Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Segmentacja selektywna rynku = Selective Segmentation of the Market
Źródło:
Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. naukowa: Jan W. WIKTOR, Andrzej MALAWSKI, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK ; przekł. tekstów na jęz. ang. Jasper Tilbury] - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1998, s. 18-23. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-87239-71-2
Nr:
2168226046
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Entropia a informacja rynkowa
Źródło:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN - Kraków: Fogra, 1993, s. 23-31
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242276
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Teoretyczne podstawy identyfikacji struktur przestrzennych
Źródło:
Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny / red. nauk. Stefan MYNARSKI - Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992, s. 9-24 - Bibliogr.
ISBN:
83-01-10465-1
Nr:
2168230694
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Elementy teorii rynku
Źródło:
Marketing : wybrane zagadnienia / [red. nauk. Jan SZUMILAK] - Kraków: Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania AE, 1992, s. 19-44 - Bibliogr.
Nr:
2168296965
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Wyodrębnianie regionalnych i makroregionalnych podsystemów konsumpcji i jej uwarunkowań
Źródło:
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991, s. 113-135
Seria:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168255190
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Uwarunkowania przestrzennych struktur konsumpcji w przekroju województw
Źródło:
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991, s. 105-113
Seria:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168255188
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Przewidywania struktur konsumpcji w nowych uwarunkowaniach przestrzennych
Źródło:
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991, s. 135-148
Seria:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168255192
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
1
Segmentacja selektywna rynku = Selective Segmentation of the Market / Stefan MYNARSKI // W: Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. naukowa: Jan W. WIKTOR, Andrzej MALAWSKI, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK ; przekł. tekstów na jęz. ang. Jasper Tilbury]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1998. - S. 18-23. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-87239-71-2
2
Entropia a informacja rynkowa / Stefan MYNARSKI // W: Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Fogra, 1993. - S. 23-31. - ISBN 83-85719-02-4
3
Teoretyczne podstawy identyfikacji struktur przestrzennych / Stefan MYNARSKI // W: Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny / red. nauk. Stefan MYNARSKI. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992. - S. 9-24. - Bibliogr. - ISBN 83-01-10465-1
4
Elementy teorii rynku / Stefan MYNARSKI // W: Marketing : wybrane zagadnienia / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - Kraków : Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania AE, 1992. - S. 19-44. - Bibliogr.
5
Wyodrębnianie regionalnych i makroregionalnych podsystemów konsumpcji i jej uwarunkowań / Stefan MYNARSKI, Jacek BAZARNIK // W: Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego). - S. 113-135
6
Uwarunkowania przestrzennych struktur konsumpcji w przekroju województw / Stefan MYNARSKI, Jacek BAZARNIK // W: Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego). - S. 105-113
7
Przewidywania struktur konsumpcji w nowych uwarunkowaniach przestrzennych / Stefan MYNARSKI, Jacek BAZARNIK // W: Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego). - S. 135-148
1
Mynarski S., (1998), Segmentacja selektywna rynku. [W:] Wiktor J., Malawski A., Surówka-Marszałek D., Tilbury J. (red.), Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 18-23.
2
Mynarski S., (1993), Entropia a informacja rynkowa. [W:] Altkorn J. (red.), Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, s. 23-31.
3
Mynarski S., (1992), Teoretyczne podstawy identyfikacji struktur przestrzennych. [W:] Mynarski S., Szumilak J. (red.), Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 9-24.
4
Mynarski S., (1992), Elementy teorii rynku. [W:] Szumilak J. (red.), Marketing : wybrane zagadnienia, Kraków : Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania AE, s. 19-44.
5
Mynarski S., Bazarnik J., (1991), Wyodrębnianie regionalnych i makroregionalnych podsystemów konsumpcji i jej uwarunkowań. [W:] Mynarski S. (red.), Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 113-135.
6
Mynarski S., Bazarnik J., (1991), Uwarunkowania przestrzennych struktur konsumpcji w przekroju województw. [W:] Mynarski S. (red.), Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 105-113.
7
Mynarski S., Bazarnik J., (1991), Przewidywania struktur konsumpcji w nowych uwarunkowaniach przestrzennych. [W:] Mynarski S. (red.), Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 135-148.
1
@inbook{UEK:2168226046,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Segmentacja selektywna rynku",
booktitle = "Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
pages = "18-23",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "1998",
isbn = "83-87239-71-2",
}
2
@inbook{UEK:2168242276,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Entropia a informacja rynkowa",
booktitle = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika",
pages = "23-31",
adress = "Kraków",
publisher = "Fogra",
year = "1993",
isbn = "83-85719-02-4",
}
3
@inbook{UEK:2168230694,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Teoretyczne podstawy identyfikacji struktur przestrzennych",
booktitle = "Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny",
pages = "9-24",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1992",
isbn = "83-01-10465-1",
}
4
@inbook{UEK:2168296965,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Elementy teorii rynku",
booktitle = "Marketing : wybrane zagadnienia",
pages = "19-44",
adress = "Kraków",
publisher = "Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania AE",
year = "1992",
}
5
@inbook{UEK:2168255190,
author = "Mynarski Stefan and Bazarnik Jacek",
title = "Wyodrębnianie regionalnych i makroregionalnych podsystemów konsumpcji i jej uwarunkowań",
booktitle = "Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie",
pages = "113-135",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1991",
issn = "",
}
6
@inbook{UEK:2168255188,
author = "Mynarski Stefan and Bazarnik Jacek",
title = "Uwarunkowania przestrzennych struktur konsumpcji w przekroju województw",
booktitle = "Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie",
pages = "105-113",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1991",
issn = "",
}
7
@inbook{UEK:2168255192,
author = "Mynarski Stefan and Bazarnik Jacek",
title = "Przewidywania struktur konsumpcji w nowych uwarunkowaniach przestrzennych",
booktitle = "Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie",
pages = "135-148",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1991",
issn = "",
}