Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne
Źródło:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2001, s. 1-15 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-779/Magazyn
Nr:
2168281199
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Wstęp
Źródło:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2000, s. 1-4
Sygnatura:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283295
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych
Źródło:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2000, s. 5-43
Sygnatura:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283297
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Układy eksperymentalne w analizie szans konkurencyjnych na rynku
Źródło:
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI1998, s. 5-32
Sygnatura:
NP-533/Magazyn
Nr:
2168240346
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych
Źródło:
Analiza segmentacyjna rynków branżowych / kierownik programu: S. MYNARSKI1996, s. 6-33
Sygnatura:
NP-356/Magazyn
Nr:
2168283499
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym
Źródło:
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI1996, s. 1-39
Sygnatura:
NP-414/Magazyn
Nr:
2168283651
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Selektywność rytmów giełdowych
Źródło:
Analiza segmentacyjna rynku / Kierownik programu: Stefan MYNARSKI1995, s. 68-115
Program badawczy:
51/KARiBM/1/94/S
Sygnatura:
NP-293/Magazyn
Nr:
2168329527
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
8

Tytuł:
Teoretyczne podstawy segmentacji rynku
Źródło:
Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych / Kierownik projektu: Stefan Mynarski1994, s. 3-26
Program badawczy:
33/KARiBM/1/93/S
Sygnatura:
NP-192/Magazyn
Nr:
2168330769
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
9

Tytuł:
Analiza makroekonomiczna równowagi strukturalnej w okresie transformacji gospodarki narodowej
Źródło:
Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI1993, s. 5-42
Program badawczy:
2325/1/91
Sygnatura:
NP-270/Magazyn
Nr:
2168329909
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
10

Tytuł:
Modelowanie systemowe równowagi strukturalnej
Źródło:
Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI1993, s. 96-141
Program badawczy:
2325/1/91
Sygnatura:
NP-270/Magazyn
Nr:
2168329907
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2001
Opis fizyczny:
170 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy art.
Program badawczy:
33/KARiBm/2/2001/S
Sygnatura:
NP-779/Magazyn
Nr:
2168281197
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
2

Tytuł:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2000
Opis fizyczny:
242 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
Program badawczy:
57/KARiBM/1/2000/S
Sygnatura:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283293
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
3

Tytuł:
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1998
Opis fizyczny:
282 k.: il.; 24 cm
Program badawczy:
93/KARiBM/1/98/S
Sygnatura:
NP-533/Magazyn
Nr:
2168240340
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
4

Tytuł:
Analiza segmentacyjna rynków branżowych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996
Opis fizyczny:
182 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
54/KARiBM/1/95/S
Sygnatura:
NP-356/Magazyn
Nr:
2168283485
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
5

Tytuł:
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996
Opis fizyczny:
V., 193 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
66/KARiBM/2/96/S
Sygnatura:
NP-414/Magazyn
Nr:
2168283649
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
6

Tytuł:
Analiza segmentacyjna rynku
Kierownik projektu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1995
Opis fizyczny:
143 k.: il.; 30 cm.
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
51/KARiBM/1/94/S
Sygnatura:
NP-293/Magazyn
Nr:
2168329489
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
7

Tytuł:
Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych
Kierownik projektu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1994
Opis fizyczny:
113 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
33/KARiBM/1/93/S
Sygnatura:
NP-192/Magazyn
Nr:
2168330763
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
8

