Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Kotler o marketingu
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 8-9 (1999) , s. 48-50
Nr:
2168239632
recenzja
2

Tytuł:
[Recenzja]
Źródło:
Ekonomista. - nr 6 (1988) , s. 1222-1224
Nr:
2168243390
recenzja
1
Kotler o marketingu / Stefan MYNARSKI // Marketing i Rynek. - nr 8-9 (1999), s. 48-50. - Rec. pracy: Philip Kotler, Kotler on Marketing: How to Create, Win and Dominate Market. New York: Free Press, 1999
2
[Recenzja] / Stefan MYNARSKI // Ekonomista. - nr 6 (1988), s. 1222-1224. - Rec. pracy: Bogdan Suchecki, Aleksander Welfe, Popyt i rynek w warunkach nierównowagi. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1988
1
Mynarski S., (1999), Kotler o marketingu, "Marketing i Rynek", nr 8-9, s. 48-50.
2
Mynarski S., (1988), [Recenzja], "Ekonomista", nr 6, s. 1222-1224.
1
@article{UEK:2168239632,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Kotler o marketingu",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "8-9",
pages = "48-50",
year = "1999",
}
2
@article{UEK:2168243390,
author = "Mynarski Stefan",
title = "[Recenzja]",
journal = "Ekonomista",
number = "6",
pages = "1222-1224",
year = "1988",
}