny:
241 s.: il.; 24 cm
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie ; nr 272)
Uwagi:
Summ., Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-869-8
Poziom I:
120.00 pkt
Nr:
2168368470
monografia
3

Autor:
Atsuho Nakayama , Adriana Paliwoda-Matiolańska , Emilia Smolak-Lozano
Tytuł:
Text Mining and Dimension Reduction Methods of Exploring Isomorphism in Corporate Communications
Źródło:
Archives of Data Science, Series A. - vol. 7, no. 1 (2020) , s. 1-21. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This work was supported by a Grant-in-Aid for Scientific Research (C) (No. 16K00052) from the Japan Society for the Promotion of Science. Data was collected thanks to financial support of Polish National Science Center NCN (grant No 2012/05/D/HS4/01177)
Nr:
2168368476
artykuł w czasopiśmie
4

Tytuł:
Responsible Consumption
Źródło:
Encyclopedia of Sustainable Management / red. Samuel Idowu, René Schmidpeter, Nicholas Capaldi, Liangrong Zu, Mara Del Baldo, Rute Abreu - Cham: Springer, 2020-2022, s. 1-3 (29-1) - Bibliogr.
ISBN:
978-3-030-02006-4
Nr:
2168347432
hasło w leksykonie
5

Autor:
Adriana Paliwoda-Matiolańska , Emilia Smolak-Lozano , Atsuho Nakayama
Tytuł:
Corporate Image or Social Engagement : Twitter Discourse on Corporate Social Responsibility (CSR) in Public Relations Strategies in the Energy Sector
Źródło:
Profesional de la información. - vol. 29, núm. 3, art. no. e290333 (2020) , s. 1-16. - Tytuł numeru: Relaciones Públicas - Bibliogr.
Lista 2019:
100.00 pkt
Indeksowane w Scopus:
Tak
Indeksowane w Web of Science:
Tak
Nr:
2168348106
artykuł w czasopiśmie
6

Tytuł:
Social Acceptance
Źródło:
Encyclopedia of Sustainable Management / red. Samuel Idowu, René Schmidpeter, Nicholas Capaldi, Liangrong Zu, Mara Del Baldo, Rute Abreu - Cham: Springer, 2020-2022, s. 1-2 (28-1) - Bibliogr.
ISBN:
978-3-030-02006-4
Nr:
2168366952
hasło w leksykonie
7

Tytuł:
Social Acceptance in Energy Projects : Shale Gas in Poland - Case Study
Źródło:
International Dimensions of Sustainable Management : Latest Perspectives from Corporate Governance, Responsible Finance and CSR / - Cham: Springer, 2019, s. 291-305. - Summ. - Bibliogr.
Redakcja:
Schmidpeter René
, Capaldi Nicholas
, Idowu Samuel O.
, Stürenberg Herrera Anika
Seria:
(CSR, Sustainability, Ethics & Governance)
ISBN:
978-3-030-04818-1 ; 978-3-030-04819-8
Poziom I:
20.00 pkt
Nr:
2168340651
rozdział w monografii
8

Autor:
Emilia Smolak-Lozano , Adriana Paliwoda-Matiolańska
Tytuł:
Symbolic or Real? Sustainability and CSR in Social Media Communication in the Energy Sector : a Triangulated Approach Analysing Hashtags and Keywords
Źródło:
Organizational and Strategic Communication Research : Global Trends / red. Isabel Ruiz-Mora, Gisela Gonçalves, Ian Somerville - Covilhã: LabCom.IFP, 2019, s. 17-46 - Bibliogr.
Program badawczy:
The chapter "Symbolic or real? Sustainability and CSR in social media communication in the energy sector. A triangulated approach analysing hashtags and keywords" was financed from sources NCN - Grant No 2012/05/D/HS4/01177.
ISBN:
978-989-654-550-5 ; 978-989-654-552-9
Tryb dostępu:
Pełny tekst
CC-BY-NC-ND
Nr:
2168340653
rozdział w monografii
9

Autor:
Adriana Paliwoda-Matiolańska , Emilia Smolak-Lozano , Atsuho Nakayama
Konferencja:
European Conference on Data Analysis (ECDA) 2019, Bayreuth, Niemcy, od 2019-03-18 do 2019-03-20
Tytuł:
The Text Mining and Dimension Reduction Method Application into Exploring the Isomorphic Pressures in the Corporate Communications on the Textual Tweets ́ Data on a Sustainability Within the Energy Sector
Źródło:
European Conference on Data Analysis (ECDA) 2019 : Book of Abstracts - Bayreuth: ECDA, 2019, s. 72. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168353566
varia
10

Tytuł:
Towards CSR as a Regulatory Framework and Governance Tool in Disclosure of Corporate Social and Environmental Impact : the Example of Poland
Źródło:
International Journal of Economics and Management. - vol. 11, spec. iss. 2 (2017) , s. 327-343. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
u 15.00 pkt
Indeksowane w Scopus:
Tak
Nr:
2168321527
artykuł w czasopiśmie
11

Tytuł:
Acceptation publique et développement énergétique : exploitation des gaz de schiste en Pologne - Étude de cas
Źródło:
Éthique publique. - vol. 18, no 1 (2016) . - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168321529
artykuł w czasopiśmie
12

Tytuł:
Konsumeryzm świadomy społecznie w Polsce = Conscious Consumerism in Poland [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 8 (2014) , s. 1204-1210. - Streszcz., summ.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168284231
artykuł w czasopiśmie
13

Autor:
Tytuł:
The Commercialization of the Polish Regional Airports : The Krakow Airport Case Study
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / red. Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014, s. 237-248 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-24-2 ; 978-83-62511-59-4
Tryb dostępu:
Nr:
2168287577
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
14

Tytuł:
Corporate Social Responsibility in Poland : Is It an Integral Part of Business Process and Opportunity for Value Creation?
Źródło:
CSR Trends : Beyond Business as Usual / red. Janusz Reichel - Łódź: Centrum Strategii i Rozwoju Impact, 2014, s. 7-28. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
Publication of the article was funded by a NCN grant no 2012/05/D/HS4/01177 - "Institutionalization of sustainable production in energy sector"
ISBN:
978-83-932160-5-5
Tryb dostępu:
Nr:
2168304577
rozdział w monografii
15

Tytuł:
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
Wydanie:
Wyd. 2
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2014
Opis fizyczny:
282 s.: il.; 24 cm
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-255-6213-7
Nr:
2168274703
monografia
16

Tytuł:
Sustainable Production as an Integral Part of Management Processes in Energy Sector
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary Management / red. Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2013, s. 475-487 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-82-2
Nr:
2168274507
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
17

Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii i praktyce
Źródło:
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych (MINIB). 2 / red. Witold Wiśniowski - Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Instytutu Lotnictwa, 2012, s. 253-265 - Bibliogr.
Seria:
(Prace Instytutu Lotnictwa ; 222)
Nr:
2168252086
rozdział w materiałach konferencyjnych
18

