Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej
Źródło:
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2004, s. 38-65 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-934/Magazyn
Nr:
2168261796
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Eksport i import dzieł sztuki = Export and Import of Art Works
Źródło:
Wiadomości Statystyczne. - nr 9 (520) (2004) , s. 50-59. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168218298
artykuł w czasopiśmie
3

Tytuł:
Aukcje internetowe jako mechanizm alokacji zasobów w skali światowej = Internet Auctions as a Mechanism of Resources Allocation in the Global Scale
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica. - 179, t. 2 (2004) , s. 99-104. - Tytuł numeru: Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Nr:
52250
artykuł w czasopiśmie
4

Tytuł:
Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie = Behaviour of Auction Participations - Competition and Cooperation
Źródło:
Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003, s. 198-205. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-4-3
Nr:
2166597064
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego
Źródło:
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2003, s. 121-138 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-921/Magazyn
Nr:
2168270394
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Wartość dzieła sztuki w kontekście teorii estetycznych i ekonomicznych = The Value of Art in the Context of Aesthetic and Economic Theories
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 640 (2003) , s. 63-75. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168224016
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej
Źródło:
Decyzje konsumentów i ich determinanty / red. Stanisław Pilarski - Olsztyn: Zakład Poligraficzny UWM, 2003, s. 127-137 - Bibliogr.
ISBN:
83-89112-75-2
Nr:
2168266446
rozdział w monografii
8

Tytuł:
Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych = The Influence of the Attributes of Works of Art on Their Auction Price
Źródło:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.) / red. Stefan MYNARSKI - Kraków: Wydaw. AE, 2002, s. 207-220. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-7252-125-5
Nr:
2168252630
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
9

Tytuł:
Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji
Źródło:
Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych / red. nauk. Zofii Kędzior i Ewy Kieżel - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002, s. 278-282. - Summ.
Seria:
(Konsumpcja, Rynek, Marketing)
ISBN:
83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7
Nr:
2168226279
rozdział w materiałach konferencyjnych
10

Tytuł:
Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki
Źródło:
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2002, s. 154-170 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-838/Magazyn
Nr:
2168280395
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
11

Tytuł:
Rola technik aukcyjnych w kształtowaniu cen licytowanych produktów = The Role of Auction Techniques in Shaping the Auction Prices of Products
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 586 (2002) , s. 119-132. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168226954
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
12

Tytuł:
Morfologia rynku aukcyjnego dzieł sztuki w ujęciu systemowym = Systems Theory and the Morphology of the Artworks Auction Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 605 (2002) , s. 43-55. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Tryb dostępu:
Nr:
2168224666
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
13

Tytuł:
Aukcja jako instrument wyceny dzieł sztuki
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2002
Opis fizyczny:
230 k.: il.; 30 cm + Autoreferat : 14 k.
Uwagi:
Bibliogr.
Sygnatura:
Dostępne w Archiwum UEK - nr 356/517
Nr:
2168266880
doktorat
14

Tytuł:
Podstawowe techniki aukcyjne i kryteria ich wyboru = Basic Auction Techniques and the Criteria for Choosing Them
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 558 (2001) , s. 177-190. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168235832
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
15

Tytuł:
Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki
Źródło:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2001, s. 94-107 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-779/Magazyn
Nr:
2168281267
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
16

Tytuł:
Import i eksport dzieł sztuki w Polsce = Import and Export of Works of Art
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 540 (2000) , s. 127-138. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168257076
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
17

Tytuł:
Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki
Źródło:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2000, s. 167-184 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283309
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
18

Tytuł:
Aukcyjny rynek dzieł sztuki w Polsce w latach 1988-1997 = The Development of the Auction Market of Art Objects in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 543 (2000) , s. 131-145. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168248476
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
19

