Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Cel i metoda planowanych badań
Źródło:
Finansowe przesłanki decyzji marketingowych. Etap 2 / kier. tematu: Anna CZUBAŁA2002, s. 16-21
Sygnatura:
NP-773/2/Magazyn
Nr:
2168260684
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
2

Autor:
Tytuł:
Metodyczne aspekty metody portfelowej = Methodological Aspects of the Portfolio Method
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002) , s. 55-61. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168225666
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
3

Autor:
Tytuł:
Założenia sposobu działań analitycznych metody portfelowej jako determinant wiedzy
Źródło:
Przedsiębiorstwa jako świątynie wiedzy. T. 2 / red. Wojciech Cieśliński - Wałbrzych: Wydaw. WWSZiP, 2002, s. 18-24
Seria:
(Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. Seria: Zarządzanie i Marketing)
ISBN:
83-915717-2-6
Nr:
2168232606
rozdział w monografii
4

Autor:
Tytuł:
Zachowania rynkowe małopolskich firm rzemieślniczych
Źródło:
Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych / red. nauk. Zofii Kędzior i Ewy Kieżel - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002, s. 222-226. - summ.
Seria:
(Konsumpcja, Rynek, Marketing)
ISBN:
83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7
Nr:
2168226277
rozdział w materiałach konferencyjnych
5

Tytuł:
Dylematy aplikacyjnych modyfikacji metody refleksji strategicznej = The Dilemmas Involved in Making Application Modifications to the Method of Strategic Reflection
Źródło:
Zarządzanie przedsiębiorstwem XXI wieku : materiały konferencji naukowej zorganizowanej z okazji jubileuszu 10-lecia Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 6 czerwca 2002 r.) / red. Roman NIESTRÓJ - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2002, s. 211-217. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-7252-132-8
Nr:
2168225068
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
6

Autor:
Tytuł:
Metoda portfelowa a koncepcja cyklu życia = The Portfolio Analysis and the Live Cycle Concept
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 602 (2002) , s. 83-93. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168231326
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
7

Autor:
Tytuł:
Znaczenie przepływów gotówkowych w interpretacji wyników metody portfelowej = Significance of Cash Flow Statement in Interpreting the Results Yielded by the Portfolio Method
Źródło:
Marketing u progu XXI wieku : księga jubileuszowa dla uczczenia 70 urodzin profesora Jerzego Altkorna / [red. nauk.: Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2001, s. 241-250. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-7252-074-7
Nr:
2168223474
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
8

Autor:
Tytuł:
Związek metody portfelowej z rachunkiem przepływów gotówkowych
Źródło:
Finansowe przesłanki decyzji marketingowych. [Etap 1] / kier. tematu: Anna CZUBAŁA2001, s. 37-58 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-773/[1]/Magazyn
Nr:
2168264662
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
9

Autor:
Tytuł:
Założenia i rozwój techniki portfelowej Bostońskiej Grupy Konsultingowej = Assumptions and Development of the Boston Consulting Group's Portfolio Technique
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000) , s. 67-89. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Tryb dostępu:
Nr:
2168224040
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
10

Autor:
Tytuł:
Wykorzystanie polityki cenowej jako instrument działań rynkowych = Price Policy as an Instrument of Market Actions
Źródło:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r. / red. Jerzy ALTKORN1999, s. 83-91. - Summ.
ISBN:
83-911355-7-8
Nr:
2168235794
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
11

Tytuł:
Czynniki sukcesu jako wyznaczniki orientacji przedsiębiorstwa
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 8-9 (1999) , s. 2-9
Nr:
2168234594
artykuł w czasopiśmie
12

Tytuł:
Kluczowe czynniki sukcesu a orientacja firmy
Źródło:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999, s. 21-35
ISBN:
83-911355-8-6
Nr:
2168235948
rozdział w książce
Zobacz opis całości
13

