Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Zastosowanie modeli grawitacyjnych w analizie handlu zagranicznego dziełami sztuki w krajach Unii Europejskiej
Źródło:
Modele przestrzenne rynku w układach branżowych / kierownik tematu: Adam SAGAN2013, s. 63-97 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1447/Magazyn
Nr:
2168287449
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Dynamika przepływów eksportowo-importowych dzieł sztuki w Unii Europejskiej - temporalne ujęcie sieciowe
Źródło:
Dynamiczne modele zachowań rynkowych w układach branżowych / kierownik projektu: Adam SAGAN2012, s. 32-61
Sygnatura:
NP-1384/Magazyn
Nr:
2168269672
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Analiza sieciowa w ocenie przepływów importowo-eksportowych w handlu dziełami sztuki
Źródło:
Pomiar i analiza własności relacyjnych na rynku konsumpcyjnym : podejście strukturalno-sieciowe / kierownik programu: Adam SAGAN2011, s. 27-45
Sygnatura:
NP-1339/Magazyn
Nr:
2168260260
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Wymiary wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne / kierownik tematu: Adam SAGAN2010, s. 30-53
Sygnatura:
NP-1042/Magazyn
Nr:
2168306763
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Budowa narzędzia pomiaru łańcuchów środków-celów w obszarze oszczędzania i inwestowania
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne / kierownik tematu: Adam SAGAN2010, s. 120-134
Sygnatura:
NP-1042/Magazyn
Nr:
2168282275
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Analiza sieciowa powiązań środków-celów oszczędzania i inwestowania
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne / kierownik tematu: Adam SAGAN2010, s. 108-119
Sygnatura:
NP-1042/Magazyn
Nr:
2168282273
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Analiza sieciowa wartości dla klienta w sferze konsumpcji
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN2009, s. 112-121
Sygnatura:
NP-1299/Magazyn
Nr:
2168247868
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
8

Tytuł:
Podejście środków-celów w tworzeniu skali wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN2009, s. 122-136
Sygnatura:
NP-1299/Magazyn
Nr:
2168247870
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
9

Tytuł:
Wartość w różnych dyscyplinach naukowych
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN2008, s. 7-40
Sygnatura:
NP-1241/Magazyn
Nr:
2163817272
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
10

Tytuł:
Wymiary wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym i finansowym
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN2008, s. 41-78
Sygnatura:
NP-1241/Magazyn
Nr:
2163817569
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
11

Tytuł:
Pomiar wartości dla klienta w wybranych układach rynkowych - skala WSAW
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN2008, s. 87-95
Sygnatura:
NP-1241/Magazyn
Nr:
2163817766
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
12

Tytuł:
Analiza strategii decyzyjnych uczestników aukcji - wpływ skłonności do ryzyka kupujących na poziom ceny aukcyjnej
Źródło:
Analiza ryzyka i niepewności w badaniach rynkowych i marketingowych / kier. programu: Adam SAGAN2007, s. 126-148 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1184/Magazyn
Nr:
2168281847
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
13

Tytuł:
Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej
Źródło:
Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / kierownik programu: Józef POCIECHA2006, s. 29-58 - Bibliogr.
Program badawczy:
57/KARiBM/1/2006/S
Sygnatura:
NP-1125/Magazyn
Nr:
2168326559
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
14

Tytuł:
Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym
Źródło:
Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2005, s. 103-128 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1056/Magazyn
Nr:
2168261370
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
15

Tytuł:
Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej
Źródło:
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2004, s. 38-65 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-934/Magazyn
Nr:
2168261796
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
16

Tytuł:
Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego
Źródło:
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2003, s. 121-138 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-921/Magazyn
Nr:
2168270394
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
17

Tytuł:
Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki
Źródło:
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2002, s. 154-170 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-838/Magazyn
Nr:
2168280395
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
18

Tytuł:
Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki
Źródło:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2001, s. 94-107 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-779/Magazyn
Nr:
2168281267
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
19

