Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Analiza sieciowa wartości dla klienta w sferze konsumpcji
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN2009, s. 112-121
Sygnatura:
NP-1299/Magazyn
Nr:
2168247868
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
2

Konferencja:
21st Annual EAEPE Conference 2009, Amsterdam, Holandia, od 2009-11-06 do 2009-11-06
Tytuł:
Cultural Policy on the Art Market in Poland
Źródło:
EAEPE (European Association for Evolutionary Political Economy) Annual Conference, University of Amsterdam : 6-8 November 2009 - [Amsterdam]: [School of Economics of the University of Amsterdam], 2009. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2166571974
rozdział w materiałach konferencyjnych
3

Tytuł:
Strategie decyzyjne uczestników gry aukcyjnej = Decision Strategies of Participants in Auctions
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 800 (2009) , s. 55-68. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
50423
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Rynek dzieł sztuki w Polsce : aspekty prawno-ekonomiczne [dokument elektroniczny]
Adres wydawniczy:
[Warszawa: Kongres Kultury Polskiej, 2009
Opis fizyczny:
44, [46] s.,: il.
Uwagi:
Raport opracowany na zlecenie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako jeden z Raportów o Stanie Kultury, Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168237048
raport/sprawozdanie
5

Tytuł:
Statistical Methods used for Identification of Art Prices Determinants
Źródło:
Recent Advances in Mathematics and Computers in Business and Economics / eds. Nikos E. Mastorakis, Anca Croitoru, Valentina Emilia Balas, Eduard Son, Valeri Mladenov - Praque: WSEAS Press, 2009, s. 36-41. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny także w wersji on-line
Seria:
(Recent Advances in Computer Engineering)
ISBN:
978-960-474-063-5
Tryb dostępu:
Nr:
2166360840
rozdział w materiałach konferencyjnych
6

Tytuł:
Podejście środków-celów w tworzeniu skali wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN2009, s. 122-136
Sygnatura:
NP-1299/Magazyn
Nr:
2168247870
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Dynamika międzynarodowego handlu dziełami sztuki w niektórych krajach świata = Dynamics of Works of Art International Trade in Some Countries
Źródło:
Wiadomości Statystyczne. - nr 12 (571) (2008) , s. 89-94. - Summ., rez.
Lista MNiSW:
b 4.00 pkt
Nr:
50218
artykuł w czasopiśmie
8

Tytuł:
Pomiar wartości dla klienta w wybranych układach rynkowych - skala WSAW
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN2008, s. 87-95
Sygnatura:
NP-1241/Magazyn
Nr:
2163817766
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
9

Tytuł:
Wymiary wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym i finansowym
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN2008, s. 41-78
Sygnatura:
NP-1241/Magazyn
Nr:
2163817569
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
10

Tytuł:
Wartość w różnych dyscyplinach naukowych
Źródło:
Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN2008, s. 7-40
Sygnatura:
NP-1241/Magazyn
Nr:
2163817272
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
11

Konferencja:
VI International Scientific Conference, Brno, Czechy, od 2008-05-23 do 2008-05-24
Tytuł:
The Art Export Principles in Poland in the New European Conditions
Źródło:
Management, Economics and Business Development in the New European Conditions - Brno: University of Brno, 2008, s. 1-7. - Summ.
ISBN:
978-80-7204-582-2
Nr:
2168305969
rozdział w materiałach konferencyjnych
12

Tytuł:
Iskysstvo i rynok : estetičeskaâ i ekonomičeskaâ mysl' o proizvedeniâch iskusstva = Art and Market : Aesthetic and Economic Thought on Art
Źródło:
Kultura a rynek. 1 / red. Sławomir Partycki - Lublin: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, 2008, s. 266-271. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7363-693-4
Nr:
2168218942
rozdział w monografii
13

Tytuł:
Rationality versus Irrationality of Auction Bidders - Interdisciplinary Perspective [dokument elektroniczny]
Źródło:
Economics and Psychology - [Roma]: Luiss University Press, 2008, s. [8]. - [odczyt: 30.09.2011] - Bibliogr.. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2168218676
rozdział w materiałach konferencyjnych
14

Tytuł:
Przepływy dzieł sztuki między Polską a krajami Unii Europejskiej = The Movement of Works of Art Between Poland and European Union Countries in 1992-2004
Źródło:
Gospodarka Narodowa / [red. nacz. Andrzej WOJTYNA]. - nr 3 (187) (2007) , s. 99-112. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
50322
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
15

Konferencja:
8 Medzinárodna Vedecka Konferencia - Ekonomická univerzita v Bratislave, Bratysława, Słowacja, od 2007-11-29 do 2007-11-30
Tytuł:
Global Perspective on Foreign Trade in the Works of Art [dokument elektroniczny]
Źródło:
Medzinárodné vzťahy 2007 : energetická politika EÚ a boj proti klimatickým zmenám : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 29.-30. november 2007 / zostavovateľ zborníka: Milan Budjač, Tatiana Bezáková - [Bratislava]: Vydatel'stvo Ekonóm, 2007, s. 1-10. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępna także na CD
ISBN:
979-80-225-2437-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168305581
rozdział w materiałach konferencyjnych
16

Tytuł:
Ochrona narodowych dóbr kultury przed wywozem w krajach Wspólnoty Europejskiej = The Protection Against Export of National Cultural Heritage in European Community Countries
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 739 (2007) , s. 21-36. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
51088
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
17

Tytuł:
Struktura geograficzna eksportu i importu dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej = Geographical Structure of the Works of Art's Export and Import in the European Union Member States
Źródło:
Wiadomości Statystyczne. - nr 6 (553) (2007) , s. 59-67. - Summ., rez. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 4.00 pkt
Nr:
50486
artykuł w czasopiśmie
18

Tytuł:
Analiza tendencji na światowym rynku dzieł sztuki na przełomie XX i XXI wieku = An Analysis of Trends on the World Art Market at the Turn of the 20th Century
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 756 (2007) , s. 53-69. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
50836
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
19

