Tytuł:
Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2007
Opis fizyczny:
314 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-7252-386-0
Nr:
51816
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL
Adres wydawniczy:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006
Opis fizyczny:
155 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-316-9
Nr:
52173
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA
Adres wydawniczy:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003
Opis fizyczny:
192, [1] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-174-3
Nr:
2168225222
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Badania marketingowe : podstawowe kierunki
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998
Opis fizyczny:
209 [1] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-87239-64-X
Nr:
2168239838
monografia
|
Tytuł:
Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992
Opis fizyczny:
249, [1] s.: wykr.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
83-01-10465-1
Nr:
2168230688
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe
Adres wydawniczy:
Warszawa; Kraków: Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna, 1992
Opis fizyczny:
176 s.: il., wykr.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-85719-00-8
Nr:
2168236426
monografia
|
Tytuł:
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991
Opis fizyczny:
208 s.: il.; 24 cm
Seria:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168255180
monografia
|
Autor:
Barbara Skórkowska , Stefan Mynarski
, Zbigniew Matkowski
Tytuł:
Analiza rynków zagranicznych
Adres wydawniczy:
Warszawa: Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 1979
Opis fizyczny:
283, [1] s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-208-0007-2
Tryb dostępu:
Nr:
2168339747
monografia
|
9
Autor:
Tytuł:
Komputerowy zbiór danych RYNEK
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Warszawa: Dział Wydawnictw i Upowszechniania IHWiU, 1978
Opis fizyczny:
166 s.: il.; 24 cm
Seria:
(Opracowania i Materiały Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług ; 118)
Uwagi:
Streszcz.,
Nr:
2168315039
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Metody analizy i optymalizacji obrotu towarowego
Adres wydawniczy:
Warszawa: Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1976
Opis fizyczny:
199 s.: tab.; 20 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168339299
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Cybernetyczne aspekty analizy rynku = Cybernetic Aspects of Market Analysis
Wydanie:
Wyd. 2 popr.
Adres wydawniczy:
Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1976
Opis fizyczny:
226 s.: il.; 20 cm
Uwagi:
Streszcz. w języku ang., ros., Bibliogr.
Nr:
2168286099
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Cybernetyczne aspekty analizy rynku = Cybernetic Aspects of Market Analysis
Adres wydawniczy:
Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1973
Opis fizyczny:
223, [1] s.: il.; 20 cm
Uwagi:
Streszcz. w języku ang., ros., Bibliogr.
Nr:
2168286097
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Cybernetyczne aspekty analizy rynku = Cybernetic Aspects of Market Analysis
Adres wydawniczy:
Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1972
Opis fizyczny:
170 s.: il.; 24 cm
Seria:
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie. Seria Specjalna, Rozprawy Habilitacyjne ; nr 23)
Uwagi:
Streszcz. w jęz. ros. i ang., Bibliogr.
Nr:
2168339291
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Wpływ dochodu i składu osobowego rodziny na wielkość i strukturę jej wydatków = The Influence of Income and the Structure of the Family on the Size and Structure of Its Expenditure
Adres wydawniczy:
Wrocław [etc.]: Zakład Narodowy im. Ossolińskich Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk, 1967
Opis fizyczny:
143 s., [1] k. tabl. złoż.: il.; 24 cm
Seria:
(Prace Komisji Nauk Ekonomicznych PAN. Oddział w Krakowie ; nr 9)
Uwagi:
Streszcz. w jęz. ros. i ang., Bibliogr.
