1
Autor:
Tytuł:
Modelowanie zjawisk konkurencji
Źródło:
Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / kierownik programu: Józef POCIECHA2006, s. 6-28 - Bibliogr.
Program badawczy:
57/KARiBM/1/2006/S
Sygnatura:
NP-1125/Magazyn
Nr:
2168326557
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
2
Autor:
Tytuł:
Rola informacji w podejmowaniu decyzji rynkowych
Źródło:
Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2005, s. 5-30 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1056/Magazyn
Nr:
2168261340
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
3
Autor:
Tytuł:
Wpływ dochodu i struktury demograficznej na wielkość wydatków konsumpcyjnych w krajach Unii Europejskiej
Źródło:
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2004, s. 5-37 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-934/Magazyn
Nr:
2168261794
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
4
Autor:
Tytuł:
Analiza interakcji w zachowaniach konkurencyjnych firm na rynku
Źródło:
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2003, s. 3-34
Sygnatura:
NP-921/Magazyn
Nr:
2168270316
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
5
Autor:
Tytuł:
Modele analizy kowariancji w badaniach zachowań podmiotów rynkowych
Źródło:
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2002, s. 3-38
Sygnatura:
NP-838/Magazyn
Nr:
2168280375
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
6
Autor:
Tytuł:
Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne
Źródło:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2001, s. 1-15 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-779/Magazyn
Nr:
2168281199
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
7
Autor:
Tytuł:
Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych
Źródło:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2000, s. 5-43
Sygnatura:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283297
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
8
Autor:
Tytuł:
Wstęp
Źródło:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2000, s. 1-4
Sygnatura:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283295
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
9
Autor:
Tytuł:
Układy eksperymentalne w analizie szans konkurencyjnych na rynku
Źródło:
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI1998, s. 5-32
Sygnatura:
NP-533/Magazyn
Nr:
2168240346
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
10
Autor:
Tytuł:
Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych
Źródło:
Analiza segmentacyjna rynków branżowych / kierownik programu: S. MYNARSKI1996, s. 6-33
Sygnatura:
NP-356/Magazyn
Nr:
2168283499
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
11
Autor:
Tytuł:
Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym
Źródło:
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI1996, s. 1-39
Sygnatura:
NP-414/Magazyn
Nr:
2168283651
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
12
Autor:
Tytuł:
Selektywność rytmów giełdowych
Źródło:
Analiza segmentacyjna rynku / Kierownik programu: Stefan MYNARSKI1995, s. 68-115
Program badawczy:
51/KARiBM/1/94/S
Sygnatura:
NP-293/Magazyn
Nr:
2168329527
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
13
Autor:
Tytuł:
Teoretyczne podstawy segmentacji rynku
Źródło:
Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych / Kierownik projektu: Stefan Mynarski1994, s. 3-26
Program badawczy:
33/KARiBM/1/93/S
Sygnatura:
NP-192/Magazyn
Nr:
2168330769
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
14
Autor:
Tytuł:
Modelowanie systemowe równowagi strukturalnej
Źródło:
Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI1993, s. 96-141
Program badawczy:
2325/1/91
Sygnatura:
NP-270/Magazyn
Nr:
2168329907
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
15
Autor:
Tytuł:
Analiza makroekonomiczna równowagi strukturalnej w okresie transformacji gospodarki narodowej
Źródło:
Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI1993, s. 5-42
Program badawczy:
2325/1/91
Sygnatura:
NP-270/Magazyn
Nr:
2168329909
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
Dokumenty niepublikowane:
1
Tytuł:
Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2005
Opis fizyczny:
197 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdziałach
Program badawczy:
60/KARiBM/2/2005/S/232
Sygnatura:
NP-1056/Magazyn
Nr:
2168261336
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
2
Tytuł:
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2004
Opis fizyczny:
223 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdziałach
Program badawczy:
47/KARiBM/2/2004/S/157
Sygnatura:
NP-934/Magazyn
Nr:
2168261790
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
3
Tytuł:
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2003
Opis fizyczny:
197 s.: il.; 30 cm.