Tytuł:
Foreign Trade in Works of Art in the United States - a Legal and Economic Approach
Źródło:
U.S. Foreign Policy / ed. by Andrzej Mania, Paweł Laidler, Łukasz Wordliczek - Kraków: Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, 2007, s. 87-102
ISBN:
978-83-233-2485-0
Nr:
2168218962
rozdział w materiałach konferencyjnych
20

Tytuł:
Analiza strategii decyzyjnych uczestników aukcji - wpływ skłonności do ryzyka kupujących na poziom ceny aukcyjnej
Źródło:
Analiza ryzyka i niepewności w badaniach rynkowych i marketingowych / kier. programu: Adam SAGAN2007, s. 126-148 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1184/Magazyn
Nr:
2168281847
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
21

Tytuł:
Analiza wartości eksportu i importu dzieł sztuki w krajch Unii Europejskiej = Analysis of Value of Exports and Imports of Works of Art in the European Union Countries
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 52, nr 2 (301) (2006) , s. 62-69. - Summ., rez.
Nr:
2165656461
artykuł w czasopiśmie
22

Tytuł:
Rynek dzieł sztuki w zintegrowanej Europie = Art Market in the Integrated Europe
Źródło:
Zmiany gospodarcze i społeczne w integrującej się Europie / [red. nauk. Jan Adamczyk] - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2006, s. 37-44. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing ; z. 6)
Nr:
2166471092
rozdział w materiałach konferencyjnych
23

Tytuł:
Development of the Art Market in Poland 1989-2004
Źródło:
Transformation Processes in Poland and Ukraine / ed. Janusz TECZKE - Cracow: Cracow University of Economics Publishers, 2006, s. 37-51 - Bibliogr.
ISBN:
83-7252-310-X
Nr:
2166203810
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
24

Tytuł:
Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej
Źródło:
Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / kierownik programu: Józef POCIECHA2006, s. 29-58 - Bibliogr.
Program badawczy:
57/KARiBM/1/2006/S
Sygnatura:
NP-1125/Magazyn
Nr:
2168326559
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
25

Tytuł:
Zasady wywozu dzieł sztuki z Polski w kontekście regulacji innych państw Wspólnoty Europejskiej
Źródło:
Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku / red. nauk. Jan Karwowski - Szczecin: Wydawnictwo printshop Artur Piskała, 2005, s. 381-386. - Streszcz., summ.
ISBN:
83-921903-5-1
Nr:
2166388997
rozdział w monografii
26

Tytuł:
Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym
Źródło:
Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2005, s. 103-128 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1056/Magazyn
Nr:
2168261370
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
27

Tytuł:
Aukcja jako instytucja rynku formalnego = The Auction as a Formal Market Institution
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 659 (2005) , s. 135-148. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
53006
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
28

Tytuł:
Rynek dzieł sztuki w kontekście mikroekonomicznej teorii rynku = The Market for Works of Art in the Context of Microeconomic Market Theory
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 680 (2005) , s. 29-42. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
52611
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
29

Tytuł:
Eksport i import dzieł sztuki = Export and Import of Art Works
Źródło:
Wiadomości Statystyczne. - nr 9 (520) (2004) , s. 50-59. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168218298
artykuł w czasopiśmie
30

Tytuł:
Aukcje internetowe jako mechanizm alokacji zasobów w skali światowej = Internet Auctions as a Mechanism of Resources Allocation in the Global Scale
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica. - 179, t. 2 (2004) , s. 99-104. - Tytuł numeru: Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Nr:
52250
artykuł w czasopiśmie
31

Tytuł:
Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej
Źródło:
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2004, s. 38-65 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-934/Magazyn
Nr:
2168261796
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
32

Tytuł:
Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej
Źródło:
Decyzje konsumentów i ich determinanty / red. Stanisław Pilarski - Olsztyn: Zakład Poligraficzny UWM, 2003, s. 127-137 - Bibliogr.
ISBN:
83-89112-75-2
Nr:
2168266446
rozdział w monografii
33

Tytuł:
Wartość dzieła sztuki w kontekście teorii estetycznych i ekonomicznych = The Value of Art in the Context of Aesthetic and Economic Theories
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 640 (2003) , s. 63-75. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168224016
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
34

Tytuł:
Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie = Behaviour of Auction Participations - Competition and Cooperation
Źródło:
Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003, s. 198-205. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-4-3
Nr:
2166597064
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
35

Tytuł:
Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego
Źródło:
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2003, s. 121-138 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-921/Magazyn
Nr:
2168270394
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
36

Tytuł:
Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji
Źródło:
Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych / red. nauk. Zofii Kędzior i Ewy Kieżel - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002, s. 278-282. - Summ.
Seria:
(Konsumpcja, Rynek, Marketing)
ISBN:
83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7
Nr:
2168226279
rozdział w materiałach konferencyjnych
37

Tytuł:
Rola technik aukcyjnych w kształtowaniu cen licytowanych produktów = The Role of Auction Techniques in Shaping the Auction Prices of Products
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 586 (2002) , s. 119-132. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168226954
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
38

Tytuł:
Morfologia rynku aukcyjnego dzieł sztuki w ujęciu systemowym = Systems Theory and the Morphology of the Artworks Auction Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 605 (2002) , s. 43-55. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Tryb dostępu:
Nr:
2168224666
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
39

Tytuł:
Aukcja jako instrument wyceny dzieł sztuki
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2002
Opis fizyczny:
230 k.: il.; 30 cm + Autoreferat : 14 k.
Uwagi:
Bibliogr.
Sygnatura:
Dostępne w Archiwum UEK - nr 356/517
Nr:
2168266880
doktorat
40

Tytuł:
Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych = The Influence of the Attributes of Works of Art on Their Auction Price
Źródło:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.) / red. Stefan MYNARSKI - Kraków: Wydaw. AE, 2002, s. 207-220. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-7252-125-5
Nr:
2168252630
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
41

Tytuł:
Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki
Źródło:
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2002, s. 154-170 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-838/Magazyn
Nr:
2168280395
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
42

Tytuł:
Podstawowe techniki aukcyjne i kryteria ich wyboru = Basic Auction Techniques and the Criteria for Choosing Them
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 558 (2001) , s. 177-190. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168235832
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
43

Tytuł:
Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki
Źródło:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2001, s. 94-107 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-779/Magazyn
Nr:
2168281267
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
44

