Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Polskie przedsiębiorstwa w procesie integracji z Unią Europejską = Polish Companies in the Process of Integration into The European Union
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. - nr 6 (2004) , s. 127-136. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168325415
artykuł w czasopiśmie
2

Tytuł:
Uwarunkowania i tendencje rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2004
Opis fizyczny:
351 s.: il.; 30 cm + Aneks: 137 s.
Uwagi:
Promotor: Józefa FAMIELEC, Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
Dostępne w Archiwum UEK - nr 356/390 (aneks)
Nr:
2168221670
doktorat
3

Konferencja:
Konferencja: Zarządzanie operacyjne w firmie: perspektywy i doświadczenia, Zakopane, Polska, od 2002-09-19 do 2002-09-20
Tytuł:
Produkt jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa = The Product as a Competitive Advantage
Źródło:
Zarządzanie operacyjne w firmie : perspektywy i doświadczenia : konferencja w Zakopanem, 19-20 września 2002 r. / [red. Czesław Kapusta] - Tarnów: Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002, s. 237-248. - Summ.
ISBN:
83-917312-2-7
Nr:
2168325657
rozdział w materiałach konferencyjnych
4

Tytuł:
Rynkowe przesłanki działań restrukturyzacyjnych wybranego przedsiębiorstwa regionu tarnowskiego = Market Conditions for Restructurisation Activities of a Selected Enterprise from Tarnów Region
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / red. Józefa FAMIELEC. - nr 4 (2001) , s. 51-61. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168325535
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
5

Autor:
Stanienda Jolanta , Żaba Renata
Tytuł:
Instytucje wspomagające procesy rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim = Institutions Supporting the Processes of Development of Enterprises in the Tarnow Region
Źródło:
Samorząd terytorialny : zadania - gospodarka - rozwój / red. Anna HARAŃCZYK - Chrzanów: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu, 2001, s. 459-470. - Summ.
ISBN:
83-87493-91-0
Nr:
2168325151
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000) , s. 49-53
Nr:
2168324635
artykuł w czasopiśmie
7

Tytuł:
Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła) = Innovation as a Strategy of a Product Launching (Example of Washing Powder "Perła")
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999) , s. 209-221. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168325503
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
8

