Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie = Promotional Activity of Polish Cities : Essence, Determinants, Experiences
Adres wydawniczy:
Kraków; Legionowo: edu-Libri, 2018
Opis fizyczny:
257 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja został dofinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na utrzymanie potencjału badawczego.; Badania empiryczne, które umożliwiły pozyskanie danych wykorzystanych w niniejszej książce zostały przeprowadzone w ramach projektu sfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC-2011/03/N/HS4/01581.
ISBN:
978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3
Nr:
2168328801
monografia
2

Tytuł:
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji
Źródło:
Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018) , s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication was financed from the funds granted to the Faculty of Management, Cracow University of Economics within the framework of the subsidy for the maintenance of research potential.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168332599
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski
Źródło:
Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017) , s. 105-113. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie - Bibliogr.
Program badawczy:
The paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by youg researchers and participants of PhD studies.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168319021
artykuł w czasopiśmie
4

Konferencja:
6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development, Banská Bystrica, Słowacja, od 2017-09-20 do 2017-09-22
Tytuł:
Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland
Źródło:
6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings / eds. Kamila Borseková, Katarína Vitálišová, Anna Vaňová - Banská Bystrica, Slovakia: Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, 2017, s. 653-663. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by young researchers and participants of Ph.D. studies.
ISBN:
978-80-557-1335-9
Tryb dostępu:
Nr:
2168320779
rozdział w materiałach konferencyjnych
5

Tytuł:
Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2016
Opis fizyczny:
303 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-346
Nr:
2168309811
doktorat
6

Autor:
Brańka Sebastian , Coca-Stefaniak Andres , Plichta Jarosław
Tytuł:
City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management
Źródło:
Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail / Hrsg. Silke Weidner, Juliane Ribbeck, Tanja Korzer - Cottbus: Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., 2016, s. 25-30. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-3-940471-26-0
Tryb dostępu:
Nr:
2168310581
rozdział w monografii
7

Autor:
Brańka Sebastian , Coca-Stefaniak Andres , Plichta Jarosław
Tytuł:
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities
Źródło:
Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016) , s. 133-141. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by young researchers and participants of Ph.D. studies.
Nr:
2168304055
artykuł w czasopiśmie
8

Autor:
Brańka Sebastian , Coca-Stefaniak Andres , Plichta Jarosław
Konferencja:
11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development", Kraków, Polska, od 2015-09-10 do 2015-09-11
Tytuł:
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities
Źródło:
Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development" / eds: Carmen Pintilescu, Bogdan Wierzbiński, Grigoris Zarotiadis - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 382-392. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65173-37-9
Tryb dostępu:
Nr:
2168300353
rozdział w materiałach konferencyjnych
9

Autor:
Coca-Stefaniak Andres , Plichta Jarosław , Brańka Sebastian
Konferencja:
3rd Place Management and Branding Conference, Poznań, Polska, od 2015-05-03 do 2015-05-05
Tytuł:
Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field
Źródło:
3rd Institute of Place Management Conference - Poznan: Institute of Place Management, 2015
Nr:
2168307873
rozdział w materiałach konferencyjnych
10

Tytuł:
Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów = Optimization of Expenditures for the Promotion of Cities and Regions
Źródło:
Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / red. nauk. Andrzej SZROMNIK - Kraków ; Legionowo: Wydawnictwo edu-Libri, 2015, s. 56-75. - Streszcz.
ISBN:
978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6
Nr:
2168299649
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
11

Tytuł:
Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / ed. by Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 505-514 - Bibliogr.
Program badawczy:
This paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by young researchers and participants of Ph.D. studies
ISBN:
978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7
Nr:
2168301345
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
12

Tytuł:
Marketing Tools in Place Management : Idea and Application
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014, s. 139-146 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-24-2
Tryb dostępu:
Nr:
2168287563
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
13