Tytuł:
Aukcyjny rynek dzieł sztuki w Polsce w latach 1988-1997 = The Development of the Auction Market of Art Objects in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 543 (2000) , s. 131-145. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168248476
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
45

Tytuł:
Import i eksport dzieł sztuki w Polsce = Import and Export of Works of Art
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 540 (2000) , s. 127-138. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168257076
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
46

Tytuł:
Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki
Źródło:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2000, s. 167-184 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283309
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
47

Tytuł:
Sprawozdanie z II Warsztatów Metodologicznych
Źródło:
Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku : materiały z II Warsztatów Metodologicznych (Kraków, 30 III 1998 r.) / red. Stefan MYNARSKI - Kraków: Wydawnictwo AE, 1999, s. 105-111
ISBN:
83-87239-90-9
Nr:
2168263278
varia
Zobacz opis całości
48

Tytuł:
Analiza porównawcza technik aukcyjnych
Źródło:
Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI1998, s. 100-115 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-533/Magazyn
Nr:
2168240366
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
49

Tytuł:
Organizacja aukcji dzieł sztuki w wielkich domach aukcyjnych = Organization of Art Auctions in Major Houses
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 513 (1998) , s. 97-107. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168248348
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
50

Tytuł:
Import i export dzieł sztuki w Polsce
Źródło:
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI1996, s. 176-192
Sygnatura:
NP-414/Magazyn
Nr:
2168283665
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
1
Analiza sieciowa wartości dla klienta w sferze konsumpcji / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN. - (2009), s. 112-121
2
Cultural Policy on the Art Market in Poland / Joanna BIALYNICKA-BIRULA // W: EAEPE (European Association for Evolutionary Political Economy) Annual Conference, University of Amsterdam : 6-8 November 2009 [on-line]. - [Amsterdam] : [School of Economics of the University of Amsterdam], 2009. - 22 ekrany. - Summ. - Bibliogr.
3
Strategie decyzyjne uczestników gry aukcyjnej = Decision Strategies of Participants in Auctions / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 800 (2009), s. 55-68. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=164939234. - ISSN 1898-6447
4
Rynek dzieł sztuki w Polsce : aspekty prawno-ekonomiczne [on-line] / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA. - Dane tekstowe (pliki pdf). - [Warszawa : Kongres Kultury Polskiej, 2009]. - 44, [46] s., : il. - Raport opracowany na zlecenie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako jeden z Raportów o Stanie Kultury. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.kongreskultury.pl/library/File/RaportRynekSzt/rynek_dziel_sztuki_raport_w.pelna%281%29.pdf
5
Statistical Methods used for Identification of Art Prices Determinants / Joanna BIALYNICKA-BIRULA // W: Recent Advances in Mathematics and Computers in Business and Economics : Proceedings of the 10th WSEAS International Conference on MATHEMATICS and COMPUTERS in BUSINESS and ECONOMICS (MCBE'09) / eds. Nikos E. Mastorakis, Anca Croitoru, Valentina Emilia Balas, Eduard Son, Valeri Mladenov. - Praque : WSEAS Press, 2009. - (Recent Advances in Computer Engineering, ISSN 1790-5109). - S. 36-41. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny także w wersji on-line. - ISBN 978-960-474-063-5. - Pełny tekst: http://www.wseas.us/e-library/conferences/2009/prague/MCBE/MCBE05.pdf
6
Podejście środków-celów w tworzeniu skali wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym / Kazimierz BAŚCIK, Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Dariusz FATUŁA, Mariusz ŁAPCZYŃSKI, Jolanta MIREK, Grażyna PLICHTA, Adam SAGAN, Jadwiga STOBIECKA, Ryszard WĘGRZYN // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN. - (2009), s. 122-136
7
Dynamika międzynarodowego handlu dziełami sztuki w niektórych krajach świata = Dynamics of Works of Art International Trade in Some Countries / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Wiadomości Statystyczne. - nr 12 (571) (2008), s. 89-94. - Summ., rez. - ISSN 0043-518X
8
Pomiar wartości dla klienta w wybranych układach rynkowych - skala WSAW / Adam SAGAN, [Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Dariusz FATUŁA, Mariusz ŁAPCZYŃSKI, Ryszard WĘGRZYN, Jolanta MIREK, Jadwiga STOBIECKA, Grażyna PLICHTA] // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN. - (2008), s. 87-95
9
Wymiary wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym i finansowym / Jadwiga STOBIECKA, Mariusz ŁAPCZYŃSKI, Grażyna PLICHTA, Jolanta MIREK, Dariusz FATUŁA, Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Ryszard WĘGRZYN // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN. - (2008), s. 41-78
10
Wartość w różnych dyscyplinach naukowych / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA, Adam SAGAN, Dariusz FATUŁA, Ryszard WĘGRZYN, Jolanta MIREK, Jadwiga STOBIECKA, Mariusz ŁAPCZYŃSKI, Grażyna PLICHTA // W: Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne / kier. programu: Adam SAGAN. - (2008), s. 7-40
11
The Art Export Principles in Poland in the New European Conditions / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Management, Economics and Business Development in the New European Conditions. - Brno : University of Brno, 2008. - S. 1-7. - Summ. - ISBN 978-80-7204-582-2. - Pełny tekst: https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/3928/Art%20Export%20Principles%20in%20Poland%20in%20the%20New%20European%20Conditions%20JBB%202008.pdf?sequence=1&isAllowed=y
12
Iskysstvo i rynok : estetičeskaâ i ekonomičeskaâ mysl' o proizvedeniâch iskusstva = Art and Market : Aesthetic and Economic Thought on Art / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Kultura a rynek. 1 / red. Sławomir Partycki. - Lublin : Wydawnictwo KUL, 2008. - S. 266-271. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7363-693-4
13
Rationality versus Irrationality of Auction Bidders - Interdisciplinary Perspective [on-line] / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Economics and Psychology : Methods and synergies : IAREP/SABE World Meeting 2008, [Roma], September 3-6, 2008. - Dane tekstowe. - [Roma] : Luiss University Press, 2008. - S. [8]. - Summ.. - [odczyt: 30.09.2011]. - Bibliogr. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://www.luiss.it/iarep2008/programme/programme3.php?paper=155
14
