Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Interdyscyplinarne podstawy teorii wartości w ekonomii
Źródło:
Wartość dla klienta w układach rynkowych : aspekty metodologiczne / red. Adam SAGAN - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2011, s. 11-30
ISBN:
978-83-7252-537-6
Nr:
2168306493
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Identyfikacja łańcuchów środków - celów w strukturze wartości dla klienta
Źródło:
Wartość dla klienta w układach rynkowych : aspekty metodologiczne / red. Adam SAGAN - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2011, s. 84-127
ISBN:
978-83-7252-537-6
Nr:
2168306531
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Iskysstvo i rynok : estetičeskaâ i ekonomičeskaâ mysl' o proizvedeniâch iskusstva = Art and Market : Aesthetic and Economic Thought on Art
Źródło:
Kultura a rynek. 1 / red. Sławomir Partycki - Lublin: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, 2008, s. 266-271. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7363-693-4
Nr:
2168218942
rozdział w monografii
4

Tytuł:
Development of the Art Market in Poland 1989-2004
Źródło:
Transformation Processes in Poland and Ukraine / ed. Janusz TECZKE - Cracow: Cracow University of Economics Publishers, 2006, s. 37-51 - Bibliogr.
ISBN:
83-7252-310-X
Nr:
2166203810
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Zasady wywozu dzieł sztuki z Polski w kontekście regulacji innych państw Wspólnoty Europejskiej
Źródło:
Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku / red. nauk. Jan Karwowski - Szczecin: Wydawnictwo printshop Artur Piskała, 2005, s. 381-386. - Streszcz., summ.
ISBN:
83-921903-5-1
Nr:
2166388997
rozdział w monografii
6

Tytuł:
Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej
Źródło:
Decyzje konsumentów i ich determinanty / red. Stanisław Pilarski - Olsztyn: Zakład Poligraficzny UWM, 2003, s. 127-137 - Bibliogr.
ISBN:
83-89112-75-2
Nr:
2168266446
rozdział w monografii
1
Interdyscyplinarne podstawy teorii wartości w ekonomii / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Adam SAGAN, Dariusz FATUŁA, Jadwiga STOBIECKA, Jolanta MIREK, Ryszard WĘGRZYN // W: Wartość dla klienta w układach rynkowych : aspekty metodologiczne / red. Adam SAGAN. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - S. 11-30. - ISBN 978-83-7252-537-6
2
Identyfikacja łańcuchów środków - celów w strukturze wartości dla klienta / Jadwiga STOBIECKA, Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Mariusz ŁAPCZYŃSKI, Adam SAGAN // W: Wartość dla klienta w układach rynkowych : aspekty metodologiczne / red. Adam SAGAN. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - S. 84-127. - ISBN 978-83-7252-537-6
3
Iskysstvo i rynok : estetičeskaâ i ekonomičeskaâ mysl' o proizvedeniâch iskusstva = Art and Market : Aesthetic and Economic Thought on Art / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Kultura a rynek. 1 / red. Sławomir Partycki. - Lublin : Wydawnictwo KUL, 2008. - S. 266-271. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7363-693-4
4
Development of the Art Market in Poland 1989-2004 / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Transformation Processes in Poland and Ukraine / ed. Janusz TECZKE. - Cracow : Cracow University of Economics Publishers, 2006. - S. 37-51. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-310-X
5
Zasady wywozu dzieł sztuki z Polski w kontekście regulacji innych państw Wspólnoty Europejskiej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku / red. nauk. Jan Karwowski. - Szczecin : Wydawnictwo printshop Artur Piskała, 2005. - S. 381-386. - Streszcz., summ. - ISBN 83-921903-5-1
6
Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Decyzje konsumentów i ich determinanty / red. Stanisław Pilarski. - Olsztyn : Zakład Poligraficzny UWM, 2003. - S. 127-137. - Bibliogr. - ISBN 83-89112-75-2
1
Białynicka-Birula J., Sagan A., Fatuła D., Stobiecka J., Mirek J., Węgrzyn R., (2011), Interdyscyplinarne podstawy teorii wartości w ekonomii. [W:] Sagan A. (red.), Wartość dla klienta w układach rynkowych : aspekty metodologiczne, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 11-30.
