Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Konferencja:
III Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ «Marketing ì cifrovì tehnologìï», Odessa, Ukraina, od 2018-05-25 do 2018-05-26
Tytuł:
The Use of Computer Science in Marketing Audit
Źródło:
Marketing ì cifrovì tehnologìï = Marketing and Digital Technologies - Odesa: TES, 2018, s. 24-26 - Bibliogr.
ISBN:
978-617-7337-73-6
Tryb dostępu:
Nr:
2168326171
varia
2

Autor:
Konferencja:
XII Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu", Lwów, Ukraina, od 2018-10-25 do 2018-10-27
Tytuł:
Assessments of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research
Źródło:
Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu = Marketing and Logistics in the System of Management - Lʹvìv: Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2018, s. 250-252. - Dostępne tylko streszczenie - Bibliogr.
ISBN:
978-966-941-235-5
Nr:
2168328125
varia
3

Autor:
Tytuł:
Zasada koordynacji marketing-mix oraz znaczenie narzędzi marketingowych w praktyce : wyniki badania = The Principle of Marketing-Mix Coordination and the Importance of Marketing Tools in Practice : the Research Findings = Princip koordinacii marketinga-miks i značeniemarketingovyh instrumentov na praktike : rezulʹtaty izučeniâ
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 2 (2018) , s. 150-159. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168327547
artykuł w czasopiśmie
4

Autor:
Tytuł:
Assessment of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research = Ocìnka koordinacìï elementìv kompleksu marketingu : rezulʹtati doslìdžennâ
Źródło:
Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no 892 (2018) , s. 196-202. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168328133
artykuł w czasopiśmie
5

Autor:
Tytuł:
The Use of Audit as a Tool for Strategic Control of Marketing Activities of Polish Enterprises
Źródło:
Technology Audit and Production Reserves. - vol. 4, no 4 (42) (2018) , s. 4-11. - Rez., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 2.00 pkt
Nr:
2168327265
artykuł w czasopiśmie
6

Autor:
Tytuł:
Zakres przestrzenny rynku jako uwarunkowanie decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku : (wyniki badań) = Spatial Range of the Market as a Determinant of Pricing Decisions in Companies Operating on the Polish Market : (Research Results) [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 9 (2017) , s. 137-145. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168318079
artykuł w czasopiśmie
7

Tytuł:
Marketing Planning and Strategies in Polish Companies
Źródło:
Improving the Competitiveness of Enterprises and National Economies / ed. Bojan Krstić - Niš: Faculty of Economics, University of Niš, 2017, s. 195-210. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-86-6139-137-8
Nr:
2168316507
rozdział w monografii
8

Autor:
Tytuł:
The Significance and Diversification of Pricing Decisions of Companies Operating on the Polish Market : (Results of Research) = Značuŝìstʹ ì diversifìkacìâ rìšenʹ cìnoutvorennâ fìrm, ŝo pracûûtʹ na polʹsʹkomu rinku : (rezulʹtati doslìdžennâ)
Źródło:
Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no 848 (2016) , s. 89-94. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168309049
artykuł w czasopiśmie
9

Autor:
Konferencja:
XI Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu", Lwów, Ukraina, od 2016-11-03 do 2016-11-05
Tytuł:
Differentiation and Prerequisites for Pricing Decisions of Companies : (on the Basis of Research on the Companies Operating on the Polish Market)
Źródło:
Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : do 200-rìččâ Nacìonalʹnogo unìversitetu «Lʹvìvsʹka polìtehnìka» - Lʹvìv: Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2016, s. 309-311 - Bibliogr.
ISBN:
978-617-607-980-4
Nr:
2168309083
rozdział w materiałach konferencyjnych
10

Tytuł:
Wykorzystanie metod i technik analitycznych w procesie zarządzania marketingiem : zbiór zadań
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2016
Opis fizyczny:
119, [1] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-719-7
Nr:
2168309411
skrypt
11

Autor:
Tytuł:
Uwarunkowania decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku = Determinants of Pricing Decisions of Companies Operating in the Polish Market
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 62, nr 3 (2016) , s. 138-152. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168310495
artykuł w czasopiśmie
12