Przepływy dzieł sztuki między Polską a krajami Unii Europejskiej = The Movement of Works of Art Between Poland and European Union Countries in 1992-2004 / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Gospodarka Narodowa / [red. nacz. Andrzej WOJTYNA]. - nr 3 (187) (2007), s. 99-112. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0867-0005
15
Global Perspective on Foreign Trade in the Works of Art / Joanna BIALYNICKA-BIRULA // W: Medzinárodné vzťahy 2007 : energetická politika EÚ a boj proti klimatickým zmenám : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 29.-30. november 2007 [Dokument elektroniczny] / zostavovateľ zborníka: Milan Budjač, Tatiana Bezáková. - [Bratislava] : Vydatel'stvo Ekonóm, 2007. - S. 1-10. - Summ. - Bibliogr. - Dostępna także na CD. - ISBN 979-80-225-2437-7. - Pełny tekst: https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/3859/Global%20Perspective%20on%20Foreign%20Trade%20in%20the%20Works%20of%20Art%20JBB%202007.pdf?sequence=1&isAllowed=y
16
Ochrona narodowych dóbr kultury przed wywozem w krajach Wspólnoty Europejskiej = The Protection Against Export of National Cultural Heritage in European Community Countries / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 739 (2007), s. 21-36. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=150130440. - ISSN 0208-7944
17
Struktura geograficzna eksportu i importu dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej = Geographical Structure of the Works of Art's Export and Import in the European Union Member States / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Wiadomości Statystyczne : czasopismo Głównego Urzędu Statystycznego i Polskiego Towarzystwa Statystycznego. - nr 6 (553) (2007), s. 59-67. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0043-518X
18
Analiza tendencji na światowym rynku dzieł sztuki na przełomie XX i XXI wieku = An Analysis of Trends on the World Art Market at the Turn of the 20th Century / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 756 (2007), s. 53-69. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=156736227. - ISSN 1898-6447
19
Foreign Trade in Works of Art in the United States - a Legal and Economic Approach / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: U.S. Foreign Policy : Theory, Mechanisms, Practice : Postconference Proceedings from the International Conference Held at the Jagiellonian University, Institute of American Studies and Polish Diaspora, Kraków, 25-27 May 2007 / ed. by Andrzej Mania, Paweł Laidler, Łukasz Wordliczek. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2007. - S. 87-102. - ISBN 978-83-233-2485-0
20
Analiza strategii decyzyjnych uczestników aukcji - wpływ skłonności do ryzyka kupujących na poziom ceny aukcyjnej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Analiza ryzyka i niepewności w badaniach rynkowych i marketingowych / kier. programu: Adam SAGAN. - (2007), s. 126-148. - Bibliogr.
21
Analiza wartości eksportu i importu dzieł sztuki w krajch Unii Europejskiej = Analysis of Value of Exports and Imports of Works of Art in the European Union Countries / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Handel Wewnętrzny. - R. 52, nr 2 (301) (2006), s. 62-69. - Summ., rez. - ISSN 0438-5403
22
Rynek dzieł sztuki w zintegrowanej Europie = Art Market in the Integrated Europe / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Zmiany gospodarcze i społeczne w integrującej się Europie / [red. nauk. Jan Adamczyk]. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2006. - (Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej = Folia Scientiarum Universitas Technicae Resoviensis ; nr 226. Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing, ISSN 1234-3706 ; z. 6). - S. 37-44. - Summ. - Bibliogr.
23
Development of the Art Market in Poland 1989-2004 / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Transformation Processes in Poland and Ukraine / ed. Janusz TECZKE. - Cracow : Cracow University of Economics Publishers, 2006. - S. 37-51. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-310-X
24
Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / kierownik programu: Józef POCIECHA. - (2006), s. 29-58. - Bibliogr.
25
Zasady wywozu dzieł sztuki z Polski w kontekście regulacji innych państw Wspólnoty Europejskiej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku / red. nauk. Jan Karwowski. - Szczecin : Wydawnictwo printshop Artur Piskała, 2005. - S. 381-386. - Streszcz., summ. - ISBN 83-921903-5-1
26
Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2005), s. 103-128. - Bibliogr.
27
Aukcja jako instytucja rynku formalnego = The Auction as a Formal Market Institution / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 659 (2005), s. 135-148. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=96708382. - ISSN 0208-7944
28
Rynek dzieł sztuki w kontekście mikroekonomicznej teorii rynku = The Market for Works of Art in the Context of Microeconomic Market Theory / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 680 (2005), s. 29-42. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=104690887. - ISSN 0208-7944
29
Eksport i import dzieł sztuki = Export and Import of Art Works / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Wiadomości Statystyczne : czasopismo Głównego Urzędu Statystycznego i Polskiego Towarzystwa Statystycznego. - nr 9 (520) (2004), s. 50-59. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0043-518X
30
Aukcje internetowe jako mechanizm alokacji zasobów w skali światowej = Internet Auctions as a Mechanism of Resources Allocation in the Global Scale / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica. - 179, t. 2 (2004), s. 99-104. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym. - ISSN 0208-6018
31
Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2004), s. 38-65. - Bibliogr.
32
Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Decyzje konsumentów i ich determinanty / red. Stanisław Pilarski. - Olsztyn : Zakład Poligraficzny UWM, 2003. - S. 127-137. - Bibliogr. - ISBN 83-89112-75-2
33
Wartość dzieła sztuki w kontekście teorii estetycznych i ekonomicznych = The Value of Art in the Context of Aesthetic and Economic Theories / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 640 (2003), s. 63-75. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=45515278. - ISSN 0208-7944
34
Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie = Behaviour of Auction Participations - Competition and Cooperation / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR. - Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003. - S. 198-205. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-4-3
35
Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2003), s. 121-138. - Bibliogr.
36
Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji / Joanna BABIARZ // W: Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych / red. nauk. Zofii Kędzior i Ewy Kieżel. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - (Konsumpcja, Rynek, Marketing). - S. 278-282. - Summ. - ISBN 83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7