Tytuł:
Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1993
Opis fizyczny:
232 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
2325/1/91
Sygnatura:
NP-270/Magazyn
Nr:
2168329889
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
1
Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne / Stefan MYNARSKI // W: Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2001), s. 1-15. - Bibliogr.
2
Wstęp / Stefan MYNARSKI // W: Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2000), s. 1-4
3
Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych / Stefan MYNARSKI // W: Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2000), s. 5-43
4
Układy eksperymentalne w analizie szans konkurencyjnych na rynku / Stefan MYNARSKI // W: Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI. - (1998), s. 5-32
5
Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych / S. MYNARSKI // W: Analiza segmentacyjna rynków branżowych / kierownik programu: S. MYNARSKI. - (1996), s. 6-33
6
Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym / Stefan MYNARSKI // W: Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (1996), s. 1-39
7
Selektywność rytmów giełdowych / Stefan MYNARSKI // W: Analiza segmentacyjna rynku / Kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (1995), s. 68-115
8
Teoretyczne podstawy segmentacji rynku / Stefan MYNARSKI // W: Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych / Kierownik projektu: Stefan Mynarski. - (1994), s. 3-26
9
Analiza makroekonomiczna równowagi strukturalnej w okresie transformacji gospodarki narodowej / Stefan MYNARSKI // W: Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI. - (1993), s. 5-42
10
Modelowanie systemowe równowagi strukturalnej / Stefan MYNARSKI // W: Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI. - (1993), s. 96-141
11
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2001. - 170 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy art.
12
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2000. - 242 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy rozdz.
13
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1998. - 282 k. : il. ; 24 cm
14
Analiza segmentacyjna rynków branżowych / kierownik programu: S. MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - 182 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
15
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - V., 193 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
16
Analiza segmentacyjna rynku / Kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1995. - 143 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
17
Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych / Kierownik projektu: Stefan Mynarski. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1994. - 113 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
18
Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1993. - 232 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
1
Mynarski S., (2001), Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 1-15.
2
Mynarski S., (2000), Wstęp. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania wielowymiarowe rynków branżowych, s. 1-4.
3
Mynarski S., (2000), Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania wielowymiarowe rynków branżowych, s. 5-43.
4
Mynarski S., (1998), Układy eksperymentalne w analizie szans konkurencyjnych na rynku. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji, s. 5-32.
5
Mynarski S., (1996), Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza segmentacyjna rynków branżowych, s. 6-33.
6
Mynarski S., (1996), Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 1-39.
7
Mynarski S., (1995), Selektywność rytmów giełdowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza segmentacyjna rynku, s. 68-115.
8
Mynarski S., (1994), Teoretyczne podstawy segmentacji rynku. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych, s. 3-26.
9
Mynarski S., (1993), Analiza makroekonomiczna równowagi strukturalnej w okresie transformacji gospodarki narodowej. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej, s. 5-42.
10
Mynarski S., (1993), Modelowanie systemowe równowagi strukturalnej. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej, s. 96-141.
11
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, (2001), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 170 k.
12
Badania wielowymiarowe rynków branżowych, (2000), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 242 k.
13
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji, (1998), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 282 k.
14
Analiza segmentacyjna rynków branżowych, (1996), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 182 k.
15
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych, (1996), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, V., 193 k.
16
Mynarski S. (red.), (1995), Analiza segmentacyjna rynku, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 143 k.
17
Mynarski S. (red.), (1994), Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 113 k.
18
Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej, (1993), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 232 k.
1
@unpublished{UEK:2168281199,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne",
booktitle = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "1-15",
year = "2001",
}
2
@unpublished{UEK:2168283295,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Wstęp",
booktitle = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych",
pages = "1-4",
year = "2000",
}
3
@unpublished{UEK:2168283297,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych",
booktitle = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych",
pages = "5-43",
year = "2000",
}
4
@unpublished{UEK:2168240346,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Układy eksperymentalne w analizie szans konkurencyjnych na rynku",
booktitle = "Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji",
pages = "5-32",
year = "1998",
}
5
@unpublished{UEK:2168283499,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych",
booktitle = "Analiza segmentacyjna rynków branżowych",
pages = "6-33",
year = "1996",
}
6
@unpublished{UEK:2168283651,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym",
booktitle = "Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "1-39",
year = "1996",
}
7
@unpublished{UEK:2168329527,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Selektywność rytmów giełdowych",
booktitle = "Analiza segmentacyjna rynku",
pages = "68-115",
year = "1995",
}
8
@unpublished{UEK:2168330769,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Teoretyczne podstawy segmentacji rynku",
booktitle = "Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych",
pages = "3-26",
year = "1994",
}
9
@unpublished{UEK:2168329909,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Analiza makroekonomiczna równowagi strukturalnej w okresie transformacji gospodarki narodowej",
booktitle = "Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej",
pages = "5-42",
year = "1993",
}
10
@unpublished{UEK:2168329907,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Modelowanie systemowe równowagi strukturalnej",
booktitle = "Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej",
pages = "96-141",
year = "1993",
}
11
@unpublished{UEK:2168281197,
title = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2001",
}
12
@unpublished{UEK:2168283293,
title = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2000",
}
13
@unpublished{UEK:2168240340,
title = "Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1998",
}
14
@unpublished{UEK:2168283485,
title = "Analiza segmentacyjna rynków branżowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1996",
}
15
@unpublished{UEK:2168283649,
title = "Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1996",
}
16
@unpublished{UEK:2168329489,
title = "Analiza segmentacyjna rynku",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1995",
}
17
@unpublished{UEK:2168330763,
title = "Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1994",
}
18
@unpublished{UEK:2168329889,
title = "Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1993",
}