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
Program badawczy:
45/KARiBM/2/2003/S
Sygnatura:
NP-921/Magazyn
Nr:
2168270314
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
4
Tytuł:
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2002
Opis fizyczny:
234 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
30/KARiBM/2/2002/S
Sygnatura:
NP-838/Magazyn
Nr:
2168280365
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
5
Tytuł:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2001
Opis fizyczny:
170 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy art.
Program badawczy:
33/KARiBm/2/2001/S
Sygnatura:
NP-779/Magazyn
Nr:
2168281197
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
6
Tytuł:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2000
Opis fizyczny:
242 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
Program badawczy:
57/KARiBM/1/2000/S
Sygnatura:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283293
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
7
Tytuł:
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1998
Opis fizyczny:
282 k.: il.; 24 cm
Program badawczy:
93/KARiBM/1/98/S
Sygnatura:
NP-533/Magazyn
Nr:
2168240340
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
8
Tytuł:
Analiza segmentacyjna rynków branżowych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996
Opis fizyczny:
182 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
54/KARiBM/1/95/S
Sygnatura:
NP-356/Magazyn
Nr:
2168283485
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
9
Tytuł:
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996
Opis fizyczny:
V., 193 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
66/KARiBM/2/96/S
Sygnatura:
NP-414/Magazyn
Nr:
2168283649
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
10
Tytuł:
Analiza segmentacyjna rynku
Kierownik projektu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1995
Opis fizyczny:
143 k.: il.; 30 cm.
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
51/KARiBM/1/94/S
Sygnatura:
NP-293/Magazyn
Nr:
2168329489
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
11
Tytuł:
Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych
Kierownik projektu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1994
Opis fizyczny:
113 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
33/KARiBM/1/93/S
Sygnatura:
NP-192/Magazyn
Nr:
2168330763
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
12
Tytuł:
Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1993
Opis fizyczny:
232 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
2325/1/91
Sygnatura:
NP-270/Magazyn
Nr:
2168329889
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
1
Modelowanie zjawisk konkurencji / Stefan MYNARSKI // W: Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / kierownik programu: Józef POCIECHA. - (2006), s. 6-28. - Bibliogr.
|
2
Rola informacji w podejmowaniu decyzji rynkowych / Stefan MYNARSKI // W: Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2005), s. 5-30. - Bibliogr.
|
3
Wpływ dochodu i struktury demograficznej na wielkość wydatków konsumpcyjnych w krajach Unii Europejskiej / Stefan MYNARSKI // W: Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2004), s. 5-37. - Bibliogr.
|
4
Analiza interakcji w zachowaniach konkurencyjnych firm na rynku / Stefan MYNARSKI // W: Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2003), s. 3-34
|
5
Modele analizy kowariancji w badaniach zachowań podmiotów rynkowych / Stefan MYNARSKI // W: Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2002), s. 3-38
|
6
Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne / Stefan MYNARSKI // W: Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2001), s. 1-15. - Bibliogr.
|
7
Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych / Stefan MYNARSKI // W: Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2000), s. 5-43
|
8
Wstęp / Stefan MYNARSKI // W: Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2000), s. 1-4
|
9
Układy eksperymentalne w analizie szans konkurencyjnych na rynku / Stefan MYNARSKI // W: Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI. - (1998), s. 5-32
|
10
Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych / S. MYNARSKI // W: Analiza segmentacyjna rynków branżowych / kierownik programu: S. MYNARSKI. - (1996), s. 6-33
|
11
Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym / Stefan MYNARSKI // W: Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (1996), s. 1-39
|
12
Selektywność rytmów giełdowych / Stefan MYNARSKI // W: Analiza segmentacyjna rynku / Kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (1995), s. 68-115
|
13
Teoretyczne podstawy segmentacji rynku / Stefan MYNARSKI // W: Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych / Kierownik projektu: Stefan Mynarski. - (1994), s. 3-26
|
14
Modelowanie systemowe równowagi strukturalnej / Stefan MYNARSKI // W: Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI. - (1993), s. 96-141
|
15
Analiza makroekonomiczna równowagi strukturalnej w okresie transformacji gospodarki narodowej / Stefan MYNARSKI // W: Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI. - (1993), s. 5-42
|
16
Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2005. - 197 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy rozdziałach
|
17
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2004. - 223 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy rozdziałach
|
18
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2003. - 197 s. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy rozdz.