Autor:
Tytuł:
Degree of Diversification as the Determinant of the Balance of Business Portfolio of a Corporation
Źródło:
Business and Economic Development in Central and Eastern Europe : Implications for Economic Integration into Wider Europe : Proceedings of the International Conference / ed. by Włodzimierz Karaszewski, Jerzy W. Wiśniewski, Marek Zarębski - Toruń: Nicholas Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, 1999, s. 227-235
ISBN:
83-231-1107-3
Nr:
2168238912
rozdział w materiałach konferencyjnych
14

Autor:
Tytuł:
Polityka cen
Źródło:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999, s. 111-122
ISBN:
83-911355-8-6
Nr:
2168235988
rozdział w książce
Zobacz opis całości
15

Autor:
Tytuł:
Analiza portfolio w zarządzaniu marketingowym : studium metodologiczne
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 1998
Opis fizyczny:
219 k.: il.; 30 cm + Autoreferat 13 k.
Uwagi:
Bibliogr.
Sygnatura:
Dostępne w Archiwum UEK - nr 356/724
Nr:
2168235770
doktorat
16

Autor:
Tytuł:
Wykorzystanie metody portofolio do projektowania strategii działania na rynku globalnym = The Application of the Portfolio Method in Developing a Business Strategy on the Global Market
Źródło:
Współczesne problemy marketingu międzynarodowego : materiały I Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1998, s. 76-84. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-910502-9-7
Nr:
2168224642
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
17

Tytuł:
Test dydaktyczny jako metoda egzaminacyjna
Źródło:
Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.) / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998, s. 117-128. - Aneks
ISBN:
83-87239-79-8
Nr:
2168236962
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
18

Tytuł:
Koncepcja programu i formy ćwiczeń w świetle potrzeb zarządzania marketingiem
Źródło:
Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.) / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998, s. 129-138. - Aneks
ISBN:
83-87239-79-8
Nr:
2168236964
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
19

Autor:
Tytuł:
Metody i techniki analizy strategicznej
Źródło:
Wybrane zagadnienia marketingu / [red. wyd. Barbara CICHOŃ] - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1997, s. 23-37
ISBN:
83-87239-34-8
Nr:
2168223974
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
20

Autor:
Tytuł:
Czynniki oceny atrakcyjności działalności gospodarczej oraz atutów konkurencyjnych firmy : (na podstawie wyników badań empirycznych)
Źródło:
Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK] - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996, s. 456-464
Nr:
2168236682
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
21

Autor:
Konferencja:
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Zarządzanie marketingowe", Poznań-Kiekrz, Polska, od 1995-05-29 do 1995-05-30
Tytuł:
Analiza portfelowa jako metoda wspomagania podejmowania decyzji w zarządzaniu marketingowym
Źródło:
Problematyka zarządzania marketingowego / red. Jerzy Boszko - Poznań: Wielkopolski Oddział Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, 1995, s. 101-105
Seria:
(Zeszyty Naukowe Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa. Wielkopolski Oddział ; z. 2)
Nr:
2168331265
rozdział w materiałach konferencyjnych
22

Tytuł:
Zachowania rynkowe firm świadczących usługi tłumaczeń : na przykładzie rynku województwa krakowskiego
Źródło:
Marketing w usługach / [red. Józef Garczarczyk i Kazimierz Rogoziński] - Poznań: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1994, s. 162-166
Nr:
2168273816
rozdział w materiałach konferencyjnych
23

Tytuł:
Obraz handlu prywatnego na przykładzie kupców myślenickich = Picture of Private Trading on the Example Myślenice Merchants
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992) , s. 27-40. - Summ., rez.
Nr:
2168235278
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
24

