Publikacje wybranego autora
1

Tytuł:
Marketing terytorialny jako instrument oddziaływania na nowego mieszkańca-podatnika
Źródło:
Wiedza - gospodarka - społeczeństwo : wyzwania współczesnych organizacji i gospodarek / red. nauk. Andrzej JAKI, Bernard ZIĘBICKI - Warszawa: Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, 2021, s. 139-148 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-61597-74-2 ; 978-83-61597-75-9
Tryb dostępu:
Poziom I:
20.00 pkt
Nr:
2168358182
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Autor:
Sebastian Brańka , Andres Coca-Stefaniak , Jarosław Plichta
Tytuł:
City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management
Źródło:
Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail / Hrsg. Silke Weidner, Juliane Ribbeck, Tanja Korzer - Cottbus: Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., 2016, s. 25-30. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-3-940471-26-0
Tryb dostępu:
Nr:
2168310581
rozdział w monografii
3

Tytuł:
Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / ed. by Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 505-514 - Bibliogr.
Program badawczy:
This paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by young researchers and participants of Ph.D. studies
ISBN:
978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7
Nr:
2168301345
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów = Optimization of Expenditures for the Promotion of Cities and Regions
Źródło:
Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / red. nauk. Andrzej SZROMNIK - Kraków ; Legionowo: Wydawnictwo edu-Libri, 2015, s. 56-75. - Streszcz.
ISBN:
978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6
Nr:
2168299649
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Marketing Tools in Place Management : Idea and Application
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014, s. 139-146 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-24-2 ; 978-83-62511-59-4
Tryb dostępu:
Nr:
2168287563
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013, s. 405-418 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-77-8
Nr:
2168268686
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast = Price Instruments in the Marketing Activity of Polish Cities
Źródło:
Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji / red. Elżbieta Wolanin-Jarosz, Tatiana Kożak-Siara - Jarosław: Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, 2013, s. 189-199. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-63909-40-6
Nr:
2168308905
rozdział w monografii
8

Tytuł:
E-comerce w procesach wymiany
Źródło:
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA - Warszawa: Difin SA, 2013, s. 96-126 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7641-805-6
Nr:
2168261008
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
9

Tytuł:
Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu
Źródło:
Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem / red. nauk. Bogusław Plawgo - Białystok: Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, 2008, s. 671-683 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-60772-08-9
Nr:
2166112698
rozdział w monografii
10