Tytuł:
Social Responsibility in Business in Theory and Practice
Źródło:
Marketing of Scientific and Research Organizations (MINIB). 3, New Point of View of European Marketing / red. Witold Wiśniowski - Warsaw: Scientific Publications of the Institute of Aviation, 2012, s. 175-187 - Bibliogr.
Seria:
(Prace Instytutu Lotnictwa ; 223)
Nr:
2168249066
rozdział w materiałach konferencyjnych
19

Tytuł:
Ekologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności handlu = Ecological Aspects of Social Responsibility of Trade
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr specjalny (styczeń-luty), cz. 2 (2012) , s. 48-56. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168225276
artykuł w czasopiśmie
20

Tytuł:
Etyczna konsumpcja - istota, uwarunkowania, prognozy na przyszłość = Ethical Consumption - Nature, Conditions, Predictions for the Future
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr specjalny (wrzesień-październik), t. 2 (2012) , s. 174-180. - Tytuł numeru: Perspektywy rozwoju marketingu : klient, konsumpcja, handel. T. 2 - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168235682
artykuł w czasopiśmie
21

Tytuł:
Ekologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności handlu = Ecological Aspects of Social Responsible Retail
Źródło:
Społeczna odpowiedzialność w handlu / kier. tem. Andrzej SZROMNIK, s. 36-48. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1342/Magazyn
Nr:
2168271478
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
22

Tytuł:
Znaczenie partnerstwa międzysektorowego w procesie implementacji polityki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw = Cross-Sectoral Partnership as an Important Part of Corporate Social Responsibility Policy
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 156 (2011) , s. 73-85. - Tytuł numeru: Społeczna odpowiedzialność organizacji : metodyka, narzędzia, ocena - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2166585877
artykuł w czasopiśmie
23

Tytuł:
Znaczenie partnerstwa międzysektorowego w procesie implementacji polityki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw = Cross- Sectoral Partnership as an Important Part of Corporate Social Responsibility Policy
Źródło:
Społeczna odpowiedzialność w handlu / kier. tem. Andrzej SZROMNIK, s. 49-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1342/Magazyn
Nr:
2168271480
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
24

Tytuł:
Konsumeryzm a społeczna odpowiedzialność biznesu = Consumerism and Corporate Social Responsibility
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 220 (2011) , s. 314-326. - Tytuł numeru: Społeczna odpowiedzialność organizacji : polityczna poprawność czy obywatelska postawa? - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168234712
artykuł w czasopiśmie
25

Tytuł:
Social Responsibility Management in Polish Companies
Źródło:
Zagreb International Review of Economic & Business : Special Conference Issue. - December (2010) , s. 29-43. - Summ.
Nr:
2166717063
artykuł w czasopiśmie
26

Tytuł:
Social Responsibility Management in Polish Companies
Źródło:
An Enterprise Odyssey : from Crisis to Prosperity - Challenges for Government and Business : 5th International Conference: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, May 26-29, 2010 Opatija, Croatia : Proceedings / red. Lovorka Galetić, Mario Spremić, Marijana Ivanov - Zagreb: University of Zagreb, 2010, s. 198-199. - W wersji drukowanej dostępne tylko wprowadzenia do artykułów.
ISBN:
953-6025-33-7 ; 978-953-6025-33-6
Nr:
2166550736
rozdział w materiałach konferencyjnych
27

Tytuł:
Social Responsibility Management in Polish Companies [dokument elektroniczny]
Źródło:
An Enterprise Odyssey : from Crisis to Prosperity - Challenges for Government and Business : 5th International Conference: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, May 26-29, 2010 Opatija, Croatia : Proceedings / red. Lovorka Galetić, Mario Spremić, Marijana Ivanov - Zagreb: University of Zagreb, 2010, s. 1320-1332. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
953-6025-34-5 ; 978-953-6025-34-3
Nr:
2166494219
rozdział w materiałach konferencyjnych
28

Tytuł:
Społeczne funkcje handlu
Źródło:
Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK, s. 236-259 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1096/Magazyn
Nr:
2168245282
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
29

Tytuł:
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2009
Opis fizyczny:
276 s.: il.; 24 cm
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-255-0735-0
Nr:
50701
monografia
30

Tytuł:
Odpowiedzialność społeczna jako źródło przewagi konkurencyjnej = Social Responsibility as a Source of Competitive Advantage
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 42 (2009) , s. 168-183. - Tytuł numeru: Społeczna odpowiedzialność biznesu : uwarunkowania, kontrowersje, dobre i złe praktyki - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
50401
artykuł w czasopiśmie
31

Tytuł:
Wpływ proekologicznych i prospołecznych zachowań konsumenckich na rozwój usług turystycznych = The Impact of Pro-social and Pro-environmental Consumer Behavior on Tourism Development
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr specjalny (listopad) (2009) , s. 39-48. - Tytuł numeru: Turystyka szansą wypoczynku i rozwoju regionów
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2162180662
artykuł w czasopiśmie
32

Tytuł:
Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa z perspektywy tworzenia wartości dla interesariuszy
Źródło:
Zarządzanie organizacjami w gospodarce opartej na wiedzy : kluczowe relacje organizacji w gospodarce opartej na wiedzy / red. Bohdan Godziszewski - Toruń: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", 2008, s. 191-206
ISBN:
978-83-7285-402-5
Nr:
2166403046
rozdział w monografii
33

Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa handlowego a zmiany instytucjonalne
Źródło:
Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK, s. 313-354 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1247/[1]/Magazyn
Nr:
2168225872
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
34

Tytuł:
Odpowiedzialność społeczna z perspektywy procesu zarządzania przedsiębiorstwem = The Idea of Social Responsibility in the Management Process
Źródło:
Potencjał restrukturyzacji w warunkach globalizacji i nowej gospodarki = Restructuring Potential Under Globalization and New Economy Conditions / red. Ryszard BOROWIECKI i Andrzej JAKI - Kraków: Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2007, s. 209-221. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-924656-3-8
Nr:
2166095067
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
35

Tytuł:
Odpowiedzialność społeczna w kształtowaniu rozwoju przedsiębiorstwa
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2007
Opis fizyczny:
365 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-42
Nr:
52365
doktorat
36

Tytuł:
Etyczne i społeczne wyzwania dla zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem = Ethical and Social Challenges of Modern Management
Źródło:
Annales : etyka w życiu gospodarczym. - t. 9, nr 1 (2006) , s. 311-320. - Summ.
Nr:
2168229748
artykuł w czasopiśmie
37

Tytuł:
Teoria interesariuszy w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem = Stakeholders Theory in the Process of Managing Modern Corporation
Źródło:
TRANS '05 : Wspólna Europa : zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa a relacje z interesariuszami / red. Halina Brdulak, Tomasz Gołębiowski - Warszawa: Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2005, s. 239-248. - Summ.
ISBN:
83-7378-173-0
Nr:
2168248448
rozdział w monografii
38

