Publikacje wybranego autora
1

Autor:
Tytuł:
Determinanty rozwoju turystyki zakupowej w miastach
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2021
Opis fizyczny:
k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-503
Nr:
2168357544
doktorat
2

Tytuł:
An Assessment of Obstacles for Place Marketing : Lessons from an Exploratory Study among Place Marketing Practitioners in a Suburban Area of a Big City
Źródło:
World of Real Estate Journal = Świat Nieruchomości / red. nacz. Michał GŁUSZAK. - nr 3 (109) (2019) , s. 73-85. - Summ. - Bibliogr.
Lista 2019:
20.00 pkt
Nr:
2168343672
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji
Źródło:
Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018) , s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication was financed from the funds granted to the Faculty of Management, Cracow University of Economics within the framework of the subsidy for the maintenance of research potential.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168332599
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie = Promotional Activity of Polish Cities : Essence, Determinants, Experiences
Adres wydawniczy:
Kraków; Legionowo: edu-Libri s.c., 2018
Opis fizyczny:
257 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja został dofinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na utrzymanie potencjału badawczego.; Badania empiryczne, które umożliwiły pozyskanie danych wykorzystanych w niniejszej książce zostały przeprowadzone w ramach projektu sfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC-2011/03/N/HS4/01581.
ISBN:
978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3
Poziom I:
100.00 pkt
Nr:
2168328801
monografia
5

Tytuł:
Ludzie i roboty czyli studenci specjalności Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw na kierunku Zarządzanie z wizytą w zautomatyzowanym magazynie firmy Maspex w Tychach
Źródło:
Kurier UEK2018. - nr 2 (77), s. 64. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2168342943
varia
6

Tytuł:
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski
Źródło:
Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017) , s. 105-113. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie - Bibliogr.
Program badawczy:
The paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by youg researchers and participants of PhD studies.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168319021
artykuł w czasopiśmie
7

Konferencja:
6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development, Banská Bystrica, Słowacja, od 2017-09-20 do 2017-09-22
Tytuł:
Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland
Źródło:
6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings / eds. Kamila Borseková, Katarína Vitálišová, Anna Vaňová - Banská Bystrica, Slovakia: Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, 2017, s. 653-663. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by young researchers and participants of Ph.D. studies.
ISBN:
978-80-557-1335-9
Tryb dostępu:
Nr:
2168320779
rozdział w materiałach konferencyjnych
8

Tytuł:
Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2016
Opis fizyczny:
303 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-346
Nr:
2168309811
doktorat
9

Autor:
Sebastian Brańka , Andres Coca-Stefaniak , Jarosław Plichta
Tytuł:
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities
Źródło:
Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016) , s. 133-141. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by young researchers and participants of Ph.D. studies.
Nr:
2168304055
artykuł w czasopiśmie
10

Autor:
Sebastian Brańka , Andres Coca-Stefaniak , Jarosław Plichta
Tytuł:
City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management
Źródło:
Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail / Hrsg. Silke Weidner, Juliane Ribbeck, Tanja Korzer - Cottbus: Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., 2016, s. 25-30. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-3-940471-26-0
Tryb dostępu:
Nr:
2168310581
rozdział w monografii
11

Tytuł:
Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / ed. by Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 505-514 - Bibliogr.
Program badawczy:
This paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by young researchers and participants of Ph.D. studies
ISBN:
978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7
Nr:
2168301345
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
12

Tytuł:
Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów = Optimization of Expenditures for the Promotion of Cities and Regions
Źródło:
Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / red. nauk. Andrzej SZROMNIK - Kraków ; Legionowo: Wydawnictwo edu-Libri, 2015, s. 56-75. - Streszcz.
ISBN:
978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6
Nr:
2168299649
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
13

Autor:
Sebastian Brańka , Andres Coca-Stefaniak , Jarosław Plichta
Konferencja:
11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development", Kraków, Polska, od 2015-09-10 do 2015-09-11
Tytuł:
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities
Źródło:
Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development" / eds: Carmen Pintilescu, Bogdan Wierzbiński, Grigoris Zarotiadis - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 382-392. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65173-37-9
Tryb dostępu:
Nr:
2168300353
rozdział w materiałach konferencyjnych
14