Autor:
Tytuł:
Baza noclegowa Krakowa i perspektywy jej rozwoju = Accommodation Base of Cracow and Prospects of its Development
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 350 (1991) , s. 59-71. - Summ., rez.
Nr:
2168246688
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Zachowania rynkowe i strategie przedsiębiorstw w warunkach transformacji gospodarki
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1995
Opis fizyczny:
[65] k.: il.; 30 cm
Program badawczy:
77/KPM/2/94/3
Sygnatura:
NP-297/Magazyn
Nr:
2168329771
naukowo-badawcze
1
Cel i metoda planowanych badań / Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Marek RAWSKI // W: Finansowe przesłanki decyzji marketingowych. Etap 2 / kier. tematu: Anna CZUBAŁA. - ([2002]), s. 16-21
2
Metodyczne aspekty metody portfelowej = Methodological Aspects of the Portfolio Method / Piotr HADRIAN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002), s. 55-61. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=12570. - ISSN 0208-7944
3
Założenia sposobu działań analitycznych metody portfelowej jako determinant wiedzy / Piotr HADRIAN // W: Przedsiębiorstwa jako świątynie wiedzy. T. 2 / red. Wojciech Cieśliński. - Wałbrzych : Wydaw. WWSZiP, 2002. - (Prace Naukowe / Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości ; nr 14. Prace Naukowe / Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości. Zarządzanie i Marketing). - S. 18-24. - ISBN 83-915717-2-6
4
Zachowania rynkowe małopolskich firm rzemieślniczych / Piotr HADRIAN // W: Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych / red. nauk. Zofii Kędzior i Ewy Kieżel. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - (Konsumpcja, Rynek, Marketing). - S. 222-226. - summ. - ISBN 83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7
5
Dylematy aplikacyjnych modyfikacji metody refleksji strategicznej = The Dilemmas Involved in Making Application Modifications to the Method of Strategic Reflection / Marek RAWSKI, Piotr HADRIAN // W: Zarządzanie przedsiębiorstwem XXI wieku : materiały konferencji naukowej zorganizowanej z okazji jubileuszu 10-lecia Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 6 czerwca 2002 r.) / red. Roman NIESTRÓJ. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2002. - S. 211-217. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-132-8
6
Metoda portfelowa a koncepcja cyklu życia = The Portfolio Analysis and the Live Cycle Concept / Piotr HADRIAN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 602 (2002), s. 83-93. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=14424. - ISSN 0208-7944
7
Znaczenie przepływów gotówkowych w interpretacji wyników metody portfelowej = Significance of Cash Flow Statement in Interpreting the Results Yielded by the Portfolio Method / Piotr HADRIAN // W: Marketing u progu XXI wieku : księga jubileuszowa dla uczczenia 70 urodzin profesora Jerzego Altkorna / [red. nauk.: Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2001. - S. 241-250. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-074-7
8
Związek metody portfelowej z rachunkiem przepływów gotówkowych / Piotr HADRIAN // W: Finansowe przesłanki decyzji marketingowych. [Etap 1] / kier. tematu: Anna CZUBAŁA. - ([2001]), s. 37-58. - Bibliogr.
9
Założenia i rozwój techniki portfelowej Bostońskiej Grupy Konsultingowej = Assumptions and Development of the Boston Consulting Group's Portfolio Technique / Piotr HADRIAN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000), s. 67-89. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=9854. - ISSN 0208-7944
10
Wykorzystanie polityki cenowej jako instrument działań rynkowych = Price Policy as an Instrument of Market Actions / Piotr HADRIAN // W: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r. / red. Jerzy ALTKORN. - (1999), s. 83-91. - Summ. - ISBN 83-911355-7-8
11
Czynniki sukcesu jako wyznaczniki orientacji przedsiębiorstwa / Roman NIESTRÓJ, Piotr HADRIAN // Marketing i Rynek. - nr 8-9 (1999), s. 2-9. - ISSN 1231-7853
12
Kluczowe czynniki sukcesu a orientacja firmy / Roman NIESTRÓJ, Magdalena DOŁHASZ, Piotr HADRIAN // W: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1999. - S. 21-35. - ISBN 83-911355-8-6
13