Autor:
Adriana Paliwoda-Matiolańska , Tomasz Wołowiec
Tytuł:
Model społeczny przedsiębiorstwa = Social Model of an Enterprise
Źródło:
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa = Economics and Organization of Enterprise. - R. 56, nr 10 (2005) , s. 12-19. - Streszcz., summ - Bibliogr.
Nr:
2168269634
artykuł w czasopiśmie
39

Tytuł:
Zrównoważony rozwój jako strategiczny wymóg przedsiębiorstwa = Sustainable Development as Strategic Performance Requirement
Źródło:
Annales : etyka w życiu gospodarczym. - t. 8, nr 1 (2005) , s. 435-444. - Summ.
Tryb dostępu:
Nr:
2168229744
artykuł w czasopiśmie
40

Konferencja:
II Konferencja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów, Kąśna Dolna, Polska, od 2003-06-23 do 2003-06-24
Tytuł:
OSO (Organizacja służąca otoczeniu) jako model współczesnego przedsiębiorstwa = The Social Responsive Corporation as a Model of the Contemporary Company
Źródło:
Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów / [red. nauk. Adam NALEPKA] - Tarnów: Wyższa Szkoła Biznesu, cop. 2003, s. 156-167. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów ; vol. 2)
ISBN:
83-87903-19-1
Nr:
2168269674
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
41

Konferencja:
Konferencja naukowa Future 2002, Kazimierz Dolny, Polska, od 2002-11-29 do 2002-12-01
Tytuł:
Przedsiębiorstwo zrównoważone
Źródło:
Future 2002 : zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa. 1 / red. Elżbieta Skrzypek - Lublin: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 2002, s. 89-101. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-227-2014-9
Nr:
2168313957
rozdział w materiałach konferencyjnych
42

