Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Promocja w działalności marketingowej organizacji non-profit : (na podstawie badań przeprowadzonych w b. województwie krakowskim w marcu 2000 r.) = The Role of Promotion in the Activities of a Non-profit Marketing Organization (On the Basis of Research Carried out in the Former Kraków Voivodship in March 2000)
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002) , s. 131-143. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168225670
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Narzędzia promocji stosowane przez organizacje non-profit = Promotional Tools Used by Non-profit Organisations
Źródło:
Marketing u progu XXI wieku : księga jubileuszowa dla uczczenia 70 urodzin profesora Jerzego Altkorna / [red. nauk.: Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2001, s. 424-433. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-7252-074-7
Nr:
2168223816
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Telemetria. Pomiar widowni telewizyjnej - podstawa wyceny czasu reklamowego = Telemetry : Measuring Television Ratings as the Basis for Pricing Advertising Time
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000) , s. 125-135. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Tryb dostępu:
Nr:
2168224054
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Założenia, przebieg badań i ocena zebranego materiału
Źródło:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999, s. 11-19
ISBN:
83-911355-8-6
Nr:
2168235942
rozdział w książce
Zobacz opis całości
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Promocja organizacji non-profit
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2000
Opis fizyczny:
22 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
114/Kmark/5/99/S
Sygnatura:
NP-645/Magazyn
Nr:
2168333715
naukowo-badawcze
1
Promocja w działalności marketingowej organizacji non-profit : (na podstawie badań przeprowadzonych w b. województwie krakowskim w marcu 2000 r.) = The Role of Promotion in the Activities of a Non-profit Marketing Organization (On the Basis of Research Carried out in the Former Kraków Voivodship in March 2000) / Rafał MARYŃCZAK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002), s. 131-143. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=12576. - ISSN 0208-7944
2
Narzędzia promocji stosowane przez organizacje non-profit = Promotional Tools Used by Non-profit Organisations / Rafał MARYŃCZAK // W: Marketing u progu XXI wieku : księga jubileuszowa dla uczczenia 70 urodzin profesora Jerzego Altkorna / [red. nauk.: Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2001. - S. 424-433. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-074-7
3
Telemetria. Pomiar widowni telewizyjnej - podstawa wyceny czasu reklamowego = Telemetry : Measuring Television Ratings as the Basis for Pricing Advertising Time / Rafał MARYŃCZAK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000), s. 125-135. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=9855. - ISSN 0208-7944
4
Założenia, przebieg badań i ocena zebranego materiału / Roman NIESTRÓJ, Rafał MARYŃCZAK // W: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1999. - S. 11-19. - ISBN 83-911355-8-6
5
Promocja organizacji non-profit / Rafał MARYŃCZAK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2000. - 22 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
1
Maryńczak R., (2002), Promocja w działalności marketingowej organizacji non-profit (na podstawie badań przeprowadzonych w b. województwie krakowskim w marcu 2000 r.), "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 581, s. 131-143; https://bazekon.uek.krakow.pl/12576
2
Maryńczak R., (2001), Narzędzia promocji stosowane przez organizacje non-profit. [W:] Czubała A., Wiktor J. (red.), Marketing u progu XXI wieku : księga jubileuszowa dla uczczenia 70 urodzin profesora Jerzego Altkorna, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 424-433.
3
Maryńczak R., (2000), Telemetria. Pomiar widowni telewizyjnej - podstawa wyceny czasu reklamowego, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 538, s. 125-135; https://bazekon.uek.krakow.pl/9855
4
Niestrój R., Maryńczak R., (1999), Założenia, przebieg badań i ocena zebranego materiału. [W:] Altkorn J. (red.), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 11-19.
5
Maryńczak R., (2000), Promocja organizacji non-profit, Niestrój R. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 22 k.
1
@article{UEK:2168225670,
author = "Maryńczak Rafał",
title = "Promocja w działalności marketingowej organizacji non-profit : (na podstawie badań przeprowadzonych w b. województwie krakowskim w marcu 2000 r.)",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "581",
pages = "131-143",
year = "2002",
}
2
@inbook{UEK:2168223816,
author = "Maryńczak Rafał",
title = "Narzędzia promocji stosowane przez organizacje non-profit",
booktitle = "Marketing u progu XXI wieku : księga jubileuszowa dla uczczenia 70 urodzin profesora Jerzego Altkorna",
pages = "424-433",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2001",
isbn = "83-7252-074-7",
}
3
@article{UEK:2168224054,
author = "Maryńczak Rafał",
title = "Telemetria. Pomiar widowni telewizyjnej - podstawa wyceny czasu reklamowego",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "538",
pages = "125-135",
year = "2000",
}
4
@inbook{UEK:2168235942,
author = "Niestrój Roman and Maryńczak Rafał",
title = "Założenia, przebieg badań i ocena zebranego materiału",
booktitle = "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań",
pages = "11-19",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1999",
isbn = "83-911355-8-6",
}
5
@unpublished{UEK:2168333715,
author = "Maryńczak Rafał",
title = "Promocja organizacji non-profit",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2000",
}