Degree of Diversification as the Determinant of the Balance of Business Portfolio of a Corporation / Piotr HADRIAN // W: Business and Economic Development in Central and Eastern Europe : Implications for Economic Integration into Wider Europe : Proceedings of the International Conference / ed. by Włodzimierz Karaszewski, Jerzy W. Wiśniewski, Marek Zarębski. - Toruń : Nicholas Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, 1999. - S. 227-235. - ISBN 83-231-1107-3
14
Polityka cen / Piotr HADRIAN // W: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1999. - S. 111-122. - ISBN 83-911355-8-6
15
Analiza portfolio w zarządzaniu marketingowym : studium metodologiczne / Piotr HADRIAN ; Promotor: Roman NIESTRÓJ. - Kraków, 1998. - 219 k. : il. ; 30 cm + Autoreferat 13 k. - Bibliogr.
16
Wykorzystanie metody portofolio do projektowania strategii działania na rynku globalnym = The Application of the Portfolio Method in Developing a Business Strategy on the Global Market / Piotr HADRIAN // W: Współczesne problemy marketingu międzynarodowego : materiały I Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR. - Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1998. - S. 76-84. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-910502-9-7
17
Test dydaktyczny jako metoda egzaminacyjna / Marek RAWSKI, Piotr HADRIAN // W: Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.) / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998. - S. 117-128. - Aneks. - ISBN 83-87239-79-8
18
Koncepcja programu i formy ćwiczeń w świetle potrzeb zarządzania marketingiem / Marek RAWSKI, Piotr HADRIAN // W: Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.) / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998. - S. 129-138. - Aneks. - ISBN 83-87239-79-8
19
Metody i techniki analizy strategicznej / Piotr HADRIAN // W: Wybrane zagadnienia marketingu / [red. wyd. Barbara CICHOŃ]. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1997. - S. 23-37. - ISBN 83-87239-34-8
20
Czynniki oceny atrakcyjności działalności gospodarczej oraz atutów konkurencyjnych firmy : (na podstawie wyników badań empirycznych) / Piotr HADRIAN // W: Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK]. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - S. 456-464
21
Analiza portfelowa jako metoda wspomagania podejmowania decyzji w zarządzaniu marketingowym / Piotr HADRIAN // W: Problematyka zarządzania marketingowego / red. Jerzy Boszko. - Poznań : Wielkopolski Oddział Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, 1995. - (Zeszyty Naukowe / Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Wielkopolski Oddział, ISSN 1233-3239 ; z. 2). - S. 101-105
22
Zachowania rynkowe firm świadczących usługi tłumaczeń : na przykładzie rynku województwa krakowskiego / Piotr HADRIAN, Marek RAWSKI // W: Marketing w usługach : Błażejewko, 19-20 września 1994 / [red. Józef Garczarczyk i Kazimierz Rogoziński]. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1994. - S. 162-166
23
Obraz handlu prywatnego na przykładzie kupców myślenickich = Picture of Private Trading on the Example Myślenice Merchants / Piotr HADRIAN, Roman NIESTRÓJ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992), s. 27-40. - Summ., rez. - ISSN 0208-7944
24
Baza noclegowa Krakowa i perspektywy jej rozwoju = Accommodation Base of Cracow and Prospects of its Development / Piotr HADRIAN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 350 (1991), s. 59-71. - Summ., rez. - ISSN 0208-7944
25
Zachowania rynkowe i strategie przedsiębiorstw w warunkach transformacji gospodarki / Roman NIESTRÓJ, Magdalena DOŁHASZ, Piotr HADRIAN, Marek RAWSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1995. - [65] k. : il. ; 30 cm
1
Czubała A., Hadrian P., Rawski M., ([2002]), Cel i metoda planowanych badań. [W:] Czubała A. (kierownik tematu), Finansowe przesłanki decyzji marketingowych. Etap 2, s. 16-21.
2
Hadrian P., (2002), Metodyczne aspekty metody portfelowej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 581, s. 55-61; https://bazekon.uek.krakow.pl/12570
3
Hadrian P., (2002), Założenia sposobu działań analitycznych metody portfelowej jako determinant wiedzy. [W:] Cieśliński W. (red.), Przedsiębiorstwa jako świątynie wiedzy, T. 2, Wałbrzych : Wydaw. WWSZiP, s. 18-24.