Tytuł:
Recenzje i omówienia
Źródło:
Humanizacja Pracy. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi = Humanization of Work. Human Resources Management. - nr 5 (2000) , s. 98-100
Nr:
2168229788
recenzja
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych
Kierownictwo:
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2009
Opis fizyczny:
126 s.: il.; 30 cm.
Uwagi:
Załącznik, Bibliogr.
Program badawczy:
20/KHiIR/1/09/S/484
Sygnatura:
NP-1247/2/Magazyn
Nr:
2168229488
naukowo-badawcze
1
Rola marketingu i komunikacji w tworzeniu powiązań kooperacyjnych pomiędzy interesariuszami / Adrianna PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Kluczowe narzędzia i elementy koncepcji co-management w budowaniu relacji kooperacyjnych z interesariuszami / red. nauk. Jarosław PLICHTA. - Kraków: Wydawnictwo Attyka, 2022. - S. 39-65. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65644-95-4 ; 978-83-65644-96-1
2
Decorum : instytucjonalizacja koncepcji zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwach branży paliwowo-energetycznej - perspektywa komunikacyjna = Decorum : the Institutionalisation of Sustainable Development in the Communications of Enterprises in the Energy Industry / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2022. - 241 s. : il. ; 24 cm. - Summ. - Bibliogr. - Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 272. - ISBN 978-83-7252-869-8
3
Text Mining and Dimension Reduction Methods of Exploring Isomorphism in Corporate Communications / Atsuho Nakayama, Adriana PALIWODA MATIOLAŃSKA, Emilia Smolak-Lozano // Archives of Data Science, Series A [on-line]. - vol. 7, no. 1 (2020), s. 1-21. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://publikationen.bibliothek.kit.edu/1000140277. - ISSN 2363-9881
4
Responsible Consumption / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Encyclopedia of Sustainable Management / red. Samuel Idowu, René Schmidpeter, Nicholas Capaldi, Liangrong Zu, Mara Del Baldo, Rute Abreu . - Cham: Springer, 2020-2022. - S. 1-3 (29-1). - Bibliogr. - ISBN 978-3-030-02006-4
5
Corporate Image or Social Engagement : Twitter Discourse on Corporate Social Responsibility (CSR) in Public Relations Strategies in the Energy Sector / Adriana PALIWODA-MATIOLANSKA, Emilia Smolak-Lozano, Atsuho Nakayama // Profesional de la información. - vol. 29, núm. 3 (2020), s. 1-16. - Summ.. - Tytuł numeru: Relaciones Públicas. - Bibliogr. - ISSN 1386-6710
6
Social Acceptance / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Encyclopedia of Sustainable Management / red. Samuel Idowu, René Schmidpeter, Nicholas Capaldi, Liangrong Zu, Mara Del Baldo, Rute Abreu. - Cham: Springer, 2020-2022. - S. 1-2 (28-1). - Bibliogr. - ISBN 978-3-030-02006-4
7
Social Acceptance in Energy Projects : Shale Gas in Poland - Case Study / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: International Dimensions of Sustainable Management : Latest Perspectives from Corporate Governance, Responsible Finance and CSR / . - Cham: Springer, 2019. - (CSR, Sustainability, Ethics & Governance, ISSN 2196-7075). - S. 291-305. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-3-030-04818-1 ; 978-3-030-04819-8
8
Symbolic or Real? Sustainability and CSR in Social Media Communication in the Energy Sector : a Triangulated Approach Analysing Hashtags and Keywords / Emilia Smolak-Lozano, Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Organizational and Strategic Communication Research : Global Trends / eds. Isabel Ruiz-Mora, Gisela Gonçalves, Ian Somerville. - Covilhã: LabCom.IFP, 2019. - S. 17-46. - Bibliogr. - ISBN 978-989-654-550-5 ; 978-989-654-552-9. - Pełny tekst: http://www.labcom-ifp.ubi.pt/ficheiros/201909171744-2019_01_corporatesocialresponsibility_imouraggonc__alvesisommerville.pdf
9
The Text Mining and Dimension Reduction Method Application into Exploring the Isomorphic Pressures in the Corporate Communications on the Textual Tweets ́ Data on a Sustainability Within the Energy Sector / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA, Emilia Smolak-Lozano, Atsuho Nakayama // W: European Conference on Data Analysis (ECDA) 2019 : Book of Abstracts. - Bayreuth: ECDA, 2019. - S. 72. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.gfkl.org/ecda2019/wp-content/uploads/sites/7/2019/03/Book_of_Abstracts_FINAL.pdf
10
Towards CSR as a Regulatory Framework and Governance Tool in Disclosure of Corporate Social and Environmental Impact : the Example of Poland / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // International Journal of Economics and Management. - vol. 11, spec. iss. 2 (2017), s. 327-343. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.ijem.upm.edu.my/vol11_noS2/(3)Towards%20CSR%20as%20a%20Regulatory%20Framework%20and%20Governance%20Tool......pdf. - ISSN 1823-836X
11
Acceptation publique et développement énergétique : exploitation des gaz de schiste en Pologne - Étude de cas / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // Éthique publique [on-line]. - vol. 18, no 1 (2016)1 ekran. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://journals.openedition.org/ethiquepublique/2584
12
Konsumeryzm świadomy społecznie w Polsce = Conscious Consumerism in Poland / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // Marketing i Rynek [Dokument elektroniczny]. - nr 8 (2014), s. 1204-1210. - Streszcz., summ. - ISSN 1231-7853
13
The Commercialization of the Polish Regional Airports : The Krakow Airport Case Study / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA, Marek Górski // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 237-248. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2 ; 978-83-62511-59-4. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf
14
Corporate Social Responsibility in Poland : Is It an Integral Part of Business Process and Opportunity for Value Creation? / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: CSR Trends : Beyond Business as Usual / ed. Janusz Reichel. - Łódź: Centrum Strategii i Rozwoju Impact, 2014. - S. 7-28. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-932160-5-5. - Pełny tekst: http://odpowiedzialnybiznes.pl/wp-content/uploads/2015/05/csr_trends_beyond_business_as-usual.pdf
15
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA. - Wyd. 2. - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2014. - 282 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - (Seria: Zarządzanie). - ISBN 978-83-255-6213-7
16
Sustainable Production as an Integral Part of Management Processes in Energy Sector / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary Management / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Tomasz ROJEK. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2013. - S. 475-487. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-82-2
17
Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii i praktyce / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych (MINIB). 2 / red. Witold Wiśniowski. - Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Instytutu Lotnictwa, 2012. - (Prace Instytutu Lotnictwa = Transactions of the Institute of Aviation, ISSN 0509-6669 ; 222). - S. 253-265. - Bibliogr.
18
Social Responsibility in Business in Theory and Practice / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Marketing of Scientific and Research Organizations (MINIB). 3, New Point of View of European Marketing / ed. Witold Wiśniowski. - Warsaw: Scientific Publications of the Institute of Aviation, 2012. - (Prace Instytutu Lotnictwa = Transactions of the Institute of Aviation, ISSN 0509-6669 ; 223). - S. 175-187. - Bibliogr.
19
Ekologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności handlu = Ecological Aspects of Social Responsibility of Trade / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // Handel Wewnętrzny. - nr specjalny (styczeń-luty), cz. 2 (2012), s. 48-56. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0438-5403
20
Etyczna konsumpcja - istota, uwarunkowania, prognozy na przyszłość = Ethical Consumption - Nature, Conditions, Predictions for the Future / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // Handel Wewnętrzny. - nr specjalny (wrzesień-październik), t. 2 (2012), s. 174-180. - Streszcz., summ., rez.. - Tytuł numeru: Perspektywy rozwoju marketingu : klient, konsumpcja, handel. T. 2. - Bibliogr. - ISSN 0438-5403
21
Ekologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności handlu = Ecological Aspects of Social Responsible Retail / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Społeczna odpowiedzialność w handlu / kier. tem. Andrzej SZROMNIK. - (2011), s. 36-48. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