|
19
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2002. - 234 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
|
20
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2001. - 170 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy art.
|
21
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2000. - 242 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy rozdz.
|
22
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1998. - 282 k. : il. ; 24 cm
|
23
Analiza segmentacyjna rynków branżowych / kierownik programu: S. MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - 182 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
|
24
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - V., 193 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
|
25
Analiza segmentacyjna rynku / Kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1995. - 143 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
|
26
Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych / Kierownik projektu: Stefan Mynarski. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1994. - 113 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
|
27
Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1993. - 232 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
|
1
Mynarski S., (2006), Modelowanie zjawisk konkurencji. [W:] Pociecha J. (kierownik tematu), Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku, s. 6-28.
|
2
Mynarski S., (2005), Rola informacji w podejmowaniu decyzji rynkowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym, s. 5-30.
|
3
Mynarski S., (2004), Wpływ dochodu i struktury demograficznej na wielkość wydatków konsumpcyjnych w krajach Unii Europejskiej. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej, s. 5-37.
|
4
Mynarski S., (2003), Analiza interakcji w zachowaniach konkurencyjnych firm na rynku. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 3-34.
|
5
Mynarski S., (2002), Modele analizy kowariancji w badaniach zachowań podmiotów rynkowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 3-38.
|
6
Mynarski S., (2001), Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 1-15.
|
7
Mynarski S., (2000), Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania wielowymiarowe rynków branżowych, s. 5-43.
|
8
Mynarski S., (2000), Wstęp. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania wielowymiarowe rynków branżowych, s. 1-4.
|
9
Mynarski S., (1998), Układy eksperymentalne w analizie szans konkurencyjnych na rynku. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji, s. 5-32.
|
10
Mynarski S., (1996), Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza segmentacyjna rynków branżowych, s. 6-33.
|
11
Mynarski S., (1996), Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 1-39.
|
12
Mynarski S., (1995), Selektywność rytmów giełdowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza segmentacyjna rynku, s. 68-115.
|
13
Mynarski S., (1994), Teoretyczne podstawy segmentacji rynku. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych, s. 3-26.
|
14
Mynarski S., (1993), Modelowanie systemowe równowagi strukturalnej. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej, s. 96-141.
|
15
Mynarski S., (1993), Analiza makroekonomiczna równowagi strukturalnej w okresie transformacji gospodarki narodowej. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej, s. 5-42.
|
16
Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym, (2005), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 197 k.
|
17
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej, (2004), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 223 k.
|
18
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych, (2003), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 197 s.
|
19
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych, (2002), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 234 k.
|
20
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, (2001), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 170 k.
|
21
Badania wielowymiarowe rynków branżowych, (2000), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 242 k.
|
22
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji, (1998), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 282 k.
|
23
Analiza segmentacyjna rynków branżowych, (1996), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 182 k.
|
24
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych, (1996), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, V., 193 k.
|
25
Mynarski S. (red.), (1995), Analiza segmentacyjna rynku, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 143 k.
|
26
Mynarski S. (red.), (1994), Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 113 k.
|
27
Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej, (1993), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 232 k.