Konferencja:
Management in the time of destabilization. German and Polish experience, Kraków, Polska, od 2014-12-05 do 2014-12-06
Tytuł:
The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space
Źródło:
Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 199-208. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9
Nr:
2168286555
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014
Opis fizyczny:
231 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
022/WZ-KHIR/01/2014/S/4218
Sygnatura:
NP-1488/Magazyn
Nr:
2168303409
naukowo-badawcze
1
Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie = Promotional Activity of Polish Cities : Essence, Determinants, Experiences / Sebastian BRAŃKA. - Kraków; Legionowo : edu-Libri, 2018. - 257 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3
2
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji / Sebastian BRAŃKA // Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018), s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1231-8841
3
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017), s. 105-113. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/miz. - ISSN 2450-775X
4
Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland / Sebastian BRAŃKA // W: 6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings / eds. Kamila Borseková, Katarína Vitálišová, Anna Vaňová. - Banská Bystrica, Slovakia : Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, 2017. - S. 653-663. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-557-1335-9. - Pełny tekst: http://www.cers.umb.sk/wp-content/uploads/2017/11/cers-proceedings.pdf
5
Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania / Sebastian BRAŃKA ; Promotor: Andrzej SZROMNIK. - Kraków, 2016. - 303 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003232
6
City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // W: Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail / Hrsg. Silke Weidner, Juliane Ribbeck, Tanja Korzer. - Cottbus : Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., 2016. - S. 25-30. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-3-940471-26-0. - Pełny tekst: https://www.b-tu.de/owncloud/index.php/s/rhCYlsxX8lxvCo4
7
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016), s. 133-141. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109. - ISSN 0379-7864
8
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // W: Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development" / eds: Carmen Pintilescu, Bogdan Wierzbiński, Grigoris Zarotiadis. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 382-392. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-37-9. - Pełny tekst: http://asecu2015.fundacjauek.krakow.pl/proceedings/31.pdf
9
Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field / Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHATA, Sebastian BRAŃKA // W: 3rd Institute of Place Management Conference. - Poznan : Institute of Place Management, 2015
10
Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów = Optimization of Expenditures for the Promotion of Cities and Regions / Sebastian BRAŃKA // W: Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / red. nauk. Andrzej SZROMNIK. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2015. - S. 56-75. - Streszcz. - ISBN 978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6
11
Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / ed. by Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 505-514. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7
12
Marketing Tools in Place Management : Idea and Application / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 139-146. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf
13
The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space / Sebastian BRAŃKA, Jarosław PLICHTA // W: Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE. - Cracow : Cracow University of Economics, 2014. - S. 199-208. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9
14
Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK ; autorzy: Andrzej SZROMNIK, Adam FIGIEL, Iryna MANCZAK, Sebastian BRAŃKA, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2014. - 231 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
1
Brańka S., (2018), Aktywność promocyjna polskich miast: istota, determinanty, doświadczenie, Kraków ; Legionowo : edu-Libri, 257 s.
2
Brańka S., (2018), The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers, "Świat Nieruchomości", nr 4 (106), s. 99-104.
3
Brańka P., Brańka S., (2017), The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland, "Marketing i Zarządzanie", nr 1(47), s. 105-113; https://wnus.edu.pl/miz
4
Brańka S., (2017), Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland. [W:] Borseková K., Vitálišová K., Vaňová A. (red.), 6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings, Banská Bystrica, Slovakia : Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, s. 653-663.
5
Brańka S., (2016), Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania, Prom. Szromnik A., Kraków : , 303 k.
6
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management. [W:] Weidner , Ribbeck J., Korzer T. (red.), Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail, Cottbus : Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., s. 25-30.
7
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities, "Scientific Annals of Economics and Business", 63 (1), s. 133-141; http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109
