Publikacje wybranego autora

Wilinkiewicz-Górniak Lucyna ORCID

Studium Języków Obcych, Zespół Języka Angielskiego

1

Tytuł:
Konferencje organizowane przez Centrum Językowe UEK jako jedna z form doskonalenia jakości nauczania
Źródło:
Kurier UEK2019. - nr 1 (80), s. 52-54
Tryb dostępu:
Nr:
2168342643
varia
2

Tytuł:
The Use of Technology in Educational Context : Students and Teachers Participating in Business Communication Courses
Źródło:
Knowledge Management and Challenges in Education / eds. Erika Grodzki and Clarinda Calma - Munich: BookRix, 2016, s. 74-85. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-91-87889-09-7
Nr:
2168310377
rozdział w monografii
3

Tytuł:
Can Digital Immigrants Teach Digital Natives? The Digital Wisdom of the 21st Century Teacher
Źródło:
Newsletter - IATEFL.Pl. - No. 38 (2015) , s. 31-33 - Bibliogr.
Nr:
2168291489
artykuł w czasopiśmie
4

Konferencja:
Indywidualizacja nauczania języków obcych - badania i praktyka, Kraków, Polska, od 2012-10-26 do 2012-10-26
Tytuł:
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych w języku obcym studentów uczelni wyższej Case study na przykładzie lektoratu z języka angielskiego oraz kursu Business communication
Źródło:
Indywidualizacja nauczania języków obcych / red. Joanna Małocha - Kraków: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, 2014, s. 157-170
ISBN:
978-83-7438-396-7
Nr:
2168291277
rozdział w materiałach konferencyjnych
5

Tytuł:
Can Lessons Develop 21st Century Skills and Embrace the Interests and Passions of our Students? - the Project Method in Teaching Business English
Źródło:
Newsletter - IATEFL.Pl. - No. 37 (2014) , s. 15-16
Nr:
2168274126
artykuł w czasopiśmie
6

Tytuł:
Project-based Teaching for Project-based Learning : Learning Professional English in a Practical Problem-solution Context
Źródło:
International Issues from Wars to Robots / ed. by Erika Grodzki, Sharaf Rehman, Clarinda Calma, Karyn Colombo - Ronkonkoma: Linus Publications, 2013, s. 83-94. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-1-60797-338-6 ; 1-60797-338-3
Nr:
2168304825
rozdział w monografii
7

Tytuł:
Zajęcia sportowe dla pracowników UEK - naprawdę dobra praktyka!
Źródło:
Kurier UEK / [red. Piotr CZARNIECKI]. - nr 4 (56) (2013) , s. 93-94
Tryb dostępu:
Nr:
2168273954
artykuł nierecenzowany
Zobacz opis całości
8

Tytuł:
Komunikacja po wiedeńsku, czyli... pracownicy SJO UEK po raz pierwszy na wymianie w ramach programu Erasmus
Źródło:
Kurier UEK / [red. Małgorzata STRAKOWSKA-SZCZUREK, Łukasz SALWAROWSKI]. - nr 5 (50) (2012) , s. 70-71. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2168273952
artykuł nierecenzowany
Zobacz opis całości
9

Tytuł:
Stymulowanie kreatywności studentów w procesie nauczania komunikacji w biznesie i biznesowego języka angielskiego = Stimulating Students' Creativity in the Process of Teaching Business Communication and Business English
Źródło:
Kultura i Polityka. - nr 10 (2011) , s. 176-186. - Tytuł numeru: Język a tożsamość - Bibliogr.
Nr:
2168274114
artykuł w czasopiśmie
10

Tytuł:
Nadal potrzebni
Źródło:
Kurier UEK. - nr 2 (27) (2009) , s. 16-17. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2168273918
artykuł nierecenzowany
Zobacz opis całości
11

Tytuł:
Nadal potrzebni - lepsze kwalifikacje w miejscu pracy
Źródło:
Kurier UEK. - nr 6 (22) (2008) , s. 24-25. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2168273960
artykuł nierecenzowany
12

Tytuł:
Podnoszenie kwalifikacji językowych
Źródło:
Kurier UEK. - nr 4 (20) (2008) , s. 26. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2166743215
artykuł nierecenzowany
13

