Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Konferencja:
III Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ «Marketing ì cifrovì tehnologìï», Odessa, Ukraina, od 2018-05-25 do 2018-05-26
Tytuł:
The Use of Computer Science in Marketing Audit
Źródło:
Marketing ì cifrovì tehnologìï = Marketing and Digital Technologies - Odesa: TES, 2018, s. 24-26 - Bibliogr.
ISBN:
978-617-7337-73-6
Tryb dostępu:
Nr:
2168326171
varia
2

Autor:
Tytuł:
The Use of Audit as a Tool for Strategic Control of Marketing Activities of Polish Enterprises
Źródło:
Technology Audit and Production Reserves. - vol. 4, no 4 (42) (2018) , s. 4-11. - Rez., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 2.00 pkt
Nr:
2168327265
artykuł w czasopiśmie
3

Autor:
Konferencja:
XII Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu", Lwów, Ukraina, od 2018-10-25 do 2018-10-27
Tytuł:
Assessments of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research
Źródło:
Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu = Marketing and Logistics in the System of Management - Lʹvìv: Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2018, s. 250-252. - Dostępne tylko streszczenie - Bibliogr.
ISBN:
978-966-941-235-5
Nr:
2168328125
varia
4

Autor:
Tytuł:
Assessment of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research = Ocìnka koordinacìï elementìv kompleksu marketingu : rezulʹtati doslìdžennâ
Źródło:
Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no 892 (2018) , s. 196-202. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168328133
artykuł w czasopiśmie
5

Autor:
Tytuł:
Zasada koordynacji marketing-mix oraz znaczenie narzędzi marketingowych w praktyce : wyniki badania = The Principle of Marketing-Mix Coordination and the Importance of Marketing Tools in Practice : the Research Findings = Princip koordinacii marketinga-miks i značeniemarketingovyh instrumentov na praktike : rezulʹtaty izučeniâ
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 2 (2018) , s. 150-159. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168327547
artykuł w czasopiśmie
6

Autor:
Tytuł:
Zakres przestrzenny rynku jako uwarunkowanie decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku : (wyniki badań) = Spatial Range of the Market as a Determinant of Pricing Decisions in Companies Operating on the Polish Market : (Research Results) [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 9 (2017) , s. 137-145. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168318079
artykuł w czasopiśmie
7

Tytuł:
Marketing Planning and Strategies in Polish Companies
Źródło:
Improving the Competitiveness of Enterprises and National Economies / ed. Bojan Krstić - Niš: Faculty of Economics, University of Niš, 2017, s. 195-210. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-86-6139-137-8
Nr:
2168316507
rozdział w monografii
8

Autor:
Konferencja:
XI Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu", Lwów, Ukraina, od 2016-11-03 do 2016-11-05
Tytuł:
Differentiation and Prerequisites for Pricing Decisions of Companies : (on the Basis of Research on the Companies Operating on the Polish Market)
Źródło:
Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : do 200-rìččâ Nacìonalʹnogo unìversitetu «Lʹvìvsʹka polìtehnìka» - Lʹvìv: Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2016, s. 309-311 - Bibliogr.
ISBN:
978-617-607-980-4
Nr:
2168309083
rozdział w materiałach konferencyjnych
9

Autor:
Tytuł:
Uwarunkowania decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku = Determinants of Pricing Decisions of Companies Operating in the Polish Market
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 62, nr 3 (2016) , s. 138-152. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168310495
artykuł w czasopiśmie
10

Tytuł:
Wykorzystanie metod i technik analitycznych w procesie zarządzania marketingiem : zbiór zadań
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2016
Opis fizyczny:
119, [1] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-719-7
Nr:
2168309411
skrypt
11

Autor:
Tytuł:
The Significance and Diversification of Pricing Decisions of Companies Operating on the Polish Market : (Results of Research) = Značuŝìstʹ ì diversifìkacìâ rìšenʹ cìnoutvorennâ fìrm, ŝo pracûûtʹ na polʹsʹkomu rinku : (rezulʹtati doslìdžennâ)
Źródło:
Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no 848 (2016) , s. 89-94. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168309049
artykuł w czasopiśmie
12

Autor:
Tytuł:
Marketing Planning in Polish Enterprises (Results of a Survey)
Źródło:
Theory of Management 8 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers / ed. Štefan Hittmár - Zilina: University of Zilina, 2015, s. 94-97. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-554-1127-9
Nr:
2168298501
rozdział w monografii
13

Autor:
Tytuł:
Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw = Marketing Planning in Polish Companies : Comparative Analysis of Test Results in Small and Large Companies
Źródło:
Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie / red. nauk. Oleksandr Gugnin, Hanna Hall, Lucyna Witek - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2015, s. 66-74. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7199-994-1
Nr:
2168295337
rozdział w monografii
14

Autor:
Tytuł:
Polityka cen małych przedsiębiorstw
Źródło:
Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Krzysztof KAPERA, Mariusz KUZIAK - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015, s. 105-133 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0
Nr:
2168304777
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
15

Autor:
Tytuł:
Planowanie w małych przedsiębiorstwach
Źródło:
Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Krzysztof KAPERA, Mariusz KUZIAK - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015, s. 57-73 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0
Nr:
2168304771
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
16

Autor:
Tytuł:
Audyt organizacji marketingu w przedsiębiorstwie
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 95-109 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279153
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
17