Autor:
Andres Coca-Stefaniak , Jarosław Plichta , Sebastian Brańka
Konferencja:
3rd Place Management and Branding Conference, Poznań, Polska, od 2015-05-03 do 2015-05-05
Tytuł:
Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field
Źródło:
3rd Institute of Place Management Conference - Poznan: Institute of Place Management, 2015, s. 1-5. - Referat wygłoszony - nieopublikowany
Tryb dostępu:
Nr:
2168307873
varia
15

Konferencja:
Management in the time of destabilization. German and Polish experience, Kraków, Polska, od 2014-12-05 do 2014-12-06
Tytuł:
The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space
Źródło:
Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 199-208. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9
Nr:
2168286555
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
16

Tytuł:
Marketing Tools in Place Management : Idea and Application
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014, s. 139-146 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-24-2
Tryb dostępu:
Nr:
2168287563
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
17

Tytuł:
Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast = Price Instruments in the Marketing Activity of Polish Cities
Źródło:
Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji / red. Elżbieta Wolanin-Jarosz, Tatiana Kożak-Siara - Jarosław: Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, 2013, s. 189-199. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-63909-40-6
Nr:
2168308905
rozdział w monografii
18

Tytuł:
E-comerce w procesach wymiany
Źródło:
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA - Warszawa: Difin SA, 2013, s. 96-126 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7641-805-6
Nr:
2168261008
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
19

Tytuł:
Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013, s. 405-418 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-77-8
Nr:
2168268686
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
20

Konferencja:
Interational Symposium of Changes and New Trends in Education, Konya, Turcja, od 2013-11-22 do 2013-11-24
Tytuł:
The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow
Źródło:
International Symposium of Changes and New Trends in Education, 22-24 November 2013, Konya, Turcja : Symposium Proceedings Book. Vol. 2 - Konya: Necmettin Erbakan University, 2013, s. 351-355 - Bibliogr.
Program badawczy:
This project has been financed by the National ScienceCentre, based on the decision no. DEC-2011/03/N/HS4/01581.
Tryb dostępu:
Nr:
2168293731
rozdział w materiałach konferencyjnych
21

Tytuł:
Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow
Źródło:
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013) , s. 87-97. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 8.00 pkt
Nr:
2168275255
artykuł w czasopiśmie
22

Tytuł:
Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast = The Possibility of Identification and Measurement of Marketing Activity in Polish Cities
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - nr 64, t. 2 (2013) , s. 23-30. - Tytuł numeru: Zarządzanie wartością jednostek samorządu terytorialnego
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 786)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168282989
artykuł w czasopiśmie
23

Tytuł:
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich = Perceived Attractiveness of Cracow Among Visiting Tourists in Comparison to Selected European Cities
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 30 (2013) , s. 451-464. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 775)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168262944
artykuł w czasopiśmie
24

Tytuł:
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa = The Significance of Cultural Tourism Product for the City of Cracow
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 23 (2012) , s. 129-141. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : strategie marketingowe miast i regionów
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 709)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 5.00 pkt
Nr:
2168237058
artykuł w czasopiśmie
25

Tytuł:
Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych = Citizens as an Receiver of Marketing Activities of Territorial Self-Government
Źródło:
Studia Ekonomiczne i Regionalne = Economic and Regional Studies : Scientific Journal of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska. - t. 4, nr 1 (2011) , s. 55-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168247642
artykuł w czasopiśmie
26

Tytuł:
Promocja według KHIR, czyli Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych w poszukiwaniu potencjalnych studentów UEK
Źródło:
Kurier UEK2011. - nr 4 (43), s. 17. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2168344930
varia
Zobacz opis całości
27

Tytuł:
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne = Promotion Activities of the City of Krakow in the eyes of Tourists : an Empirical Study
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011) , s. 346-356. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168227700
artykuł w czasopiśmie
28

Tytuł:
Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów = The Influence of Internet on the Consumer Market Behaviour
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - wrzesień-październik cz. 3 (2011) , s. 55-60. - Summ.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168229284
artykuł w czasopiśmie
29

Tytuł:
E-commerce w procesach wymiany
Źródło:
Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK2010, s. 158-191 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1096/Magazyn
Nr:
2168245278
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
30

Tytuł:
Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce = The Importance of Underground Storage of Natural Gas for the Industrial Goods Market in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam NALEPKA]. - nr 830 (2010) , s. 5-15. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b
Nr:
53233
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
31

