Tytuł:
Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2007
Opis fizyczny:
314 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-7252-386-0
Nr:
51816
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL
Adres wydawniczy:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006
Opis fizyczny:
155 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-316-9
Nr:
52173
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA
Adres wydawniczy:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003
Opis fizyczny:
192, [1] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-174-3
Nr:
2168225222
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Badania marketingowe : podstawowe kierunki
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998
Opis fizyczny:
209 [1] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-87239-64-X
Nr:
2168239838
monografia
|
Tytuł:
Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992
Opis fizyczny:
249, [1] s.: wykr.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
83-01-10465-1
Nr:
2168230688
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe
Adres wydawniczy:
Warszawa; Kraków: Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna, 1992
Opis fizyczny:
176 s.: il., wykr.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-85719-00-8
Nr:
2168236426
monografia
|
Tytuł:
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991
Opis fizyczny:
208 s.: il.; 24 cm
Seria:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168255180
monografia
|
1
Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / red. Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2007. - 314 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 978-83-7252-386-0
|
2
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL / Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006. - 155 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-316-9
|
3
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA / Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - 192, [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-174-3
|
4
Badania marketingowe : podstawowe kierunki / Adam SAGAN ; [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998. - 209 [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-87239-64-X
|
5
Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny / red. nauk. Stefan MYNARSKI. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992. - 249, [1] s. : wykr. ; 21 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 83-01-10465-1
|
6
Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe / Jacek BAZARNIK, Tadeusz GRABIŃSKI, Eugeniusz Kąciak, Stefan MYNARSKI, Adam SAGAN. - Warszawa; Kraków : Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna, 1992. - 176 s. : il., wykr. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-85719-00-8
|
7
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991. - 208 s. : il. ; 24 cm. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego)
|
1
Mynarski S. (red.), (2007), Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 314 s.
|
2
Mynarski S., (2006), Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 155 s.
|
3
Mynarski S., (2003), Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 192, [1] s.
|
4
Sagan A., (1998), Badania marketingowe: podstawowe kierunki, Mynarski S. (red.), Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 209 [1] s.
|
5
Mynarski S., Szumilak J. (red.), (1992), Badania przestrzenne rynku i konsumpcji: przewodnik metodyczny, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 249, [1] s.
|
6
Bazarnik J., Grabiński T., Kąciak E., Mynarski S., Sagan A., (1992), Badania marketingowe: metody i oprogramowanie komputerowe, Warszawa : Canadian Consortium of Management Schools ; Kraków : Akademia Ekonomiczna, 176 s.
|
7
Mynarski S. (red.), (1991), Przestrzenne struktury konsumpcji: zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 208 s.
|
1
@book{monUEK:51816,
title = "Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku", editor = Mynarski Stefan, adress = "Kraków", publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie", year = "2007", isbn = "978-83-7252-386-0", } |
2
@book{monUEK:52173,
author = "Stefan Mynarski", title = "Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "2006", isbn = "83-7252-316-9", } |
3
@book{monUEK:2168225222,
author = "Stefan Mynarski", title = "Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "2003", isbn = "83-7252-174-3", } |
4
@book{monUEK:2168239838,
author = "Adam Sagan", title = "Badania marketingowe : podstawowe kierunki", editor = Mynarski Stefan, adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie", year = "1998", isbn = "83-87239-64-X", } |
5
@book{monUEK:2168230688,
title = "Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny", editor = Mynarski Stefan, editor = Szumilak Jan, adress = "Warszawa", publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN", year = "1992", isbn = "83-01-10465-1", } |
6
@book{monUEK:2168236426,
author = "Jacek Bazarnik and Tadeusz Grabiński and Eugeniusz Kąciak and Stefan Mynarski and Adam Sagan", title = "Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe", adress = "Warszawa; Kraków", publisher = "Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna", year = "1992", isbn = "83-85719-00-8", } |
7
@book{monUEK:2168255180,
title = "Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie", editor = Mynarski Stefan, adress = "Katowice", publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego", year = "1991", issn = "", } |