4
Hadrian P., (2002), Zachowania rynkowe małopolskich firm rzemieślniczych. [W:] Kędzior Z., Kieżel E. (red.), Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, s. 222-226.
5
Rawski M., Hadrian P., (2002), Dylematy aplikacyjnych modyfikacji metody refleksji strategicznej. [W:] Niestrój R. (red.), Zarządzanie przedsiębiorstwem XXI wieku : materiały konferencji naukowej zorganizowanej z okazji jubileuszu 10-lecia Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 6 czerwca 2002 r.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 211-217.
6
Hadrian P., (2002), Metoda portfelowa a koncepcja cyklu życia, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 602, s. 83-93; https://bazekon.uek.krakow.pl/14424
7
Hadrian P., (2001), Znaczenie przepływów gotówkowych w interpretacji wyników metody portfelowej. [W:] Czubała A., Wiktor J. (red.), Marketing u progu XXI wieku : księga jubileuszowa dla uczczenia 70 urodzin profesora Jerzego Altkorna, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 241-250.
8
Hadrian P., ([2001]), Związek metody portfelowej z rachunkiem przepływów gotówkowych. [W:] Czubała A. (kierownik tematu), Finansowe przesłanki decyzji marketingowych. [Etap 1], s. 37-58.
9
Hadrian P., (2000), Założenia i rozwój techniki portfelowej Bostońskiej Grupy Konsultingowej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 538, s. 67-89; https://bazekon.uek.krakow.pl/9854
10
Hadrian P., (1999), Wykorzystanie polityki cenowej jako instrument działań rynkowych. [W:] Altkorn J. (red.), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r, s. 83-91.
11
Niestrój R., Hadrian P., (1999), Czynniki sukcesu jako wyznaczniki orientacji przedsiębiorstwa, "Marketing i Rynek", nr 8-9, s. 2-9.
12
Niestrój R., Dołhasz M., Hadrian P., (1999), Kluczowe czynniki sukcesu a orientacja firmy. [W:] Altkorn J. (red.), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 21-35.
13
Hadrian P., (1999), Degree of Diversification as the Determinant of the Balance of Business Portfolio of a Corporation. [W:] Karaszewski W., Wiśniewski , Zarębski M. (red.), Business and Economic Development in Central and Eastern Europe : Implications for Economic Integration into Wider Europe : Proceedings of the International Conference, Toruń : Nicholas Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, s. 227-235.
14
Hadrian P., (1999), Polityka cen. [W:] Altkorn J. (red.), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 111-122.
15
Hadrian P., (1998), Analiza portfolio w zarządzaniu marketingowym: studium metodologiczne, Prom. Niestrój R., Kraków : , 219 k.
16
Hadrian P., (1998), Wykorzystanie metody portofolio do projektowania strategii działania na rynku globalnym. [W:] Wiktor J. (red.), Współczesne problemy marketingu międzynarodowego : materiały I Sympozjum Marketingu Międzynarodowego, Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, s. 76-84.
17
Rawski M., Hadrian P., (1998), Test dydaktyczny jako metoda egzaminacyjna. [W:] Altkorn J. (red.), Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.), Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, s. 117-128.
18
Rawski M., Hadrian P., (1998), Koncepcja programu i formy ćwiczeń w świetle potrzeb zarządzania marketingiem. [W:] Altkorn J. (red.), Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.), Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, s. 129-138.
19
Hadrian P., (1997), Metody i techniki analizy strategicznej. [W:] Cichoń B. (red.), Wybrane zagadnienia marketingu, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 23-37.
20
Hadrian P., (1996), Czynniki oceny atrakcyjności działalności gospodarczej oraz atutów konkurencyjnych firmy : (na podstawie wyników badań empirycznych). [W:] Szumilak J. (red.), Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 456-464.
21
Hadrian P., (1995), Analiza portfelowa jako metoda wspomagania podejmowania decyzji w zarządzaniu marketingowym. [W:] Boszko J. (red.), Problematyka zarządzania marketingowego (Zeszyty Naukowe Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa. Wielkopolski Oddział; z. 2), Poznań : Wielkopolski Oddział Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, s. 101-105.
22
