Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
E-comerce w procesach wymiany
Źródło:
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA - Warszawa: Difin SA, 2013, s. 96-126 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7641-805-6
Nr:
2168261008
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast = The Possibility of Identification and Measurement of Marketing Activity in Polish Cities
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - nr 64, t. 2 (2013) , s. 23-30. - Tytuł numeru: Zarządzanie wartością jednostek samorządu terytorialnego
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 786)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168282989
artykuł w czasopiśmie
3

Tytuł:
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich = Perceived Attractiveness of Cracow Among Visiting Tourists in Comparison to Selected European Cities
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 30 (2013) , s. 451-464. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 775)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168262944
artykuł w czasopiśmie
4

Tytuł:
Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast = Price Instruments in the Marketing Activity of Polish Cities
Źródło:
Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji / red. Elżbieta Wolanin-Jarosz, Tatiana Kożak-Siara - Jarosław: Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, 2013, s. 189-199. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-63909-40-6
Nr:
2168308905
rozdział w monografii
5

Tytuł:
Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow
Źródło:
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013) , s. 87-97. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 8.00 pkt
Nr:
2168275255
artykuł w czasopiśmie
6

Tytuł:
Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013, s. 405-418 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-77-8
Nr:
2168268686
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
7

Konferencja:
Interational Symposium of Changes and New Trends in Education, Konya, Turcja, od 2013-11-22 do 2013-11-24
Tytuł:
The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow
Źródło:
International Symposium of Changes and New Trends in Education2013. - Referat wygłoszony - nieopublikowany
Nr:
2168293731
varia
8

Tytuł:
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa = The Significance of Cultural Tourism Product for the City of Cracow
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 23 (2012) , s. 129-141. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : strategie marketingowe miast i regionów
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 709)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 5.00 pkt
Nr:
2168237058
artykuł w czasopiśmie
9

Tytuł:
Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów = The Influence of Internet on the Consumer Market Behaviour
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - wrzesień-październik cz. 3 (2011) , s. 55-60. - Summ.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168229284
artykuł w czasopiśmie
10

Tytuł:
Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych = Citizens as an Receiver of Marketing Activities of Territorial Self-Government
Źródło:
Studia Ekonomiczne i Regionalne = Economic and Regional Studies : Scientific Journal of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska. - t. 4, nr 1 (2011) , s. 55-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168247642
artykuł w czasopiśmie
11

Tytuł:
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne = Promotion Activities of the City of Krakow in the eyes of Tourists : an Empirical Study
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011) , s. 346-356. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168227700
artykuł w czasopiśmie
12

Tytuł:
Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce = The Importance of Underground Storage of Natural Gas for the Industrial Goods Market in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam NALEPKA]. - nr 830 (2010) , s. 5-15. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b
Nr:
53233
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
13

Tytuł:
E-commerce w procesach wymiany
Źródło:
Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK2010, s. 158-191 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1096/Magazyn
Nr:
2168245278
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
14

Tytuł:
Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski = The Economic Framework of the Underground Gas Storage Localization on the Example of Poland
Źródło:
Geologia / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. - t. 35, z. 3 (2009) , s. 447-459. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 4.00 pkt
Nr:
2162036173
artykuł w czasopiśmie
15

Tytuł:
Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu
Źródło:
Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem / red. nauk. Bogusław Plawgo - Białystok: Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, 2008, s. 671-683 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-60772-08-9
Nr:
2166112698
rozdział w monografii
16

Tytuł:
Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza
Źródło:
Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim / red. Roman Fedan, Zbigniew Makieła - Jarosław: [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], 2008, s. 187-200. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-88139-35-2
Nr:
2161917538
rozdział w monografii
17

Tytuł:
Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce = Analysis of the Demand for Natural Gas Storage Space in Poland
Źródło:
Gospodarka Surowcami Mineralnymi = Mineral Resources Management / Polska Akademia Nauk. Komitet Gospodarki Surowcami Mineralnymi. - t. 24, z. 3/2 (2008) , s. 25-38. - [odczyt: 27.06.2011] - Bibliogr.. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
a
Nr:
2166719084
artykuł w czasopiśmie
18