Tytuł:
Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki
Źródło:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2000, s. 167-184 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283309
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
1
Zastosowanie modeli grawitacyjnych w analizie handlu zagranicznego dziełami sztuki w krajach Unii Europejskiej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Modele przestrzenne rynku w układach branżowych / kierownik tematu: Adam SAGAN. - (2013), s. 63-97. - Bibliogr.
2
Dynamika przepływów eksportowo-importowych dzieł sztuki w Unii Europejskiej - temporalne ujęcie sieciowe / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Dynamiczne modele zachowań rynkowych w układach branżowych / kierownik projektu: Adam SAGAN. - ([2012]), s. 32-61
3
Analiza sieciowa w ocenie przepływów importowo-eksportowych w handlu dziełami sztuki / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Pomiar i analiza własności relacyjnych na rynku konsumpcyjnym : podejście strukturalno-sieciowe / kierownik programu: Adam SAGAN. - (2011), s. 27-45
4
Wymiary wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania / Dariusz FATUŁA, Jolanta MIREK, Ryszard WĘGRZYN, Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Kazimierz BAŚCIK // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne / kierownik tematu: Adam SAGAN. - (2010), s. 30-53
5
Budowa narzędzia pomiaru łańcuchów środków-celów w obszarze oszczędzania i inwestowania / Kazimierz BAŚCIK, Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Dariusz FATUŁA, Jolanta MIREK, Mariusz ŁAPCZYŃSKI, Grażyna PLICHTA, Adam SAGAN, Jadwiga STOBIECKA, Ryszard WĘGRZYN // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne / kierownik tematu: Adam SAGAN. - (2010), s. 120-134
6
Analiza sieciowa powiązań środków-celów oszczędzania i inwestowania / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne / kierownik tematu: Adam SAGAN. - (2010), s. 108-119
7
Analiza sieciowa wartości dla klienta w sferze konsumpcji / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN. - (2009), s. 112-121
8
Podejście środków-celów w tworzeniu skali wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym / Kazimierz BAŚCIK, Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Dariusz FATUŁA, Mariusz ŁAPCZYŃSKI, Jolanta MIREK, Grażyna PLICHTA, Adam SAGAN, Jadwiga STOBIECKA, Ryszard WĘGRZYN // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN. - (2009), s. 122-136
9
Wartość w różnych dyscyplinach naukowych / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Adam SAGAN, Dariusz FATUŁA, Ryszard WĘGRZYN, Jolanta MIREK, Jadwiga STOBIECKA, Mariusz ŁAPCZYŃSKI, Grażyna PLICHTA // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN. - (2008), s. 7-40
10
Wymiary wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym i finansowym / Jadwiga STOBIECKA, Mariusz ŁAPCZYŃSKI, Grażyna PLICHTA, Jolanta MIREK, Dariusz FATUŁA, Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Ryszard WĘGRZYN // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN. - (2008), s. 41-78
11
Pomiar wartości dla klienta w wybranych układach rynkowych - skala WSAW / Adam SAGAN, [Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Dariusz FATUŁA, Mariusz ŁAPCZYŃSKI, Ryszard WĘGRZYN, Jolanta MIREK, Jadwiga STOBIECKA, Grażyna PLICHTA] // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN. - (2008), s. 87-95
12
Analiza strategii decyzyjnych uczestników aukcji - wpływ skłonności do ryzyka kupujących na poziom ceny aukcyjnej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Analiza ryzyka i niepewności w badaniach rynkowych i marketingowych / kier. programu: Adam SAGAN. - (2007), s. 126-148. - Bibliogr.
13
Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / kierownik programu: Józef POCIECHA. - (2006), s. 29-58. - Bibliogr.
14
Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2005), s. 103-128. - Bibliogr.
15
Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2004), s. 38-65. - Bibliogr.
16
Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2003), s. 121-138. - Bibliogr.
17
Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2002), s. 154-170. - Bibliogr.
18
Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki / Joanna BABIARZ // W: Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2001), s. 94-107. - Bibliogr.
19
Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki / Joanna BABIARZ // W: Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2000), s. 167-184. - Bibliogr.