Tytuł:
Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski = The Economic Framework of the Underground Gas Storage Localization on the Example of Poland
Źródło:
Geologia / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. - t. 35, z. 3 (2009) , s. 447-459. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 4.00 pkt
Nr:
2162036173
artykuł w czasopiśmie
32

Tytuł:
Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza
Źródło:
Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim / red. Roman Fedan, Zbigniew Makieła - Jarosław: [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], 2008, s. 187-200. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-88139-35-2
Nr:
2161917538
rozdział w monografii
33

Tytuł:
Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce
Źródło:
Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK2008, s. 9-30 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1247/[1]/Magazyn
Nr:
2168225730
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
34

Tytuł:
Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce = Analysis of the Demand for Natural Gas Storage Space in Poland
Źródło:
Gospodarka Surowcami Mineralnymi = Mineral Resources Management. - t. 24, z. 3/2 (2008) , s. 25-38. - [odczyt: 27.06.2011] - Bibliogr.. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
a
:
:
Nr:
2166719084
artykuł w czasopiśmie
35

Tytuł:
Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu
Źródło:
Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem / red. nauk. Bogusław Plawgo - Białystok: Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, 2008, s. 671-683 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-60772-08-9
Nr:
2166112698
rozdział w monografii
36

Tytuł:
Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza
Źródło:
Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK2008, s. 31-73 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1247/[1]/Magazyn
Nr:
2168225734
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014
Opis fizyczny:
231 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
022/WZ-KHIR/01/2014/S/4218
Sygnatura:
NP-1488/Magazyn
Nr:
2168303409
naukowo-badawcze
2

Tytuł:
Targi w gospodarce rynkowej
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013
Opis fizyczny:
100 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
5/KHiIR/1/2012/S//005
Sygnatura:
NP-1389/Magazyn
Nr:
2168272770
naukowo-badawcze
3