Autor:
Tytuł:
Planowanie w małych przedsiębiorstwach
Źródło:
Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Krzysztof KAPERA, Mariusz KUZIAK - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015, s. 57-73 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0
Nr:
2168304771
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
13

Autor:
Tytuł:
Polityka cen małych przedsiębiorstw
Źródło:
Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Krzysztof KAPERA, Mariusz KUZIAK - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015, s. 105-133 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0
Nr:
2168304777
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
14

Autor:
Tytuł:
Marketing Planning in Polish Enterprises (Results of a Survey)
Źródło:
Theory of Management 8 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers / ed. Štefan Hittmár - Zilina: University of Zilina, 2015, s. 94-97. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-554-1127-9
Nr:
2168298501
rozdział w monografii
15

Autor:
Tytuł:
Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw = Marketing Planning in Polish Companies : Comparative Analysis of Test Results in Small and Large Companies
Źródło:
Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie / red. nauk. Oleksandr Gugnin, Hanna Hall, Lucyna Witek - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2015, s. 66-74. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7199-994-1
Nr:
2168295337
rozdział w monografii
1
The Use of Computer Science in Marketing Audit / HADRIAN Piotr // W: Marketing ì cifrovì tehnologìï = Marketing and Digital Technologies. - Odesa : TES, 2018. - S. 24-26. - Bibliogr. - ISBN 978-617-7337-73-6. - Pełny tekst: http://mdt-opu.com.ua/files/download/3.pdf
2
Assessments of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research / P. HADRIAN // W: Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu = Marketing and Logistics in the System of Management. - Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2018. - S. 250-252. - Dostępne tylko streszczenie. - Bibliogr. - ISBN 978-966-941-235-5
3
Zasada koordynacji marketing-mix oraz znaczenie narzędzi marketingowych w praktyce : wyniki badania = The Principle of Marketing-Mix Coordination and the Importance of Marketing Tools in Practice : the Research Findings = Princip koordinacii marketinga-miks i značeniemarketingovyh instrumentov na praktike : rezulʹtaty izučeniâ / Piotr HADRIAN // Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 2 (2018), s. 150-159. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-2.pdf. - ISSN 0438-5403
4
Assessment of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research = Ocìnka koordinacìï elementìv kompleksu marketingu : rezulʹtati doslìdžennâ / P. HADRIAN // Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no 892 (2018), s. 196-202. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0321-0499
5
The Use of Audit as a Tool for Strategic Control of Marketing Activities of Polish Enterprises / Piotr HADRIAN // Technology Audit and Production Reserves. - vol. 4, no 4 (42) (2018), s. 4-11. - Rez., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://journals.uran.ua/tarp/article/view/140552. - ISSN 2226-3780
6
Zakres przestrzenny rynku jako uwarunkowanie decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku : (wyniki badań) = Spatial Range of the Market as a Determinant of Pricing Decisions in Companies Operating on the Polish Market : (Research Results) / Piotr HADRIAN // Marketing i Rynek [Dokument elektroniczny]. - nr 9 (2017), s. 137-145. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf. - ISSN 1231-7853
7
Marketing Planning and Strategies in Polish Companies / Piotr HADRIAN, Marek RAWSKI // W: Improving the Competitiveness of Enterprises and National Economies / ed. Bojan Krstić. - Niš : Faculty of Economics, University of Niš, 2017. - S. 195-210. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-86-6139-137-8
8
The Significance and Diversification of Pricing Decisions of Companies Operating on the Polish Market : (Results of Research) = Značuŝìstʹ ì diversifìkacìâ rìšenʹ cìnoutvorennâ fìrm, ŝo pracûûtʹ na polʹsʹkomu rinku : (rezulʹtati doslìdžennâ) / P. HADRIAN // Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no 848 (2016), s. 89-94. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0321-0499
9
Differentiation and Prerequisites for Pricing Decisions of Companies : (on the Basis of Research on the Companies Operating on the Polish Market) / P. HADRIAN // W: Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : do 200-rìččâ Nacìonalʹnogo unìversitetu «Lʹvìvsʹka polìtehnìka». - Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2016. - S. 309-311. - Bibliogr. - ISBN 978-617-607-980-4
10
