Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie = Promotional Activity of Polish Cities : Essence, Determinants, Experiences
Adres wydawniczy:
Kraków; Legionowo: edu-Libri, 2018
Opis fizyczny:
257 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja został dofinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na utrzymanie potencjału badawczego.; Badania empiryczne, które umożliwiły pozyskanie danych wykorzystanych w niniejszej książce zostały przeprowadzone w ramach projektu sfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC-2011/03/N/HS4/01581.
ISBN:
978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3
Nr:
2168328801
monografia
2

Tytuł:
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji
Źródło:
Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018) , s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication was financed from the funds granted to the Faculty of Management, Cracow University of Economics within the framework of the subsidy for the maintenance of research potential.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168332599
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
1
Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie = Promotional Activity of Polish Cities : Essence, Determinants, Experiences / Sebastian BRAŃKA. - Kraków; Legionowo : edu-Libri, 2018. - 257 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3
2
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji / Sebastian BRAŃKA // Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018), s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1231-8841
1
Brańka S., (2018), Aktywność promocyjna polskich miast: istota, determinanty, doświadczenie, Kraków ; Legionowo : edu-Libri, 257 s.
2
Brańka S., (2018), The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers, "Świat Nieruchomości", nr 4 (106), s. 99-104.
1
@book{UEK:2168328801,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie",
adress = "Kraków; Legionowo",
publisher = "edu-Libri",
year = "2018",
isbn = "978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3",
}
2
@article{UEK:2168332599,
author = "Brańka Sebastian",
title = "The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers",
journal = "Świat Nieruchomości",
number = "4 (106)",
pages = "99-104",
year = "2018",
}