1
Białynicka-Birula J., (2013), Zastosowanie modeli grawitacyjnych w analizie handlu zagranicznego dziełami sztuki w krajach Unii Europejskiej. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Modele przestrzenne rynku w układach branżowych, s. 63-97.
2
Białynicka-Birula J., ([2012]), Dynamika przepływów eksportowo-importowych dzieł sztuki w Unii Europejskiej - temporalne ujęcie sieciowe. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Dynamiczne modele zachowań rynkowych w układach branżowych, s. 32-61.
3
Białynicka-Birula J., (2011), Analiza sieciowa w ocenie przepływów importowo-eksportowych w handlu dziełami sztuki. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza własności relacyjnych na rynku konsumpcyjnym : podejście strukturalno-sieciowe, s. 27-45.
4
Fatuła D., Mirek J., Węgrzyn R., Białynicka-Birula J., Baścik K., (2010), Wymiary wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne, s. 30-53.
5
Baścik K., Białynicka-Birula J., Fatuła D., Mirek J., Łapczyński M., Plichta G., Sagan A., Stobiecka J., Węgrzyn R., (2010), Budowa narzędzia pomiaru łańcuchów środków-celów w obszarze oszczędzania i inwestowania. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne, s. 120-134.
6
Białynicka-Birula J., (2010), Analiza sieciowa powiązań środków-celów oszczędzania i inwestowania. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne, s. 108-119.
7
Białynicka-Birula J., (2009), Analiza sieciowa wartości dla klienta w sferze konsumpcji. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne, s. 112-121.
8
Baścik K., Białynicka-Birula J., Fatuła D., Łapczyński M., Mirek J., Plichta G., Sagan A., Stobiecka J., Węgrzyn R., (2009), Podejście środków-celów w tworzeniu skali wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne, s. 122-136.
9
Białynicka-Birula J., Sagan A., Fatuła D., Węgrzyn R., Mirek J., Stobiecka J., Łapczyński M., Plichta G., (2008), Wartość w różnych dyscyplinach naukowych. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne, s. 7-40.
10
Stobiecka J., Łapczyński M., Plichta G., Mirek J., Fatuła D., Białynicka-Birula J., Węgrzyn R., (2008), Wymiary wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym i finansowym. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne, s. 41-78.
11
Sagan A., Białynicka-Birula J., Fatuła D., Łapczyński M., Węgrzyn R., Mirek J., Stobiecka J., Plichta G., (2008), Pomiar wartości dla klienta w wybranych układach rynkowych - skala WSAW. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne, s. 87-95.
12
Białynicka-Birula J., (2007), Analiza strategii decyzyjnych uczestników aukcji - wpływ skłonności do ryzyka kupujących na poziom ceny aukcyjnej. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Analiza ryzyka i niepewności w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 126-148.
13
Białynicka-Birula J., (2006), Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej. [W:] Pociecha J. (kierownik tematu), Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku, s. 29-58.
14
Białynicka-Birula J., (2005), Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym, s. 103-128.
15
Białynicka-Birula J., (2004), Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej, s. 38-65.
16
Białynicka-Birula J., (2003), Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 121-138.
17
Białynicka-Birula J., (2002), Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 154-170.
18
Babiarz J., (2001), Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 94-107.
19
Babiarz J., (2000), Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania wielowymiarowe rynków branżowych, s. 167-184.
1
@unpublished{UEK:2168287449,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Zastosowanie modeli grawitacyjnych w analizie handlu zagranicznego dziełami sztuki w krajach Unii Europejskiej",
booktitle = "Modele przestrzenne rynku w układach branżowych",
pages = "63-97",
year = "2013",
}
2
@unpublished{UEK:2168269672,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Dynamika przepływów eksportowo-importowych dzieł sztuki w Unii Europejskiej - temporalne ujęcie sieciowe",
booktitle = "Dynamiczne modele zachowań rynkowych w układach branżowych",
pages = "32-61",
year = "2012",
}
3
@unpublished{UEK:2168260260,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza sieciowa w ocenie przepływów importowo-eksportowych w handlu dziełami sztuki",