22
Znaczenie partnerstwa międzysektorowego w procesie implementacji polityki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw = Cross-Sectoral Partnership as an Important Part of Corporate Social Responsibility Policy / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 156 (2011), s. 73-85. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Społeczna odpowiedzialność organizacji : metodyka, narzędzia, ocena. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
23
Znaczenie partnerstwa międzysektorowego w procesie implementacji polityki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw = Cross- Sectoral Partnership as an Important Part of Corporate Social Responsibility Policy / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Społeczna odpowiedzialność w handlu / kier. tem. Andrzej SZROMNIK. - (2011), s. 49-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
24
Konsumeryzm a społeczna odpowiedzialność biznesu = Consumerism and Corporate Social Responsibility / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 220 (2011), s. 314-326. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Społeczna odpowiedzialność organizacji : polityczna poprawność czy obywatelska postawa?. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
25
Social Responsibility Management in Polish Companies / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // Zagreb International Review of Economic & Business : Special Conference Issue. - December (2010), s. 29-43. - Summ. - ISSN 1331-5609
26
Social Responsibility Management in Polish Companies / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: An Enterprise Odyssey : from Crisis to Prosperity - Challenges for Government and Business : 5th International Conference: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, May 26-29, 2010 Opatija, Croatia : Proceedings / ed. by Lovorka Galetić, Mario Spremić, Marijana Ivanov. - Zagreb: University of Zagreb, 2010. - S. 198-199. - W wersji drukowanej dostępne tylko wprowadzenia do artykułów. - ISBN 953-6025-33-7 ; 978-953-6025-33-6
27
Social Responsibility Management in Polish Companies / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: An Enterprise Odyssey : from Crisis to Prosperity - Challenges for Government and Business : 5th International Conference: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, May 26-29, 2010 Opatija, Croatia : Proceedings [Dokument elektroniczny] / ed. by Lovorka Galetić, Mario Spremić, Marijana Ivanov. - Zagreb: University of Zagreb, 2010. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : il. ; 12 cm. - S. 1320-1332. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 953-6025-34-5 ; 978-953-6025-34-3
28
Społeczne funkcje handlu / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2010), s. 236-259. - Bibliogr.
29
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA. - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2009. - 276 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - (Seria: Zarządzanie). - ISBN 978-83-255-0735-0
30
Odpowiedzialność społeczna jako źródło przewagi konkurencyjnej = Social Responsibility as a Source of Competitive Advantage / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 42 (2009), s. 168-183. - Summ.. - Tytuł numeru: Społeczna odpowiedzialność biznesu : uwarunkowania, kontrowersje, dobre i złe praktyki. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
31
Wpływ proekologicznych i prospołecznych zachowań konsumenckich na rozwój usług turystycznych = The Impact of Pro-social and Pro-environmental Consumer Behavior on Tourism Development / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // Handel Wewnętrzny. - nr specjalny (listopad) (2009), s. 39-48. - Summ.. - Tytuł numeru: Turystyka szansą wypoczynku i rozwoju regionów. - ISSN 0438-5403
32
Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa z perspektywy tworzenia wartości dla interesariuszy / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Zarządzanie organizacjami w gospodarce opartej na wiedzy : kluczowe relacje organizacji w gospodarce opartej na wiedzy / red. Bohdan Godziszewski. - Toruń: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", 2008. - S. 191-206. - ISBN 978-83-7285-402-5
33
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa handlowego a zmiany instytucjonalne / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2008), s. 313-354. - Bibliogr.
34
Odpowiedzialność społeczna z perspektywy procesu zarządzania przedsiębiorstwem = The Idea of Social Responsibility in the Management Process / Halina PIEKARZ, Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA // W: Potencjał restrukturyzacji w warunkach globalizacji i nowej gospodarki = Restructuring Potential Under Globalization and New Economy Conditions / oprac. i red. nauk. Ryszard BOROWIECKI i Andrzej JAKI. - Kraków: Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2007. - S. 209-221. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-924656-3-8
35
Odpowiedzialność społeczna w kształtowaniu rozwoju przedsiębiorstwa / Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA ; Promotor: Halina PIEKARZ. - Kraków, 2007. - 365 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
36
Etyczne i społeczne wyzwania dla zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem = Ethical and Social Challenges of Modern Management / Adriana Paliwoda-Matiolańska // Annales : etyka w życiu gospodarczym. - t. 9, nr 1 (2006), s. 311-320. - Summ.
37
Teoria interesariuszy w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem = Stakeholders Theory in the Process of Managing Modern Corporation / Adriana Paliwoda-Matiolańska // W: TRANS '05 : Wspólna Europa : zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa a relacje z interesariuszami / red. Halina Brdulak, Tomasz Gołębiowski. - Warszawa: Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2005. - S. 239-248. - Summ. - ISBN 83-7378-173-0
38
Model społeczny przedsiębiorstwa = Social Model of an Enterprise / Adriana Paliwoda-Matiolańska, Tomasz Wołowiec // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa = Economics and Organization of Enterprise. - R. 56, nr 10 (2005), s. 12-19. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0860-6846
39
Zrównoważony rozwój jako strategiczny wymóg przedsiębiorstwa = Sustainable Development as Strategic Performance Requirement / Adriana Paliwoda-Matiolańska // Annales : etyka w życiu gospodarczym. - t. 8, nr 1 (2005), s. 435-444. - Summ. - Pełny tekst: http://www.annalesonline.uni.lodz.pl/archiwum/2005/2005_01_paliwoda_435_444.pdf
40
OSO (Organizacja służąca otoczeniu) jako model współczesnego przedsiębiorstwa = The Social Responsive Corporation as a Model of the Contemporary Company / Adriana Paliwoda-Matiolańska // W: Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów / [red. nauk. Adam NALEPKA]. - Tarnów: Wyższa Szkoła Biznesu, cop. 2003. - (Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów, ISSN 2543-5396 ; vol. 2). - S. 156-167. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-87903-19-1
41
Przedsiębiorstwo zrównoważone / Adriana Paliwoda-Matiolańska // W: Future 2002 : zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa. 1 / red. Elżbieta Skrzypek. - Lublin: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 2002. - S. 89-101. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 83-227-2014-9
42
Recenzje i omówienia / Adriana Paliwoda-Matiolańska // Humanizacja Pracy. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi = Humanization of Work. Human Resources Management. - nr 5 (2000), s. 98-100. - Rec. pracy: [Recenzja czasopisma "Personnel Review", 1998, vol. 27, nr 4 - numer poświęcony jest problematyce zmniejszania organizacji](downsizing) i związanej z nim redukcji zatrudnienia
43
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK ; autorzy: Jan SZUMILAK, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Grażyna ŚMIGIELSKA, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Jarosław PLICHTA, Adam FIGIEL, Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA, Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2009. - 126 s. : il. ; 30 cm. - Załącznik. - Bibliogr.
1
Paliwoda-Matiolańska A., (2022), Rola marketingu i komunikacji w tworzeniu powiązań kooperacyjnych pomiędzy interesariuszami. [W:] PLICHTA J. (red.), Kluczowe narzędzia i elementy koncepcji co-management w budowaniu relacji kooperacyjnych z interesariuszami, Kraków : Wydawnictwo Attyka, s. 39-65.
