Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Dynamiczne właściwości modelowania zjawisk konkurencji = Dynamic Proprieties for Modelling the Phenomena of Competition
Źródło:
Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / red. Stefan MYNARSKI - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2007, s. 11-19. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-386-0
Nr:
2165622852
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Skuteczność i efektywność reklamy a interaktywność mediów = Effectiveness and Efficiency of Advertisement and the Interactiveness of Medias
Źródło:
Ilościowe i jakościowe metody badania rynku : pomiar i jego skuteczność / red. nauk. Józef Garczarczyk - Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006, s. 8-17. - Summ.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 71)
ISBN:
978-83-7417-169-4
Nr:
2168258494
rozdział w monografii
3

Tytuł:
Wiedza informacyjna i próby jej modelowania
Źródło:
Matematyka język uniwersalny : księga jubileuszowa dla uczczenia 70. urodzin Profesora Tadeusza Stanisza / [red. nauk. Edward SMAGA] - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006, s. 163-173 - Bibliogr.
ISBN:
83-7252-319-3
Nr:
2166174251
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Badania rynkowe i marketingowe w świetle dylematu : ekspansja czy regres marketingu
Źródło:
Ekspansja czy regres marketingu? / red. nauk. Elżbieta Duliniec, Lechosław Garbarski, Jolanta Mazur, Marianna Strzyżewska, Wojciech Wrzosek - Warszawa: Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne, 2006, s. 98-105 - Bibliogr.
ISBN:
83-208-1669-6
Nr:
2165617981
rozdział w monografii
5

Tytuł:
Kwantyfikacja predyktorów jakościowych w analizie wariancji i regresji
Źródło:
Analiza i prognozowanie zjawisk rynkowych o charakterze niemetrycznym / red. Eugeniusz Gatnar - Katowice: Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 9-26 - Bibliogr.
Seria:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
ISBN:
83-7246-281-X
Nr:
2168223232
rozdział w monografii
1
Dynamiczne właściwości modelowania zjawisk konkurencji = Dynamic Proprieties for Modelling the Phenomena of Competition / Stefan MYNARSKI // W: Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / red. Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2007. - S. 11-19. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7252-386-0
2
Skuteczność i efektywność reklamy a interaktywność mediów = Effectiveness and Efficiency of Advertisement and the Interactiveness of Medias / Stefan MYNARSKI // W: Ilościowe i jakościowe metody badania rynku : pomiar i jego skuteczność / red. nauk. Józef Garczarczyk. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006. - (Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1641-2168 ; 71). - S. 8-17. - Summ. - ISBN 978-83-7417-169-4
3
Wiedza informacyjna i próby jej modelowania / Stefan MYNARSKI // W: Matematyka język uniwersalny : księga jubileuszowa dla uczczenia 70. urodzin Profesora Tadeusza Stanisza / [red. nauk. Edward SMAGA]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006. - S. 163-173. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-319-3
4
Badania rynkowe i marketingowe w świetle dylematu : ekspansja czy regres marketingu / Stefan MYNARSKI // W: Ekspansja czy regres marketingu? / red. nauk. Elżbieta Duliniec, Lechosław Garbarski, Jolanta Mazur, Marianna Strzyżewska, Wojciech Wrzosek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne, 2006. - S. 98-105. - Bibliogr. - ISBN 83-208-1669-6
5
Kwantyfikacja predyktorów jakościowych w analizie wariancji i regresji / Stefan MYNARSKI // W: Analiza i prognozowanie zjawisk rynkowych o charakterze niemetrycznym / red. Eugeniusz Gatnar. - Katowice : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 2003. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego). - S. 9-26. - Bibliogr. - ISBN 83-7246-281-X
1
Mynarski S., (2007), Dynamiczne właściwości modelowania zjawisk konkurencji. [W:] Mynarski S. (red.), Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 11-19.
2
Mynarski S., (2006), Skuteczność i efektywność reklamy a interaktywność mediów. [W:] Garczarczyk J. (red.), Ilościowe i jakościowe metody badania rynku : pomiar i jego skuteczność (Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu; 71), Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 8-17.
3
Mynarski S., (2006), Wiedza informacyjna i próby jej modelowania. [W:] Smaga E. (red.), Matematyka język uniwersalny : księga jubileuszowa dla uczczenia 70. urodzin Profesora Tadeusza Stanisza, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 163-173.
4
Mynarski S., (2006), Badania rynkowe i marketingowe w świetle dylematu : ekspansja czy regres marketingu. [W:] Duliniec E., Garbarski L., Mazur J., Strzyżewska M., Wrzosek W. (red.), Ekspansja czy regres marketingu?, Warszawa : Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne, s. 98-105.
5
Mynarski S., (2003), Kwantyfikacja predyktorów jakościowych w analizie wariancji i regresji. [W:] Gatnar E. (red.), Analiza i prognozowanie zjawisk rynkowych o charakterze niemetrycznym, Katowice : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, s. 9-26.
1
@inbook{UEK:2165622852,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Dynamiczne właściwości modelowania zjawisk konkurencji",
booktitle = "Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku",
pages = "11-19",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2007",
isbn = "978-83-7252-386-0",
}
2
@inbook{UEK:2168258494,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Skuteczność i efektywność reklamy a interaktywność mediów",
booktitle = "Ilościowe i jakościowe metody badania rynku : pomiar i jego skuteczność",
pages = "8-17",
adress = "Poznań",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2006",
issn = "1641-2168",
isbn = "978-83-7417-169-4",
}
3
@inbook{UEK:2166174251,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Wiedza informacyjna i próby jej modelowania",
booktitle = "Matematyka język uniwersalny : księga jubileuszowa dla uczczenia 70. urodzin Profesora Tadeusza Stanisza",
pages = "163-173",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2006",
isbn = "83-7252-319-3",
}
4
@inbook{UEK:2165617981,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Badania rynkowe i marketingowe w świetle dylematu : ekspansja czy regres marketingu",
booktitle = "Ekspansja czy regres marketingu?",
pages = "98-105",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne",
year = "2006",
isbn = "83-208-1669-6",
}
5
@inbook{UEK:2168223232,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Kwantyfikacja predyktorów jakościowych w analizie wariancji i regresji",
booktitle = "Analiza i prognozowanie zjawisk rynkowych o charakterze niemetrycznym",
pages = "9-26",
adress = "Katowice",
publisher = "Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej",
year = "2003",
issn = "",
isbn = "83-7246-281-X",
}