Tytuł:
Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza
Źródło:
Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK2008, s. 31-73 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1247/[1]/Magazyn
Nr:
2168225734
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
19

Tytuł:
Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce
Źródło:
Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK2008, s. 9-30 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1247/[1]/Magazyn
Nr:
2168225730
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Targi w gospodarce rynkowej
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013
Opis fizyczny:
100 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
5/KHiIR/1/2012/S//005
Sygnatura:
NP-1389/Magazyn
Nr:
2168272770
naukowo-badawcze
2

Tytuł:
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2009
Opis fizyczny:
126 s.: il.; 30 cm.
Uwagi:
Załącznik, Bibliogr.
Program badawczy:
20/KHiIR/1/09/S/484
Sygnatura:
NP-1247/2/Magazyn
Nr:
2168229488
naukowo-badawcze
1
E-comerce w procesach wymiany / Sebastian BRAŃKA // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa : Difin SA, 2013. - S. 96-126. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7641-805-6
2
Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast = The Possibility of Identification and Measurement of Marketing Activity in Polish Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 786). - nr 64, t. 2 (2013), s. 23-30. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zarządzanie wartością jednostek samorządu terytorialnego. - Pełny tekst: http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf. - ISSN 1733-2842
3
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich = Perceived Attractiveness of Cracow Among Visiting Tourists in Comparison to Selected European Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 775). - nr 30 (2013), s. 451-464. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf. - ISSN 1509-0507
4
Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast = Price Instruments in the Marketing Activity of Polish Cities / Sebastian BRAŃKA // W: Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji / red. Elżbieta Wolanin-Jarosz, Tatiana Kożak-Siara. - Jarosław : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, 2013. - S. 189-199. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63909-40-6
5
Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013), s. 87-97. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit. - ISSN 2081-3430
6
Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI. - Cracow : Cracow University of Economics, 2013. - S. 405-418. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-77-8
7
The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow / Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ // W: International Symposium of Changes and New Trends in Education : 22-24 November 2013, Konya, Turcja. - (2013). - Referat wygłoszony - nieopublikowany
8
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa = The Significance of Cultural Tourism Product for the City of Cracow / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 709). - nr 23 (2012), s. 129-141. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : strategie marketingowe miast i regionów. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf. - ISSN 1509-0507
9
Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów = The Influence of Internet on the Consumer Market Behaviour / Sebastian BRAŃKA // Handel Wewnętrzny. - wrzesień-październik cz. 3 (2011), s. 55-60. - Summ. - ISSN 0438-5403
10
Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych = Citizens as an Receiver of Marketing Activities of Territorial Self-Government / Sebastian BRAŃKA // Studia Ekonomiczne i Regionalne = Economic and Regional Studies : Scientific Journal of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska. - t. 4, nr 1 (2011), s. 55-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 2083-3725
11
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne = Promotion Activities of the City of Krakow in the eyes of Tourists : an Empirical Study / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011), s. 346-356. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia. - Bibliogr. - ISSN 1689-7374
12
Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce = The Importance of Underground Storage of Natural Gas for the Industrial Goods Market in Poland / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam NALEPKA]. - nr 830 (2010), s. 5-15. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=170645850. - ISSN 1898-6447
13
E-commerce w procesach wymiany / Sebastian BRAŃKA // W: Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2010), s. 158-191. - Bibliogr.
14
Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski = The Economic Framework of the Underground Gas Storage Localization on the Example of Poland / Sebastian BRAŃKA // Geologia : kwartalnik / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. - t. 35, z. 3 (2009), s. 447-459. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0138-0974
15
Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu / Sebastian BRAŃKA // W: Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem / red. nauk. Bogusław Plawgo. - Białystok : Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, 2008. - S. 671-683. - Bibliogr. - ISBN 978-83-60772-08-9
16
Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza / Sebastian BRAŃKA // W: Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim / red. Roman Fedan, Zbigniew Makieła. - Jarosław : [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], 2008. - S. 187-200. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88139-35-2
17
Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce = Analysis of the Demand for Natural Gas Storage Space in Poland / Sebastian BRAŃKA // Gospodarka Surowcami Mineralnymi = Mineral Resources Management / Polska Akademia Nauk. Komitet Gospodarki Surowcami Mineralnymi. - t. 24, z. 3/2 (2008), s. 25-38. - Streszcz., summ.. - [odczyt: 27.06.2011]. - Bibliogr. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://www.min-pan.krakow.pl/Wydawnictwa/GSM2432/branka.pdf. - ISSN 0860-0953
18
Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza / Sebastian BRAŃKA // W: Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2008), s. 31-73. - Bibliogr.
19
Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce / Grażyna ŚMIGIELSKA, Sebastian BRAŃKA // W: Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2008), s. 9-30. - Bibliogr.
20
Targi w gospodarce rynkowej / Andrzej SZROMNIK, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Adam FIGIEL, Krzysztof P. WOJDACKI, Sebastian BRAŃKA, Iryna MANCZAK. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2013. - 100 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
21
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK ; autorzy: Jan SZUMILAK, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Grażyna ŚMIGIELSKA, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Jarosław PLICHTA, Adam FIGIEL, Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA, Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2009. - 126 s. : il. ; 30 cm. - Załącznik. - Bibliogr.
1
Brańka S., (2013), E-comerce w procesach wymiany. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 96-126.
2
Brańka S., (2013), Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia", nr 64, t. 2, s. 23-30; http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf
3
Brańka S., (2013), Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 30, s. 451-464; http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf
4
Brańka S., (2013), Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast. [W:] Wolanin-Jarosz E., Kożak-Siara T. (red.), Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji, Jarosław : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, s. 189-199.
5
Brańka S., (2013), Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow, "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing", nr 10 (59), s. 87-97; http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit
6
Brańka S., (2013), Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities. [W:] Lula P., Mikuła B., Jaki A. (red.), Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy, Cracow : Cracow University of Economics, s. 405-418.
7
Brańka S., Orzeł K., (2013), The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow. [W:] International Symposium of Changes and New Trends in Education: 22-24 November 2013, Konya, Turcja
8
Brańka P., Brańka S., (2012), Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 23, s. 129-141; http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf
9
Brańka S., (2011), Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów, "Handel Wewnętrzny", wrzesień-październik cz. 3, s. 55-60.
10
Brańka S., (2011), Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych, "Studia Ekonomiczne i Regionalne", t. 4, nr 1, s. 55-62.
11
Brańka S., (2011), Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu", 209, s. 346-356.
12
Brańka S., (2010), Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 830, s. 5-15; https://bazekon.uek.krakow.pl/170645850
13
Brańka S., (2010), E-commerce w procesach wymiany. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy, s. 158-191.
14
Brańka S., (2009), Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski, "Geologia", t. 35, z. 3, s. 447-459.
15
Brańka S., (2008), Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu. [W:] Plawgo B. (red.), Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem, Białystok : Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, s. 671-683.
16
Brańka S., (2008), Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza. [W:] Fedan R., Makieła Z. (red.), Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim, Jarosław : [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], s. 187-200.
17
Brańka S., (2008), Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce, "Gospodarka Surowcami Mineralnymi", t. 24, z. 3/2, s. 25-38; http://www.min-pan.krakow.pl/Wydawnictwa/GSM2432/branka.pdf
18
Brańka S., (2008), Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1], s. 31-73.
19