Autor:
Tytuł:
Sprawozdanie z konferencji naukowej "Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce" = Report on the scientific conference "Marketing in the Quarter-Century of the Market Economy in Poland"
Źródło:
Konsumpcja i Rozwój. - nr 2 (7) (2014) , s. 88-91
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 4.00 pkt
Nr:
2168290373
artykuł w czasopiśmie
18

Autor:
Konferencja:
X Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï. Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu, Lwów, Ukraina, od 2014-11-06 do 2014-11-08
Tytuł:
Planowanie działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach : wyniki badań
Źródło:
Marketing ta logìstika v systemì menedžmentu = Marketing and Logistics in the System of Management : Dedicated to the 170th Anniversary of Lviv Polytechnic and the 70th Anniversary of the Department of Marketing and Logistics - L'viv: Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2014, s. 388-390
ISBN:
978-617-607-663-6
Nr:
2168285487
rozdział w materiałach konferencyjnych
19

Autor:
Tytuł:
Organizacja marketingu jako obszar problemowy audytu = The Marketing Organization as a Problem Scope of Audit [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 8 (2014) , s. 457-462. - Streszcz., summ.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168284159
artykuł w czasopiśmie
20

Autor:
Tytuł:
Polityka cen
Źródło:
Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Piotr HADRIAN - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014, s. 139-159 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-74-7
Nr:
2168288253
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
21

Tytuł:
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014
Opis fizyczny:
722 s.: il.; 24 cm
ISBN:
978-83-208-2163-5
Nr:
2168280421
monografia
22

Autor:
Tytuł:
Planowanie działalności marketingowej w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach : (wyniki badania) = Planuvannâ marketingovoї dìâl'nostì serednìh ì velikih pìdpriêmstv : (rezul'tati doslìdžennâ)
Źródło:
Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no 811 (2014) , s. 389-395. - Rez., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168300193
artykuł w czasopiśmie
23

Autor:
Tytuł:
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie
Źródło:
Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Piotr HADRIAN - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014, s. 85-97 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-74-7
Nr:
2168288247
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
24

Tytuł:
Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014
Opis fizyczny:
241 s.: il.; 23 cm.
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-62511-74-7
Nr:
2168288233
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
25

Autor:
Tytuł:
Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa = The Marketing Audit - a Tool for Verifying the Corporate Marketing Strategy
Źródło:
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 9 (58) (2013) , s. 196-207. - Streszcz., summ. - Bibliogr.. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 8.00 pkt
Nr:
2168264854
artykuł w czasopiśmie
26

Autor:
Tytuł:
Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa
Źródło:
Kierunki rozwoju współczesnego marketingu. Cz. 2 / kierownik tematu: Anna CZUBAŁA2013, s. 1[39]-21[58] - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1344/2/Magazyn
Nr:
2168266826
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
27

Autor:
Tytuł:
Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa
Źródło:
Społeczne wymiary marketingu2013, s. [96]-[103] - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1445/Magazyn
Nr:
2168287493
fragment pracy naukowo badawczej
28

Autor:
Tytuł:
Audit of the Company's Marketing Strategy
Źródło:
Marketing Trends in Theory and Practice / ed. Štefan Hittmár - Zilina: Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina; Institute of Management by Univeristy of Zilina, 2013, s. 26-30 - Bibliogr.
ISBN:
978-80-554-0737-1
Nr:
2168262374
rozdział w monografii
29

Autor:
Tytuł:
Outsourcing audytu marketingowego = Marketing Audit Outsourcing
Źródło:
Społeczne wymiary marketingu2013, s. [200]-[203]. - Streszcz., summ., rez. - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1445/Magazyn
Nr:
2168287609
fragment pracy naukowo badawczej
30

Autor:
Tytuł:
Outsourcing audytu marketingowego = Marketing Audit Outsourcing
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - maj-czerwiec, t. 1 (2013) , s. 121-126. - Tytuł numeru: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168256038
artykuł w czasopiśmie
31

Autor:
Tytuł:
Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa
Źródło:
Społeczne wymiary marketingu : księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013, s. 84-98 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-640-3
Nr:
2168266028
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
32

Autor:
Tytuł:
Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa = The Marketing Audit - a Tool for Verifying the Corporate Marketing Strategy
Źródło:
Społeczne wymiary marketingu2013, s. [207]-[213]. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1445/Magazyn
Nr:
2168287611
fragment pracy naukowo badawczej
33

Autor:
Tytuł:
Euroregion jako obiekt działań marketingowych polskich przedsiębiorstw = The Euroregion as an Object for Marketing Activities Conducted by Polish Companies
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 890 (2012) , s. 73-88. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168256536
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
34

Autor:
Tytuł:
Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie XXI wieku - wybrane kierunki rozwoju = A Marketing Audit in 21st Century Companies - Selected Development Trends
Źródło:
Kierunki rozwoju współczesnego marketingu / red. Anna CZUBAŁA, Roman NIESTRÓJ, Jan W. WIKTOR - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny; Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012, s. 69-93. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-22-8
Nr:
2168241606
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
35

Autor:
Tytuł:
Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie XXI wieku - wybrane kierunki rozwoju
Źródło:
Kierunki rozwoju współczesnego marketingu / kierownik tematu: Anna CZUBAŁA2012, s. 1[58]-24[81]. - Streszcz. - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1344/Magazyn
Nr:
2168257032
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
36

