Publikacje wybranego autora

Klimczyk-Bryk Małgorzata

Wydział Zarządzania, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych

1

Tytuł:
Rola informacji w kształtowaniu proekologicznych zachowań konsumentów = The Role of Information in Shaping Pro-ecological Consumer Behaviour
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 558 (2001) , s. 95-119. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168235838
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Świadomość ekologiczna konsumentów i jej uwarunkowania = The Process of Building Consumers' Ecological Awareness
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 543 (2000) , s. 95-103. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168248482
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Trendy ekologiczne a zachowania konsumentów = Ecological Trends and Consumers' Behaviour
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 540 (2000) , s. 93-99. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168257058
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Wpływ trendów ekologicznych na zachowania konsumentów = Influence of Ecological Trends on Consumer Behaviour
Źródło:
Konsument, przedsiębiorstwo, przestrzeń. [1] - Katowice: Centrum Badań i Ekspertyz; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1998, s. 136-141. - Summ.
ISBN:
83-908267-2-0
Nr:
2168233902
rozdział w materiałach konferencyjnych
5

Tytuł:
Mechanizmy psychologiczne a wizerunek instytucji finansowych
Źródło:
Penetrator. - 9 (93) (1998) , s. 25-28
Nr:
2168257340
artykuł w czasopiśmie
6

Tytuł:
Rola informacji w kształtowaniu się zachowań proekologicznych konsumentów
Źródło:
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI1998, s. 219-244
Sygnatura:
NP-533/Magazyn
Nr:
2168240386
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Wykorzystanie segmentacji behawioralnej na rynku produktów ekologicznych = Selected Issues of Behavioral Segmentation of Ecological Products Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 513 (1998) , s. 89-95. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168248354
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
8

Tytuł:
Typy i zachowania klientów podczas targów
Źródło:
Człowiek i technika we współczesnym handlu targowym : materiały seminaryjne / red. Andrzej SZROMNIK - [Kraków]: [Wydaw. AE], 1997, s. 21-29
Nr:
2168243288
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
9

Tytuł:
Behawioralne aspekty segmentacji rynku produktów ekologicznych
Źródło:
Analiza segmentacyjna rynków branżowych / kierownik programu: S. MYNARSKI1996, s. 176-181
Sygnatura:
NP-356/Magazyn
Nr:
2168283511
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
10

Tytuł:
Ogólne zasady stosowania skal w procesie badania jakości usług
Źródło:
Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK] - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996, s. 73-79 - Bibliogr.
Nr:
2168236636
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
11

Tytuł:
Proekologiczne aspekty segmentacji rynku = Proecological Aspects of Market Segmentation
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 479 (1996) , s. 79-89. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168257656
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
12

Tytuł:
Proekologiczne aspekty segmentacji rynku
Źródło:
Analiza segmentacyjna rynku / Kierownik programu: Stefan MYNARSKI1995, s. 116-133
Program badawczy:
51/KARiBM/1/94/S
Sygnatura:
NP-293/Magazyn
Nr:
2168329531
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
13

Tytuł:
Kryteria i zmienne segmentacyjne = Segmentation Criteria and Variables
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 457 (1995) , s. 37-49. - Summ.
Nr:
2168243678
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
14

Tytuł:
Kryteria identyfikacji i oceny segmentów rynkowych
Źródło:
Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych / Kierownik projektu: Stefan Mynarski1994, s. 27-58
Sygnatura:
NP-192/Magazyn
Nr:
2168330773
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
15

Tytuł:
Wpływ realizacji programu TEMPUS I na procesy nauczania w uczelniach
Źródło:
Modernizacja kształcenia w dziedzinie zarządzania i ekonomii w ramach programu Tempus I - Warszawa; Kraków: [s.n.], 1994, s. 39-66
Nr:
2168253874
rozdział w materiałach konferencyjnych
16