2
Stobiecka J., Białynicka-Birula J., Łapczyński M., Sagan A., (2011), Identyfikacja łańcuchów środków - celów w strukturze wartości dla klienta. [W:] Sagan A. (red.), Wartość dla klienta w układach rynkowych : aspekty metodologiczne, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 84-127.
3
Białynicka-Birula J., (2008), Iskysstvo i rynok : estetičeskaâ i ekonomičeskaâ mysl' o proizvedeniâch iskusstva. [W:] Partycki S. (red.), Kultura a rynek. 1, Lublin : Wydawnictwo KUL, s. 266-271.
4
Białynicka-Birula J., (2006), Development of the Art Market in Poland 1989-2004. [W:] Teczke J. (red.), Transformation Processes in Poland and Ukraine, Cracow : Cracow University of Economics Publishers, s. 37-51.
5
Białynicka-Birula J., (2005), Zasady wywozu dzieł sztuki z Polski w kontekście regulacji innych państw Wspólnoty Europejskiej. [W:] Karwowski J. (red.), Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku, Szczecin : Wydawnictwo printshop Artur Piskała, s. 381-386.
6
Białynicka-Birula J., (2003), Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej. [W:] Pilarski S. (red.), Decyzje konsumentów i ich determinanty, Olsztyn : Zakład Poligraficzny UWM, s. 127-137.
1
@inbook{UEK:2168306493,
author = "Białynicka-Birula Joanna and Sagan Adam and Fatuła Dariusz and Stobiecka Jadwiga and Mirek Jolanta and Węgrzyn Ryszard",
title = "Interdyscyplinarne podstawy teorii wartości w ekonomii",
booktitle = "Wartość dla klienta w układach rynkowych : aspekty metodologiczne",
pages = "11-30",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2011",
isbn = "978-83-7252-537-6",
}
2
@inbook{UEK:2168306531,
author = "Stobiecka Jadwiga and Białynicka-Birula Joanna and Łapczyński Mariusz and Sagan Adam",
title = "Identyfikacja łańcuchów środków - celów w strukturze wartości dla klienta",
booktitle = "Wartość dla klienta w układach rynkowych : aspekty metodologiczne",
pages = "84-127",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2011",
isbn = "978-83-7252-537-6",
}
3
@inbook{UEK:2168218942,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Iskysstvo i rynok : estetičeskaâ i ekonomičeskaâ mysl' o proizvedeniâch iskusstva",
booktitle = "Kultura a rynek. 1",
pages = "266-271",
adress = "Lublin",
publisher = "Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie",
year = "2008",
isbn = "978-83-7363-693-4",
}
4
@inbook{UEK:2166203810,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Development of the Art Market in Poland 1989-2004",
booktitle = "Transformation Processes in Poland and Ukraine",
pages = "37-51",
adress = "Cracow",
publisher = "Cracow University of Economics Publishers",
year = "2006",
isbn = "83-7252-310-X",
}
5
@inbook{UEK:2166388997,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Zasady wywozu dzieł sztuki z Polski w kontekście regulacji innych państw Wspólnoty Europejskiej",
booktitle = "Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku",
pages = "381-386",
adress = "Szczecin",
publisher = "Wydawnictwo printshop Artur Piskała",
year = "2005",
isbn = "83-921903-5-1",
}
6
@inbook{UEK:2168266446,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej",
booktitle = "Decyzje konsumentów i ich determinanty",
pages = "127-137",
adress = "Olsztyn",
publisher = "Zakład Poligraficzny UWM",
year = "2003",
isbn = "83-89112-75-2",
}