Autor:
Tytuł:
The Euroregion as an Object of International Operations for Polish Companies
Źródło:
Regional Management : Theory, Practice and Development / ed. Štefan Hittmár - Zilina: Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina; Institute of Management by Univeristy of Zilina, 2012, s. 66-72. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-554-0558-2
Nr:
2168284369
rozdział w monografii
37

Autor:
Tytuł:
Audit marketingovogo seredoviŝa mìžnarodnoï kompanìï
Źródło:
Marketing v Ukraïnì. - No 4(62) (2010) , s. 48-50
Nr:
2166336090
artykuł w czasopiśmie
38

Autor:
Tytuł:
Ograniczenia koncepcji standaryzacji działalności przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym = Restrictions on the Concept of Standardization of Business on the International Market
Źródło:
Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju / red. nauk. Jan W. WIKTOR, Agnieszka ŻBIKOWSKA - Warszawa: Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne, 2010, s. 154-159. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-208-1888-8
Nr:
2164894335
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
39

Autor:
Tytuł:
Stupìn' vikoristannâ marketingovoї koncepcìї pìdprìêmcâmi na pol's'komu rinku
Źródło:
Vìsnik Nacìonal'nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no. 690 (2010) , s. 483-487. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2166712529
artykuł w czasopiśmie
40

Autor:
Konferencja:
VIII Mìžnarodna naukovo-praktična konferencâ "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu", Lwów, Ukraina, od 2010-11-04 do 2010-11-06
Tytuł:
Stopień wykorzystania koncepcji marketingowej przez przedsiębiorców na polskim rynku
Źródło:
Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej = Marketing and Logistics in the System of Management - L'vìv: Vidavnictvo L'vìvs'koї polìtehnìki, 2010, s. 71-72. - Dostępne tylko streszczenie
ISBN:
978-966-553-990-2
Nr:
2168239096
varia
41

Autor:
Tytuł:
An Audit of the International Company's Marketing Environment
Źródło:
Odinadcâta mižnarodna naukovo - praktična konferenciâ "Marketing v Ukraїni", 22-23 žovtnâ 2010 / red. nauk. G. E. Garaŝuk - Kiїv: Ukraїns'ka Asociaciâ Marketingu, 2010, s. 76-84 - Bibliogr.
Nr:
2165813540
rozdział w materiałach konferencyjnych
42

Autor:
Tytuł:
Audyt marketingowy przedsiębiorstwa działającego w międzynarodowym środowisku marketingowym = The Marketing Audit of a Company Operating in the International Marketing Environment
Źródło:
Strategie marketingowe eksporterów / red. Anna CZUBAŁA, Roman NIESTRÓJ, Jan W. WIKTOR - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010, s. 271-291. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-929699-3-8; 978-83-927790-7-0
Nr:
2165097662
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
43

Tytuł:
Przemówienia inauguracyjne rektorów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z lat 1925-2009
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2010
Opis fizyczny:
247, [1] s.: il.; 25 cm
ISBN:
978-83-7252-485-0
Nr:
51573
monografia
44

Autor:
Tytuł:
Euroregion jako podmiot otoczenia działań marketingowych polskich przedsiębiorstw na rynku UE
Źródło:
Regionalne zróżnicowanie instrumentów marketingu na rynku UE / Kierownik tematu: Anna CZUBAŁA2010, s. [1-18] - Bibliogr.
Program badawczy:
29/KMark/1/210/S/542
Sygnatura:
NP-1097/Magazyn
Nr:
2168326703
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
45

Tytuł:
Możliwości wykorzystania metody refleksji strategicznej w marketingu relacyjnym = Opportunities to Use of the Strategic Reflection Method in Relational Marketing
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 10 (2009) , s. 2-7. - Summ.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
50078
artykuł w czasopiśmie
46

Autor:
Tytuł:
Wykorzystanie działań marketingowych w budowaniu wartości przedsiębiorstw o różnym profilu działalności (wyniki badań empirycznych) = Use of Marketing to Build the Value of Enterprises with Various Activity Profiles (Results of Empirical Studies)
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 804 (2009) , s. 107-125. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
50517
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
47

Tytuł:
Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do oceny związków przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia w kontekście marketingu relacji
Źródło:
Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie : nowe kierunki / red. nauk. Kazimierz Zimniewicz - Poznań: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, s. 228-235
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; 129)
ISBN:
978-83-7417-445-9
Nr:
2162031755
rozdział w monografii
48

Tytuł:
Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do diagnozy stanu relacji na rynku B2B = Applying Strategic Reflection Method to Diagnose the State of Business-to-Business Relations
Źródło:
Wyzwania dla marketingu i sprzedaży na rynku B2B / red. nauk. Piotr Kwiatek, Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński - Poznań: Wydawnictwo Advertiva s.c., 2009, s. 106-116. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-926900-1-6
Nr:
2166220975
rozdział w monografii
49

Tytuł:
Wykorzystanie metody refleksji strategicznej w procesie kształtowania relacji pomiędzy interesariuszami przedsiębiorstwa
Źródło:
Przegląd Organizacji. - nr 12 (2009) , s. 23-26. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2166051716
artykuł w czasopiśmie
50

Autor:
Tytuł:
Audyt marketingowy przedsiębiorstwa działającego w międzynarodowym środowisku marketingowym
Źródło:
Strategie marketingowe eksporterów / kierownik tematu: Anna CZUBAŁA2009, s. 63-81 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1287/Magazyn
Nr:
2168228670
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
51