Tytuł:
Sprawozdanie z II Warsztatów Metodologicznych
Źródło:
Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku : materiały z II Warsztatów Metodologicznych (Kraków, 30 III 1998 r.) / red. Stefan MYNARSKI - Kraków: Wydawnictwo AE, 1999, s. 105-111
ISBN:
83-87239-90-9
Nr:
2168263278
varia
Zobacz opis całości
20

Tytuł:
Analiza porównawcza technik aukcyjnych
Źródło:
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI1998, s. 100-115 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-533/Magazyn
Nr:
2168240366
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
21

Tytuł:
Organizacja aukcji dzieł sztuki w wielkich domach aukcyjnych = Organization of Art Auctions in Major Houses
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 513 (1998) , s. 97-107. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168248348
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
22

Tytuł:
Import i export dzieł sztuki w Polsce
Źródło:
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI1996, s. 176-192
Sygnatura:
NP-414/Magazyn
Nr:
2168283665
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
1
Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2004), s. 38-65. - Bibliogr.
2
Eksport i import dzieł sztuki = Export and Import of Art Works / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Wiadomości Statystyczne : czasopismo Głównego Urzędu Statystycznego i Polskiego Towarzystwa Statystycznego. - nr 9 (520) (2004), s. 50-59. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0043-518X
3
Aukcje internetowe jako mechanizm alokacji zasobów w skali światowej = Internet Auctions as a Mechanism of Resources Allocation in the Global Scale / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica. - 179, t. 2 (2004), s. 99-104. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym. - ISSN 0208-6018
4
Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie = Behaviour of Auction Participations - Competition and Cooperation / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR. - Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003. - S. 198-205. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-4-3
5
Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2003), s. 121-138. - Bibliogr.
6
Wartość dzieła sztuki w kontekście teorii estetycznych i ekonomicznych = The Value of Art in the Context of Aesthetic and Economic Theories / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 640 (2003), s. 63-75. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=45515278. - ISSN 0208-7944
7
Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Decyzje konsumentów i ich determinanty / red. Stanisław Pilarski. - Olsztyn : Zakład Poligraficzny UWM, 2003. - S. 127-137. - Bibliogr. - ISBN 83-89112-75-2
8
Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych = The Influence of the Attributes of Works of Art on Their Auction Price / Joanna BABIARZ // W: Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.) / red. Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydaw. AE, 2002. - S. 207-220. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-125-5
9
Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji / Joanna BABIARZ // W: Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych / red. nauk. Zofii Kędzior i Ewy Kieżel. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - (Konsumpcja, Rynek, Marketing). - S. 278-282. - Summ. - ISBN 83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7
10
Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2002), s. 154-170. - Bibliogr.
11
Rola technik aukcyjnych w kształtowaniu cen licytowanych produktów = The Role of Auction Techniques in Shaping the Auction Prices of Products / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 586 (2002), s. 119-132. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=13569. - ISSN 0208-7944
12
Morfologia rynku aukcyjnego dzieł sztuki w ujęciu systemowym = Systems Theory and the Morphology of the Artworks Auction Market / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 605 (2002), s. 43-55. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=13647. - ISSN 0208-7944
13
Aukcja jako instrument wyceny dzieł sztuki / Joanna BABIARZ ; Promotor: Stefan MYNARSKI. - Kraków, 2002. - 230 k. : il. ; 30 cm + Autoreferat : 14 k. - Autoreferat pracy doktorskiej. - Bibliogr.
14
Podstawowe techniki aukcyjne i kryteria ich wyboru = Basic Auction Techniques and the Criteria for Choosing Them / Joanna BABIARZ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 558 (2001), s. 177-190. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
15
Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki / Joanna BABIARZ // W: Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2001), s. 94-107. - Bibliogr.
16
Import i eksport dzieł sztuki w Polsce = Import and Export of Works of Art / Joanna BABIARZ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 540 (2000), s. 127-138. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
17
Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki / Joanna BABIARZ // W: Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2000), s. 167-184. - Bibliogr.
18
Aukcyjny rynek dzieł sztuki w Polsce w latach 1988-1997 = The Development of the Auction Market of Art Objects in Poland / Joanna BABIARZ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 543 (2000), s. 131-145. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=9925. - ISSN 0208-7944
19
Sprawozdanie z II Warsztatów Metodologicznych / Joanna BABIARZ, Grażyna PLICHTA // W: Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku : materiały z II Warsztatów Metodologicznych (Kraków, 30 III 1998 r.) / red. Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo AE, 1999. - S. 105-111. - ISBN 83-87239-90-9
20
Analiza porównawcza technik aukcyjnych / Joanna BABIARZ // W: Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI. - (1998), s. 100-115. - Bibliogr.
21
Organizacja aukcji dzieł sztuki w wielkich domach aukcyjnych = Organization of Art Auctions in Major Houses / Joanna BABIARZ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 513 (1998), s. 97-107. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
22
Import i export dzieł sztuki w Polsce / Joanna BABIARZ // W: Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (1996), s. 176-192
1
Białynicka-Birula J., (2004), Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej, s. 38-65.
2
Białynicka-Birula J., (2004), Eksport i import dzieł sztuki, "Wiadomości Statystyczne", nr 9 (520), s. 50-59.
3
Białynicka-Birula J., (2004), Aukcje internetowe jako mechanizm alokacji zasobów w skali światowej, "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", 179, t. 2, s. 99-104.
4
Białynicka-Birula J., (2003), Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie. [W:] Wiktor J. (red.), Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego, Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, s. 198-205.
5
Białynicka-Birula J., (2003), Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 121-138.
6
Białynicka-Birula J., (2003), Wartość dzieła sztuki w kontekście teorii estetycznych i ekonomicznych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 640, s. 63-75; https://bazekon.uek.krakow.pl/45515278
7
Białynicka-Birula J., (2003), Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej. [W:] Pilarski S. (red.), Decyzje konsumentów i ich determinanty, Olsztyn : Zakład Poligraficzny UWM, s. 127-137.
8
Babiarz J., (2002), Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych. [W:] Mynarski S. (red.), Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.), Kraków : Wydaw. AE, s. 207-220.
9
Babiarz J., (2002), Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji. [W:] Kędzior Z., Kieżel E. (red.), Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, s. 278-282.
10
Białynicka-Birula J., (2002), Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 154-170.
11
Białynicka-Birula J., (2002), Rola technik aukcyjnych w kształtowaniu cen licytowanych produktów, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 586, s. 119-132; https://bazekon.uek.krakow.pl/13569
12
Białynicka-Birula J., (2002), Morfologia rynku aukcyjnego dzieł sztuki w ujęciu systemowym, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 605, s. 43-55; https://bazekon.uek.krakow.pl/13647
13
Babiarz J., (2002), Aukcja jako instrument wyceny dzieł sztuki, Prom. Mynarski S., Kraków : , 230 k.
14
Babiarz J., (2001), Podstawowe techniki aukcyjne i kryteria ich wyboru, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 558, s. 177-190.
15
Babiarz J., (2001), Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 94-107.
16
Babiarz J., (2000), Import i eksport dzieł sztuki w Polsce, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 540, s. 127-138.
17
Babiarz J., (2000), Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania wielowymiarowe rynków branżowych, s. 167-184.
18
Babiarz J., (2000), Aukcyjny rynek dzieł sztuki w Polsce w latach 1988-1997, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 543, s. 131-145; https://bazekon.uek.krakow.pl/9925
19
Babiarz J., Plichta G., (1999), Sprawozdanie z II Warsztatów Metodologicznych. [W:] Mynarski S. (red.), Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku : materiały z II Warsztatów Metodologicznych (Kraków, 30 III 1998 r.), Kraków : Wydawnictwo AE, s. 105-111.
20
Babiarz J., (1998), Analiza porównawcza technik aukcyjnych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji, s. 100-115.
21
Babiarz J., (1998), Organizacja aukcji dzieł sztuki w wielkich domach aukcyjnych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 513, s. 97-107.
22
Babiarz J., (1996), Import i export dzieł sztuki w Polsce. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 176-192.
1
@unpublished{UEK:2168261796,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej",
booktitle = "Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej",
pages = "38-65",
year = "2004",
}
2