Tytuł:
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2009
Opis fizyczny:
126 s.: il.; 30 cm.
Uwagi:
Załącznik, Bibliogr.
Program badawczy:
20/KHiIR/1/09/S/484
Sygnatura:
NP-1247/2/Magazyn
Nr:
2168229488
naukowo-badawcze
1
Determinanty rozwoju turystyki zakupowej w miastach / Beata Paliś ; . - Kraków : , 2021. - k. : il. ; 30 cm. - Promotor: Agata NIEMCZYK ; promotor: Sebastian BRAŃKA. - Bibliogr.
2
An Assessment of Obstacles for Place Marketing : Lessons from an Exploratory Study among Place Marketing Practitioners in a Suburban Area of a Big City / Sebastian BRAŃKA // World of Real Estate Journal = Świat Nieruchomości / red. nacz. Michał GŁUSZAK. - nr 3 (109) (2019), s. 73-85. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://swiatnieruchomosci.krakow.pl/components/com_jshopping/files/demo_products/109_05.pdf. - ISSN 1231-8841
3
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji / Sebastian BRAŃKA // Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018), s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1231-8841
4
Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie = Promotional Activity of Polish Cities : Essence, Determinants, Experiences / Sebastian BRAŃKA. - Kraków; Legionowo : edu-Libri s.c., 2018. - 257 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3
5
Ludzie i roboty czyli studenci specjalności Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw na kierunku Zarządzanie z wizytą w zautomatyzowanym magazynie firmy Maspex w Tychach / Sebastian BRAŃKA // Kurier UEK. - nr 2 (77) (2018), s. 64. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_77_01_2018_final_small. - ISSN 1689-7757
6
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017), s. 105-113. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/miz/pl/issue/712/article/10663/. - ISSN 2450-775X
7
Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland / Sebastian BRAŃKA // W: 6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings / eds. Kamila Borseková, Katarína Vitálišová, Anna Vaňová. - Banská Bystrica, Slovakia: Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, 2017. - S. 653-663. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-557-1335-9. - Pełny tekst: http://www.cers.umb.sk/wp-content/uploads/2017/11/cers-proceedings.pdf
8
Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania / Sebastian BRAŃKA ; . - Kraków : , 2016. - 303 k. : il. ; 30 cm. - Promotor: Andrzej SZROMNIK. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazybg.uek.krakow.pl/cyfrowa/kolekcje/publikacja/1200003232
9
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016), s. 133-141. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109. - ISSN 0379-7864
10
City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // W: Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail / Hrsg. Silke Weidner, Juliane Ribbeck, Tanja Korzer. - Cottbus: Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., 2016. - S. 25-30. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-3-940471-26-0. - Pełny tekst: https://www.b-tu.de/owncloud/index.php/s/rhCYlsxX8lxvCo4
11
Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / ed. by Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 505-514. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7
12
Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów = Optimization of Expenditures for the Promotion of Cities and Regions / Sebastian BRAŃKA // W: Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / red. nauk. Andrzej SZROMNIK. - Kraków ; Legionowo: Wydawnictwo edu-Libri, 2015. - S. 56-75. - Streszcz. - ISBN 978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6
13
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // W: Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development" / eds: Carmen Pintilescu, Bogdan Wierzbiński, Grigoris Zarotiadis. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 382-392. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-37-9. - Pełny tekst: http://asecu2015.fundacjauek.krakow.pl/proceedings/31.pdf
14
Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field / Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHATA, Sebastian BRAŃKA // W: 3rd Institute of Place Management Conference. - Poznan : Institute of Place Management, 2015. - S. 1-5. - Referat wygłoszony - nieopublikowany. - Pełny tekst: https://www.researchgate.net/publication/276092181_Managing_town_centres_and_destinations_-_insights_from_an_international_survey_of_professionals
15
The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space / Sebastian BRAŃKA, Jarosław PLICHTA // W: Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE. - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014. - S. 199-208. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9
16
Marketing Tools in Place Management : Idea and Application / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 139-146. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf
17
Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast = Price Instruments in the Marketing Activity of Polish Cities / Sebastian BRAŃKA // W: Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji / red. Elżbieta Wolanin-Jarosz, Tatiana Kożak-Siara. - Jarosław: Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, 2013. - S. 189-199. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63909-40-6
18
E-comerce w procesach wymiany / Sebastian BRAŃKA // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa: Difin SA, 2013. - S. 96-126. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7641-805-6
19
Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI. - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013. - S. 405-418. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-77-8
20
The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow / Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ // W: International Symposium of Changes and New Trends in Education, 22-24 November 2013, Konya, Turcja : Symposium Proceedings Book. Vol. 2. - Konya: Necmettin Erbakan University, 2013. - S. 351-355. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://egtsemp.konya.edu.tr/pdf/proceedings_vol2.pdf
21
Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013), s. 87-97. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit. - ISSN 2081-3430
22
Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast = The Possibility of Identification and Measurement of Marketing Activity in Polish Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 786). - nr 64, t. 2 (2013), s. 23-30. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zarządzanie wartością jednostek samorządu terytorialnego. - Pełny tekst: http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf. - ISSN 1733-2842
23
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich = Perceived Attractiveness of Cracow Among Visiting Tourists in Comparison to Selected European Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 775). - nr 30 (2013), s. 451-464. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf. - ISSN 1509-0507
24
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa = The Significance of Cultural Tourism Product for the City of Cracow / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 709). - nr 23 (2012), s. 129-141. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : strategie marketingowe miast i regionów. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf. - ISSN 1509-0507
25
Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych = Citizens as an Receiver of Marketing Activities of Territorial Self-Government / Sebastian BRAŃKA // Studia Ekonomiczne i Regionalne = Economic and Regional Studies : Scientific Journal of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska. - t. 4, nr 1 (2011), s. 55-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 2083-3725
26
Promocja według KHIR, czyli Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych w poszukiwaniu potencjalnych studentów UEK / Sebastian BRAŃKA // Kurier UEK. - nr 4 (43) (2011), s. 17. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_uek_2011_04www/8. - ISSN 1689-7757
27
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne = Promotion Activities of the City of Krakow in the eyes of Tourists : an Empirical Study / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011), s. 346-356. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia. - Bibliogr. - ISSN 1689-7374
28
Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów = The Influence of Internet on the Consumer Market Behaviour / Sebastian BRAŃKA // Handel Wewnętrzny. - wrzesień-październik cz. 3 (2011), s. 55-60. - Summ. - ISSN 0438-5403
29
E-commerce w procesach wymiany / Sebastian BRAŃKA // W: Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2010), s. 158-191. - Bibliogr.
30
Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce = The Importance of Underground Storage of Natural Gas for the Industrial Goods Market in Poland / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam NALEPKA]. - nr 830 (2010), s. 5-15. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/170645850. - ISSN 1898-6447
31
Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski = The Economic Framework of the Underground Gas Storage Localization on the Example of Poland / Sebastian BRAŃKA // Geologia : kwartalnik / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. - t. 35, z. 3 (2009), s. 447-459. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0138-0974
32
Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza / Sebastian BRAŃKA // W: Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim / red. Roman Fedan, Zbigniew Makieła. - Jarosław: [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], 2008. - S. 187-200. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88139-35-2
33
Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce / Grażyna ŚMIGIELSKA, Sebastian BRAŃKA // W: Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2008), s. 9-30. - Bibliogr.
34
Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce = Analysis of the Demand for Natural Gas Storage Space in Poland / Sebastian BRAŃKA // Gospodarka Surowcami Mineralnymi = Mineral Resources Management. - t. 24, z. 3/2 (2008), s. 25-38. - Streszcz., summ.. - [odczyt: 27.06.2011]. - Bibliogr. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://www.min-pan.krakow.pl/Wydawnictwa/GSM2432/branka.pdf. - ISSN 0860-0953
35
Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu / Sebastian BRAŃKA // W: Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem / red. nauk. Bogusław Plawgo. - Białystok: Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, 2008. - S. 671-683. - Bibliogr. - ISBN 978-83-60772-08-9
36
Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza / Sebastian BRAŃKA // W: Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2008), s. 31-73. - Bibliogr.
37
Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK ; autorzy: Andrzej SZROMNIK, Adam FIGIEL, Iryna MANCZAK, Sebastian BRAŃKA, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2014. - 231 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
38
Targi w gospodarce rynkowej / Andrzej SZROMNIK, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Adam FIGIEL, Krzysztof P. WOJDACKI, Sebastian BRAŃKA, Iryna MANCZAK. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2013. - 100 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
39
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK ; autorzy: Jan SZUMILAK, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Grażyna ŚMIGIELSKA, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Jarosław PLICHTA, Adam FIGIEL, Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA, Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2009. - 126 s. : il. ; 30 cm. - Załącznik. - Bibliogr.
1
Paliś B., (2021), Determinanty rozwoju turystyki zakupowej w miastach, Prom. Niemczyk A., Brańka S., Kraków : , k.
2
Brańka S., (2019), An Assessment of Obstacles for Place Marketing : Lessons from an Exploratory Study among Place Marketing Practitioners in a Suburban Area of a Big City, "World of Real Estate Journal", nr 3 (109), s. 73-85; http://swiatnieruchomosci.krakow.pl/components/com_jshopping/files/demo_products/109_05.pdf
3
Brańka S., (2018), The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers, "Świat Nieruchomości", nr 4 (106), s. 99-104.