Autor:
Tytuł:
Audyt marketingowy w dobie globalizacji = Marketing Audits in the Era of Globalisation
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 823 (2009) , s. 51-61. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
50762
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
1
The Use of Computer Science in Marketing Audit / HADRIAN Piotr // W: Marketing ì cifrovì tehnologìï = Marketing and Digital Technologies. - Odesa : TES, 2018. - S. 24-26. - Bibliogr. - ISBN 978-617-7337-73-6. - Pełny tekst: http://mdt-opu.com.ua/files/download/3.pdf
2
The Use of Audit as a Tool for Strategic Control of Marketing Activities of Polish Enterprises / Piotr HADRIAN // Technology Audit and Production Reserves. - vol. 4, no 4 (42) (2018), s. 4-11. - Rez., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://journals.uran.ua/tarp/article/view/140552. - ISSN 2226-3780
3
Assessments of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research / P. HADRIAN // W: Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu = Marketing and Logistics in the System of Management. - Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2018. - S. 250-252. - Dostępne tylko streszczenie. - Bibliogr. - ISBN 978-966-941-235-5
4
Assessment of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research = Ocìnka koordinacìï elementìv kompleksu marketingu : rezulʹtati doslìdžennâ / P. HADRIAN // Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no 892 (2018), s. 196-202. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0321-0499
5
Zasada koordynacji marketing-mix oraz znaczenie narzędzi marketingowych w praktyce : wyniki badania = The Principle of Marketing-Mix Coordination and the Importance of Marketing Tools in Practice : the Research Findings = Princip koordinacii marketinga-miks i značeniemarketingovyh instrumentov na praktike : rezulʹtaty izučeniâ / Piotr HADRIAN // Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 2 (2018), s. 150-159. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-2.pdf. - ISSN 0438-5403
6
Zakres przestrzenny rynku jako uwarunkowanie decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku : (wyniki badań) = Spatial Range of the Market as a Determinant of Pricing Decisions in Companies Operating on the Polish Market : (Research Results) / Piotr HADRIAN // Marketing i Rynek [Dokument elektroniczny]. - nr 9 (2017), s. 137-145. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf. - ISSN 1231-7853
7
Marketing Planning and Strategies in Polish Companies / Piotr HADRIAN, Marek RAWSKI // W: Improving the Competitiveness of Enterprises and National Economies / ed. Bojan Krstić. - Niš : Faculty of Economics, University of Niš, 2017. - S. 195-210. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-86-6139-137-8
8
Differentiation and Prerequisites for Pricing Decisions of Companies : (on the Basis of Research on the Companies Operating on the Polish Market) / P. HADRIAN // W: Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : do 200-rìččâ Nacìonalʹnogo unìversitetu «Lʹvìvsʹka polìtehnìka». - Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2016. - S. 309-311. - Bibliogr. - ISBN 978-617-607-980-4
9
Uwarunkowania decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku = Determinants of Pricing Decisions of Companies Operating in the Polish Market / Piotr HADRIAN // Handel Wewnętrzny. - R. 62, nr 3 (2016), s. 138-152. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_3-2016.pdf. - ISSN 0438-5403
10
Wykorzystanie metod i technik analitycznych w procesie zarządzania marketingiem : zbiór zadań / Piotr HADRIAN, Marek RAWSKI. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2016. - 119, [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7252-719-7
11
The Significance and Diversification of Pricing Decisions of Companies Operating on the Polish Market : (Results of Research) = Značuŝìstʹ ì diversifìkacìâ rìšenʹ cìnoutvorennâ fìrm, ŝo pracûûtʹ na polʹsʹkomu rinku : (rezulʹtati doslìdžennâ) / P. HADRIAN // Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no 848 (2016), s. 89-94. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0321-0499
12
Marketing Planning in Polish Enterprises (Results of a Survey) / Piotr HADRIAN // W: Theory of Management 8 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers / ed. Štefan Hittmár. - Zilina : University of Zilina, 2015. - S. 94-97. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-554-1127-9
13
Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw = Marketing Planning in Polish Companies : Comparative Analysis of Test Results in Small and Large Companies / Piotr HADRIAN // W: Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie / red. nauk. Oleksandr Gugnin, Hanna Hall, Lucyna Witek. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015. - S. 66-74. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7199-994-1
14
Polityka cen małych przedsiębiorstw / Piotr HADRIAN // W: Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Krzysztof KAPERA, Mariusz KUZIAK. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015. - S. 105-133. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0
15
Planowanie w małych przedsiębiorstwach / Piotr HADRIAN // W: Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Krzysztof KAPERA, Mariusz KUZIAK. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015. - S. 57-73. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0
16
Audyt organizacji marketingu w przedsiębiorstwie / Piotr HADRIAN // W: Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR]. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. - S. 95-109. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7252-662-5
17
Sprawozdanie z konferencji naukowej "Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce" = Report on the scientific conference "Marketing in the Quarter-Century of the Market Economy in Poland" / Piotr HADRIAN // Konsumpcja i Rozwój. - nr 2 (7) (2014), s. 88-91. - Pełny tekst: http://ibrkk.pl/f/?konsumpcja_i_rozwoj_7.pdf. - ISSN 2083-6929
18