Tytuł:
Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza
Źródło:
Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim / red. Roman Fedan, Zbigniew Makieła - Jarosław: [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], 2008, s. 187-200. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-88139-35-2
Nr:
2161917538
rozdział w monografii
1
Marketing terytorialny jako instrument oddziaływania na nowego mieszkańca-podatnika / Sebastian BRAŃKA // W: Wiedza - gospodarka - społeczeństwo : wyzwania współczesnych organizacji i gospodarek / red. nauk. Andrzej JAKI, Bernard ZIĘBICKI. - Warszawa: Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, 2021. - S. 139-148. - Bibliogr. - ISBN 978-83-61597-74-2 ; 978-83-61597-75-9. - Pełny tekst: https://cmq.uek.krakow.pl/wp-content/uploads/2021/09/02-CMQ2021-M2-PL-KES-PDF_ISBN-978-83-61597-75-9.pdf
2
City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // W: Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail / Hrsg. Silke Weidner, Juliane Ribbeck, Tanja Korzer. - Cottbus: Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., 2016. - S. 25-30. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-3-940471-26-0. - Pełny tekst: https://www.b-tu.de/owncloud/index.php/s/rhCYlsxX8lxvCo4
3
Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / ed. by Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 505-514. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7
4
Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów = Optimization of Expenditures for the Promotion of Cities and Regions / Sebastian BRAŃKA // W: Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / red. nauk. Andrzej SZROMNIK. - Kraków ; Legionowo: Wydawnictwo edu-Libri, 2015. - S. 56-75. - Streszcz. - ISBN 978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6
5
Marketing Tools in Place Management : Idea and Application / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 139-146. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2 ; 978-83-62511-59-4. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf
6
Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI. - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013. - S. 405-418. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-77-8
7
Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast = Price Instruments in the Marketing Activity of Polish Cities / Sebastian BRAŃKA // W: Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji / red. Elżbieta Wolanin-Jarosz, Tatiana Kożak-Siara. - Jarosław: Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, 2013. - S. 189-199. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63909-40-6
8
E-comerce w procesach wymiany / Sebastian BRAŃKA // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa: Difin SA, 2013. - S. 96-126. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7641-805-6
9
Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu / Sebastian BRAŃKA // W: Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem / red. nauk. Bogusław Plawgo. - Białystok: Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, 2008. - S. 671-683. - Bibliogr. - ISBN 978-83-60772-08-9
10
Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza / Sebastian BRAŃKA // W: Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim / red. Roman Fedan, Zbigniew Makieła. - Jarosław: [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], 2008. - S. 187-200. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88139-35-2
1
Brańka S., (2021), Marketing terytorialny jako instrument oddziaływania na nowego mieszkańca-podatnika. [W:] JAKI A., ZIĘBICKI B. (red.), Wiedza - gospodarka - społeczeństwo : wyzwania współczesnych organizacji i gospodarek, Warszawa : Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, s. 139-148.
2
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management. [W:] Weidner , Ribbeck J., Korzer T. (red.), Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail, Cottbus : Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., s. 25-30.
3
Brańka S., (2015), Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments. [W:] Mikuła B., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 505-514.
4
Brańka S., (2015), Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów. [W:] Szromnik A. (red.), Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia, Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, s. 56-75.
5
Brańka S., (2014), Marketing Tools in Place Management : Idea and Application. [W:] MALINA A., OCZKOWSKA R., PLICHTA J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 139-146.
6
Brańka S., (2013), Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities. [W:] Lula P., Mikuła B., Jaki A. (red.), Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy, Cracow : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, s. 405-418.
7
Brańka S., (2013), Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast. [W:] Wolanin-Jarosz E., Kożak-Siara T. (red.), Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji, Jarosław : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, s. 189-199.
8
Brańka S., (2013), E-comerce w procesach wymiany. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 96-126.
9
Brańka S., (2008), Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu. [W:] Plawgo B. (red.), Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem, Białystok : Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, s. 671-683.
10
Brańka S., (2008), Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza. [W:] Fedan R., Makieła Z. (red.), Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim, Jarosław : [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], s. 187-200.
1
@inbook{UEK:2168358182,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Marketing terytorialny jako instrument oddziaływania na nowego mieszkańca-podatnika",
booktitle = "Wiedza - gospodarka - społeczeństwo : wyzwania współczesnych organizacji i gospodarek",
pages = "139-148",
adress = "Warszawa",
publisher = "Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk",
year = "2021",
url = {https://cmq.uek.krakow.pl/wp-content/uploads/2021/09/02-CMQ2021-M2-PL-KES-PDF_ISBN-978-83-61597-75-9.pdf},
isbn = "978-83-61597-74-2 ; 978-83-61597-75-9",
}
2
@inbook{UEK:2168310581,
author = "Sebastian Brańka and Andres Coca-Stefaniak and Jarosław Plichta",
title = "City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management",
booktitle = "Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail",
pages = "25-30",
adress = "Cottbus",
publisher = "Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V.",
year = "2016",
url = {https://www.b-tu.de/owncloud/index.php/s/rhCYlsxX8lxvCo4},
isbn = "978-3-940471-26-0",
}
3
@inbook{UEK:2168301345,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy",
pages = "505-514",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
isbn = "978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7",
}
4
@inbook{UEK:2168299649,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów",
booktitle = "Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia",
pages = "56-75",
adress = "Kraków ; Legionowo",
publisher = "Wydawnictwo edu-Libri",
year = "2015",
isbn = "978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6",
}
5
@inbook{UEK:2168287563,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Marketing Tools in Place Management : Idea and Application",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations",
pages = "139-146",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2014",
url = {http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf},
isbn = "978-83-62511-24-2 ; 978-83-62511-59-4",
}
6
@inbook{UEK:2168268686,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy",
pages = "405-418",
adress = "Cracow",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-77-8",
}
7
@inbook{UEK:2168308905,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast",
booktitle = "Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji",
pages = "189-199",
adress = "Jarosław",
publisher = "Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza",
year = "2013",
isbn = "978-83-63909-40-6",
}
8
@inbook{UEK:2168261008,
author = "Sebastian Brańka",
title = "E-comerce w procesach wymiany",
booktitle = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "96-126",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin SA",
year = "2013",
isbn = "978-83-7641-805-6",
}
9
@inbook{UEK:2166112698,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu",
booktitle = "Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem",
pages = "671-683",
adress = "Białystok",
publisher = "Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica",
year = "2008",
isbn = "978-83-60772-08-9",
}
10
@inbook{UEK:2161917538,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza",
booktitle = "Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim",
pages = "187-200",
adress = "Jarosław",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej",
year = "2008",
isbn = "978-83-88139-35-2",
}
Nauka logo
Granty logo
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Polska Bibliografia Naukowa
ORCID