Tytuł:
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw a ich tożsamość
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999) , s. 126-131
Nr:
2168324631
artykuł w czasopiśmie
1
Polskie przedsiębiorstwa w procesie integracji z Unią Europejską = Polish Companies in the Process of Integration into The European Union / Jolanta Stanienda // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. - nr 6 (2004), s. 127-136. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1506-2635
2
Uwarunkowania i tendencje rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim / Jolanta Stanienda ; Promotor: Józefa FAMIELEC. - Kraków, 2004. - 351 s. : il. ; 30 cm + Aneks: 137 s. - Bibliogr. - Spis treści: http://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200000466a ; Wstęp: http://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200000466b
3
Produkt jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa = The Product as a Competitive Advantage / Jolanta Stanienda // W: Zarządzanie operacyjne w firmie : perspektywy i doświadczenia : konferencja w Zakopanem, 19-20 września 2002 r. / [red. Czesław Kapusta]. - Tarnów : Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - S. 237-248. - Summ. - ISBN 83-917312-2-7
4
Rynkowe przesłanki działań restrukturyzacyjnych wybranego przedsiębiorstwa regionu tarnowskiego = Market Conditions for Restructurisation Activities of a Selected Enterprise from Tarnów Region / Jolanta Stanienda // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / red. Józefa FAMIELEC. - nr 4 (2001), s. 51-61. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1506-2635
5
Instytucje wspomagające procesy rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim = Institutions Supporting the Processes of Development of Enterprises in the Tarnow Region / Jolanta Stanienda, Renata Żaba // W: Samorząd terytorialny : zadania - gospodarka - rozwój / red. Anna HARAŃCZYK. - Chrzanów : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu, 2001. - S. 459-470. - Summ. - ISBN 83-87493-91-0
6
Pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej / Józefa FAMIELEC, Jolanta Stanienda, Renata Żaba // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000), s. 49-53. - ISSN 1429-7221
7
Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła) = Innovation as a Strategy of a Product Launching (Example of Washing Powder "Perła") / Jolanta Stanienda // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999), s. 209-221. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1506-2635
8
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw a ich tożsamość / Józefa FAMIELEC, Jolanta Stanienda, Renata Żaba // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999), s. 126-131. - ISSN 1429-7221
1
Stanienda J., (2004), Polskie przedsiębiorstwa w procesie integracji z Unią Europejską, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", nr 6, s. 127-136.
2
Stanienda J., (2004), Uwarunkowania i tendencje rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim, Prom. Famielec J., Kraków : , 351 s.
3
Stanienda J., (2002), Produkt jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. [W:] Kapusta C. (red.), Zarządzanie operacyjne w firmie : perspektywy i doświadczenia : konferencja w Zakopanem, 19-20 września 2002 r, Tarnów : Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej, s. 237-248.
4
Stanienda J., (2001), Rynkowe przesłanki działań restrukturyzacyjnych wybranego przedsiębiorstwa regionu tarnowskiego, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", nr 4, s. 51-61.
5
Stanienda J., Żaba R., (2001), Instytucje wspomagające procesy rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim. [W:] Harańczyk A. (red.), Samorząd terytorialny : zadania - gospodarka - rozwój, Chrzanów : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu, s. 459-470.
6
Famielec J., Stanienda J., Żaba R., (2000), Pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 4(17), s. 49-53.
7
Stanienda J., (1999), Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła), "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", z. 2, s. 209-221.
8
Famielec J., Stanienda J., Żaba R., (1999), Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw a ich tożsamość, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 13, s. 126-131.
1
@article{UEK:2168325415,
author = "Stanienda Jolanta",
title = "Polskie przedsiębiorstwa w procesie integracji z Unią Europejską",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie",
number = "6",
pages = "127-136",
year = "2004",
}
2
@unpublished{UEK:2168221670,
author = "Stanienda Jolanta",
title = "Uwarunkowania i tendencje rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim",
adress = "Kraków",
year = "2004",
}
3
@inbook{UEK:2168325657,
author = "Stanienda Jolanta",
title = "Produkt jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa",
booktitle = "Zarządzanie operacyjne w firmie : perspektywy i doświadczenia : konferencja w Zakopanem, 19-20 września 2002 r.",
pages = "237-248",
adress = "Tarnów",
publisher = "Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej",
year = "2002",
isbn = "83-917312-2-7",
}
4
@article{UEK:2168325535,
author = "Stanienda Jolanta",
title = "Rynkowe przesłanki działań restrukturyzacyjnych wybranego przedsiębiorstwa regionu tarnowskiego",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie",
number = "4",
pages = "51-61",
year = "2001",
}
5
@inbook{UEK:2168325151,
author = "Stanienda Jolanta and Żaba Renata",
title = "Instytucje wspomagające procesy rozwoju przedsiębiorstw w regionie tarnowskim",
booktitle = "Samorząd terytorialny : zadania - gospodarka - rozwój",
pages = "459-470",
adress = "Chrzanów",
publisher = "Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu",
year = "2001",
isbn = "83-87493-91-0",
}
6
@article{UEK:2168324635,
author = "Famielec Józefa and Stanienda Jolanta and Żaba Renata",
title = "Pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej",
journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu",
number = "4(17)",
pages = "49-53",
year = "2000",
}
7
@article{UEK:2168325503,
author = "Stanienda Jolanta",
title = "Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła)",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie",
number = "z. 2",
pages = "209-221",
year = "1999",
}
8
@article{UEK:2168324631,
author = "Famielec Józefa and Stanienda Jolanta and Żaba Renata",
title = "Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw a ich tożsamość",
journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu",
number = "13",
pages = "126-131",
year = "1999",
}