Śmigielska G., Brańka S., (2008), Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1], s. 9-30.
20
Szromnik A., Szczepankiewicz W., Figiel A., Wojdacki K., Brańka S., Manczak I., (2013), Targi w gospodarce rynkowej, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 100 k.
21
Szumilak J., Surówka-Marszałek D., Śmigielska G., Szczepankiewicz W., Plichta J., Figiel A., Paliwoda-Matiolańska A., Brańka S., Orzeł K., (2009), Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych, Szromnik A. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 126 s.
1
@inbook{UEK:2168261008,
author = "Brańka Sebastian",
title = "E-comerce w procesach wymiany",
booktitle = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "96-126",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin SA",
year = "2013",
isbn = "978-83-7641-805-6",
}
2
@article{UEK:2168282989,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia",
number = "64, t. 2",
pages = "23-30",
adress = "",
year = "2013",
issn = "1640-6818",
}
3
@article{UEK:2168262944,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "30",
pages = "451-464",
adress = "",
year = "2013",
issn = "1640-6818",
}
4
@inbook{UEK:2168308905,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast",
booktitle = "Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji",
pages = "189-199",
adress = "Jarosław",
publisher = "Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza",
year = "2013",
isbn = "978-83-63909-40-6",
}
5
@article{UEK:2168275255,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow",
journal = "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing",
number = "10 (59)",
pages = "87-97",
year = "2013",
}
6
@inbook{UEK:2168268686,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy",
pages = "405-418",
adress = "Cracow",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-77-8",
}
7
@misc{UEK:2168293731,
author = "Brańka Sebastian and Orzeł Karolina",
title = "The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow",
booktitle = "International Symposium of Changes and New Trends in Education",
pages = "",
year = "2013",
}
8
@article{UEK:2168237058,
author = "Brańka Patrycja and Brańka Sebastian",
title = "Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "23",
pages = "129-141",
adress = "",
year = "2012",
issn = "1640-6818",
}
9
@article{UEK:2168229284,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "wrzesień-październik cz. 3",
pages = "55-60",
year = "2011",
}
10
@article{UEK:2168247642,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych",
journal = "Studia Ekonomiczne i Regionalne",
number = "t. 4, 1",
pages = "55-62",
year = "2011",
}
11
@article{UEK:2168227700,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu",
number = "209",
pages = "346-356",
adress = "",
year = "2011",
}
12
@article{UEK:53233,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "830",
pages = "5-15",
year = "2010",
}
13
@unpublished{UEK:2168245278,
author = "Brańka Sebastian",
title = "E-commerce w procesach wymiany",
booktitle = "Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "158-191",
year = "2010",
}
14
@article{UEK:2162036173,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski",
journal = "Geologia",
number = "t. 35, z. 3",
pages = "447-459",
year = "2009",
}
15
@inbook{UEK:2166112698,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu",
booktitle = "Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem",
pages = "671-683",
adress = "Białystok",
publisher = "Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica",
year = "2008",
isbn = "978-83-60772-08-9",
}
16
@inbook{UEK:2161917538,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza",
booktitle = "Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim",
pages = "187-200",
adress = "Jarosław",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej",
year = "2008",
isbn = "978-83-88139-35-2",
}
17
@article{UEK:2166719084,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce",
journal = "Gospodarka Surowcami Mineralnymi",
number = "t. 24, z. 3/2",
pages = "25-38",
year = "2008",
}
18
@unpublished{UEK:2168225734,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza",
booktitle = "Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1]",
pages = "31-73",
year = "2008",
}
19
@unpublished{UEK:2168225730,
author = "Śmigielska Grażyna and Brańka Sebastian",
title = "Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce",
booktitle = "Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1]",
pages = "9-30",
year = "2008",
}
20
@unpublished{UEK:2168272770,
author = "Szromnik Andrzej and Szczepankiewicz Władysław and Figiel Adam and Wojdacki Krzysztof P. and Brańka Sebastian and Manczak Iryna",
title = "Targi w gospodarce rynkowej",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2013",
}
21
@unpublished{UEK:2168229488,
author = "Szumilak Jan and Surówka-Marszałek Danuta and Śmigielska Grażyna and Szczepankiewicz Władysław and Plichta Jarosław and Figiel Adam and Paliwoda-Matiolańska Adriana and Brańka Sebastian and Orzeł Karolina",
title = "Rozwój form instytucjonalnych handlu",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2009",
}