Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie = Promotional Activity of Polish Cities : Essence, Determinants, Experiences
Adres wydawniczy:
Kraków; Legionowo: edu-Libri, 2018
Opis fizyczny:
257 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja został dofinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na utrzymanie potencjału badawczego.; Badania empiryczne, które umożliwiły pozyskanie danych wykorzystanych w niniejszej książce zostały przeprowadzone w ramach projektu sfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC-2011/03/N/HS4/01581.
ISBN:
978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3
Nr:
2168328801
monografia
2

Tytuł:
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji
Źródło:
Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018) , s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication was financed from the funds granted to the Faculty of Management, Cracow University of Economics within the framework of the subsidy for the maintenance of research potential.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168332599
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski
Źródło:
Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017) , s. 105-113. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie - Bibliogr.
Program badawczy:
The paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by youg researchers and participants of PhD studies.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168319021
artykuł w czasopiśmie
4

Konferencja:
6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development, Banská Bystrica, Słowacja, od 2017-09-20 do 2017-09-22
Tytuł:
Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland
Źródło:
6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings / eds. Kamila Borseková, Katarína Vitálišová, Anna Vaňová - Banská Bystrica, Slovakia: Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, 2017, s. 653-663. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by young researchers and participants of Ph.D. studies.
ISBN:
978-80-557-1335-9
Tryb dostępu:
Nr:
2168320779
rozdział w materiałach konferencyjnych
1
Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie = Promotional Activity of Polish Cities : Essence, Determinants, Experiences / Sebastian BRAŃKA. - Kraków; Legionowo : edu-Libri, 2018. - 257 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3
2
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji / Sebastian BRAŃKA // Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018), s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1231-8841
3
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017), s. 105-113. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/miz. - ISSN 2450-775X
4
Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland / Sebastian BRAŃKA // W: 6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings / eds. Kamila Borseková, Katarína Vitálišová, Anna Vaňová. - Banská Bystrica, Slovakia : Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, 2017. - S. 653-663. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-557-1335-9. - Pełny tekst: http://www.cers.umb.sk/wp-content/uploads/2017/11/cers-proceedings.pdf
1
Brańka S., (2018), Aktywność promocyjna polskich miast: istota, determinanty, doświadczenie, Kraków ; Legionowo : edu-Libri, 257 s.
2
Brańka S., (2018), The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers, "Świat Nieruchomości", nr 4 (106), s. 99-104.
3
Brańka P., Brańka S., (2017), The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland, "Marketing i Zarządzanie", nr 1(47), s. 105-113; https://wnus.edu.pl/miz
4
Brańka S., (2017), Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland. [W:] Borseková K., Vitálišová K., Vaňová A. (red.), 6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings, Banská Bystrica, Slovakia : Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, s. 653-663.
1
@book{UEK:2168328801,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie",
adress = "Kraków; Legionowo",
publisher = "edu-Libri",
year = "2018",
isbn = "978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3",
}
2
@article{UEK:2168332599,
author = "Brańka Sebastian",
title = "The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers",
journal = "Świat Nieruchomości",
number = "4 (106)",
pages = "99-104",
year = "2018",
}
3
@article{UEK:2168319021,
author = "Brańka Patrycja and Brańka Sebastian",
title = "The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland",
journal = "Marketing i Zarządzanie",
number = "1(47)",
pages = "105-113",
year = "2017",
}
4
@inbook{UEK:2168320779,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland",
booktitle = "6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings",
pages = "653-663",
adress = "Banská Bystrica, Slovakia",
publisher = "Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica",
year = "2017",
isbn = "978-80-557-1335-9",
}