37
Rola technik aukcyjnych w kształtowaniu cen licytowanych produktów = The Role of Auction Techniques in Shaping the Auction Prices of Products / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 586 (2002), s. 119-132. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=13569. - ISSN 0208-7944
38
Morfologia rynku aukcyjnego dzieł sztuki w ujęciu systemowym = Systems Theory and the Morphology of the Artworks Auction Market / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 605 (2002), s. 43-55. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=13647. - ISSN 0208-7944
39
Aukcja jako instrument wyceny dzieł sztuki / Joanna BABIARZ ; Promotor: Stefan MYNARSKI. - Kraków, 2002. - 230 k. : il. ; 30 cm + Autoreferat : 14 k. - Autoreferat pracy doktorskiej. - Bibliogr.
40
Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych = The Influence of the Attributes of Works of Art on Their Auction Price / Joanna BABIARZ // W: Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.) / red. Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydaw. AE, 2002. - S. 207-220. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-125-5
41
Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki / Joanna BIAŁYNICKA-BIRULA // W: Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2002), s. 154-170. - Bibliogr.
42
Podstawowe techniki aukcyjne i kryteria ich wyboru = Basic Auction Techniques and the Criteria for Choosing Them / Joanna BABIARZ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 558 (2001), s. 177-190. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
43
Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki / Joanna BABIARZ // W: Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2001), s. 94-107. - Bibliogr.
44
Aukcyjny rynek dzieł sztuki w Polsce w latach 1988-1997 = The Development of the Auction Market of Art Objects in Poland / Joanna BABIARZ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 543 (2000), s. 131-145. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=9925. - ISSN 0208-7944
45
Import i eksport dzieł sztuki w Polsce = Import and Export of Works of Art / Joanna BABIARZ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 540 (2000), s. 127-138. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
46
Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki / Joanna BABIARZ // W: Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2000), s. 167-184. - Bibliogr.
47
Sprawozdanie z II Warsztatów Metodologicznych / Joanna BABIARZ, Grażyna PLICHTA // W: Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku : materiały z II Warsztatów Metodologicznych (Kraków, 30 III 1998 r.) / red. Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo AE, 1999. - S. 105-111. - ISBN 83-87239-90-9
48
Analiza porównawcza technik aukcyjnych / Joanna BABIARZ // W: Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji / kier. progr.: Stefan MYNARSKI. - (1998), s. 100-115. - Bibliogr.
49
Organizacja aukcji dzieł sztuki w wielkich domach aukcyjnych = Organization of Art Auctions in Major Houses / Joanna BABIARZ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 513 (1998), s. 97-107. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
50
Import i export dzieł sztuki w Polsce / Joanna BABIARZ // W: Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (1996), s. 176-192
1
Białynicka-Birula J., (2009), Analiza sieciowa wartości dla klienta w sferze konsumpcji. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne, s. 112-121.
2
Białynicka-Birula J., (2009), Cultural Policy on the Art Market in Poland. [W:] EAEPE (European Association for Evolutionary Political Economy) Annual Conference, University of Amsterdam : 6-8 November 2009 [on-line], [Amsterdam] : [School of Economics of the University of Amsterdam]
3
Białynicka-Birula J., (2009), Strategie decyzyjne uczestników gry aukcyjnej, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 800, s. 55-68; https://bazekon.uek.krakow.pl/164939234
4
Białynicka-Birula J., (2009), Rynek dzieł sztuki w Polsce: aspekty prawno-ekonomiczne, [on-line], [Warszawa : Kongres Kultury Polskiej, 44, [46] s.,
5
Białynicka-Birula J., (2009), Statistical Methods used for Identification of Art Prices Determinants. [W:] Mastorakis , Croitoru A., Balas , Son E., Mladenov V. (red.), Recent Advances in Mathematics and Computers in Business and Economics: Proceedings of the 10th WSEAS International Conference on MATHEMATICS and COMPUTERS in BUSINESS and ECONOMICS (MCBE'09) (Recent Advances in Computer Engineering), Praque : WSEAS Press, s. 36-41.
6
Baścik K., Białynicka-Birula J., Fatuła D., Łapczyński M., Mirek J., Plichta G., Sagan A., Stobiecka J., Węgrzyn R., (2009), Podejście środków-celów w tworzeniu skali wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne, s. 122-136.
7
Białynicka-Birula J., (2008), Dynamika międzynarodowego handlu dziełami sztuki w niektórych krajach świata, "Wiadomości Statystyczne", nr 12 (571), s. 89-94.
8
Sagan A., Białynicka-Birula J., Fatuła D., Łapczyński M., Węgrzyn R., Mirek J., Stobiecka J., Plichta G., (2008), Pomiar wartości dla klienta w wybranych układach rynkowych - skala WSAW. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne, s. 87-95.
9
Stobiecka J., Łapczyński M., Plichta G., Mirek J., Fatuła D., Białynicka-Birula J., Węgrzyn R., (2008), Wymiary wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym i finansowym. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne, s. 41-78.
10
Białynicka-Birula J., Sagan A., Fatuła D., Węgrzyn R., Mirek J., Stobiecka J., Łapczyński M., Plichta G., (2008), Wartość w różnych dyscyplinach naukowych. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne, s. 7-40.
11
Białynicka-Birula J., (2008), The Art Export Principles in Poland in the New European Conditions. [W:] Management, Economics and Business Development in the New European Conditions, Brno : University of Brno, s. 1-7.
12
Białynicka-Birula J., (2008), Iskysstvo i rynok : estetičeskaâ i ekonomičeskaâ mysl' o proizvedeniâch iskusstva. [W:] Partycki S. (red.), Kultura a rynek. 1, Lublin : Wydawnictwo KUL, s. 266-271.
13
Białynicka-Birula J., (2008), Rationality versus Irrationality of Auction Bidders - Interdisciplinary Perspective. [W:] Economics and Psychology: Methods and synergies : IAREP/SABE World Meeting 2008, [Roma], September 3-6, 2008, [Roma] : Luiss University Press, s. [8].
14
Białynicka-Birula J., (2007), Przepływy dzieł sztuki między Polską a krajami Unii Europejskiej, "Gospodarka Narodowa", nr 3 (187), s. 99-112.
15
Białynicka-Birula J., (2007), Global Perspective on Foreign Trade in the Works of Art. [W:] Milan Budjač , Bezáková T. (red.), Medzinárodné vzťahy 2007 : energetická politika EÚ a boj proti klimatickým zmenám : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 29.-30. november 2007 [Dokument elektroniczny], [Bratislava] : Vydatel'stvo Ekonóm, s. 1-10.