Tytuł:
Jakościowe aspekty równowagi strukturalnej
Źródło:
Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI1993, s. 200-228
Sygnatura:
NP-270/Magazyn
Nr:
2168329913
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
1
Rola informacji w kształtowaniu proekologicznych zachowań konsumentów = The Role of Information in Shaping Pro-ecological Consumer Behaviour / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 558 (2001), s. 95-119. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
2
Świadomość ekologiczna konsumentów i jej uwarunkowania = The Process of Building Consumers' Ecological Awareness / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 543 (2000), s. 95-103. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=9920. - ISSN 0208-7944
3
Trendy ekologiczne a zachowania konsumentów = Ecological Trends and Consumers' Behaviour / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 540 (2000), s. 93-99. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
4
Wpływ trendów ekologicznych na zachowania konsumentów = Influence of Ecological Trends on Consumer Behaviour / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // W: Konsument, przedsiębiorstwo, przestrzeń. [1]. - Katowice : Centrum Badań i Ekspertyz; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1998. - S. 136-141. - Summ. - ISBN 83-908267-2-0
5
Mechanizmy psychologiczne a wizerunek instytucji finansowych / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // Penetrator. - 9 (93) (1998), s. 25-28. - ISSN 1505-2842
6
Rola informacji w kształtowaniu się zachowań proekologicznych konsumentów / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // W: Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI. - (1998), s. 219-244
7
Wykorzystanie segmentacji behawioralnej na rynku produktów ekologicznych = Selected Issues of Behavioral Segmentation of Ecological Products Market / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 513 (1998), s. 89-95. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
8
Typy i zachowania klientów podczas targów / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // W: Człowiek i technika we współczesnym handlu targowym : materiały seminaryjne / red. Andrzej SZROMNIK. - [Kraków] : [Wydaw. AE], [1997]. - S. 21-29
9
Behawioralne aspekty segmentacji rynku produktów ekologicznych / M. KLIMCZYK-BRYK // W: Analiza segmentacyjna rynków branżowych / kierownik programu: S. MYNARSKI. - (1996), s. 176-181
10
Ogólne zasady stosowania skal w procesie badania jakości usług / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // W: Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK]. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - S. 73-79. - Bibliogr.
11
Proekologiczne aspekty segmentacji rynku = Proecological Aspects of Market Segmentation / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 479 (1996), s. 79-89. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
12
Proekologiczne aspekty segmentacji rynku / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // W: Analiza segmentacyjna rynku / Kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (1995), s. 116-133
13
Kryteria i zmienne segmentacyjne = Segmentation Criteria and Variables / Joanna JAKUBOWSKA-ŁAZĘCKA, Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 457 (1995), s. 37-49. - Summ. - ISSN 0208-7944
14
Kryteria identyfikacji i oceny segmentów rynkowych / Joanna JAKUBOWSKA-ŁAZĘCKA, Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // W: Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych / Kierownik projektu: Stefan Mynarski. - (1994), s. 27-58
15
Wpływ realizacji programu TEMPUS I na procesy nauczania w uczelniach / Małgorzata KLIMCZYK-BRYK, Anna KARWIŃSKA, Joanna JAKUBOWSKA-ŁAZĘCKA // W: Modernizacja kształcenia w dziedzinie zarządzania i ekonomii w ramach programu Tempus I : materiały z Międzynarodowej Konferencji zorganizowanej przez Biuro Programów Zagranicznych Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Bukowina Tatrzańska, 21-24 marca 1994 r. - Warszawa; Kraków : [s.n.], 1994. - S. 39-66
16
Jakościowe aspekty równowagi strukturalnej / Joanna JAKUBOWSKA-ŁAZĘCKA, Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // W: Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej / kier. programu: Stefan MYNARSKI. - (1993), s. 200-228
1
Klimczyk-Bryk M., (2001), Rola informacji w kształtowaniu proekologicznych zachowań konsumentów, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 558, s. 95-119.
2
Klimczyk-Bryk M., (2000), Świadomość ekologiczna konsumentów i jej uwarunkowania, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 543, s. 95-103; https://bazekon.uek.krakow.pl/9920
3
Klimczyk-Bryk M., (2000), Trendy ekologiczne a zachowania konsumentów, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 540, s. 93-99.
4
Klimczyk-Bryk M., (1998), Wpływ trendów ekologicznych na zachowania konsumentów. [W:] Konsument, przedsiębiorstwo, przestrzeń. [1], Katowice : Centrum Badań i Ekspertyz : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 136-141.
5
Klimczyk-Bryk M., (1998), Mechanizmy psychologiczne a wizerunek instytucji finansowych, "Penetrator", 9 (93), s. 25-28.
6
Klimczyk-Bryk M., (1998), Rola informacji w kształtowaniu się zachowań proekologicznych konsumentów. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji, s. 219-244.
7
Klimczyk-Bryk M., (1998), Wykorzystanie segmentacji behawioralnej na rynku produktów ekologicznych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 513, s. 89-95.
8
Klimczyk-Bryk M., (1997), Typy i zachowania klientów podczas targów. [W:] Szromnik A. (red.), Człowiek i technika we współczesnym handlu targowym : materiały seminaryjne, [Kraków] : [Wydaw. AE], s. 21-29.
9