4
Brańka S., (2018), Aktywność promocyjna polskich miast: istota, determinanty, doświadczenie, Kraków ; Legionowo : edu-Libri s.c., 257 s.
5
Brańka S., (2018), Ludzie i roboty czyli studenci specjalności Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw na kierunku Zarządzanie z wizytą w zautomatyzowanym magazynie firmy Maspex w Tychach, "Kurier UEK", nr 2 (77), s. 64; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_77_01_2018_final_small
6
Brańka P., Brańka S., (2017), The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland, "Marketing i Zarządzanie", nr 1(47), s. 105-113; https://wnus.edu.pl/miz/pl/issue/712/article/10663/
7
Brańka S., (2017), Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland. [W:] Borseková K., Vitálišová K., Vaňová A. (red.), 6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings, Banská Bystrica, Slovakia : Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, s. 653-663.
8
Brańka S., (2016), Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania, Prom. Szromnik A., Kraków : , 303 k.
9
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities, "Scientific Annals of Economics and Business", 63 (1), s. 133-141; http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109
10
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management. [W:] Weidner , Ribbeck J., Korzer T. (red.), Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail, Cottbus : Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., s. 25-30.
11
Brańka S., (2015), Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments. [W:] Mikuła B., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 505-514.
12
Brańka S., (2015), Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów. [W:] Szromnik A. (red.), Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia, Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, s. 56-75.
13
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2015), City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities. [W:] Pintilescu C., Wierzbiński B., Zarotiadis G. (red.), Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development", Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 382-392.
14
Coca-Stefaniak A., Plichta J., Brańka S., (2015), Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field. [W:] 3rd Institute of Place Management Conference, Poznan : Institute of Place Management, s. 1-5.
15
Brańka S., Plichta J., (2014), The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space. [W:] Baaken T., Teczke J. (red.), Managing Disruption and Destabilisation, Cracow : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, s. 199-208.
16
Brańka S., (2014), Marketing Tools in Place Management : Idea and Application. [W:] Malina A., Oczkowska R., Plichta J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 139-146.
17
Brańka S., (2013), Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast. [W:] Wolanin-Jarosz E., Kożak-Siara T. (red.), Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji, Jarosław : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, s. 189-199.
18
Brańka S., (2013), E-comerce w procesach wymiany. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 96-126.
19
Brańka S., (2013), Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities. [W:] Lula P., Mikuła B., Jaki A. (red.), Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy, Cracow : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, s. 405-418.
20
Brańka S., Orzeł K., (2013), The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow. [W:] International Symposium of Changes and New Trends in Education, 22-24 November 2013, Konya, Turcja : Symposium Proceedings Book. Vol. 2, Konya : Necmettin Erbakan University, s. 351-355.
21
Brańka S., (2013), Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow, "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing", nr 10 (59), s. 87-97; http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit
22
Brańka S., (2013), Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia", nr 64, t. 2, s. 23-30; http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf
23
Brańka S., (2013), Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 30, s. 451-464; http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf
24
Brańka P., Brańka S., (2012), Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 23, s. 129-141; http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf
25
Brańka S., (2011), Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych, "Studia Ekonomiczne i Regionalne", t. 4, nr 1, s. 55-62.
26
Brańka S., (2011), Promocja według KHIR, czyli Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych w poszukiwaniu potencjalnych studentów UEK, "Kurier UEK", nr 4 (43), s. 17; http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_uek_2011_04www/8
27
Brańka S., (2011), Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu", 209, s. 346-356.
28
Brańka S., (2011), Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów, "Handel Wewnętrzny", wrzesień-październik cz. 3, s. 55-60.
29
Brańka S., (2010), E-commerce w procesach wymiany. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy, s. 158-191.
30
Brańka S., (2010), Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 830, s. 5-15; https://bazekon.uek.krakow.pl/170645850
31
Brańka S., (2009), Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski, "Geologia", t. 35, z. 3, s. 447-459.
32
Brańka S., (2008), Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza. [W:] Fedan R., Makieła Z. (red.), Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim, Jarosław : [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], s. 187-200.
33
Śmigielska G., Brańka S., (2008), Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1], s. 9-30.
34
Brańka S., (2008), Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce, "Gospodarka Surowcami Mineralnymi", t. 24, z. 3/2, s. 25-38; http://www.min-pan.krakow.pl/Wydawnictwa/GSM2432/branka.pdf
35
Brańka S., (2008), Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu. [W:] Plawgo B. (red.), Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem, Białystok : Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, s. 671-683.
