Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski
Źródło:
Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017) , s. 105-113. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie - Bibliogr.
Program badawczy:
The paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by youg researchers and participants of PhD studies.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168319021
artykuł w czasopiśmie
2

Autor:
Brańka Sebastian , Coca-Stefaniak Andres , Plichta Jarosław
Tytuł:
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities
Źródło:
Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016) , s. 133-141. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by young researchers and participants of Ph.D. studies.
Nr:
2168304055
artykuł w czasopiśmie
3

Tytuł:
Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow
Źródło:
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013) , s. 87-97. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 8.00 pkt
Nr:
2168275255
artykuł w czasopiśmie
4

Tytuł:
Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast = The Possibility of Identification and Measurement of Marketing Activity in Polish Cities
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - nr 64, t. 2 (2013) , s. 23-30. - Tytuł numeru: Zarządzanie wartością jednostek samorządu terytorialnego
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 786)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168282989
artykuł w czasopiśmie
5

Tytuł:
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich = Perceived Attractiveness of Cracow Among Visiting Tourists in Comparison to Selected European Cities
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 30 (2013) , s. 451-464. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 775)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168262944
artykuł w czasopiśmie
6

Tytuł:
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa = The Significance of Cultural Tourism Product for the City of Cracow
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 23 (2012) , s. 129-141. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : strategie marketingowe miast i regionów
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 709)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 5.00 pkt
Nr:
2168237058
artykuł w czasopiśmie
7

Tytuł:
Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych = Citizens as an Receiver of Marketing Activities of Territorial Self-Government
Źródło:
Studia Ekonomiczne i Regionalne = Economic and Regional Studies : Scientific Journal of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska. - t. 4, nr 1 (2011) , s. 55-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168247642
artykuł w czasopiśmie
8

Tytuł:
Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów = The Influence of Internet on the Consumer Market Behaviour
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - wrzesień-październik cz. 3 (2011) , s. 55-60. - Summ.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168229284
artykuł w czasopiśmie
9

Tytuł:
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne = Promotion Activities of the City of Krakow in the eyes of Tourists : an Empirical Study
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011) , s. 346-356. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168227700
artykuł w czasopiśmie
1
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017), s. 105-113. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/miz. - ISSN 2450-775X
2
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016), s. 133-141. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109. - ISSN 0379-7864
3
Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013), s. 87-97. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit. - ISSN 2081-3430
4
Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast = The Possibility of Identification and Measurement of Marketing Activity in Polish Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 786). - nr 64, t. 2 (2013), s. 23-30. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zarządzanie wartością jednostek samorządu terytorialnego. - Pełny tekst: http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf. - ISSN 1733-2842
5
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich = Perceived Attractiveness of Cracow Among Visiting Tourists in Comparison to Selected European Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 775). - nr 30 (2013), s. 451-464. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf. - ISSN 1509-0507
6
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa = The Significance of Cultural Tourism Product for the City of Cracow / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 709). - nr 23 (2012), s. 129-141. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : strategie marketingowe miast i regionów. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf. - ISSN 1509-0507
7
Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych = Citizens as an Receiver of Marketing Activities of Territorial Self-Government / Sebastian BRAŃKA // Studia Ekonomiczne i Regionalne = Economic and Regional Studies : Scientific Journal of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska. - t. 4, nr 1 (2011), s. 55-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 2083-3725
8
Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów = The Influence of Internet on the Consumer Market Behaviour / Sebastian BRAŃKA // Handel Wewnętrzny. - wrzesień-październik cz. 3 (2011), s. 55-60. - Summ. - ISSN 0438-5403
9
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne = Promotion Activities of the City of Krakow in the eyes of Tourists : an Empirical Study / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011), s. 346-356. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia. - Bibliogr. - ISSN 1689-7374
1
Brańka P., Brańka S., (2017), The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland, "Marketing i Zarządzanie", nr 1(47), s. 105-113; https://wnus.edu.pl/miz
2
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities, "Scientific Annals of Economics and Business", 63 (1), s. 133-141; http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109
3
Brańka S., (2013), Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow, "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing", nr 10 (59), s. 87-97; http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit
4
Brańka S., (2013), Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia", nr 64, t. 2, s. 23-30; http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf
5
Brańka S., (2013), Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 30, s. 451-464; http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf
6
Brańka P., Brańka S., (2012), Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 23, s. 129-141; http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf
7
Brańka S., (2011), Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych, "Studia Ekonomiczne i Regionalne", t. 4, nr 1, s. 55-62.
8
Brańka S., (2011), Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów, "Handel Wewnętrzny", wrzesień-październik cz. 3, s. 55-60.
9
Brańka S., (2011), Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu", 209, s. 346-356.
1
@article{UEK:2168319021,
author = "Brańka Patrycja and Brańka Sebastian",
title = "The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland",
journal = "Marketing i Zarządzanie",
number = "1(47)",
pages = "105-113",
year = "2017",
}
2
@article{UEK:2168304055,
author = "Brańka Sebastian and Coca-Stefaniak Andres and Plichta Jarosław",
title = "City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities",
journal = "Scientific Annals of Economics and Business",
number = "63 (1)",
pages = "133-141",
year = "2016",
}
3
@article{UEK:2168275255,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow",
journal = "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing",
number = "10 (59)",
pages = "87-97",
year = "2013",
}
4
@article{UEK:2168282989,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia",
number = "64, t. 2",
pages = "23-30",
adress = "",
year = "2013",
issn = "1640-6818",
}
5
@article{UEK:2168262944,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "30",
pages = "451-464",
adress = "",
year = "2013",
issn = "1640-6818",
}
6
@article{UEK:2168237058,
author = "Brańka Patrycja and Brańka Sebastian",
title = "Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "23",
pages = "129-141",
adress = "",
year = "2012",
issn = "1640-6818",
}
7
@article{UEK:2168247642,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych",
journal = "Studia Ekonomiczne i Regionalne",
number = "t. 4, 1",
pages = "55-62",
year = "2011",
}
8
@article{UEK:2168229284,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "wrzesień-październik cz. 3",
pages = "55-60",
year = "2011",
}
9
@article{UEK:2168227700,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu",
number = "209",
pages = "346-356",
adress = "",
year = "2011",
}