16
Białynicka-Birula J., (2007), Ochrona narodowych dóbr kultury przed wywozem w krajach Wspólnoty Europejskiej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 739, s. 21-36; https://bazekon.uek.krakow.pl/150130440
17
Białynicka-Birula J., (2007), Struktura geograficzna eksportu i importu dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej, "Wiadomości Statystyczne", nr 6 (553), s. 59-67.
18
Białynicka-Birula J., (2007), Analiza tendencji na światowym rynku dzieł sztuki na przełomie XX i XXI wieku, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 756, s. 53-69; https://bazekon.uek.krakow.pl/156736227
19
Białynicka-Birula J., (2007), Foreign Trade in Works of Art in the United States - a Legal and Economic Approach. [W:] Mania A., Laidler P., Wordliczek Ł. (red.), U.S. Foreign Policy: Theory, Mechanisms, Practice : Postconference Proceedings from the International Conference Held at the Jagiellonian University, Institute of American Studies and Polish Diaspora, Kraków, 25-27 May 2007, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 87-102.
20
Białynicka-Birula J., (2007), Analiza strategii decyzyjnych uczestników aukcji - wpływ skłonności do ryzyka kupujących na poziom ceny aukcyjnej. [W:] Sagan A. (kierownik tematu), Analiza ryzyka i niepewności w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 126-148.
21
Białynicka-Birula J., (2006), Analiza wartości eksportu i importu dzieł sztuki w krajch Unii Europejskiej, "Handel Wewnętrzny", R. 52, nr 2 (301), s. 62-69.
22
Białynicka-Birula J., (2006), Rynek dzieł sztuki w zintegrowanej Europie. [W:] Adamczyk J. (red.), Zmiany gospodarcze i społeczne w integrującej się Europie (Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing; z. 6), Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 37-44.
23
Białynicka-Birula J., (2006), Development of the Art Market in Poland 1989-2004. [W:] Teczke J. (red.), Transformation Processes in Poland and Ukraine, Cracow : Cracow University of Economics Publishers, s. 37-51.
24
Białynicka-Birula J., (2006), Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej. [W:] Pociecha J. (kierownik tematu), Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku, s. 29-58.
25
Białynicka-Birula J., (2005), Zasady wywozu dzieł sztuki z Polski w kontekście regulacji innych państw Wspólnoty Europejskiej. [W:] Karwowski J. (red.), Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku, Szczecin : Wydawnictwo printshop Artur Piskała, s. 381-386.
26
Białynicka-Birula J., (2005), Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym, s. 103-128.
27
Białynicka-Birula J., (2005), Aukcja jako instytucja rynku formalnego, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 659, s. 135-148; https://bazekon.uek.krakow.pl/96708382
28
Białynicka-Birula J., (2005), Rynek dzieł sztuki w kontekście mikroekonomicznej teorii rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 680, s. 29-42; https://bazekon.uek.krakow.pl/104690887
29
Białynicka-Birula J., (2004), Eksport i import dzieł sztuki, "Wiadomości Statystyczne", nr 9 (520), s. 50-59.
30
Białynicka-Birula J., (2004), Aukcje internetowe jako mechanizm alokacji zasobów w skali światowej, "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", 179, t. 2, s. 99-104.
31
Białynicka-Birula J., (2004), Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej, s. 38-65.
32
Białynicka-Birula J., (2003), Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej. [W:] Pilarski S. (red.), Decyzje konsumentów i ich determinanty, Olsztyn : Zakład Poligraficzny UWM, s. 127-137.
33
Białynicka-Birula J., (2003), Wartość dzieła sztuki w kontekście teorii estetycznych i ekonomicznych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 640, s. 63-75; https://bazekon.uek.krakow.pl/45515278
34
Białynicka-Birula J., (2003), Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie. [W:] Wiktor J. (red.), Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego, Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, s. 198-205.
35
Białynicka-Birula J., (2003), Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 121-138.
36
Babiarz J., (2002), Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji. [W:] Kędzior Z., Kieżel E. (red.), Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, s. 278-282.
37
Białynicka-Birula J., (2002), Rola technik aukcyjnych w kształtowaniu cen licytowanych produktów, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 586, s. 119-132; https://bazekon.uek.krakow.pl/13569
38
Białynicka-Birula J., (2002), Morfologia rynku aukcyjnego dzieł sztuki w ujęciu systemowym, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 605, s. 43-55; https://bazekon.uek.krakow.pl/13647
39
Babiarz J., (2002), Aukcja jako instrument wyceny dzieł sztuki, Prom. Mynarski S., Kraków : , 230 k.
40
Babiarz J., (2002), Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych. [W:] Mynarski S. (red.), Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.), Kraków : Wydaw. AE, s. 207-220.
41
Białynicka-Birula J., (2002), Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 154-170.
42
Babiarz J., (2001), Podstawowe techniki aukcyjne i kryteria ich wyboru, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 558, s. 177-190.
43
Babiarz J., (2001), Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 94-107.
44
Babiarz J., (2000), Aukcyjny rynek dzieł sztuki w Polsce w latach 1988-1997, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 543, s. 131-145; https://bazekon.uek.krakow.pl/9925
45
Babiarz J., (2000), Import i eksport dzieł sztuki w Polsce, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 540, s. 127-138.
46
Babiarz J., (2000), Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania wielowymiarowe rynków branżowych, s. 167-184.
47
Babiarz J., Plichta G., (1999), Sprawozdanie z II Warsztatów Metodologicznych. [W:] Mynarski S. (red.), Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku : materiały z II Warsztatów Metodologicznych (Kraków, 30 III 1998 r.), Kraków : Wydawnictwo AE, s. 105-111.
48
Babiarz J., (1998), Analiza porównawcza technik aukcyjnych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji, s. 100-115.
49
Babiarz J., (1998), Organizacja aukcji dzieł sztuki w wielkich domach aukcyjnych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 513, s. 97-107.
50
Babiarz J., (1996), Import i export dzieł sztuki w Polsce. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 176-192.
1
@unpublished{UEK:2168247868,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza sieciowa wartości dla klienta w sferze konsumpcji",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne",
pages = "112-121",
year = "2009",
}
2
@inbook{UEK:2166571974,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Cultural Policy on the Art Market in Poland",