8
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2015), City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities. [W:] Pintilescu C., Wierzbiński B., Zarotiadis G. (red.), Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development", Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 382-392.
9
Coca-Stefaniak A., Plichta J., Brańka S., (2015), Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field. [W:] 3rd Institute of Place Management Conference, Poznan : Institute of Place Management
10
Brańka S., (2015), Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów. [W:] Szromnik A. (red.), Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia, Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, s. 56-75.
11
Brańka S., (2015), Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments. [W:] Mikuła B., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 505-514.
12
Brańka S., (2014), Marketing Tools in Place Management : Idea and Application. [W:] Malina A., Oczkowska R., Plichta J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 139-146.
13
Brańka S., Plichta J., (2014), The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space. [W:] Baaken T., Teczke J. (red.), Managing Disruption and Destabilisation, Cracow : Cracow University of Economics, s. 199-208.
14
Szromnik A., Figiel A., Manczak I., Brańka S., Griszel W., Zadęcka E., (2014), Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego, Szromnik A. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 231 k.
1
@book{UEK:2168328801,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie",
adress = "Kraków; Legionowo",
publisher = "edu-Libri",
year = "2018",
isbn = "978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3",
}
2
@article{UEK:2168332599,
author = "Brańka Sebastian",
title = "The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers",
journal = "Świat Nieruchomości",
number = "4 (106)",
pages = "99-104",
year = "2018",
}
3
@article{UEK:2168319021,
author = "Brańka Patrycja and Brańka Sebastian",
title = "The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland",
journal = "Marketing i Zarządzanie",
number = "1(47)",
pages = "105-113",
year = "2017",
}
4
@inbook{UEK:2168320779,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland",
booktitle = "6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings",
pages = "653-663",
adress = "Banská Bystrica, Slovakia",
publisher = "Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica",
year = "2017",
isbn = "978-80-557-1335-9",
}
5
@unpublished{UEK:2168309811,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania",
adress = "Kraków",
year = "2016",
}
6
@inbook{UEK:2168310581,
author = "Brańka Sebastian and Coca-Stefaniak Andres and Plichta Jarosław",
title = "City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management",
booktitle = "Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail",
pages = "25-30",
adress = "Cottbus",
publisher = "Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V.",
year = "2016",
isbn = "978-3-940471-26-0",
}
7
@article{UEK:2168304055,
author = "Brańka Sebastian and Coca-Stefaniak Andres and Plichta Jarosław",
title = "City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities",
journal = "Scientific Annals of Economics and Business",
number = "63 (1)",
pages = "133-141",
year = "2016",
}
8
@inbook{UEK:2168300353,
author = "Brańka Sebastian and Coca-Stefaniak Andres and Plichta Jarosław",
title = "City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities",
booktitle = "Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development"",
pages = "382-392",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
isbn = "978-83-65173-37-9",
}
9
@inbook{UEK:2168307873,
author = "Coca-Stefaniak Andres and Plichta Jarosław and Brańka Sebastian",
title = "Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field",
booktitle = "3rd Institute of Place Management Conference",
pages = "",
adress = "Poznan",
publisher = "Institute of Place Management",
year = "2015",
}
10
@inbook{UEK:2168299649,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów",
booktitle = "Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia",
pages = "56-75",
adress = "Kraków ; Legionowo",
publisher = "Wydawnictwo edu-Libri",
year = "2015",
isbn = "978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6",
}
11
@inbook{UEK:2168301345,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy",
pages = "505-514",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
isbn = "978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7",
}
12
@inbook{UEK:2168287563,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Marketing Tools in Place Management : Idea and Application",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations",
pages = "139-146",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2014",
isbn = "978-83-62511-24-2",
}
13
@inbook{UEK:2168286555,
author = "Brańka Sebastian and Plichta Jarosław",
title = "The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space",
booktitle = "Managing Disruption and Destabilisation",
pages = "199-208",
adress = "Cracow",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2014",
isbn = "978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9",
}
14
@unpublished{UEK:2168303409,
author = "Szromnik Andrzej and Figiel Adam and Manczak Iryna and Brańka Sebastian and Griszel Weronika and Zadęcka Ewa",
title = "Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2014",
}