Publikacje wybranego autora

1

Konferencja:
Konferencja: Zarządzanie operacyjne w firmie: perspektywy i doświadczenia, Zakopane, Polska, od 2002-09-19 do 2002-09-20
Tytuł:
Produkt jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa = The Product as a Competitive Advantage
Źródło:
Zarządzanie operacyjne w firmie : perspektywy i doświadczenia : konferencja w Zakopanem, 19-20 września 2002 r. / [red. Czesław Kapusta] - Tarnów: Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002, s. 237-248. - Summ.
ISBN:
83-917312-2-7
Nr:
2168325657
rozdział w materiałach konferencyjnych
2

Tytuł:
Rynkowe przesłanki działań restrukturyzacyjnych wybranego przedsiębiorstwa regionu tarnowskiego = Market Conditions for Restructurisation Activities of a Selected Enterprise from Tarnów Region
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / red. Józefa FAMIELEC. - nr 4 (2001) , s. 51-61. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168325535
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
3

Autor:
Stanienda Jolanta , Żaba Renata
Tytuł:
Instytucje wspomagające procesy rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim = Institutions Supporting the Processes of Development of Enterprises in the Tarnow Region
Źródło:
Samorząd terytorialny : zadania - gospodarka - rozwój / red. Anna HARAŃCZYK - Chrzanów: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu, 2001, s. 459-470. - Summ.
ISBN:
83-87493-91-0
Nr:
2168325151
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000) , s. 49-53
Nr:
2168324635
artykuł w czasopiśmie
5

Tytuł:
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw a ich tożsamość
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999) , s. 126-131
Nr:
2168324631
artykuł w czasopiśmie
6

Tytuł:
Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła) = Innovation as a Strategy of a Product Launching (Example of Washing Powder "Perła")
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999) , s. 209-221. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168325503
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
1
Produkt jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa = The Product as a Competitive Advantage / Jolanta Stanienda // W: Zarządzanie operacyjne w firmie : perspektywy i doświadczenia : konferencja w Zakopanem, 19-20 września 2002 r. / [red. Czesław Kapusta]. - Tarnów : Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - S. 237-248. - Summ. - ISBN 83-917312-2-7
2
Rynkowe przesłanki działań restrukturyzacyjnych wybranego przedsiębiorstwa regionu tarnowskiego = Market Conditions for Restructurisation Activities of a Selected Enterprise from Tarnów Region / Jolanta Stanienda // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / red. Józefa FAMIELEC. - nr 4 (2001), s. 51-61. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1506-2635
3
Instytucje wspomagające procesy rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim = Institutions Supporting the Processes of Development of Enterprises in the Tarnow Region / Jolanta Stanienda, Renata Żaba // W: Samorząd terytorialny : zadania - gospodarka - rozwój / red. Anna HARAŃCZYK. - Chrzanów : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu, 2001. - S. 459-470. - Summ. - ISBN 83-87493-91-0
4
Pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej / Józefa FAMIELEC, Jolanta Stanienda, Renata Żaba // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000), s. 49-53. - ISSN 1429-7221
5
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw a ich tożsamość / Józefa FAMIELEC, Jolanta Stanienda, Renata Żaba // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999), s. 126-131. - ISSN 1429-7221
6
Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła) = Innovation as a Strategy of a Product Launching (Example of Washing Powder "Perła") / Jolanta Stanienda // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999), s. 209-221. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1506-2635
1
Stanienda J., (2002), Produkt jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. [W:] Kapusta C. (red.), Zarządzanie operacyjne w firmie : perspektywy i doświadczenia : konferencja w Zakopanem, 19-20 września 2002 r, Tarnów : Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej, s. 237-248.
2
Stanienda J., (2001), Rynkowe przesłanki działań restrukturyzacyjnych wybranego przedsiębiorstwa regionu tarnowskiego, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", nr 4, s. 51-61.
3
Stanienda J., Żaba R., (2001), Instytucje wspomagające procesy rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim. [W:] Harańczyk A. (red.), Samorząd terytorialny : zadania - gospodarka - rozwój, Chrzanów : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu, s. 459-470.
4
Famielec J., Stanienda J., Żaba R., (2000), Pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 4(17), s. 49-53.
5
Famielec J., Stanienda J., Żaba R., (1999), Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw a ich tożsamość, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 13, s. 126-131.
6
Stanienda J., (1999), Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła), "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", z. 2, s. 209-221.
1
@inbook{UEK:2168325657,
author = "Stanienda Jolanta",
title = "Produkt jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa",
booktitle = "Zarządzanie operacyjne w firmie : perspektywy i doświadczenia : konferencja w Zakopanem, 19-20 września 2002 r.",
pages = "237-248",
adress = "Tarnów",
publisher = "Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej",
year = "2002",
isbn = "83-917312-2-7",
}
2
@article{UEK:2168325535,
author = "Stanienda Jolanta",
title = "Rynkowe przesłanki działań restrukturyzacyjnych wybranego przedsiębiorstwa regionu tarnowskiego",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie",
number = "4",
pages = "51-61",
year = "2001",
}
3
@inbook{UEK:2168325151,
author = "Stanienda Jolanta and Żaba Renata",
title = "Instytucje wspomagające procesy rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim",
booktitle = "Samorząd terytorialny : zadania - gospodarka - rozwój",
pages = "459-470",
adress = "Chrzanów",
publisher = "Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu",
year = "2001",
isbn = "83-87493-91-0",
}
4
@article{UEK:2168324635,
author = "Famielec Józefa and Stanienda Jolanta and Żaba Renata",
title = "Pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej",
journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu",
number = "4(17)",
pages = "49-53",
year = "2000",
}
5
@article{UEK:2168324631,
author = "Famielec Józefa and Stanienda Jolanta and Żaba Renata",
title = "Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw a ich tożsamość",
journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu",
number = "13",
pages = "126-131",
year = "1999",
}
6
@article{UEK:2168325503,
author = "Stanienda Jolanta",
title = "Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła)",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie",
number = "z. 2",
pages = "209-221",
year = "1999",
}