Planowanie działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach : wyniki badań / P. HADRIAN // W: Marketing ta logìstika v systemì menedžmentu : marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu do 170-rìččâ Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki ta 70-rìččâ kafed : tezy dopovìdej X Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï : L'viv, 6-8 listopada 2014 r. = Marketing and Logistics in the System of Management : Dedicated to the 170th Anniversary of Lviv Polytechnic and the 70th Anniversary of the Department of Marketing and Logistics. - L'viv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2014. - S. 388-390. - ISBN 978-617-607-663-6
19
Organizacja marketingu jako obszar problemowy audytu = The Marketing Organization as a Problem Scope of Audit / Piotr HADRIAN // Marketing i Rynek [Dokument elektroniczny]. - nr 8 (2014), s. 457-462. - Streszcz., summ. - ISSN 1231-7853
20
Polityka cen / Piotr HADRIAN // W: Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Piotr HADRIAN. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. - S. 139-159. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-74-7
21
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Jan W. Wiktor. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 722 s. : il. ; 24 cm. - ISBN 978-83-208-2163-5
22
Planowanie działalności marketingowej w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach : (wyniki badania) = Planuvannâ marketingovoї dìâl'nostì serednìh ì velikih pìdpriêmstv : (rezul'tati doslìdžennâ) / P. HADRIAN // Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no 811 (2014), s. 389-395. - Rez., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://library.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/29573/1/058_389_395.pdf. - ISSN 0321-0499
23
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie / Piotr HADRIAN // W: Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Piotr HADRIAN. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. - S. 85-97. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-74-7
24
Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej / red. Roman NIESTRÓJ, Piotr HADRIAN. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. - 241 s. : il. ; 23 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 978-83-62511-74-7
25
Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa = The Marketing Audit - a Tool for Verifying the Corporate Marketing Strategy / Piotr HADRIAN // Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 9 (58) (2013), s. 196-207. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T9_nr58.pdf#page=196&view=Fit. - ISSN 2081-3430
26
Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa / Piotr HADRIAN // W: Kierunki rozwoju współczesnego marketingu. Cz. 2 / kierownik tematu: Anna CZUBAŁA. - (2013), s. 1[39]-21[58]. - Bibliogr.
27
Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa / Piotr HADRIAN // W: Społeczne wymiary marketingu. - ([2013]), s. [96]-[103]. - Bibliogr.
28
Audit of the Company's Marketing Strategy / Piotr HADRIAN // W: Marketing Trends in Theory and Practice / ed. Štefan Hittmár. - Zilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina; Institute of Management by Univeristy of Zilina, 2013. - S. 26-30. - Bibliogr. - ISBN 978-80-554-0737-1
29
Outsourcing audytu marketingowego = Marketing Audit Outsourcing / Piotr HADRIAN // W: Społeczne wymiary marketingu. - ([2013]), s. [200]-[203]. - Streszcz., summ., rez. - Bibliogr.
30
Outsourcing audytu marketingowego = Marketing Audit Outsourcing / Piotr HADRIAN // Handel Wewnętrzny. - maj-czerwiec, t. 1 (2013), s. 121-126. - Streszcz., summ., rez.. - Tytuł numeru: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing. - Bibliogr. - ISSN 0438-5403
31
Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa / Piotr HADRIAN // W: Społeczne wymiary marketingu : księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ, Jan W. WIKTOR]. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2013. - S. 84-98. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7252-640-3
32
Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa = The Marketing Audit - a Tool for Verifying the Corporate Marketing Strategy / Piotr HADRIAN // W: Społeczne wymiary marketingu. - ([2013]), s. [207]-[213]. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
33
Euroregion jako obiekt działań marketingowych polskich przedsiębiorstw = The Euroregion as an Object for Marketing Activities Conducted by Polish Companies / Piotr HADRIAN // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 890 (2012), s. 73-88. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1898-6447
34
Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie XXI wieku - wybrane kierunki rozwoju = A Marketing Audit in 21st Century Companies - Selected Development Trends / Piotr HADRIAN // W: Kierunki rozwoju współczesnego marketingu / red. Anna CZUBAŁA, Roman NIESTRÓJ, Jan W. WIKTOR. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny; Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012. - S. 69-93. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-22-8
35
Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie XXI wieku - wybrane kierunki rozwoju / Piotr HADRIAN // W: Kierunki rozwoju współczesnego marketingu / kierownik tematu: Anna CZUBAŁA. - (2012), s. 1[58]-24[81]. - Streszcz. - Bibliogr.
36
The Euroregion as an Object of International Operations for Polish Companies / Piotr HADRIAN // W: Regional Management : Theory, Practice and Development / ed. Štefan Hittmár. - Zilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina; Institute of Management by Univeristy of Zilina, 2012. - S. 66-72. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-554-0558-2
37
Audit marketingovogo seredoviŝa mìžnarodnoï kompanìï / Petro HADRÌN // Marketing v Ukraïnì. - No 4(62) (2010), s. 48-50. - ISSN 1606-3732
38