Hadrian P., Rawski M., (1994), Zachowania rynkowe firm świadczących usługi tłumaczeń : na przykładzie rynku województwa krakowskiego. [W:] Garczarczyk J., Rogoziński K. (red.), Marketing w usługach: Błażejewko, 19-20 września 1994, Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, s. 162-166.
23
Hadrian P., Niestrój R., (1992), Obraz handlu prywatnego na przykładzie kupców myślenickich, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 372, s. 27-40.
24
Hadrian P., (1991), Baza noclegowa Krakowa i perspektywy jej rozwoju, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 350, s. 59-71.
25
Niestrój R., Dołhasz M., Hadrian P., Rawski M., (1995), Zachowania rynkowe i strategie przedsiębiorstw w warunkach transformacji gospodarki, Kraków : Akademia Ekonomiczna, [65] k.
1
@unpublished{UEK:2168260684,
author = "Czubała Anna and Hadrian Piotr and Rawski Marek",
title = "Cel i metoda planowanych badań",
booktitle = "Finansowe przesłanki decyzji marketingowych. Etap 2",
pages = "16-21",
year = "2002",
}
2
@article{UEK:2168225666,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Metodyczne aspekty metody portfelowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "581",
pages = "55-61",
year = "2002",
}
3
@inbook{UEK:2168232606,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Założenia sposobu działań analitycznych metody portfelowej jako determinant wiedzy",
booktitle = "Przedsiębiorstwa jako świątynie wiedzy. T. 2",
pages = "18-24",
adress = "Wałbrzych",
publisher = "Wydaw. WWSZiP",
year = "2002",
issn = "",
isbn = "83-915717-2-6",
}
4
@inbook{UEK:2168226277,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Zachowania rynkowe małopolskich firm rzemieślniczych",
booktitle = "Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych",
pages = "222-226",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne",
year = "2002",
issn = "",
isbn = "83-208-1418-9 ; 83-208-1419-7",
}
5
@inbook{UEK:2168225068,
author = "Rawski Marek and Hadrian Piotr",
title = "Dylematy aplikacyjnych modyfikacji metody refleksji strategicznej",
booktitle = "Zarządzanie przedsiębiorstwem XXI wieku : materiały konferencji naukowej zorganizowanej z okazji jubileuszu 10-lecia Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 6 czerwca 2002 r.)",
pages = "211-217",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2002",
isbn = "83-7252-132-8",
}
6
@article{UEK:2168231326,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Metoda portfelowa a koncepcja cyklu życia",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "602",
pages = "83-93",
year = "2002",
}
7
@inbook{UEK:2168223474,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Znaczenie przepływów gotówkowych w interpretacji wyników metody portfelowej",
booktitle = "Marketing u progu XXI wieku : księga jubileuszowa dla uczczenia 70 urodzin profesora Jerzego Altkorna",
pages = "241-250",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2001",
isbn = "83-7252-074-7",
}
8
@unpublished{UEK:2168264662,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Związek metody portfelowej z rachunkiem przepływów gotówkowych",
booktitle = "Finansowe przesłanki decyzji marketingowych. [Etap 1]",
pages = "37-58",
year = "2001",
}
9
@article{UEK:2168224040,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Założenia i rozwój techniki portfelowej Bostońskiej Grupy Konsultingowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "538",
pages = "67-89",
year = "2000",
}
10
@inbook{UEK:2168235794,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Wykorzystanie polityki cenowej jako instrument działań rynkowych",
booktitle = "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r.",
pages = "83-91",
year = "1999",
isbn = "83-911355-7-8",
}
11
@article{UEK:2168234594,
author = "Niestrój Roman and Hadrian Piotr",
title = "Czynniki sukcesu jako wyznaczniki orientacji przedsiębiorstwa",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "8-9",
pages = "2-9",
year = "1999",
}
12
@inbook{UEK:2168235948,
author = "Niestrój Roman and Dołhasz Magdalena and Hadrian Piotr",
title = "Kluczowe czynniki sukcesu a orientacja firmy",
booktitle = "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań",