2
Paliwoda-Matiolańska A., (2022), Decorum: instytucjonalizacja koncepcji zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwach branży paliwowo-energetycznej - perspektywa komunikacyjna, (Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, nr 272), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 241 s.
3
Nakayama A., Paliwoda-Matiolańska A., Smolak-Lozano E., (2020), Text Mining and Dimension Reduction Methods of Exploring Isomorphism in Corporate Communications, "Archives of Data Science, Series A" [on-line], vol. 7, no. 1, s. 1-21; https://publikationen.bibliothek.kit.edu/1000140277
4
Paliwoda-Matiolańska A., (2020), Responsible Consumption. [W:] Idowu S., Schmidpeter R., Capaldi N., Zu L., Baldo , Abreu R. (red.), Encyclopedia of Sustainable Management, Cham : Springer, s. 1-3 (29-1).
5
Paliwoda-Matiolańska A., Smolak-Lozano E., Nakayama A., (2020), Corporate Image or Social Engagement : Twitter Discourse on Corporate Social Responsibility (CSR) in Public Relations Strategies in the Energy Sector, "Profesional de la información", vol. 29, núm. 3, s. 1-16.
6
Paliwoda-Matiolańska A., (2020), Social Acceptance. [W:] Idowu S., Schmidpeter R., Capaldi N., Zu L., Baldo , Abreu R. (red.), Encyclopedia of Sustainable Management, Cham : Springer, s. 1-2 (28-1).
7
Paliwoda-Matiolańska A., (2019), Social Acceptance in Energy Projects : Shale Gas in Poland - Case Study. [W:] . (red.), International Dimensions of Sustainable Management : Latest Perspectives from Corporate Governance, Responsible Finance and CSR (CSR, Sustainability, Ethics & Governance), Cham : Springer, s. 291-305.
8
Smolak-Lozano E., Paliwoda-Matiolańska A., (2019), Symbolic or Real? Sustainability and CSR in Social Media Communication in the Energy Sector : a Triangulated Approach Analysing Hashtags and Keywords. [W:] Ruiz-Mora I., Gonçalves G., Somerville I. (red.), Organizational and Strategic Communication Research : Global Trends, Covilhã : LabCom.IFP, s. 17-46.
9
Paliwoda-Matiolańska A., Smolak-Lozano E., Nakayama A., (2019), The Text Mining and Dimension Reduction Method Application into Exploring the Isomorphic Pressures in the Corporate Communications on the Textual Tweets ́ Data on a Sustainability Within the Energy Sector. [W:] European Conference on Data Analysis (ECDA) 2019 : Book of Abstracts, Bayreuth : ECDA, s. 72.
10
Paliwoda-Matiolańska A., (2017), Towards CSR as a Regulatory Framework and Governance Tool in Disclosure of Corporate Social and Environmental Impact : the Example of Poland, "International Journal of Economics and Management", vol. 11, spec. iss. 2, s. 327-343; http://www.ijem.upm.edu.my/vol11_noS2/(3)Towards%20CSR%20as%20a%20Regulatory%20Framework%20and%20Governance%20Tool......pdf
11
Paliwoda-Matiolańska A., (2016), Acceptation publique et développement énergétique : exploitation des gaz de schiste en Pologne - Étude de cas, "Éthique publique" [on-line], vol. 18, no 1; http://journals.openedition.org/ethiquepublique/2584
12
Paliwoda-Matiolańska A., (2014), Konsumeryzm świadomy społecznie w Polsce, "Marketing i Rynek" [Dokument elektroniczny], nr 8, s. 1204-1210.
13
Paliwoda-Matiolańska A., Górski M., (2014), The Commercialization of the Polish Regional Airports : The Krakow Airport Case Study. [W:] MALINA A., OCZKOWSKA R., PLICHTA J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 237-248.
14
Paliwoda-Matiolańska A., (2014), Corporate Social Responsibility in Poland : Is It an Integral Part of Business Process and Opportunity for Value Creation?. [W:] Reichel J. (red.), CSR Trends : Beyond Business as Usual, Łódź : Centrum Strategii i Rozwoju Impact, s. 7-28.
15
Paliwoda-Matiolańska A., (2014), Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, Wyd. 2Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 282 s.
16
Paliwoda-Matiolańska A., (2013), Sustainable Production as an Integral Part of Management Processes in Energy Sector. [W:] Malina A., Oczkowska R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary Management, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 475-487.
17
Paliwoda-Matiolańska A., (2012), Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii i praktyce. [W:] Wiśniowski W. (red.), Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych (MINIB). 2 (Prace Instytutu Lotnictwa; 222), Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Lotnictwa, s. 253-265.
18
Paliwoda-Matiolańska A., (2012), Social Responsibility in Business in Theory and Practice. [W:] Wiśniowski W. (red.), Marketing of Scientific and Research Organizations (MINIB). 3, New Point of View of European Marketing (Prace Instytutu Lotnictwa; 223), Warsaw : Scientific Publications of the Institute of Aviation, s. 175-187.
19
Paliwoda-Matiolańska A., (2012), Ekologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności handlu, "Handel Wewnętrzny", nr specjalny (styczeń-luty), cz. 2, s. 48-56.
20
Paliwoda-Matiolańska A., (2012), Etyczna konsumpcja - istota, uwarunkowania, prognozy na przyszłość, "Handel Wewnętrzny", nr specjalny (wrzesień-październik), t. 2, s. 174-180.
21
Paliwoda-Matiolańska A., (2011), Ekologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności handlu. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Społeczna odpowiedzialność w handlu, s. 36-48.
22
Paliwoda-Matiolańska A., (2011), Znaczenie partnerstwa międzysektorowego w procesie implementacji polityki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 156, s. 73-85.
23
Paliwoda-Matiolańska A., (2011), Znaczenie partnerstwa międzysektorowego w procesie implementacji polityki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Społeczna odpowiedzialność w handlu, s. 49-62.
24
Paliwoda-Matiolańska A., (2011), Konsumeryzm a społeczna odpowiedzialność biznesu, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 220, s. 314-326.
25
Paliwoda-Matiolańska A., (2010), Social Responsibility Management in Polish Companies, "Zagreb International Review of Economic & Business", December, s. 29-43.
26
Paliwoda-Matiolańska A., (2010), Social Responsibility Management in Polish Companies. [W:] Galetić L., Spremić M., Ivanov M. (red.), An Enterprise Odyssey : from Crisis to Prosperity - Challenges for Government and Business : 5th International Conference: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, May 26-29, 2010 Opatija, Croatia : Proceedings, Zagreb : University of Zagreb, s. 198-199.
27
Paliwoda-Matiolańska A., (2010), Social Responsibility Management in Polish Companies. [W:] Galetić L., Spremić M., Ivanov M. (red.), An Enterprise Odyssey : from Crisis to Prosperity - Challenges for Government and Business : 5th International Conference: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, May 26-29, 2010 Opatija, Croatia : Proceedings [Dokument elektroniczny], Zagreb : University of Zagreb, s. 1320-1332.
28
Paliwoda-Matiolańska A., (2010), Społeczne funkcje handlu. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy, s. 236-259.
29
Paliwoda-Matiolańska A., (2009), Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 276 s.
30
Paliwoda-Matiolańska A., (2009), Odpowiedzialność społeczna jako źródło przewagi konkurencyjnej, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 42, s. 168-183.
31
Paliwoda-Matiolańska A., (2009), Wpływ proekologicznych i prospołecznych zachowań konsumenckich na rozwój usług turystycznych, "Handel Wewnętrzny", nr specjalny (listopad), s. 39-48.
32
Paliwoda-Matiolańska A., (2008), Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa z perspektywy tworzenia wartości dla interesariuszy. [W:] Godziszewski B. (red.), Zarządzanie organizacjami w gospodarce opartej na wiedzy : kluczowe relacje organizacji w gospodarce opartej na wiedzy, Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", s. 191-206.
33
Paliwoda-Matiolańska A., (2008), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa handlowego a zmiany instytucjonalne. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1], s. 313-354.
34
Piekarz H., Paliwoda-Matiolańska A., (2007), Odpowiedzialność społeczna z perspektywy procesu zarządzania przedsiębiorstwem. [W:] Borowiecki R., Jaki A. (red.), Potencjał restrukturyzacji w warunkach globalizacji i nowej gospodarki, Kraków : Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 209-221.
35
Paliwoda-Matiolańska A., (2007), Odpowiedzialność społeczna w kształtowaniu rozwoju przedsiębiorstwa, Prom. Piekarz H., Kraków : , 365 k.
36