Ograniczenia koncepcji standaryzacji działalności przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym = Restrictions on the Concept of Standardization of Business on the International Market / Piotr HADRIAN // W: Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju / red. nauk. Jan W. WIKTOR, Agnieszka ŻBIKOWSKA. - Warszawa : Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne, 2010. - S. 154-159. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-208-1888-8
39
Stupìn' vikoristannâ marketingovoї koncepcìї pìdprìêmcâmi na pol's'komu rinku / P. HADRIAN // Vìsnik Nacìonal'nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika. - no. 690 (2010), s. 483-487. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0321-0499
40
Stopień wykorzystania koncepcji marketingowej przez przedsiębiorców na polskim rynku / P. Hadrian // W: Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej = Marketing and Logistics in the System of Management. - L'vìv : Vidavnictvo L'vìvs'koї polìtehnìki, 2010. - S. 71-72. - Dostępne tylko streszczenie. - ISBN 978-966-553-990-2
41
An Audit of the International Company's Marketing Environment / Piotr HADRIAN // W: Odinadcâta mižnarodna naukovo - praktična konferenciâ "Marketing v Ukraїni", 22-23 žovtnâ 2010 / red. nauk. G. E. Garaŝuk. - Kiїv : Ukraїns'ka Asociaciâ Marketingu, 2010. - S. 76-84. - Bibliogr.
42
Audyt marketingowy przedsiębiorstwa działającego w międzynarodowym środowisku marketingowym = The Marketing Audit of a Company Operating in the International Marketing Environment / Piotr HADRIAN // W: Strategie marketingowe eksporterów / red. Anna CZUBAŁA, Roman NIESTRÓJ, Jan W. WIKTOR. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010. - S. 271-291. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-929699-3-8; 978-83-927790-7-0
43
Przemówienia inauguracyjne rektorów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z lat 1925-2009 / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ, Piotr HADRIAN]. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010. - 247, [1] s. : il. ; 25 cm. - ISBN 978-83-7252-485-0
44
Euroregion jako podmiot otoczenia działań marketingowych polskich przedsiębiorstw na rynku UE / Piotr HADRIAN // W: Regionalne zróżnicowanie instrumentów marketingu na rynku UE / Kierownik tematu: Anna CZUBAŁA. - (2010), s. [1-18]. - Bibliogr.
45
Możliwości wykorzystania metody refleksji strategicznej w marketingu relacyjnym = Opportunities to Use of the Strategic Reflection Method in Relational Marketing / Piotr HADRIAN, Marek RAWSKI // Marketing i Rynek. - nr 10 (2009), s. 2-7. - Summ. - ISSN 1231-7853
46
Wykorzystanie działań marketingowych w budowaniu wartości przedsiębiorstw o różnym profilu działalności (wyniki badań empirycznych) = Use of Marketing to Build the Value of Enterprises with Various Activity Profiles (Results of Empirical Studies) / Piotr HADRIAN // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 804 (2009), s. 107-125. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=164999890. - ISSN 1898-6447
47
Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do oceny związków przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia w kontekście marketingu relacji / Piotr HADRIAN, Marek RAWSKI // W: Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie : nowe kierunki / red. nauk. Kazimierz Zimniewicz. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 129). - S. 228-235. - ISBN 978-83-7417-445-9
48
Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do diagnozy stanu relacji na rynku B2B = Applying Strategic Reflection Method to Diagnose the State of Business-to-Business Relations / Piotr HADRIAN, Marek RAWSKI // W: Wyzwania dla marketingu i sprzedaży na rynku B2B / red. nauk. Piotr Kwiatek, Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński. - Poznań : Wydawnictwo Advertiva s.c., 2009. - S. 106-116. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-926900-1-6
49
Wykorzystanie metody refleksji strategicznej w procesie kształtowania relacji pomiędzy interesariuszami przedsiębiorstwa / Piotr HADRIAN, Marek RAWSKI // Przegląd Organizacji. - nr 12 (2009), s. 23-26. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0137-7221
50
Audyt marketingowy przedsiębiorstwa działającego w międzynarodowym środowisku marketingowym / Piotr HADRIAN // W: Strategie marketingowe eksporterów / kierownik tematu: Anna CZUBAŁA. - (2009), s. 63-81. - Bibliogr.
51
Audyt marketingowy w dobie globalizacji = Marketing Audits in the Era of Globalisation / Piotr HADRIAN // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 823 (2009), s. 51-61. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1898-6447
1
Hadrian P., (2018), The Use of Computer Science in Marketing Audit. [W:] Marketing ì cifrovì tehnologìï, Odesa : TES, s. 24-26.
2
Hadrian P., (2018), The Use of Audit as a Tool for Strategic Control of Marketing Activities of Polish Enterprises, "Technology Audit and Production Reserves", vol. 4, no 4 (42), s. 4-11; http://journals.uran.ua/tarp/article/view/140552
3
Hadrian P., (2018), Assessments of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research. [W:] Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu, Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, s. 250-252.
4
Hadrian P., (2018), Assessment of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research, "Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika", no 892, s. 196-202.
5
Hadrian P., (2018), Zasada koordynacji marketing-mix oraz znaczenie narzędzi marketingowych w praktyce : wyniki badania, "Handel Wewnętrzny", R. 64, nr 4 (375), t. 2, s. 150-159; http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-2.pdf
6
Hadrian P., (2017), Zakres przestrzenny rynku jako uwarunkowanie decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku (wyniki badań), "Marketing i Rynek" [Dokument elektroniczny], nr 9, s. 137-145; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf
7
Hadrian P., Rawski M., (2017), Marketing Planning and Strategies in Polish Companies. [W:] Krstić B. (red.), Improving the Competitiveness of Enterprises and National Economies, Niš : Faculty of Economics, University of Niš, s. 195-210.
8
