Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Mechanizm kształtowania udziału marki w rynku = Mechanism of Shaping the Market Share of Brand
Źródło:
Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa / red. nauk. Anna CZUBAŁA - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2006, s. 484-493. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-0-0
Nr:
2165934840
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Identyfikacja struktur przestrzennych elementów rynkowych = Identification of Market Elements in Spatial Structure
Źródło:
Identyfikacja struktur rynkowych : pomiar - modelowanie - symulacja / red. Małgorzata Rószkiewicz - Warszawa: Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2004, s. 11-18. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Seria:
(Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa ; nr 533)
Nr:
2168221128
rozdział w materiałach konferencyjnych
1
Mechanizm kształtowania udziału marki w rynku = Mechanism of Shaping the Market Share of Brand / Stefan MYNARSKI // W: Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa / red. nauk. Anna CZUBAŁA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2006. - S. 484-493. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-0-0
2
Identyfikacja struktur przestrzennych elementów rynkowych = Identification of Market Elements in Spatial Structure / Stefan MYNARSKI // W: Identyfikacja struktur rynkowych : pomiar - modelowanie - symulacja / red. Małgorzata Rószkiewicz. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2004. - (Monografie i Opracowania / [Szkoła Główna Handlowa], ISSN 0867-7727 ; nr 533). - S. 11-18. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
1
Mynarski S., (2006), Mechanizm kształtowania udziału marki w rynku. [W:] Czubała A. (red.), Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa, Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, s. 484-493.
2
Mynarski S., (2004), Identyfikacja struktur przestrzennych elementów rynkowych. [W:] Rószkiewicz M. (red.), Identyfikacja struktur rynkowych : pomiar - modelowanie - symulacja (Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa; nr 533), Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, s. 11-18.
1
@inbook{UEK:2165934840,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Mechanizm kształtowania udziału marki w rynku",
booktitle = "Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa",
pages = "484-493",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania",
year = "2006",
isbn = "83-911355-0-0",
}
2
@inbook{UEK:2168221128,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Identyfikacja struktur przestrzennych elementów rynkowych",
booktitle = "Identyfikacja struktur rynkowych : pomiar - modelowanie - symulacja",
pages = "11-18",
adress = "Warszawa",
publisher = "Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza",
year = "2004",
issn = "0867-7727",
}