Wykorzystanie metod i technik analitycznych w procesie zarządzania marketingiem : zbiór zadań / Piotr HADRIAN, Marek RAWSKI. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2016. - 119, [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7252-719-7
11
Uwarunkowania decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku = Determinants of Pricing Decisions of Companies Operating in the Polish Market / Piotr HADRIAN // Handel Wewnętrzny. - R. 62, nr 3 (2016), s. 138-152. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_3-2016.pdf. - ISSN 0438-5403
12
Planowanie w małych przedsiębiorstwach / Piotr HADRIAN // W: Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Krzysztof KAPERA, Mariusz KUZIAK. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015. - S. 57-73. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0
13
Polityka cen małych przedsiębiorstw / Piotr HADRIAN // W: Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Krzysztof KAPERA, Mariusz KUZIAK. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015. - S. 105-133. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0
14
Marketing Planning in Polish Enterprises (Results of a Survey) / Piotr HADRIAN // W: Theory of Management 8 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers / ed. Štefan Hittmár. - Zilina : University of Zilina, 2015. - S. 94-97. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-554-1127-9
15
Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw = Marketing Planning in Polish Companies : Comparative Analysis of Test Results in Small and Large Companies / Piotr HADRIAN // W: Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie / red. nauk. Oleksandr Gugnin, Hanna Hall, Lucyna Witek. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015. - S. 66-74. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7199-994-1
1
Hadrian P., (2018), The Use of Computer Science in Marketing Audit. [W:] Marketing ì cifrovì tehnologìï, Odesa : TES, s. 24-26.
2
Hadrian P., (2018), Assessments of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research. [W:] Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu, Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, s. 250-252.
3
Hadrian P., (2018), Zasada koordynacji marketing-mix oraz znaczenie narzędzi marketingowych w praktyce : wyniki badania, "Handel Wewnętrzny", R. 64, nr 4 (375), t. 2, s. 150-159; http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-2.pdf
4
Hadrian P., (2018), Assessment of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research, "Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika", no 892, s. 196-202.
5
Hadrian P., (2018), The Use of Audit as a Tool for Strategic Control of Marketing Activities of Polish Enterprises, "Technology Audit and Production Reserves", vol. 4, no 4 (42), s. 4-11; http://journals.uran.ua/tarp/article/view/140552
6
Hadrian P., (2017), Zakres przestrzenny rynku jako uwarunkowanie decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku (wyniki badań), "Marketing i Rynek" [Dokument elektroniczny], nr 9, s. 137-145; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf
7
Hadrian P., Rawski M., (2017), Marketing Planning and Strategies in Polish Companies. [W:] Krstić B. (red.), Improving the Competitiveness of Enterprises and National Economies, Niš : Faculty of Economics, University of Niš, s. 195-210.
8
Hadrian P., (2016), The Significance and Diversification of Pricing Decisions of Companies Operating on the Polish Market (Results of Research), "Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika", no 848, s. 89-94.
9
Hadrian P., (2016), Differentiation and Prerequisites for Pricing Decisions of Companies : (on the Basis of Research on the Companies Operating on the Polish Market). [W:] Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : do 200-rìččâ Nacìonalʹnogo unìversitetu «Lʹvìvsʹka polìtehnìka», Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, s. 309-311.
10
Hadrian P., Rawski M., (2016), Wykorzystanie metod i technik analitycznych w procesie zarządzania marketingiem: zbiór zadań, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 119, [1] s.
11
Hadrian P., (2016), Uwarunkowania decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku, "Handel Wewnętrzny", R. 62, nr 3, s. 138-152; http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_3-2016.pdf
12
Hadrian P., (2015), Planowanie w małych przedsiębiorstwach. [W:] Niestrój R., Kapera K., Kuziak M. (red.), Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 57-73.
13
Hadrian P., (2015), Polityka cen małych przedsiębiorstw. [W:] Niestrój R., Kapera K., Kuziak M. (red.), Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 105-133.
14
Hadrian P., (2015), Marketing Planning in Polish Enterprises (Results of a Survey). [W:] Hittmár Š. (red.), Theory of Management 8 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers, Zilina : University of Zilina, s. 94-97.