Hadrian P., (2016), Differentiation and Prerequisites for Pricing Decisions of Companies : (on the Basis of Research on the Companies Operating on the Polish Market). [W:] Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : do 200-rìččâ Nacìonalʹnogo unìversitetu «Lʹvìvsʹka polìtehnìka», Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, s. 309-311.
9
Hadrian P., (2016), Uwarunkowania decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku, "Handel Wewnętrzny", R. 62, nr 3, s. 138-152; http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_3-2016.pdf
10
Hadrian P., Rawski M., (2016), Wykorzystanie metod i technik analitycznych w procesie zarządzania marketingiem: zbiór zadań, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 119, [1] s.
11
Hadrian P., (2016), The Significance and Diversification of Pricing Decisions of Companies Operating on the Polish Market (Results of Research), "Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika", no 848, s. 89-94.
12
Hadrian P., (2015), Marketing Planning in Polish Enterprises (Results of a Survey). [W:] Hittmár Š. (red.), Theory of Management 8 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers, Zilina : University of Zilina, s. 94-97.
13
Hadrian P., (2015), Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw. [W:] Gugnin O., Hall H., Witek L. (red.), Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 66-74.
14
Hadrian P., (2015), Polityka cen małych przedsiębiorstw. [W:] Niestrój R., Kapera K., Kuziak M. (red.), Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 105-133.
15
Hadrian P., (2015), Planowanie w małych przedsiębiorstwach. [W:] Niestrój R., Kapera K., Kuziak M. (red.), Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 57-73.
16
Hadrian P., (2014), Audyt organizacji marketingu w przedsiębiorstwie. [W:] Czubała A., Wiktor J. (red.), Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 95-109.
17
Hadrian P., (2014), Sprawozdanie z konferencji naukowej "Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce", "Konsumpcja i Rozwój", nr 2 (7), s. 88-91; http://ibrkk.pl/f/?konsumpcja_i_rozwoj_7.pdf
18
Hadrian P., (2014), Planowanie działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach : wyniki badań. [W:] Marketing ta logìstika v systemì menedžmentu: marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu do 170-rìččâ Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki ta 70-rìččâ kafed : tezy dopovìdej X Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï : L'viv, 6-8 listopada 2014 r, L'viv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, s. 388-390.
19
Hadrian P., (2014), Organizacja marketingu jako obszar problemowy audytu, "Marketing i Rynek" [Dokument elektroniczny], nr 8, s. 457-462.
20
Hadrian P., (2014), Polityka cen. [W:] Niestrój R., Hadrian P. (red.), Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 139-159.
21
Czubała A., Hadrian P., Wiktor J. (red.), (2014), Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 722 s.
22
Hadrian P., (2014), Planowanie działalności marketingowej w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach (wyniki badania), "Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika", no 811, s. 389-395; http://library.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/29573/1/058_389_395.pdf
23
Hadrian P., (2014), Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie. [W:] Niestrój R., Hadrian P. (red.), Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 85-97.
24
Niestrój R., Hadrian P. (red.), (2014), Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 241 s.
25
Hadrian P., (2013), Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa, "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing", nr 9 (58), s. 196-207; http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T9_nr58.pdf#page=196&view=Fit
26
Hadrian P., (2013), Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa. [W:] Czubała A. (kierownik tematu), Kierunki rozwoju współczesnego marketingu. Cz. 2, s. 1[39]-21[58].
27
Hadrian P., ([2013]), Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa. [W:] Społeczne wymiary marketingu, s. [96]-[103].
28
Hadrian P., (2013), Audit of the Company's Marketing Strategy. [W:] Hittmár Š. (red.), Marketing Trends in Theory and Practice, Zilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina : Institute of Management by Univeristy of Zilina, s. 26-30.
29
Hadrian P., ([2013]), Outsourcing audytu marketingowego. [W:] Społeczne wymiary marketingu, s. [200]-[203].
30
Hadrian P., (2013), Outsourcing audytu marketingowego, "Handel Wewnętrzny", maj-czerwiec, t. 1, s. 121-126.
31
Hadrian P., (2013), Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa. [W:] Niestrój R., Wiktor J. (red.), Społeczne wymiary marketingu : księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, s. 84-98.
32
Hadrian P., ([2013]), Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa. [W:] Społeczne wymiary marketingu, s. [207]-[213].
33
Hadrian P., (2012), Euroregion jako obiekt działań marketingowych polskich przedsiębiorstw, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 890, s. 73-88.
34
Hadrian P., (2012), Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie XXI wieku - wybrane kierunki rozwoju. [W:] Czubała A., Niestrój R., Wiktor J. (red.), Kierunki rozwoju współczesnego marketingu, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 69-93.
35
Hadrian P., (2012), Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie XXI wieku - wybrane kierunki rozwoju. [W:] Czubała A. (kierownik tematu), Kierunki rozwoju współczesnego marketingu, s. 1[58]-24[81].
36
Hadrian P., (2012), The Euroregion as an Object of International Operations for Polish Companies. [W:] Hittmár Š. (red.), Regional Management : Theory, Practice and Development, Zilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina : Institute of Management by Univeristy of Zilina, s. 66-72.
37
Hadrian P., (2010), Audit marketingovogo seredoviŝa mìžnarodnoï kompanìï, "Marketing v Ukraïnì", No 4(62), s. 48-50.
38