Tytuł:
Postaw na język!
Źródło:
Kurier UEK2007. - nr 7 (15), s. 35-36. - Dostępny w World Wide Web
Nr:
2168348142
varia
1
Konferencje organizowane przez Centrum Językowe UEK jako jedna z form doskonalenia jakości nauczania / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // Kurier UEK. - nr 1 (80) (2019), s. 52-54. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_final_small/52. - ISSN 1689-7757
2
The Use of Technology in Educational Context : Students and Teachers Participating in Business Communication Courses / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // W: Knowledge Management and Challenges in Education / eds. Erika Grodzki and Clarinda Calma. - Munich : BookRix, 2016. - S. 74-85. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-91-87889-09-7
3
Can Digital Immigrants Teach Digital Natives? The Digital Wisdom of the 21st Century Teacher / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // Newsletter - IATEFL.Pl. - No. 38 (2015), s. 31-33. - Bibliogr. - ISSN 1509-0841
4
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych w języku obcym studentów uczelni wyższej Case study na przykładzie lektoratu z języka angielskiego oraz kursu Business communication / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // W: Indywidualizacja nauczania języków obcych : badania i praktyka / red. Joanna Małocha. - Kraków : Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie. Wydawnictwo Naukowe, 2014. - S. 157-170. - ISBN 978-83-7438-396-7
5
Can Lessons Develop 21st Century Skills and Embrace the Interests and Passions of our Students? - the Project Method in Teaching Business English / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // Newsletter - IATEFL.Pl. - No. 37 (2014), s. 15-16. - ISSN 1509-0841
6
Project-based Teaching for Project-based Learning : Learning Professional English in a Practical Problem-solution Context / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // W: International Issues from Wars to Robots / ed. by Erika Grodzki, Sharaf Rehman, Clarinda Calma, Karyn Colombo. - Ronkonkoma : Linus Publications, 2013. - S. 83-94. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-1-60797-338-6 ; 1-60797-338-3
7
Zajęcia sportowe dla pracowników UEK - naprawdę dobra praktyka! / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // Kurier UEK / [red. Piotr CZARNIECKI]. - nr 4 (56) (2013), s. 93-94. - Pełny tekst: http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_56_druk. - ISSN 1689-7757
8
Komunikacja po wiedeńsku, czyli... pracownicy SJO UEK po raz pierwszy na wymianie w ramach programu Erasmus / Dorota ZAWADZKA, Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // Kurier UEK / [red. Małgorzata STRAKOWSKA-SZCZUREK, Łukasz SALWAROWSKI]. - nr 5 (50) (2012), s. 70-71. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_uek_lipiec_wrzesien_2012. - ISSN 1689-7757
9
Stymulowanie kreatywności studentów w procesie nauczania komunikacji w biznesie i biznesowego języka angielskiego = Stimulating Students' Creativity in the Process of Teaching Business Communication and Business English / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // Kultura i Polityka. - nr 10 (2011), s. 176-186. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Język a tożsamość. - Bibliogr. - ISSN 1899-4466
10
Nadal potrzebni / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // Kurier UEK. - nr 2 (27) (2009), s. 16-17. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://issuu.com/uek_krakow/docs/uek_kurier_net. - ISSN 1689-7757
11
Nadal potrzebni - lepsze kwalifikacje w miejscu pracy / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK, Agata MACHNIK // Kurier UEK. - nr 6 (22) (2008), s. 24-25. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_22_06_2008. - ISSN 1689-7757
12
Podnoszenie kwalifikacji językowych / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // Kurier UEK. - nr 4 (20) (2008), s. 26. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_20_04_2008. - ISSN 1689-7757
13
Postaw na język! / Lucyna WILINKIEWICZ-GÓRNIAK // Kurier UEK. - nr 7 (15) (2007), s. 35-36. - Dostępny w World Wide Web. - ISSN 1689-7757
1
Wilinkiewicz-Górniak L., (2019), Konferencje organizowane przez Centrum Językowe UEK jako jedna z form doskonalenia jakości nauczania, "Kurier UEK", nr 1 (80), s. 52-54; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_final_small/52
2
Wilinkiewicz-Górniak L., (2016), The Use of Technology in Educational Context : Students and Teachers Participating in Business Communication Courses. [W:] Grodzki E., Calma C. (red.), Knowledge Management and Challenges in Education, Munich : BookRix, s. 74-85.
3
Wilinkiewicz-Górniak L., (2015), Can Digital Immigrants Teach Digital Natives? The Digital Wisdom of the 21st Century Teacher, "Newsletter - IATEFL.Pl", No. 38, s. 31-33.
4
Wilinkiewicz-Górniak L., (2014), Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych w języku obcym studentów uczelni wyższej Case study na przykładzie lektoratu z języka angielskiego oraz kursu Business communication. [W:] Małocha J. (red.), Indywidualizacja nauczania języków obcych: badania i praktyka, Kraków : Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie. Wydawnictwo Naukowe, s. 157-170.
5
Wilinkiewicz-Górniak L., (2014), Can Lessons Develop 21st Century Skills and Embrace the Interests and Passions of our Students? - the Project Method in Teaching Business English, "Newsletter - IATEFL.Pl", No. 37, s. 15-16.
6