booktitle = "EAEPE (European Association for Evolutionary Political Economy) Annual Conference, University of Amsterdam : 6-8 November 2009",
pages = "",
adress = "Amsterdam",
publisher = "School of Economics of the University of Amsterdam",
year = "2009",
}
3
@article{UEK:50423,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Strategie decyzyjne uczestników gry aukcyjnej",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "800",
pages = "55-68",
year = "2009",
}
4
@misc{UEK:2168237048,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Rynek dzieł sztuki w Polsce : aspekty prawno-ekonomiczne",
adress = "Warszawa",
publisher = "Kongres Kultury Polskiej",
year = "2009",
}
5
@inbook{UEK:2166360840,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Statistical Methods used for Identification of Art Prices Determinants",
booktitle = "Recent Advances in Mathematics and Computers in Business and Economics",
pages = "36-41",
adress = "Praque",
publisher = "WSEAS Press",
year = "2009",
issn = "1790-5109",
isbn = "978-960-474-063-5",
}
6
@unpublished{UEK:2168247870,
author = "Baścik Kazimierz and Białynicka-Birula Joanna and Fatuła Dariusz and Łapczyński Mariusz and Mirek Jolanta and Plichta Grażyna and Sagan Adam and Stobiecka Jadwiga and Węgrzyn Ryszard",
title = "Podejście środków-celów w tworzeniu skali wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym : aspekty metodologiczne",
pages = "122-136",
year = "2009",
}
7
@article{UEK:50218,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Dynamika międzynarodowego handlu dziełami sztuki w niektórych krajach świata",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "12 (571)",
pages = "89-94",
year = "2008",
}
8
@unpublished{UEK:2163817766,
author = "Sagan Adam and Białynicka-Birula Joanna and Fatuła Dariusz and Łapczyński Mariusz and Węgrzyn Ryszard and Mirek Jolanta and Stobiecka Jadwiga and Plichta Grażyna",
title = "Pomiar wartości dla klienta w wybranych układach rynkowych - skala WSAW",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne",
pages = "87-95",
year = "2008",
}
9
@unpublished{UEK:2163817569,
author = "Stobiecka Jadwiga and Łapczyński Mariusz and Plichta Grażyna and Mirek Jolanta and Fatuła Dariusz and Białynicka-Birula Joanna and Węgrzyn Ryszard",
title = "Wymiary wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym i finansowym",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne",
pages = "41-78",
year = "2008",
}
10
@unpublished{UEK:2163817272,
author = "Białynicka-Birula Joanna and Sagan Adam and Fatuła Dariusz and Węgrzyn Ryszard and Mirek Jolanta and Stobiecka Jadwiga and Łapczyński Mariusz and Plichta Grażyna",
title = "Wartość w różnych dyscyplinach naukowych",
booktitle = "Pomiar i analiza wartości dla klienta w układach branżowo-rynkowych : aspekty metodologiczne",
pages = "7-40",
year = "2008",
}
11
@inbook{UEK:2168305969,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "The Art Export Principles in Poland in the New European Conditions",
booktitle = "Management, Economics and Business Development in the New European Conditions",
pages = "1-7",
adress = "Brno",
publisher = "University of Brno",
year = "2008",
isbn = "978-80-7204-582-2",
}
12
@inbook{UEK:2168218942,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Iskysstvo i rynok : estetičeskaâ i ekonomičeskaâ mysl' o proizvedeniâch iskusstva",
booktitle = "Kultura a rynek. 1",
pages = "266-271",
adress = "Lublin",
publisher = "Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie",
year = "2008",
isbn = "978-83-7363-693-4",
}
13
@inbook{UEK:2168218676,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Rationality versus Irrationality of Auction Bidders - Interdisciplinary Perspective",
booktitle = "Economics and Psychology",
pages = "[8]",
adress = "Roma",
publisher = "Luiss University Press",
year = "2008",
}
14
@article{UEK:50322,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Przepływy dzieł sztuki między Polską a krajami Unii Europejskiej",
journal = "Gospodarka Narodowa",
number = "3 (187)",
pages = "99-112",
year = "2007",
}
15
@inbook{UEK:2168305581,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Global Perspective on Foreign Trade in the Works of Art",
booktitle = "Medzinárodné vzťahy 2007 : energetická politika EÚ a boj proti klimatickým zmenám : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 29.-30. november 2007",
pages = "1-10",
adress = "Bratislava",
publisher = "Vydatel'stvo Ekonóm",
year = "2007",
isbn = "979-80-225-2437-7",
}
16
@article{UEK:51088,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Ochrona narodowych dóbr kultury przed wywozem w krajach Wspólnoty Europejskiej",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "739",
pages = "21-36",
year = "2007",
}
17
@article{UEK:50486,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Struktura geograficzna eksportu i importu dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "6 (553)",
pages = "59-67",
year = "2007",
}
18
@article{UEK:50836,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza tendencji na światowym rynku dzieł sztuki na przełomie XX i XXI wieku",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "756",
pages = "53-69",
year = "2007",
}
19
@inbook{UEK:2168218962,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Foreign Trade in Works of Art in the United States - a Legal and Economic Approach",
booktitle = "U.S. Foreign Policy",
pages = "87-102",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Jagielloński w Krakowie",
year = "2007",
isbn = "978-83-233-2485-0",
}
20
@unpublished{UEK:2168281847,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza strategii decyzyjnych uczestników aukcji - wpływ skłonności do ryzyka kupujących na poziom ceny aukcyjnej",
booktitle = "Analiza ryzyka i niepewności w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "126-148",
year = "2007",
}
21
@article{UEK:2165656461,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza wartości eksportu i importu dzieł sztuki w krajch Unii Europejskiej",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 52, 2 (301)",
pages = "62-69",
year = "2006",
}
22
@inbook{UEK:2166471092,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Rynek dzieł sztuki w zintegrowanej Europie",
booktitle = "Zmiany gospodarcze i społeczne w integrującej się Europie",
pages = "37-44",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2006",
issn = "1234-3706",
}
23
@inbook{UEK:2166203810,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Development of the Art Market in Poland 1989-2004",
booktitle = "Transformation Processes in Poland and Ukraine",
pages = "37-51",
adress = "Cracow",
publisher = "Cracow University of Economics Publishers",
year = "2006",
isbn = "83-7252-310-X",
}
24
@unpublished{UEK:2168326559,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Układ powiązań eksportowo-importowych rynków dzieł sztuki w krajach Unii Europejskiej",
