Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego : potrzeby - motywacje - zachowania
Adres wydawniczy:
Warszawa: Difin, 2019
Opis fizyczny:
140 s.: il.; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-8085-797-1
Tryb dostępu:
Nr:
2168334075
monografia
2

Autor:
Klimek Katarzyna , Doctor Marut
Tytuł:
Are Alpine Destination Management Organizations (DMOs) Appropriate Entities for the Commercialization of Summer Tourism Products?
Źródło:
Journal of Destination Marketing & Management. - vol. 10 (2018) , s. 181-190 - Bibliogr.
Lista MNiSW:
a 20.00 pkt
Nr:
2168329789
artykuł w czasopiśmie
3

Tytuł:
The Role of Destination Management Organizations (DMOs) in Commercialization of Summer Tourism Products: New Challenges for Mountain Destinations in an Integrated and Global e-Market Place = Rola organizacji turystycznych DMOs w komercjalizacji letnich produktów turystycznych. Nowe wyzwania dla destynacji górskich na zintegrowanym i globalnym e-rynku turystycznym
Źródło:
Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 4 (40) (2017) , s. 19-28. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168319175
artykuł w czasopiśmie
4

Tytuł:
Destination Management Organisations (DMOs) and their Role in Summer Product Development in Selected Alpine Countries
Źródło:
European Journal of Service Management. - vol. 24, no. 4 (2017) , s. 31-38. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168319173
artykuł w czasopiśmie
5

Tytuł:
Komercjalizacja letnich produktów turystycznych przez lokalne i regionalne organizacje turystyczne w wybranych krajach górskich z wykorzystaniem internetowych kanałów dystrybucji = The Commercialisation of Summer Tourist Products by Local and Regional Tourist Organisations in Selected Mountain Countries
Źródło:
Folia Turistica. - nr 35 (2015) , s. 143-165. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 11.00 pkt
Nr:
2168312885
artykuł w czasopiśmie
6

Tytuł:
State Tourism Policies in Switzerland and Selected Good Practices for Polish Tourism = Proturystyczna polityka państwa szwajcarskiego. Wybrane dobre przykłady dla turystyki polskiej
Źródło:
Folia Turistica. - nr 33 (2014) , s. 35-61. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168302251
artykuł w czasopiśmie
1
Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego : potrzeby - motywacje - zachowania / Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN, Katarzyna KLIMEK. - Warszawa : Difin, 2019. - 140 s. : il. ; 23 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-8085-797-1
2
Are Alpine Destination Management Organizations (DMOs) Appropriate Entities for the Commercialization of Summer Tourism Products? / Katarzyna KLIMEK, Marut Doctor // Journal of Destination Marketing & Management. - vol. 10 (2018), s. 181-190. - Bibliogr. - ISSN 2212-571X
3
The Role of Destination Management Organizations (DMOs) in Commercialization of Summer Tourism Products: New Challenges for Mountain Destinations in an Integrated and Global e-Market Place = Rola organizacji turystycznych DMOs w komercjalizacji letnich produktów turystycznych. Nowe wyzwania dla destynacji górskich na zintegrowanym i globalnym e-rynku turystycznym / Katarzyna KLIMEK // Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 4 (40) (2017), s. 19-28. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/ept/pl/issue/784/article/12811/. - ISSN 1644-0501
4
Destination Management Organisations (DMOs) and their Role in Summer Product Development in Selected Alpine Countries / Katarzyna KLIMEK // European Journal of Service Management. - vol. 24, no. 4 (2017), s. 31-38. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/ejsm/en/issue/808/article/13132/. - ISSN 2450-8535
5
Komercjalizacja letnich produktów turystycznych przez lokalne i regionalne organizacje turystyczne w wybranych krajach górskich z wykorzystaniem internetowych kanałów dystrybucji = The Commercialisation of Summer Tourist Products by Local and Regional Tourist Organisations in Selected Mountain Countries / Katarzyna KLIMEK // Folia Turistica. - nr 35 (2015), s. 143-165. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_35_2015.pdf. - ISSN 0867-3888
6
State Tourism Policies in Switzerland and Selected Good Practices for Polish Tourism = Proturystyczna polityka państwa szwajcarskiego. Wybrane dobre przykłady dla turystyki polskiej / Katarzyna KLIMEK // Folia Turistica. - nr 33 (2014), s. 35-61. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_33_2014.pdf. - ISSN 0867-3888
1
Niemczyk A., Seweryn R., Klimek K., (2019), Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego: potrzeby - motywacje - zachowania, Warszawa : Difin, 140 s.
2
Klimek K., Doctor M., (2018), Are Alpine Destination Management Organizations (DMOs) Appropriate Entities for the Commercialization of Summer Tourism Products?, "Journal of Destination Marketing & Management", vol. 10, s. 181-190.
3
Klimek K., (2017), The Role of Destination Management Organizations (DMOs) in Commercialization of Summer Tourism Products: New Challenges for Mountain Destinations in an Integrated and Global e-Market Place, "Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 4 (40), s. 19-28; https://wnus.edu.pl/ept/pl/issue/784/article/12811/
4
Klimek K., (2017), Destination Management Organisations (DMOs) and their Role in Summer Product Development in Selected Alpine Countries, "European Journal of Service Management", vol. 24, no. 4, s. 31-38; https://wnus.edu.pl/ejsm/en/issue/808/article/13132/
5
Klimek K., (2015), Komercjalizacja letnich produktów turystycznych przez lokalne i regionalne organizacje turystyczne w wybranych krajach górskich z wykorzystaniem internetowych kanałów dystrybucji, "Folia Turistica", nr 35, s. 143-165; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_35_2015.pdf
6
Klimek K., (2014), State Tourism Policies in Switzerland and Selected Good Practices for Polish Tourism, "Folia Turistica", nr 33, s. 35-61; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_33_2014.pdf
1
@book{UEK:2168334075,
author = "Niemczyk Agata and Seweryn Renata and Klimek Katarzyna",
title = "Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego : potrzeby - motywacje - zachowania",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-797-1",
}
2
@article{UEK:2168329789,
author = "Klimek Katarzyna and Doctor Marut",
title = "Are Alpine Destination Management Organizations (DMOs) Appropriate Entities for the Commercialization of Summer Tourism Products?",
journal = "Journal of Destination Marketing & Management",
number = "vol. 10",
pages = "181-190",
year = "2018",
}
3
@article{UEK:2168319175,
author = "Klimek Katarzyna",
title = "The Role of Destination Management Organizations (DMOs) in Commercialization of Summer Tourism Products: New Challenges for Mountain Destinations in an Integrated and Global e-Market Place",
journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "4 (40)",
pages = "19-28",
year = "2017",
}
4
@article{UEK:2168319173,
author = "Klimek Katarzyna",
title = "Destination Management Organisations (DMOs) and their Role in Summer Product Development in Selected Alpine Countries",
journal = "European Journal of Service Management",
number = "vol. 24, no. 4",
pages = "31-38",
year = "2017",
}
5
@article{UEK:2168312885,
author = "Klimek Katarzyna",
title = "Komercjalizacja letnich produktów turystycznych przez lokalne i regionalne organizacje turystyczne w wybranych krajach górskich z wykorzystaniem internetowych kanałów dystrybucji",
journal = "Folia Turistica",
number = "35",
pages = "143-165",
year = "2015",
}
6
@article{UEK:2168302251,
author = "Klimek Katarzyna",
title = "State Tourism Policies in Switzerland and Selected Good Practices for Polish Tourism",
journal = "Folia Turistica",
number = "33",
pages = "35-61",
year = "2014",
}