Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie = Behaviour of Auction Participations - Competition and Cooperation
Źródło:
Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003, s. 198-205. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-4-3
Nr:
2166597064
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji
Źródło:
Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych / red. nauk. Zofii Kędzior i Ewy Kieżel - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002, s. 278-282. - Summ.
Seria:
(Konsumpcja, Rynek, Marketing)
ISBN:
83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7
Nr:
2168226279
rozdział w materiałach konferencyjnych
3

Tytuł:
Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych = The Influence of the Attributes of Works of Art on Their Auction Price
Źródło:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.) / red. Stefan MYNARSKI - Kraków: Wydaw. AE, 2002, s. 207-220. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-7252-125-5
Nr:
2168252630
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
1
Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie = Behaviour of Auction Participations - Competition and Cooperation / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR. - Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003. - S. 198-205. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-4-3
2
Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji / Joanna BABIARZ // W: Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych / red. nauk. Zofii Kędzior i Ewy Kieżel. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - (Konsumpcja, Rynek, Marketing). - S. 278-282. - Summ. - ISBN 83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7
3
Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych = The Influence of the Attributes of Works of Art on Their Auction Price / Joanna BABIARZ // W: Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.) / red. Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydaw. AE, 2002. - S. 207-220. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-125-5
1
Białynicka-Birula J., (2003), Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie. [W:] Wiktor J. (red.), Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego, Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, s. 198-205.
2
Babiarz J., (2002), Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji. [W:] Kędzior Z., Kieżel E. (red.), Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, s. 278-282.
3
Babiarz J., (2002), Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych. [W:] Mynarski S. (red.), Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.), Kraków : Wydaw. AE, s. 207-220.
1
@inbook{UEK:2166597064,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie",
booktitle = "Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego",
pages = "198-205",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania",
year = "2003",
isbn = "83-911355-4-3",
}
2
@inbook{UEK:2168226279,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji",
booktitle = "Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych",
pages = "278-282",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne",
year = "2002",
issn = "",
isbn = "83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7",
}
3
@inbook{UEK:2168252630,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych",
booktitle = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.)",
pages = "207-220",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydaw. AE",
year = "2002",
isbn = "83-7252-125-5",
}