Klimczyk-Bryk M., (1996), Behawioralne aspekty segmentacji rynku produktów ekologicznych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza segmentacyjna rynków branżowych, s. 176-181.
10
Klimczyk-Bryk M., (1996), Ogólne zasady stosowania skal w procesie badania jakości usług. [W:] Szumilak J. (red.), Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 73-79.
11
Klimczyk-Bryk M., (1996), Proekologiczne aspekty segmentacji rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 479, s. 79-89.
12
Klimczyk-Bryk M., (1995), Proekologiczne aspekty segmentacji rynku. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza segmentacyjna rynku, s. 116-133.
13
Jakubowska-Łazęcka J., Klimczyk-Bryk M., (1995), Kryteria i zmienne segmentacyjne, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 457, s. 37-49.
14
Jakubowska-Łazęcka J., Klimczyk-Bryk M., (1994), Kryteria identyfikacji i oceny segmentów rynkowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych, s. 27-58.
15
Karwińska A., Klimczyk-Bryk M., Jakubowska-Łazęcka J., (1994), Wpływ realizacji programu TEMPUS I na procesy nauczania w uczelniach. [W:] Modernizacja kształcenia w dziedzinie zarządzania i ekonomii w ramach programu Tempus I: materiały z Międzynarodowej Konferencji zorganizowanej przez Biuro Programów Zagranicznych Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Bukowina Tatrzańska, 21-24 marca 1994 r, Warszawa ; Kraków : [s.n.], s. 39-66.
16
Jakubowska-Łazęcka J., Klimczyk-Bryk M., (1993), Jakościowe aspekty równowagi strukturalnej. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej, s. 200-228.
1
@article{UEK:2168235838,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Rola informacji w kształtowaniu proekologicznych zachowań konsumentów",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "558",
pages = "95-119",
year = "2001",
}
2
@article{UEK:2168248482,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Świadomość ekologiczna konsumentów i jej uwarunkowania",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "543",
pages = "95-103",
year = "2000",
}
3
@article{UEK:2168257058,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Trendy ekologiczne a zachowania konsumentów",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "540",
pages = "93-99",
year = "2000",
}
4
@inbook{UEK:2168233902,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Wpływ trendów ekologicznych na zachowania konsumentów",
booktitle = "Konsument, przedsiębiorstwo, przestrzeń. [1]",
pages = "136-141",
adress = "Katowice",
publisher = "Centrum Badań i Ekspertyz; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1998",
isbn = "83-908267-2-0",
}
5
@article{UEK:2168257340,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Mechanizmy psychologiczne a wizerunek instytucji finansowych",
journal = "Penetrator",
number = "9 (93)",
pages = "25-28",
year = "1998",
}
6
@unpublished{UEK:2168240386,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Rola informacji w kształtowaniu się zachowań proekologicznych konsumentów",
booktitle = "Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji",
pages = "219-244",
year = "1998",
}
7
@article{UEK:2168248354,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Wykorzystanie segmentacji behawioralnej na rynku produktów ekologicznych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "513",
pages = "89-95",
year = "1998",
}
8
@inbook{UEK:2168243288,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Typy i zachowania klientów podczas targów",
booktitle = "Człowiek i technika we współczesnym handlu targowym : materiały seminaryjne",
pages = "21-29",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydaw. AE",
year = "1997",
}
9
@unpublished{UEK:2168283511,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Behawioralne aspekty segmentacji rynku produktów ekologicznych",
booktitle = "Analiza segmentacyjna rynków branżowych",
pages = "176-181",
year = "1996",
}
10
@inbook{UEK:2168236636,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Ogólne zasady stosowania skal w procesie badania jakości usług",
booktitle = "Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r.",
pages = "73-79",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1996",
}
11
@article{UEK:2168257656,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Proekologiczne aspekty segmentacji rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "479",
pages = "79-89",
year = "1996",
}
12
@unpublished{UEK:2168329531,
author = "Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Proekologiczne aspekty segmentacji rynku",
booktitle = "Analiza segmentacyjna rynku",
pages = "116-133",
year = "1995",
}
13
@article{UEK:2168243678,
author = "Jakubowska-Łazęcka Joanna and Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Kryteria i zmienne segmentacyjne",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "457",
pages = "37-49",
year = "1995",
}
14
@unpublished{UEK:2168330773,
author = "Jakubowska-Łazęcka Joanna and Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Kryteria identyfikacji i oceny segmentów rynkowych",
booktitle = "Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych",
pages = "27-58",
year = "1994",
}
15
@inbook{UEK:2168253874,
author = "Karwińska Anna and Klimczyk-Bryk Małgorzata and Jakubowska-Łazęcka Joanna",
title = "Wpływ realizacji programu TEMPUS I na procesy nauczania w uczelniach",
booktitle = "Modernizacja kształcenia w dziedzinie zarządzania i ekonomii w ramach programu Tempus I",
pages = "39-66",
adress = "Warszawa; Kraków",
publisher = "s.n.",
year = "1994",
}
16
@unpublished{UEK:2168329913,
author = "Jakubowska-Łazęcka Joanna and Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Jakościowe aspekty równowagi strukturalnej",
booktitle = "Badanie równowagi strukturalnej gospodarki rynkowej",
pages = "200-228",
year = "1993",
}