Paliwoda-Matiolańska A., (2006), Etyczne i społeczne wyzwania dla zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, "Annales : etyka w życiu gospodarczym", t. 9, nr 1, s. 311-320.
37
Paliwoda-Matiolańska A., (2005), Teoria interesariuszy w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. [W:] Brdulak H., Gołębiowski T. (red.), TRANS '05 : Wspólna Europa : zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa a relacje z interesariuszami, Warszawa : Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, s. 239-248.
38
Paliwoda-Matiolańska A., Wołowiec T., (2005), Model społeczny przedsiębiorstwa, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa", R. 56, nr 10, s. 12-19.
39
Paliwoda-Matiolańska A., (2005), Zrównoważony rozwój jako strategiczny wymóg przedsiębiorstwa, "Annales : etyka w życiu gospodarczym", t. 8, nr 1, s. 435-444; http://www.annalesonline.uni.lodz.pl/archiwum/2005/2005_01_paliwoda_435_444.pdf
40
Paliwoda-Matiolańska A., (2003), OSO (Organizacja służąca otoczeniu) jako model współczesnego przedsiębiorstwa. [W:] Nalepka A. (red.), Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów (Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów; vol. 2), Tarnów : Wyższa Szkoła Biznesu, s. 156-167.
41
Paliwoda-Matiolańska A., (2002), Przedsiębiorstwo zrównoważone. [W:] Skrzypek E. (red.), Future 2002 : zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa. 1, Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, s. 89-101.
42
Paliwoda-Matiolańska A., (2000), Recenzje i omówienia, "Humanizacja Pracy. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi", nr 5, s. 98-100.
43
Szumilak J., Surówka-Marszałek D., Śmigielska G., Szczepankiewicz W., Plichta J., Figiel A., Paliwoda-Matiolańska A., Brańka S., Orzeł K., (2009), Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych, Szromnik A. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 126 s.
1
@inbook{UEK:2168367814,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Rola marketingu i komunikacji w tworzeniu powiązań kooperacyjnych pomiędzy interesariuszami",
booktitle = "Kluczowe narzędzia i elementy koncepcji co-management w budowaniu relacji kooperacyjnych z interesariuszami",
pages = "39-65",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Attyka",
year = "2022",
isbn = "978-83-65644-95-4 ; 978-83-65644-96-1",
}
2
@book{UEK:2168368470,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Decorum : instytucjonalizacja koncepcji zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwach branży paliwowo-energetycznej - perspektywa komunikacyjna",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2022",
issn = "1899-0428",
isbn = "978-83-7252-869-8",
}
3
@article{UEK:2168368476,
author = "Atsuho Nakayama and Adriana Paliwoda-Matiolańska and Emilia Smolak-Lozano",
title = "Text Mining and Dimension Reduction Methods of Exploring Isomorphism in Corporate Communications",
journal = "Archives of Data Science, Series A",
number = "vol. 7, no. 1",
pages = "1-21",
year = "2020",
doi = {http://dx.doi.org/10.5445/KSP/1000098012/09},
url = {https://publikationen.bibliothek.kit.edu/1000140277},
}
4
@inbook{UEK:2168347432,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Responsible Consumption",
booktitle = "Encyclopedia of Sustainable Management",
pages = "1-3 (29-1)",
adress = "Cham",
publisher = "Springer",
year = "2020",
doi = {http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-02006-4_29-1},
url = {},
isbn = "978-3-030-02006-4",
}
5
@article{UEK:2168348106,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska and Emilia Smolak-Lozano and Atsuho Nakayama",
title = "Corporate Image or Social Engagement : Twitter Discourse on Corporate Social Responsibility (CSR) in Public Relations Strategies in the Energy Sector",
journal = "Profesional de la información",
number = "vol. 29, núm. 3",
pages = "1-16",
year = "2020",
doi = {http://dx.doi.org/10.3145/epi.2020.may.33},
url = {},
}
6
@inbook{UEK:2168366952,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Social Acceptance",
booktitle = "Encyclopedia of Sustainable Management",
pages = "1-2 (28-1)",
adress = "Cham",
publisher = "Springer",
year = "2020",
doi = {http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-02006-4_28-1},
url = {},
isbn = "978-3-030-02006-4",
}
7
@inbook{UEK:2168340651,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Social Acceptance in Energy Projects : Shale Gas in Poland - Case Study",
booktitle = "International Dimensions of Sustainable Management : Latest Perspectives from Corporate Governance, Responsible Finance and CSR",
pages = "291-305",
adress = "Cham",
publisher = "Springer",
year = "2019",
doi = {http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-04819-8_18},
url = {},
issn = "2196-7075",
isbn = "978-3-030-04818-1 ; 978-3-030-04819-8",
}
8
@inbook{UEK:2168340653,
author = "Emilia Smolak-Lozano and Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Symbolic or Real? Sustainability and CSR in Social Media Communication in the Energy Sector : a Triangulated Approach Analysing Hashtags and Keywords",
booktitle = "Organizational and Strategic Communication Research : Global Trends",
pages = "17-46",
adress = "Covilhã",
publisher = "LabCom.IFP",
year = "2019",
url = {http://www.labcom-ifp.ubi.pt/ficheiros/201909171744-2019_01_corporatesocialresponsibility_imouraggonc__alvesisommerville.pdf},
isbn = "978-989-654-550-5 ; 978-989-654-552-9",
}
9
@misc{UEK:2168353566,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska and Emilia Smolak-Lozano and Atsuho Nakayama",
title = "The Text Mining and Dimension Reduction Method Application into Exploring the Isomorphic Pressures in the Corporate Communications on the Textual Tweets ́ Data on a Sustainability Within the Energy Sector",
booktitle = "European Conference on Data Analysis (ECDA) 2019 : Book of Abstracts",
pages = "72",
adress = "Bayreuth",
publisher = "ECDA",
year = "2019",
url = {http://www.gfkl.org/ecda2019/wp-content/uploads/sites/7/2019/03/Book_of_Abstracts_FINAL.pdf},
}
10
@article{UEK:2168321527,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Towards CSR as a Regulatory Framework and Governance Tool in Disclosure of Corporate Social and Environmental Impact : the Example of Poland",
journal = "International Journal of Economics and Management",
number = "vol. 11, spec. iss. 2",
pages = "327-343",
year = "2017",
url = {http://www.ijem.upm.edu.my/vol11_noS2/(3)Towards%20CSR%20as%20a%20Regulatory%20Framework%20and%20Governance%20Tool......pdf},
}
11
@article{UEK:2168321529,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Acceptation publique et développement énergétique : exploitation des gaz de schiste en Pologne - Étude de cas",
journal = "Éthique publique",
number = "vol. 18, no 1",
pages = "",
year = "2016",
doi = {http://dx.doi.org/10.4000/ethiquepublique.2584},
url = {http://journals.openedition.org/ethiquepublique/2584},
}
12
@article{UEK:2168284231,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Konsumeryzm świadomy społecznie w Polsce",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "8",
pages = "1204-1210",
year = "2014",
}
13
@inbook{UEK:2168287577,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska and Marek Górski",
title = "The Commercialization of the Polish Regional Airports : The Krakow Airport Case Study",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations",
pages = "237-248",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2014",
url = {http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf},
isbn = "978-83-62511-24-2 ; 978-83-62511-59-4",
}
14
@inbook{UEK:2168304577,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Corporate Social Responsibility in Poland : Is It an Integral Part of Business Process and Opportunity for Value Creation?",
booktitle = "CSR Trends : Beyond Business as Usual",
pages = "7-28",
adress = "Łódź",
publisher = "Centrum Strategii i Rozwoju Impact",
year = "2014",
url = {http://odpowiedzialnybiznes.pl/wp-content/uploads/2015/05/csr_trends_beyond_business_as-usual.pdf},
isbn = "978-83-932160-5-5",
}
15
@book{UEK:2168274703,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2014",
edition = "Wyd. 2",
issn = "",
isbn = "978-83-255-6213-7",
}
16
@inbook{UEK:2168274507,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Sustainable Production as an Integral Part of Management Processes in Energy Sector",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary Management",
pages = "475-487",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-82-2",
}
17