booktitle = "Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku",
pages = "29-58",
year = "2006",
}
25
@inbook{UEK:2166388997,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Zasady wywozu dzieł sztuki z Polski w kontekście regulacji innych państw Wspólnoty Europejskiej",
booktitle = "Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku",
pages = "381-386",
adress = "Szczecin",
publisher = "Wydawnictwo printshop Artur Piskała",
year = "2005",
isbn = "83-921903-5-1",
}
26
@unpublished{UEK:2168261370,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza rynku dzieł sztuki w Unii Europejskiej w układzie czasowo-przestrzennym",
booktitle = "Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym",
pages = "103-128",
year = "2005",
}
27
@article{UEK:53006,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Aukcja jako instytucja rynku formalnego",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "659",
pages = "135-148",
year = "2005",
}
28
@article{UEK:52611,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Rynek dzieł sztuki w kontekście mikroekonomicznej teorii rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "680",
pages = "29-42",
year = "2005",
}
29
@article{UEK:2168218298,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Eksport i import dzieł sztuki",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "9 (520)",
pages = "50-59",
year = "2004",
}
30
@article{UEK:52250,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Aukcje internetowe jako mechanizm alokacji zasobów w skali światowej",
journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica",
number = "179, t. 2",
pages = "99-104",
adress = "",
year = "2004",
}
31
@unpublished{UEK:2168261796,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Instrumenty oddziaływania na przepływ dzieł sztuki w ramach zintegrowanego rynku Unii Europejskiej",
booktitle = "Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej",
pages = "38-65",
year = "2004",
}
32
@inbook{UEK:2168266446,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Czynniki warunkujące decyzje uczestników aukcji w kontekście zastosowanej techniki aukcyjnej",
booktitle = "Decyzje konsumentów i ich determinanty",
pages = "127-137",
adress = "Olsztyn",
publisher = "Zakład Poligraficzny UWM",
year = "2003",
isbn = "83-89112-75-2",
}
33
@article{UEK:2168224016,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Wartość dzieła sztuki w kontekście teorii estetycznych i ekonomicznych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "640",
pages = "63-75",
year = "2003",
}
34
@inbook{UEK:2166597064,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Zachowania uczestników aukcji - konkurencja i współdziałanie",
booktitle = "Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego",
pages = "198-205",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania",
year = "2003",
isbn = "83-911355-4-3",
}
35
@unpublished{UEK:2168270394,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Interakcje między uczestnikami rynku aukcyjnego",
booktitle = "Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "121-138",
year = "2003",
}
36
@inbook{UEK:2168226279,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Aukcyjny rynek dzieł sztuki w kontekście procesów globalizacji",
booktitle = "Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych",
pages = "278-282",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne",
year = "2002",
issn = "",
isbn = "83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7",
}
37
@article{UEK:2168226954,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Rola technik aukcyjnych w kształtowaniu cen licytowanych produktów",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "586",
pages = "119-132",
year = "2002",
}
38
@article{UEK:2168224666,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Morfologia rynku aukcyjnego dzieł sztuki w ujęciu systemowym",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "605",
pages = "43-55",
year = "2002",
}
39
@unpublished{UEK:2168266880,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Aukcja jako instrument wyceny dzieł sztuki",
adress = "Kraków",
year = "2002",
}
40
@inbook{UEK:2168252630,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Wpływ cech dzieł sztuki na poziom ich cen aukcyjnych",
booktitle = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.)",
pages = "207-220",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydaw. AE",
year = "2002",
isbn = "83-7252-125-5",
}
41
@unpublished{UEK:2168280395,
author = "Białynicka-Birula Joanna",
title = "Analiza dynamiczna cen aukcyjnych dzieł sztuki",
booktitle = "Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "154-170",
year = "2002",
}
42
@article{UEK:2168235832,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Podstawowe techniki aukcyjne i kryteria ich wyboru",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "558",
pages = "177-190",
year = "2001",
}
43
@unpublished{UEK:2168281267,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Wpływ wybranych czynników na poziom cen aukcyjnych dzieł sztuki",
booktitle = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "94-107",
year = "2001",
}
44
@article{UEK:2168248476,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Aukcyjny rynek dzieł sztuki w Polsce w latach 1988-1997",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "543",
pages = "131-145",
year = "2000",
}
45
@article{UEK:2168257076,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Import i eksport dzieł sztuki w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "540",
pages = "127-138",
year = "2000",
}
46
@unpublished{UEK:2168283309,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Identyfikacja czynników kształtujących ceny aukcyjne dzieł sztuki",
booktitle = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych",
pages = "167-184",
year = "2000",
}
47
@misc{UEK:2168263278,
author = "Babiarz Joanna and Plichta Grażyna",
title = "Sprawozdanie z II Warsztatów Metodologicznych",
booktitle = "Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku : materiały z II Warsztatów Metodologicznych (Kraków, 30 III 1998 r.)",
pages = "105-111",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo AE",
year = "1999",
isbn = "83-87239-90-9",
}
48
@unpublished{UEK:2168240366,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Analiza porównawcza technik aukcyjnych",
booktitle = "Badania rynkowe i marketingowe w warunkach konkurencji",
pages = "100-115",
year = "1998",
}
49
@article{UEK:2168248348,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Organizacja aukcji dzieł sztuki w wielkich domach aukcyjnych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "513",
pages = "97-107",
year = "1998",
}
50
@unpublished{UEK:2168283665,
author = "Babiarz Joanna",
title = "Import i export dzieł sztuki w Polsce",
booktitle = "Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "176-192",
year = "1996",
}