Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego
Źródło:
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2003, s. 121-138 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-921/Magazyn
Nr:
2168270394
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki
Źródło:
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2002, s. 154-170 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-838/Magazyn
Nr:
2168280395
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki
Źródło:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2001, s. 94-107 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-779/Magazyn
Nr:
2168281267
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
1
Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2003), s. 121-138. - Bibliogr.
2
Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2002), s. 154-170. - Bibliogr.
3
Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki / Joanna BABIARZ // W: Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2001), s. 94-107. - Bibliogr.
1
Białynicka-Birula J., (2003), Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 121-138.
2
Białynicka-Birula J., (2002), Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 154-170.
3
Babiarz J., (2001), Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 94-107.
1
@unpublished{UEK:2168270394,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego",
booktitle = "Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "121-138",
year = "2003",
}
2
@unpublished{UEK:2168280395,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki",
booktitle = "Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "154-170",
year = "2002",
}
3
@unpublished{UEK:2168281267,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki",
booktitle = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "94-107",
year = "2001",
}