@inbook{UEK:2168252086,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii i praktyce",
booktitle = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych (MINIB). 2",
pages = "253-265",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe Instytutu Lotnictwa",
year = "2012",
issn = "0509-6669",
}
18
@inbook{UEK:2168249066,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Social Responsibility in Business in Theory and Practice",
booktitle = "Marketing of Scientific and Research Organizations (MINIB). 3, New Point of View of European Marketing",
pages = "175-187",
adress = "Warsaw",
publisher = "Scientific Publications of the Institute of Aviation",
year = "2012",
issn = "0509-6669",
}
19
@article{UEK:2168225276,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Ekologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności handlu",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "specjalny (styczeń-luty), cz. 2",
pages = "48-56",
year = "2012",
}
20
@article{UEK:2168235682,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Etyczna konsumpcja - istota, uwarunkowania, prognozy na przyszłość",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "specjalny (wrzesień-październik), t. 2",
pages = "174-180",
year = "2012",
url = {},
}
21
@unpublished{UEK:2168271478,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Ekologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności handlu",
booktitle = "Społeczna odpowiedzialność w handlu",
pages = "36-48",
year = "2011",
}
22
@article{UEK:2166585877,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Znaczenie partnerstwa międzysektorowego w procesie implementacji polityki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "156",
pages = "73-85",
adress = "",
year = "2011",
}
23
@unpublished{UEK:2168271480,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Znaczenie partnerstwa międzysektorowego w procesie implementacji polityki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw",
booktitle = "Społeczna odpowiedzialność w handlu",
pages = "49-62",
year = "2011",
}
24
@article{UEK:2168234712,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Konsumeryzm a społeczna odpowiedzialność biznesu",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "220",
pages = "314-326",
adress = "",
year = "2011",
}
25
@article{UEK:2166717063,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Social Responsibility Management in Polish Companies",
journal = "Zagreb International Review of Economic & Business : Special Conference Issue",
number = "December",
pages = "29-43",
year = "2010",
}
26
@inbook{UEK:2166550736,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Social Responsibility Management in Polish Companies",
booktitle = "An Enterprise Odyssey : from Crisis to Prosperity - Challenges for Government and Business : 5th International Conference: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, May 26-29, 2010 Opatija, Croatia : Proceedings",
pages = "198-199",
adress = "Zagreb",
publisher = "University of Zagreb",
year = "2010",
isbn = "953-6025-33-7 ; 978-953-6025-33-6",
}
27
@inbook{UEK:2166494219,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Social Responsibility Management in Polish Companies",
booktitle = "An Enterprise Odyssey : from Crisis to Prosperity - Challenges for Government and Business : 5th International Conference: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, May 26-29, 2010 Opatija, Croatia : Proceedings",
pages = "1320-1332",
adress = "Zagreb",
publisher = "University of Zagreb",
year = "2010",
isbn = "953-6025-34-5 ; 978-953-6025-34-3",
}
28
@unpublished{UEK:2168245282,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Społeczne funkcje handlu",
booktitle = "Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "236-259",
year = "2010",
}
29
@book{UEK:50701,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2009",
issn = "",
isbn = "978-83-255-0735-0",
}
30
@article{UEK:50401,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Odpowiedzialność społeczna jako źródło przewagi konkurencyjnej",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "42",
pages = "168-183",
adress = "",
year = "2009",
}
31
@article{UEK:2162180662,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Wpływ proekologicznych i prospołecznych zachowań konsumenckich na rozwój usług turystycznych",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "specjalny (listopad)",
pages = "39-48",
year = "2009",
}
32
@inbook{UEK:2166403046,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa z perspektywy tworzenia wartości dla interesariuszy",
booktitle = "Zarządzanie organizacjami w gospodarce opartej na wiedzy : kluczowe relacje organizacji w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "191-206",
adress = "Toruń",
publisher = "Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności Dom Organizatora",
year = "2008",
isbn = "978-83-7285-402-5",
}
33
@unpublished{UEK:2168225872,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa handlowego a zmiany instytucjonalne",
booktitle = "Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1]",
pages = "313-354",
year = "2008",
}
34
@inbook{UEK:2166095067,
author = "Halina Piekarz and Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Odpowiedzialność społeczna z perspektywy procesu zarządzania przedsiębiorstwem",
booktitle = "Potencjał restrukturyzacji w warunkach globalizacji i nowej gospodarki",
pages = "209-221",
adress = "Kraków",
publisher = "Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2007",
isbn = "978-83-924656-3-8",
}
35
@unpublished{UEK:52365,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Odpowiedzialność społeczna w kształtowaniu rozwoju przedsiębiorstwa",
adress = "Kraków",
year = "2007",
url = {},
}
36
@article{UEK:2168229748,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Etyczne i społeczne wyzwania dla zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem",
journal = "Annales : etyka w życiu gospodarczym",
number = "t. 9, 1",
pages = "311-320",
year = "2006",
}
37
@inbook{UEK:2168248448,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Teoria interesariuszy w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem",
booktitle = "TRANS '05 : Wspólna Europa : zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa a relacje z interesariuszami",
pages = "239-248",
adress = "Warszawa",
publisher = "Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza",
year = "2005",
isbn = "83-7378-173-0",
}
38
@article{UEK:2168269634,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska and Tomasz Wołowiec",
title = "Model społeczny przedsiębiorstwa",
journal = "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa",
number = "R. 56, 10",
pages = "12-19",
year = "2005",
}
39
@article{UEK:2168229744,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Zrównoważony rozwój jako strategiczny wymóg przedsiębiorstwa",
journal = "Annales : etyka w życiu gospodarczym",
number = "t. 8, 1",
pages = "435-444",
year = "2005",
url = {http://www.annalesonline.uni.lodz.pl/archiwum/2005/2005_01_paliwoda_435_444.pdf},
}
40
@inbook{UEK:2168269674,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "OSO (Organizacja służąca otoczeniu) jako model współczesnego przedsiębiorstwa",
booktitle = "Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów",
pages = "156-167",
adress = "Tarnów",
publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu",
year = "2003",
issn = "2543-5396",
isbn = "83-87903-19-1",
}
41
@inbook{UEK:2168313957,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Przedsiębiorstwo zrównoważone",
booktitle = "Future 2002 : zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa. 1",
pages = "89-101",
adress = "Lublin",
publisher = "Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie",
year = "2002",
isbn = "83-227-2014-9",
}
42
@article{UEK:2168229788,
author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska",
title = "Recenzje i omówienia",
journal = "Humanizacja Pracy. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi",
number = "5",
pages = "98-100",
year = "2000",
}
43
@unpublished{UEK:2168229488,
author = "Jan Szumilak and Danuta Surówka-Marszałek and Grażyna Śmigielska and Władysław Szczepankiewicz and Jarosław Plichta and Adam Figiel and Adriana Paliwoda-Matiolańska and Sebastian Brańka and Karolina Orzeł",
title = "Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2009",
}
Nauka logo
Granty logo
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Polska Bibliografia Naukowa
ORCID