36
Brańka S., (2008), Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1], s. 31-73.
37
Szromnik A., Figiel A., Manczak I., Brańka S., Griszel W., Zadęcka E., (2014), Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego, Szromnik A. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 231 k.
38
Szromnik A., Szczepankiewicz W., Figiel A., Wojdacki K., Brańka S., Manczak I., (2013), Targi w gospodarce rynkowej, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 100 k.
39
Szumilak J., Surówka-Marszałek D., Śmigielska G., Szczepankiewicz W., Plichta J., Figiel A., Paliwoda-Matiolańska A., Brańka S., Orzeł K., (2009), Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych, Szromnik A. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 126 s.
1
@unpublished{UEK:2168357544,
author = "Beata Paliś",
title = "Determinanty rozwoju turystyki zakupowej w miastach",
adress = "Kraków",
year = "2021",
url = {},
}
2
@article{UEK:2168343672,
author = "Sebastian Brańka",
title = "An Assessment of Obstacles for Place Marketing : Lessons from an Exploratory Study among Place Marketing Practitioners in a Suburban Area of a Big City",
journal = "World of Real Estate Journal",
number = "3 (109)",
pages = "73-85",
year = "2019",
doi = {http://dx.doi.org/10.14659/WOREJ.2019.109.05},
url = {http://swiatnieruchomosci.krakow.pl/components/com_jshopping/files/demo_products/109_05.pdf},
}
3
@article{UEK:2168332599,
author = "Sebastian Brańka",
title = "The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers",
journal = "Świat Nieruchomości",
number = "4 (106)",
pages = "99-104",
year = "2018",
doi = {http://dx.doi.org/10.14659/WOREJ.2018.106.013},
url = {},
}
4
@book{UEK:2168328801,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie",
adress = "Kraków; Legionowo",
publisher = "edu-Libri s.c.",
year = "2018",
isbn = "978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3",
}
5
@misc{UEK:2168342943,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Ludzie i roboty czyli studenci specjalności Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw na kierunku Zarządzanie z wizytą w zautomatyzowanym magazynie firmy Maspex w Tychach",
booktitle = "Kurier UEK",
number = "2 (77)",
pages = "64",
year = "2018",
url = {https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_77_01_2018_final_small},
}
6
@article{UEK:2168319021,
author = "Patrycja Brańka and Sebastian Brańka",
title = "The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland",
journal = "Marketing i Zarządzanie",
number = "1(47)",
pages = "105-113",
year = "2017",
doi = {http://dx.doi.org/10.18276/miz.2017.47-09},
url = {https://wnus.edu.pl/miz/pl/issue/712/article/10663/},
}
7
@inbook{UEK:2168320779,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland",
booktitle = "6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings",
pages = "653-663",
adress = "Banská Bystrica, Slovakia",
publisher = "Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica",
year = "2017",
url = {http://www.cers.umb.sk/wp-content/uploads/2017/11/cers-proceedings.pdf},
isbn = "978-80-557-1335-9",
}
8
@unpublished{UEK:2168309811,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania",
adress = "Kraków",
year = "2016",
url = {https://bazybg.uek.krakow.pl/cyfrowa/kolekcje/publikacja/1200003232},
}
9
@article{UEK:2168304055,
author = "Sebastian Brańka and Andres Coca-Stefaniak and Jarosław Plichta",
title = "City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities",
journal = "Scientific Annals of Economics and Business",
number = "63 (1)",
pages = "133-141",
year = "2016",
doi = {http://dx.doi.org/10.1515/aicue-2016-0010},
url = {http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109},
}
10
@inbook{UEK:2168310581,
author = "Sebastian Brańka and Andres Coca-Stefaniak and Jarosław Plichta",
title = "City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management",
booktitle = "Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail",
pages = "25-30",
adress = "Cottbus",
publisher = "Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V.",
year = "2016",
url = {https://www.b-tu.de/owncloud/index.php/s/rhCYlsxX8lxvCo4},
isbn = "978-3-940471-26-0",
}
11
@inbook{UEK:2168301345,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy",
pages = "505-514",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
isbn = "978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7",
}
12
@inbook{UEK:2168299649,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów",
booktitle = "Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia",
pages = "56-75",
adress = "Kraków ; Legionowo",
publisher = "Wydawnictwo edu-Libri",
year = "2015",
isbn = "978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6",
}
13
@inbook{UEK:2168300353,
author = "Sebastian Brańka and Andres Coca-Stefaniak and Jarosław Plichta",
title = "City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities",
booktitle = "Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development"",
pages = "382-392",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
url = {http://asecu2015.fundacjauek.krakow.pl/proceedings/31.pdf},
isbn = "978-83-65173-37-9",
}
14
@misc{UEK:2168307873,
author = "Andres Coca-Stefaniak and Jarosław Plichta and Sebastian Brańka",
title = "Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field",
booktitle = "3rd Institute of Place Management Conference",
pages = "1-5",
adress = "Poznan",
publisher = "Institute of Place Management",
year = "2015",
url = {https://www.researchgate.net/publication/276092181_Managing_town_centres_and_destinations_-_insights_from_an_international_survey_of_professionals},
}
15
@inbook{UEK:2168286555,
author = "Sebastian Brańka and Jarosław Plichta",
title = "The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space",
booktitle = "Managing Disruption and Destabilisation",
pages = "199-208",
adress = "Cracow",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2014",
isbn = "978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9",
}
16
@inbook{UEK:2168287563,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Marketing Tools in Place Management : Idea and Application",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations",