booktitle = "Pomiar i analiza własności relacyjnych na rynku konsumpcyjnym : podejście strukturalno-sieciowe",
pages = "27-45",
year = "2011",
}
4
@unpublished{UEK:2168306763,
author = "Fatuła Dariusz and Mirek Jolanta and Węgrzyn Ryszard and Białynicka-Birula Joanna and Baścik Kazimierz",
title = "Wymiary wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne",
pages = "30-53",
year = "2010",
}
5
@unpublished{UEK:2168282275,
author = "Baścik Kazimierz and Białynicka-Birula Joanna and Fatuła Dariusz and Mirek Jolanta and Łapczyński Mariusz and Plichta Grażyna and Sagan Adam and Stobiecka Jadwiga and Węgrzyn Ryszard",
title = "Budowa narzędzia pomiaru łańcuchów środków-celów w obszarze oszczędzania i inwestowania",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne",
pages = "120-134",
year = "2010",
}
6
@unpublished{UEK:2168282273,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza sieciowa powiązań środków-celów oszczędzania i inwestowania",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta w obszarze oszczędzania i inwestowania : aspekty metodologiczne",
pages = "108-119",
year = "2010",
}
7
@unpublished{UEK:2168247868,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza sieciowa wartości dla klienta w sferze konsumpcji",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne",
pages = "112-121",
year = "2009",
}
8
@unpublished{UEK:2168247870,
author = "Baścik Kazimierz and Białynicka-Birula Joanna and Fatuła Dariusz and Łapczyński Mariusz and Mirek Jolanta and Plichta Grażyna and Sagan Adam and Stobiecka Jadwiga and Węgrzyn Ryszard",
title = "Podejście środków-celów w tworzeniu skali wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne",
pages = "122-136",
year = "2009",
}
9
@unpublished{UEK:2163817272,
author = "Białynicka-Birula Joanna and Sagan Adam and Fatuła Dariusz and Węgrzyn Ryszard and Mirek Jolanta and Stobiecka Jadwiga and Łapczyński Mariusz and Plichta Grażyna",
title = "Wartość w różnych dyscyplinach naukowych",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne",
pages = "7-40",
year = "2008",
}
10
@unpublished{UEK:2163817569,
author = "Stobiecka Jadwiga and Łapczyński Mariusz and Plichta Grażyna and Mirek Jolanta and Fatuła Dariusz and Białynicka-Birula Joanna and Węgrzyn Ryszard",
title = "Wymiary wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym i finansowym",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne",
pages = "41-78",
year = "2008",
}
11
@unpublished{UEK:2163817766,
author = "Sagan Adam and Białynicka-Birula Joanna and Fatuła Dariusz and Łapczyński Mariusz and Węgrzyn Ryszard and Mirek Jolanta and Stobiecka Jadwiga and Plichta Grażyna",
title = "Pomiar wartości dla klienta w wybranych układach rynkowych - skala WSAW",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne",
pages = "87-95",
year = "2008",
}
12
@unpublished{UEK:2168281847,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza strategii decyzyjnych uczestników aukcji - wpływ skłonności do ryzyka kupujących na poziom ceny aukcyjnej",
booktitle = "Analiza ryzyka i niepewności w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "126-148",
year = "2007",
}
13
@unpublished{UEK:2168326559,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej",
booktitle = "Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku",
pages = "29-58",
year = "2006",
}
14
@unpublished{UEK:2168261370,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym",
booktitle = "Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym",
pages = "103-128",
year = "2005",
}
15
@unpublished{UEK:2168261796,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej",
booktitle = "Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej",
pages = "38-65",
year = "2004",
}
16
@unpublished{UEK:2168270394,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego",
booktitle = "Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "121-138",
year = "2003",
}
17
@unpublished{UEK:2168280395,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki",
booktitle = "Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "154-170",
year = "2002",
}
18
@unpublished{UEK:2168281267,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki",
booktitle = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "94-107",
year = "2001",
}
19
@unpublished{UEK:2168283309,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki",
booktitle = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych",
pages = "167-184",
year = "2000",
}