pages = "21-35",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1999",
isbn = "83-911355-8-6",
}
13
@inbook{UEK:2168238912,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Degree of Diversification as the Determinant of the Balance of Business Portfolio of a Corporation",
booktitle = "Business and Economic Development in Central and Eastern Europe : Implications for Economic Integration into Wider Europe : Proceedings of the International Conference",
pages = "227-235",
adress = "Toruń",
publisher = "Nicholas Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management",
year = "1999",
isbn = "83-231-1107-3",
}
14
@inbook{UEK:2168235988,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Polityka cen",
booktitle = "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań",
pages = "111-122",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1999",
isbn = "83-911355-8-6",
}
15
@unpublished{UEK:2168235770,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Analiza portfolio w zarządzaniu marketingowym : studium metodologiczne",
adress = "Kraków",
year = "1998",
}
16
@inbook{UEK:2168224642,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Wykorzystanie metody portofolio do projektowania strategii działania na rynku globalnym",
booktitle = "Współczesne problemy marketingu międzynarodowego : materiały I Sympozjum Marketingu Międzynarodowego",
pages = "76-84",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna w Krakowie",
year = "1998",
isbn = "83-910502-9-7",
}
17
@inbook{UEK:2168236962,
author = "Rawski Marek and Hadrian Piotr",
title = "Test dydaktyczny jako metoda egzaminacyjna",
booktitle = "Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.)",
pages = "117-128",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
year = "1998",
isbn = "83-87239-79-8",
}
18
@inbook{UEK:2168236964,
author = "Rawski Marek and Hadrian Piotr",
title = "Koncepcja programu i formy ćwiczeń w świetle potrzeb zarządzania marketingiem",
booktitle = "Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.)",
pages = "129-138",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
year = "1998",
isbn = "83-87239-79-8",
}
19
@inbook{UEK:2168223974,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Metody i techniki analizy strategicznej",
booktitle = "Wybrane zagadnienia marketingu",
pages = "23-37",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1997",
isbn = "83-87239-34-8",
}
20
@inbook{UEK:2168236682,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Czynniki oceny atrakcyjności działalności gospodarczej oraz atutów konkurencyjnych firmy : (na podstawie wyników badań empirycznych)",
booktitle = "Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r.",
pages = "456-464",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1996",
}
21
@inbook{UEK:2168331265,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Analiza portfelowa jako metoda wspomagania podejmowania decyzji w zarządzaniu marketingowym",
booktitle = "Problematyka zarządzania marketingowego",
pages = "101-105",
adress = "Poznań",
publisher = "Wielkopolski Oddział Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa",
year = "1995",
issn = "1233-3239",
}
22
@inbook{UEK:2168273816,
author = "Hadrian Piotr and Rawski Marek",
title = "Zachowania rynkowe firm świadczących usługi tłumaczeń : na przykładzie rynku województwa krakowskiego",
booktitle = "Marketing w usługach",
pages = "162-166",
adress = "Poznań",
publisher = "Akademia Ekonomiczna w Poznaniu",
year = "1994",
}
23
@article{UEK:2168235278,
author = "Hadrian Piotr and Niestrój Roman",
title = "Obraz handlu prywatnego na przykładzie kupców myślenickich",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "372",
pages = "27-40",
year = "1992",
}
24
@article{UEK:2168246688,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Baza noclegowa Krakowa i perspektywy jej rozwoju",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "350",
pages = "59-71",
year = "1991",
}
25
@unpublished{UEK:2168329771,
author = "Niestrój Roman and Dołhasz Magdalena and Hadrian Piotr and Rawski Marek",
title = "Zachowania rynkowe i strategie przedsiębiorstw w warunkach transformacji gospodarki",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1995",
}