15
Hadrian P., (2015), Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw. [W:] Gugnin O., Hall H., Witek L. (red.), Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 66-74.
1
@misc{UEK:2168326171,
author = "Hadrian Piotr",
title = "The Use of Computer Science in Marketing Audit",
booktitle = "Marketing ì cifrovì tehnologìï",
pages = "24-26",
adress = "Odesa",
publisher = "TES",
year = "2018",
isbn = "978-617-7337-73-6",
}
2
@misc{UEK:2168328125,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Assessments of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research",
booktitle = "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu",
pages = "250-252",
adress = "Lʹvìv",
publisher = "Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki",
year = "2018",
isbn = "978-966-941-235-5",
}
3
@article{UEK:2168327547,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Zasada koordynacji marketing-mix oraz znaczenie narzędzi marketingowych w praktyce : wyniki badania",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 64, 4 (375), t. 2",
pages = "150-159",
year = "2018",
}
4
@article{UEK:2168328133,
author = "Hadrian P.",
title = "Assessment of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research",
journal = "Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika",
number = "no 892",
pages = "196-202",
year = "2018",
}
5
@article{UEK:2168327265,
author = "Hadrian Piotr",
title = "The Use of Audit as a Tool for Strategic Control of Marketing Activities of Polish Enterprises",
journal = "Technology Audit and Production Reserves",
number = "vol. 4, no 4 (42)",
pages = "4-11",
year = "2018",
}
6
@article{UEK:2168318079,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Zakres przestrzenny rynku jako uwarunkowanie decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku : (wyniki badań)",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "9",
pages = "137-145",
year = "2017",
}
7
@inbook{UEK:2168316507,
author = "Hadrian Piotr and Rawski Marek",
title = "Marketing Planning and Strategies in Polish Companies",
booktitle = "Improving the Competitiveness of Enterprises and National Economies",
pages = "195-210",
adress = "Niš",
publisher = "Faculty of Economics, University of Niš",
year = "2017",
isbn = "978-86-6139-137-8",
}
8
@article{UEK:2168309049,
author = "Hadrian P.",
title = "The Significance and Diversification of Pricing Decisions of Companies Operating on the Polish Market : (Results of Research)",
journal = "Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika",
number = "no 848",
pages = "89-94",
year = "2016",
}
9
@inbook{UEK:2168309083,
author = "Hadrian P.",
title = "Differentiation and Prerequisites for Pricing Decisions of Companies : (on the Basis of Research on the Companies Operating on the Polish Market)",
booktitle = "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : do 200-rìččâ Nacìonalʹnogo unìversitetu «Lʹvìvsʹka polìtehnìka»",
pages = "309-311",
adress = "Lʹvìv",
publisher = "Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki",
year = "2016",
isbn = "978-617-607-980-4",
}
10
@book{UEK:2168309411,
author = "Hadrian Piotr and Rawski Marek",
title = "Wykorzystanie metod i technik analitycznych w procesie zarządzania marketingiem : zbiór zadań",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2016",
isbn = "978-83-7252-719-7",
}
11
@article{UEK:2168310495,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Uwarunkowania decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 62, 3",
pages = "138-152",
adress = "",
year = "2016",
}
12
@inbook{UEK:2168304771,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Planowanie w małych przedsiębiorstwach",
booktitle = "Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej",
pages = "57-73",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2015",
isbn = "978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0",
}
13
@inbook{UEK:2168304777,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Polityka cen małych przedsiębiorstw",
booktitle = "Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej",
pages = "105-133",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2015",
isbn = "978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0",
}
14
@inbook{UEK:2168298501,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Marketing Planning in Polish Enterprises (Results of a Survey)",
booktitle = "Theory of Management 8 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers",
pages = "94-97",
adress = "Zilina",
publisher = "University of Zilina",
year = "2015",
isbn = "978-80-554-1127-9",
}
15
@inbook{UEK:2168295337,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw",
booktitle = "Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie",
pages = "66-74",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2015",
isbn = "978-83-7199-994-1",
}