Nr:
2168339305
monografia
|
1
Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / red. Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2007. - 314 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 978-83-7252-386-0
|
2
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL / Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006. - 155 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-316-9
|
3
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA / Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - 192, [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-174-3
|
4
Badania marketingowe : podstawowe kierunki / Adam SAGAN ; [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998. - 209 [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-87239-64-X
|
5
Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny / red. nauk. Stefan MYNARSKI. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992. - 249, [1] s. : wykr. ; 21 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 83-01-10465-1
|
6
Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe / Jacek BAZARNIK, Tadeusz GRABIŃSKI, Eugeniusz Kąciak, Stefan MYNARSKI, Adam SAGAN. - Warszawa; Kraków : Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna, 1992. - 176 s. : il., wykr. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-85719-00-8
|
7
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991. - 208 s. : il. ; 24 cm. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego)
|
8
Analiza rynków zagranicznych / Barbara Skórkowska, Stefan MYNARSKI, Zbigniew Matkowski. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 1979. - 283, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-208-0007-2
|
9
Komputerowy zbiór danych RYNEK / kier. Stefan MYNARSKI ; [T. GRABIŃSKI, K. BAŚCIK, D. SEREK]. - Warszawa : Dział Wydawnictw i Upowszechniania IHWiU, 1978. - 166 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. - (Opracowania i Materiały - Instytut Handlu Wewnętrznego i Usług ; 118)
|
10
Metody analizy i optymalizacji obrotu towarowego / Stefan MYNARSKI. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1976. - 199 s. : tab. ; 20 cm. - Bibliogr.
|
11
Cybernetyczne aspekty analizy rynku = Cybernetic Aspects of Market Analysis / Stefan MYNARSKI. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1976. - 226 s. : il. ; 20 cm. - Streszcz. w języku ang., ros. - Bibliogr.
|
12
Cybernetyczne aspekty analizy rynku = Cybernetic Aspects of Market Analysis / Stefan MYNARSKI. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1973. - 223, [1] s. : il. ; 20 cm. - Streszcz. w języku ang., ros. - Bibliogr.
|
13
Cybernetyczne aspekty analizy rynku = Cybernetic Aspects of Market Analysis / Stefan MYNARSKI. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1972. - 170 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ros. i ang. - Bibliogr. - (Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna, Rozprawy Habilitacyjne ; nr 23)
|
14
Wpływ dochodu i składu osobowego rodziny na wielkość i strukturę jej wydatków = The Influence of Income and the Structure of the Family on the Size and Structure of Its Expenditure / Stefan MYNARSKI. - Wrocław [etc.] : Zakład Narodowy im. Ossolińskich Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk, 1967. - 143 s., [1] k. tabl. złoż. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ros. i ang. - Bibliogr. - (Prace Komisji Nauk Ekonomicznych - Polska Akademia Nauk. Oddział w Krakowie, ISSN 0079-3353 ; nr 9)
|
1
Mynarski S. (red.), (2007), Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 314 s.
|
2
Mynarski S., (2006), Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 155 s.
|
3
Mynarski S., (2003), Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 192, [1] s.
|
4
Sagan A., (1998), Badania marketingowe: podstawowe kierunki, Mynarski S. (red.), Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 209 [1] s.
|
5
Mynarski S., Szumilak J. (red.), (1992), Badania przestrzenne rynku i konsumpcji: przewodnik metodyczny, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 249, [1] s.
|
6
Bazarnik J., Grabiński T., Kąciak E., Mynarski S., Sagan A., (1992), Badania marketingowe: metody i oprogramowanie komputerowe, Warszawa : Canadian Consortium of Management Schools ; Kraków : Akademia Ekonomiczna, 176 s.
|
7
Mynarski S. (red.), (1991), Przestrzenne struktury konsumpcji: zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 208 s.
|
8
Skórkowska B., Mynarski S., Matkowski Z., (1979), Analiza rynków zagranicznych, Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 283, [1] s.
|
9
Grabiński T., Baścik K., Serek D., (1978), Komputerowy zbiór danych RYNEK, Mynarski S. (kier.), Warszawa : Dział Wydawnictw i Upowszechniania IHWiU, 166 s.
|
10
Mynarski S., (1976), Metody analizy i optymalizacji obrotu towarowego, Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 199 s.
|
11
Mynarski S., (1976), Cybernetyczne aspekty analizy rynku, Wyd. 2 popr.Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 226 s.
