Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji
Źródło:
Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018) , s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication was financed from the funds granted to the Faculty of Management, Cracow University of Economics within the framework of the subsidy for the maintenance of research potential.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168332599
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski
Źródło:
Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017) , s. 105-113. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie - Bibliogr.
Program badawczy:
The paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by youg researchers and participants of PhD studies.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168319021
artykuł w czasopiśmie
3

Autor:
Brańka Sebastian , Coca-Stefaniak Andres , Plichta Jarosław
Tytuł:
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities
Źródło:
Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016) , s. 133-141. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by young researchers and participants of Ph.D. studies.
Nr:
2168304055
artykuł w czasopiśmie
1
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji / Sebastian BRAŃKA // Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018), s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1231-8841
2
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017), s. 105-113. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/miz. - ISSN 2450-775X
3
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016), s. 133-141. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109. - ISSN 0379-7864
1
Brańka S., (2018), The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers, "Świat Nieruchomości", nr 4 (106), s. 99-104.
2
Brańka P., Brańka S., (2017), The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland, "Marketing i Zarządzanie", nr 1(47), s. 105-113; https://wnus.edu.pl/miz
3
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities, "Scientific Annals of Economics and Business", 63 (1), s. 133-141; http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109
1
@article{UEK:2168332599,
author = "Brańka Sebastian",
title = "The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers",
journal = "Świat Nieruchomości",
number = "4 (106)",
pages = "99-104",
year = "2018",
}
2
@article{UEK:2168319021,
author = "Brańka Patrycja and Brańka Sebastian",
title = "The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland",
journal = "Marketing i Zarządzanie",
number = "1(47)",
pages = "105-113",
year = "2017",
}
3
@article{UEK:2168304055,
author = "Brańka Sebastian and Coca-Stefaniak Andres and Plichta Jarosław",
title = "City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities",
journal = "Scientific Annals of Economics and Business",
number = "63 (1)",
pages = "133-141",
year = "2016",
}