pages = "139-146",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2014",
url = {http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf},
isbn = "978-83-62511-24-2",
}
17
@inbook{UEK:2168308905,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast",
booktitle = "Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji",
pages = "189-199",
adress = "Jarosław",
publisher = "Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza",
year = "2013",
isbn = "978-83-63909-40-6",
}
18
@inbook{UEK:2168261008,
author = "Sebastian Brańka",
title = "E-comerce w procesach wymiany",
booktitle = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "96-126",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin SA",
year = "2013",
isbn = "978-83-7641-805-6",
}
19
@inbook{UEK:2168268686,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy",
pages = "405-418",
adress = "Cracow",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-77-8",
}
20
@inbook{UEK:2168293731,
author = "Sebastian Brańka and Karolina Orzeł",
title = "The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow",
booktitle = "International Symposium of Changes and New Trends in Education, 22-24 November 2013, Konya, Turcja : Symposium Proceedings Book. Vol. 2",
pages = "351-355",
adress = "Konya",
publisher = "Necmettin Erbakan University",
year = "2013",
url = {http://egtsemp.konya.edu.tr/pdf/proceedings_vol2.pdf},
}
21
@article{UEK:2168275255,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow",
journal = "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing",
number = "10 (59)",
pages = "87-97",
year = "2013",
url = {http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit},
}
22
@article{UEK:2168282989,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia",
number = "64, t. 2",
pages = "23-30",
adress = "",
year = "2013",
url = {http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf},
issn = "1640-6818",
}
23
@article{UEK:2168262944,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "30",
pages = "451-464",
adress = "",
year = "2013",
url = {http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf},
issn = "1640-6818",
}
24
@article{UEK:2168237058,
author = "Patrycja Brańka and Sebastian Brańka",
title = "Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "23",
pages = "129-141",
adress = "",
year = "2012",
url = {http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf},
issn = "1640-6818",
}
25
@article{UEK:2168247642,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych",
journal = "Studia Ekonomiczne i Regionalne",
number = "t. 4, 1",
pages = "55-62",
year = "2011",
}
26
@misc{UEK:2168344930,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Promocja według KHIR, czyli Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych w poszukiwaniu potencjalnych studentów UEK",
booktitle = "Kurier UEK",
number = "4 (43)",
pages = "17",
year = "2011",
url = {http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_uek_2011_04www/8},
}
27
@article{UEK:2168227700,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu",
number = "209",
pages = "346-356",
adress = "",
year = "2011",
}
28
@article{UEK:2168229284,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "wrzesień-październik cz. 3",
pages = "55-60",
year = "2011",
}
29
@unpublished{UEK:2168245278,
author = "Sebastian Brańka",
title = "E-commerce w procesach wymiany",
booktitle = "Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "158-191",
year = "2010",
}
30
@article{UEK:53233,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "830",
pages = "5-15",
year = "2010",
url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/170645850},
}
31
@article{UEK:2162036173,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski",
journal = "Geologia",
number = "t. 35, z. 3",
pages = "447-459",
year = "2009",
}
32
@inbook{UEK:2161917538,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza",
booktitle = "Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim",
pages = "187-200",
adress = "Jarosław",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej",
year = "2008",
isbn = "978-83-88139-35-2",
}
33
@unpublished{UEK:2168225730,
author = "Grażyna Śmigielska and Sebastian Brańka",
title = "Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce",
booktitle = "Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1]",
pages = "9-30",
year = "2008",
}
34
@article{UEK:2166719084,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce",
journal = "Gospodarka Surowcami Mineralnymi",
number = "t. 24, z. 3/2",
pages = "25-38",
year = "2008",
url = {http://www.min-pan.krakow.pl/Wydawnictwa/GSM2432/branka.pdf},
}
35
@inbook{UEK:2166112698,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu",
booktitle = "Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem",
pages = "671-683",
adress = "Białystok",
publisher = "Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica",
year = "2008",
isbn = "978-83-60772-08-9",
}
36
@unpublished{UEK:2168225734,
author = "Sebastian Brańka",
title = "Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza",
booktitle = "Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1]",
pages = "31-73",
year = "2008",
}
37
@unpublished{UEK:2168303409,
author = "Andrzej Szromnik and Adam Figiel and Iryna Manczak and Sebastian Brańka and Weronika Griszel and Ewa Zadęcka",
title = "Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2014",
}
38
@unpublished{UEK:2168272770,
author = "Andrzej Szromnik and Władysław Szczepankiewicz and Adam Figiel and Krzysztof P. Wojdacki and Sebastian Brańka and Iryna Manczak",
title = "Targi w gospodarce rynkowej",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2013",
}
39
@unpublished{UEK:2168229488,
author = "Jan Szumilak and Danuta Surówka-Marszałek and Grażyna Śmigielska and Władysław Szczepankiewicz and Jarosław Plichta and Adam Figiel and Adriana Paliwoda-Matiolańska and Sebastian Brańka and Karolina Orzeł",
title = "Rozwój form instytucjonalnych handlu",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2009",
}
Nauka logo
Granty logo
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Polska Bibliografia Naukowa
ORCID