|
12
Mynarski S., (1973), Cybernetyczne aspekty analizy rynku, Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 223, [1] s.
|
13
Mynarski S., (1972), Cybernetyczne aspekty analizy rynku, Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 170 s.
|
14
Mynarski S., (1967), Wpływ dochodu i składu osobowego rodziny na wielkość i strukturę jej wydatków, (Prace Komisji Nauk Ekonomicznych PAN. Oddział w Krakowie, nr 9), Wrocław [etc.] : Zakład Narodowy im. Ossolińskich Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk, 143 s., [1] k. tabl. złoż.
|
1
@book{monUEK:51816,
title = "Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku", editor = Mynarski Stefan, adress = "Kraków", publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie", year = "2007", isbn = "978-83-7252-386-0", } |
2
@book{monUEK:52173,
author = "Stefan Mynarski", title = "Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "2006", isbn = "83-7252-316-9", } |
3
@book{monUEK:2168225222,
author = "Stefan Mynarski", title = "Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "2003", isbn = "83-7252-174-3", } |
4
@book{monUEK:2168239838,
author = "Adam Sagan", title = "Badania marketingowe : podstawowe kierunki", editor = Mynarski Stefan, adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie", year = "1998", isbn = "83-87239-64-X", } |
5
@book{monUEK:2168230688,
title = "Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny", editor = Mynarski Stefan, editor = Szumilak Jan, adress = "Warszawa", publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN", year = "1992", isbn = "83-01-10465-1", } |
6
@book{monUEK:2168236426,
author = "Jacek Bazarnik and Tadeusz Grabiński and Eugeniusz Kąciak and Stefan Mynarski and Adam Sagan", title = "Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe", adress = "Warszawa; Kraków", publisher = "Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna", year = "1992", isbn = "83-85719-00-8", } |
7
@book{monUEK:2168255180,
title = "Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie", editor = Mynarski Stefan, adress = "Katowice", publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego", year = "1991", issn = "", } |
8
@book{monUEK:2168339747,
author = "Barbara Skórkowska and Stefan Mynarski and Zbigniew Matkowski", title = "Analiza rynków zagranicznych", adress = "Warszawa", publisher = "Państwowe Wydaw. Ekonomiczne", year = "1979", url = {}, isbn = "83-208-0007-2", } |
9
@book{monUEK:2168315039,
author = "Tadeusz Grabiński and Kazimierz Baścik and Danuta Serek", title = "Komputerowy zbiór danych RYNEK", adress = "Warszawa", publisher = "Dział Wydawnictw i Upowszechniania IHWiU", year = "1978", issn = "", } |
10
@book{monUEK:2168339299,
author = "Stefan Mynarski", title = "Metody analizy i optymalizacji obrotu towarowego", adress = "Warszawa", publisher = "Państ. Wydaw. Ekonomiczne", year = "1976", url = {}, } |
11
@book{monUEK:2168286099,
author = "Stefan Mynarski", title = "Cybernetyczne aspekty analizy rynku", adress = "Warszawa", publisher = "Państwowe Wydawnictwo Naukowe", year = "1976", edition = "Wyd. 2 popr.", } |
12
@book{monUEK:2168286097,
author = "Stefan Mynarski", title = "Cybernetyczne aspekty analizy rynku", adress = "Warszawa", publisher = "Państwowe Wydawnictwo Naukowe", year = "1973", } |
13
@book{monUEK:2168339291,
author = "Stefan Mynarski", title = "Cybernetyczne aspekty analizy rynku", adress = "Warszawa", publisher = "Państwowe Wydawnictwo Naukowe", year = "1972", issn = "", } |
14
@book{monUEK:2168339305,
author = "Stefan Mynarski", title = "Wpływ dochodu i składu osobowego rodziny na wielkość i strukturę jej wydatków", adress = "Wrocław etc.", publisher = "Zakład Narodowy im. Ossolińskich Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk", year = "1967", issn = "0079-3353", } |