Wilinkiewicz-Górniak L., (2013), Project-based Teaching for Project-based Learning : Learning Professional English in a Practical Problem-solution Context. [W:] Grodzki E., Rehman S., Calma C., Colombo K. (red.), International Issues from Wars to Robots, Ronkonkoma : Linus Publications, s. 83-94.
7
Wilinkiewicz-Górniak L., (2013), Zajęcia sportowe dla pracowników UEK - naprawdę dobra praktyka!, "Kurier UEK", nr 4 (56), s. 93-94; http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_56_druk
8
Zawadzka D., Wilinkiewicz-Górniak L., (2012), Komunikacja po wiedeńsku, czyli... pracownicy SJO UEK po raz pierwszy na wymianie w ramach programu Erasmus, "Kurier UEK", nr 5 (50), s. 70-71; http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_uek_lipiec_wrzesien_2012
9
Wilinkiewicz-Górniak L., (2011), Stymulowanie kreatywności studentów w procesie nauczania komunikacji w biznesie i biznesowego języka angielskiego, "Kultura i Polityka", nr 10, s. 176-186.
10
Wilinkiewicz-Górniak L., (2009), Nadal potrzebni, "Kurier UEK", nr 2 (27), s. 16-17; http://issuu.com/uek_krakow/docs/uek_kurier_net
11
Wilinkiewicz-Górniak L., Machnik A., (2008), Nadal potrzebni - lepsze kwalifikacje w miejscu pracy, "Kurier UEK", nr 6 (22), s. 24-25; http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_22_06_2008
12
Wilinkiewicz-Górniak L., (2008), Podnoszenie kwalifikacji językowych, "Kurier UEK", nr 4 (20), s. 26; http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_20_04_2008
13
Wilinkiewicz-Górniak L., (2007), Postaw na język!, "Kurier UEK", nr 7 (15), s. 35-36.
1
@misc{UEK:2168342643,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "Konferencje organizowane przez Centrum Językowe UEK jako jedna z form doskonalenia jakości nauczania",
booktitle = "Kurier UEK",
number = "1 (80)",
pages = "52-54",
year = "2019",
url = {https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_final_small/52},
}
2
@inbook{UEK:2168310377,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "The Use of Technology in Educational Context : Students and Teachers Participating in Business Communication Courses",
booktitle = "Knowledge Management and Challenges in Education",
pages = "74-85",
adress = "Munich",
publisher = "BookRix",
year = "2016",
isbn = "978-91-87889-09-7",
}
3
@article{UEK:2168291489,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "Can Digital Immigrants Teach Digital Natives? The Digital Wisdom of the 21st Century Teacher",
journal = "Newsletter - IATEFL.Pl",
number = "No. 38",
pages = "31-33",
year = "2015",
}
4
@inbook{UEK:2168291277,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych w języku obcym studentów uczelni wyższej Case study na przykładzie lektoratu z języka angielskiego oraz kursu Business communication",
booktitle = "Indywidualizacja nauczania języków obcych",
pages = "157-170",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie",
year = "2014",
isbn = "978-83-7438-396-7",
}
5
@article{UEK:2168274126,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "Can Lessons Develop 21st Century Skills and Embrace the Interests and Passions of our Students? - the Project Method in Teaching Business English",
journal = "Newsletter - IATEFL.Pl",
number = "No. 37",
pages = "15-16",
year = "2014",
}
6
@inbook{UEK:2168304825,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "Project-based Teaching for Project-based Learning : Learning Professional English in a Practical Problem-solution Context",
booktitle = "International Issues from Wars to Robots",
pages = "83-94",
adress = "Ronkonkoma",
publisher = "Linus Publications",
year = "2013",
isbn = "978-1-60797-338-6 ; 1-60797-338-3",
}
7
@article{UEK:2168273954,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "Zajęcia sportowe dla pracowników UEK - naprawdę dobra praktyka!",
journal = "Kurier UEK",
number = "4 (56)",
pages = "93-94",
year = "2013",
url = {http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_56_druk},
}
8
@article{UEK:2168273952,
author = "Dorota Zawadzka and Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "Komunikacja po wiedeńsku, czyli... pracownicy SJO UEK po raz pierwszy na wymianie w ramach programu Erasmus",
journal = "Kurier UEK",
number = "5 (50)",
pages = "70-71",
year = "2012",
url = {http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_uek_lipiec_wrzesien_2012},
}
9
@article{UEK:2168274114,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "Stymulowanie kreatywności studentów w procesie nauczania komunikacji w biznesie i biznesowego języka angielskiego",
journal = "Kultura i Polityka",
number = "10",
pages = "176-186",
adress = "",
year = "2011",
}
10
@article{UEK:2168273918,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "Nadal potrzebni",
journal = "Kurier UEK",
number = "2 (27)",
pages = "16-17",
year = "2009",
url = {http://issuu.com/uek_krakow/docs/uek_kurier_net},
}
11
@article{UEK:2168273960,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak and Agata Machnik",
title = "Nadal potrzebni - lepsze kwalifikacje w miejscu pracy",
journal = "Kurier UEK",
number = "6 (22)",
pages = "24-25",
year = "2008",
url = {http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_22_06_2008},
}
12
@article{UEK:2166743215,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "Podnoszenie kwalifikacji językowych",
journal = "Kurier UEK",
number = "4 (20)",
pages = "26",
year = "2008",
url = {http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_20_04_2008},
}
13
@misc{UEK:2168348142,
author = "Lucyna Wilinkiewicz-Górniak",
title = "Postaw na język!",
booktitle = "Kurier UEK",
number = "7 (15)",
pages = "35-36",
year = "2007",
}