Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej
Źródło:
Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / kierownik programu: Józef POCIECHA2006, s. 29-58 - Bibliogr.
Program badawczy:
57/KARiBM/1/2006/S
Sygnatura:
NP-1125/Magazyn
Nr:
2168326559
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym
Źródło:
Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2005, s. 103-128 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1056/Magazyn
Nr:
2168261370
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej
Źródło:
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2004, s. 38-65 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-934/Magazyn
Nr:
2168261796
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego
Źródło:
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2003, s. 121-138 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-921/Magazyn
Nr:
2168270394
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki
Źródło:
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2002, s. 154-170 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-838/Magazyn
Nr:
2168280395
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki
Źródło:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2001, s. 94-107 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-779/Magazyn
Nr:
2168281267
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki
Źródło:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2000, s. 167-184 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283309
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
8

Tytuł:
Analiza porównawcza technik aukcyjnych
Źródło:
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI1998, s. 100-115 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-533/Magazyn
Nr:
2168240366
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
9

Tytuł:
Import i export dzieł sztuki w Polsce
Źródło:
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI1996, s. 176-192
Sygnatura:
NP-414/Magazyn
Nr:
2168283665
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
1
Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / kierownik programu: Józef POCIECHA. - (2006), s. 29-58. - Bibliogr.
2
Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2005), s. 103-128. - Bibliogr.
3
Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2004), s. 38-65. - Bibliogr.
4
Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2003), s. 121-138. - Bibliogr.
5
Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2002), s. 154-170. - Bibliogr.
6
Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki / Joanna BABIARZ // W: Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2001), s. 94-107. - Bibliogr.
7
Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki / Joanna BABIARZ // W: Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2000), s. 167-184. - Bibliogr.
8
Analiza porównawcza technik aukcyjnych / Joanna BABIARZ // W: Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI. - (1998), s. 100-115. - Bibliogr.
9
Import i export dzieł sztuki w Polsce / Joanna BABIARZ // W: Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (1996), s. 176-192
1
Białynicka-Birula J., (2006), Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej. [W:] Pociecha J. (kierownik tematu), Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku, s. 29-58.
2
Białynicka-Birula J., (2005), Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym, s. 103-128.
3
Białynicka-Birula J., (2004), Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej, s. 38-65.
4
Białynicka-Birula J., (2003), Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 121-138.
5
Białynicka-Birula J., (2002), Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 154-170.
6
Babiarz J., (2001), Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 94-107.
7
Babiarz J., (2000), Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania wielowymiarowe rynków branżowych, s. 167-184.
8
Babiarz J., (1998), Analiza porównawcza technik aukcyjnych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji, s. 100-115.
9
Babiarz J., (1996), Import i export dzieł sztuki w Polsce. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 176-192.
1
@unpublished{UEK:2168326559,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej",
booktitle = "Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku",
pages = "29-58",
year = "2006",
}
2
@unpublished{UEK:2168261370,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym",
booktitle = "Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym",
pages = "103-128",
year = "2005",
}
3
@unpublished{UEK:2168261796,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej",
booktitle = "Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej",
pages = "38-65",
year = "2004",
}
4
@unpublished{UEK:2168270394,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego",
booktitle = "Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "121-138",
year = "2003",
}
5
@unpublished{UEK:2168280395,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki",
booktitle = "Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "154-170",
year = "2002",
}
6
@unpublished{UEK:2168281267,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki",
booktitle = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "94-107",
year = "2001",
}
7
@unpublished{UEK:2168283309,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki",
booktitle = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych",
pages = "167-184",
year = "2000",
}
8
@unpublished{UEK:2168240366,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Analiza porównawcza technik aukcyjnych",
booktitle = "Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji",
pages = "100-115",
year = "1998",
}
9
@unpublished{UEK:2168283665,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Import i export dzieł sztuki w Polsce",
booktitle = "Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "176-192",
year = "1996",
}