|
1
@unpublished{fnpUEK:2168326557,
author = "Stefan Mynarski", title = "Modelowanie zjawisk konkurencji", booktitle = "Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku", pages = "6-28", year = "2006", } |
2
@unpublished{fnpUEK:2168261340,
author = "Stefan Mynarski", title = "Rola informacji w podejmowaniu decyzji rynkowych", booktitle = "Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym", pages = "5-30", year = "2005", } |
3
@unpublished{fnpUEK:2168261794,
author = "Stefan Mynarski", title = "Wpływ dochodu i struktury demograficznej na wielkość wydatków konsumpcyjnych w krajach Unii Europejskiej", booktitle = "Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej", pages = "5-37", year = "2004", } |
4
@unpublished{fnpUEK:2168270316,
author = "Stefan Mynarski", title = "Analiza interakcji w zachowaniach konkurencyjnych firm na rynku", booktitle = "Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych", pages = "3-34", year = "2003", } |
5
@unpublished{fnpUEK:2168280375,
author = "Stefan Mynarski", title = "Modele analizy kowariancji w badaniach zachowań podmiotów rynkowych", booktitle = "Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych", pages = "3-38", year = "2002", } |
6
@unpublished{fnpUEK:2168281199,
author = "Stefan Mynarski", title = "Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne", booktitle = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych", pages = "1-15", year = "2001", } |
7
@unpublished{fnpUEK:2168283297,
author = "Stefan Mynarski", title = "Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych", booktitle = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych", pages = "5-43", year = "2000", } |
8
@unpublished{fnpUEK:2168283295,
author = "Stefan Mynarski", title = "Wstęp", booktitle = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych", pages = "1-4", year = "2000", } |
9
@unpublished{fnpUEK:2168240346,
author = "Stefan Mynarski", title = "Układy eksperymentalne w analizie szans konkurencyjnych na rynku", booktitle = "Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji", pages = "5-32", year = "1998", } |
10
@unpublished{fnpUEK:2168283499,
author = "Stefan Mynarski", title = "Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych", booktitle = "Analiza segmentacyjna rynków branżowych", pages = "6-33", year = "1996", } |
11
@unpublished{fnpUEK:2168283651,
author = "Stefan Mynarski", title = "Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym", booktitle = "Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych", pages = "1-39", year = "1996", } |
12
@unpublished{fnpUEK:2168329527,
author = "Stefan Mynarski", title = "Selektywność rytmów giełdowych", booktitle = "Analiza segmentacyjna rynku", pages = "68-115", year = "1995", } |
13
@unpublished{fnpUEK:2168330769,
author = "Stefan Mynarski", title = "Teoretyczne podstawy segmentacji rynku", booktitle = "Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych", pages = "3-26", year = "1994", } |
14
@unpublished{fnpUEK:2168329907,
author = "Stefan Mynarski", title = "Modelowanie systemowe równowagi strukturalnej", booktitle = "Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej", pages = "96-141", year = "1993", } |
15
@unpublished{fnpUEK:2168329909,
author = "Stefan Mynarski", title = "Analiza makroekonomiczna równowagi strukturalnej w okresie transformacji gospodarki narodowej", booktitle = "Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej", pages = "5-42", year = "1993", } |
16
@unpublished{UEK:2168261336,
title = "Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "2005", } |
17
@unpublished{UEK:2168261790,
title = "Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "2004", } |
18
@unpublished{UEK:2168270314,
title = "Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "2003", } |
19
@unpublished{UEK:2168280365,
title = "Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "2002", } |
20
@unpublished{UEK:2168281197,
title = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "2001", } |
21
@unpublished{UEK:2168283293,
title = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "2000", } |
22
@unpublished{UEK:2168240340,
title = "Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1998", } |
23
@unpublished{UEK:2168283485,
title = "Analiza segmentacyjna rynków branżowych", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1996", } |
24
@unpublished{UEK:2168283649,
title = "Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1996", } |
25
@unpublished{UEK:2168329489,
title = "Analiza segmentacyjna rynku", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1995", } |
26
@unpublished{UEK:2168330763,
title = "Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1994", } |
27
@unpublished{UEK:2168329889,
title = "Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1993", } |