Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Marketing instytucji finansowych
Wydanie:
Wyd. 2, rozsz.
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2011
Opis fizyczny:
71, [2] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-536-9
Nr:
2168221220
skrypt
2

Autor:
Tytuł:
Marketing instytucji finansowych : pomocnicze materiały dydaktyczne
Adres wydawniczy:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 2004
Opis fizyczny:
60 s.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-236-7
Nr:
2168222918
skrypt
1
Marketing instytucji finansowych / Maria PŁONKA. - Wyd. 2, rozsz. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - 71, [2] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7252-536-9
2
Marketing instytucji finansowych : pomocnicze materiały dydaktyczne / Maria PŁONKA. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 2004. - 60 s. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-236-7
1
Płonka M., (2011), Marketing instytucji finansowych, Wyd. 2, rozsz.Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 71, [2] s.
2
Płonka M., (2004), Marketing instytucji finansowych: pomocnicze materiały dydaktyczne, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 60 s.
1
@book{UEK:2168221220,
author = "Płonka Maria",
title = "Marketing instytucji finansowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2011",
edition = "Wyd. 2, rozsz.",
isbn = "978-83-7252-536-9",
}
2
@book{UEK:2168222918,
author = "Płonka Maria",
title = "Marketing instytucji finansowych : pomocnicze materiały dydaktyczne",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
year = "2004",
isbn = "83-7252-236-7",
}