@article{UEK:2168218298,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Eksport i import dzieł sztuki",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "9 (520)",
pages = "50-59",
year = "2004",
}
3
@article{UEK:52250,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Aukcje internetowe jako mechanizm alokacji zasobów w skali światowej",
journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica",
number = "179, t. 2",
pages = "99-104",
adress = "",
year = "2004",
}
4
@inbook{UEK:2166597064,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie",
booktitle = "Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego",
pages = "198-205",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania",
year = "2003",
isbn = "83-911355-4-3",
}
5
@unpublished{UEK:2168270394,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego",
booktitle = "Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "121-138",
year = "2003",
}
6
@article{UEK:2168224016,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Wartość dzieła sztuki w kontekście teorii estetycznych i ekonomicznych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "640",
pages = "63-75",
year = "2003",
}
7
@inbook{UEK:2168266446,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej",
booktitle = "Decyzje konsumentów i ich determinanty",
pages = "127-137",
adress = "Olsztyn",
publisher = "Zakład Poligraficzny UWM",
year = "2003",
isbn = "83-89112-75-2",
}
8
@inbook{UEK:2168252630,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych",
booktitle = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.)",
pages = "207-220",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydaw. AE",
year = "2002",
isbn = "83-7252-125-5",
}
9
@inbook{UEK:2168226279,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji",
booktitle = "Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych",
pages = "278-282",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne",
year = "2002",
issn = "",
isbn = "83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7",
}
10
@unpublished{UEK:2168280395,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki",
booktitle = "Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "154-170",
year = "2002",
}
11
@article{UEK:2168226954,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Rola technik aukcyjnych w kształtowaniu cen licytowanych produktów",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "586",
pages = "119-132",
year = "2002",
}
12
@article{UEK:2168224666,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Morfologia rynku aukcyjnego dzieł sztuki w ujęciu systemowym",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "605",
pages = "43-55",
year = "2002",
}
13
@unpublished{UEK:2168266880,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Aukcja jako instrument wyceny dzieł sztuki",
adress = "Kraków",
year = "2002",
}
14
@article{UEK:2168235832,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Podstawowe techniki aukcyjne i kryteria ich wyboru",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "558",
pages = "177-190",
year = "2001",
}
15
@unpublished{UEK:2168281267,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki",
booktitle = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "94-107",
year = "2001",
}
16
@article{UEK:2168257076,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Import i eksport dzieł sztuki w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "540",
pages = "127-138",
year = "2000",
}
17
@unpublished{UEK:2168283309,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki",
booktitle = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych",
pages = "167-184",
year = "2000",
}
18
@article{UEK:2168248476,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Aukcyjny rynek dzieł sztuki w Polsce w latach 1988-1997",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "543",
pages = "131-145",
year = "2000",
}
19
@misc{UEK:2168263278,
author = "Babiarz Joanna and Plichta Grażyna",
title = "Sprawozdanie z II Warsztatów Metodologicznych",
booktitle = "Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku : materiały z II Warsztatów Metodologicznych (Kraków, 30 III 1998 r.)",
pages = "105-111",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo AE",
year = "1999",
isbn = "83-87239-90-9",
}
20
@unpublished{UEK:2168240366,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Analiza porównawcza technik aukcyjnych",
booktitle = "Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji",
pages = "100-115",
year = "1998",
}
21
@article{UEK:2168248348,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Organizacja aukcji dzieł sztuki w wielkich domach aukcyjnych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "513",
pages = "97-107",
year = "1998",
}
22
@unpublished{UEK:2168283665,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Import i export dzieł sztuki w Polsce",
booktitle = "Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "176-192",
year = "1996",
}