Hadrian P., (2010), Ograniczenia koncepcji standaryzacji działalności przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. [W:] Wiktor J., Żbikowska A. (red.), Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju, Warszawa : Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne, s. 154-159.
39
Hadrian P., (2010), Stupìn' vikoristannâ marketingovoї koncepcìї pìdprìêmcâmi na pol's'komu rinku, "Vìsnik Nacìonal'nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika", no. 690, s. 483-487.
40
Hadrian P., (2010), Stopień wykorzystania koncepcji marketingowej przez przedsiębiorców na polskim rynku. [W:] Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej, L\'vìv : Vidavnictvo L\'vìvs\'koї polìtehnìki, s. 71-72.
41
Hadrian P., (2010), An Audit of the International Company's Marketing Environment. [W:] Garaŝuk (red.), Odinadcâta mižnarodna naukovo - praktična konferenciâ "Marketing v Ukraїni", 22-23 žovtnâ 2010, Kiїv : Ukraїns'ka Asociaciâ Marketingu, s. 76-84.
42
Hadrian P., (2010), Audyt marketingowy przedsiębiorstwa działającego w międzynarodowym środowisku marketingowym. [W:] Czubała A., Niestrój R., Wiktor J. (red.), Strategie marketingowe eksporterów, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 271-291.
43
Niestrój R., Hadrian P. (red.), (2010), Przemówienia inauguracyjne rektorów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z lat 1925-2009, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 247, [1] s.
44
Hadrian P., (2010), Euroregion jako podmiot otoczenia działań marketingowych polskich przedsiębiorstw na rynku UE. [W:] Czubała A. (kierownik tematu), Regionalne zróżnicowanie instrumentów marketingu na rynku UE, s. [1-18].
45
Hadrian P., Rawski M., (2009), Możliwości wykorzystania metody refleksji strategicznej w marketingu relacyjnym, "Marketing i Rynek", nr 10, s. 2-7.
46
Hadrian P., (2009), Wykorzystanie działań marketingowych w budowaniu wartości przedsiębiorstw o różnym profilu działalności (wyniki badań empirycznych), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 804, s. 107-125; https://bazekon.uek.krakow.pl/164999890
47
Hadrian P., Rawski M., (2009), Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do oceny związków przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia w kontekście marketingu relacji. [W:] Zimniewicz K. (red.), Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie : nowe kierunki (Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; 129), Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 228-235.
48
Hadrian P., Rawski M., (2009), Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do diagnozy stanu relacji na rynku B2B. [W:] Kwiatek P., Leszczyński G., Zieliński M. (red.), Wyzwania dla marketingu i sprzedaży na rynku B2B, Poznań : Wydawnictwo Advertiva s.c., s. 106-116.
49
Hadrian P., Rawski M., (2009), Wykorzystanie metody refleksji strategicznej w procesie kształtowania relacji pomiędzy interesariuszami przedsiębiorstwa, "Przegląd Organizacji", nr 12, s. 23-26.
50
Hadrian P., (2009), Audyt marketingowy przedsiębiorstwa działającego w międzynarodowym środowisku marketingowym. [W:] Czubała A. (kierownik tematu), Strategie marketingowe eksporterów, s. 63-81.
51
Hadrian P., (2009), Audyt marketingowy w dobie globalizacji, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 823, s. 51-61; https://bazekon.uek.krakow.pl/164996843
1
@misc{UEK:2168326171,
author = "Hadrian Piotr",
title = "The Use of Computer Science in Marketing Audit",
booktitle = "Marketing ì cifrovì tehnologìï",
pages = "24-26",
adress = "Odesa",
publisher = "TES",
year = "2018",
isbn = "978-617-7337-73-6",
}
2
@article{UEK:2168327265,
author = "Hadrian Piotr",
title = "The Use of Audit as a Tool for Strategic Control of Marketing Activities of Polish Enterprises",
journal = "Technology Audit and Production Reserves",
number = "vol. 4, no 4 (42)",
pages = "4-11",
year = "2018",
}
3
@misc{UEK:2168328125,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Assessments of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research",
booktitle = "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu",
pages = "250-252",
adress = "Lʹvìv",
publisher = "Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki",
year = "2018",
isbn = "978-966-941-235-5",
}
4
@article{UEK:2168328133,
author = "Hadrian P.",
title = "Assessment of the Co-ordination of Marketing Tools : Results of Research",
journal = "Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika",
number = "no 892",
pages = "196-202",
year = "2018",
}
5
@article{UEK:2168327547,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Zasada koordynacji marketing-mix oraz znaczenie narzędzi marketingowych w praktyce : wyniki badania",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 64, 4 (375), t. 2",
pages = "150-159",
year = "2018",
}
6
@article{UEK:2168318079,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Zakres przestrzenny rynku jako uwarunkowanie decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku : (wyniki badań)",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "9",
pages = "137-145",
year = "2017",
}
7
@inbook{UEK:2168316507,
author = "Hadrian Piotr and Rawski Marek",
title = "Marketing Planning and Strategies in Polish Companies",
booktitle = "Improving the Competitiveness of Enterprises and National Economies",
pages = "195-210",
adress = "Niš",
publisher = "Faculty of Economics, University of Niš",
year = "2017",
isbn = "978-86-6139-137-8",
}
8
@inbook{UEK:2168309083,
author = "Hadrian P.",
title = "Differentiation and Prerequisites for Pricing Decisions of Companies : (on the Basis of Research on the Companies Operating on the Polish Market)",
booktitle = "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : do 200-rìččâ Nacìonalʹnogo unìversitetu «Lʹvìvsʹka polìtehnìka»",
pages = "309-311",
adress = "Lʹvìv",
publisher = "Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki",
year = "2016",
isbn = "978-617-607-980-4",
}
9
@article{UEK:2168310495,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Uwarunkowania decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 62, 3",
pages = "138-152",
adress = "",
year = "2016",
}
10
@book{UEK:2168309411,
author = "Hadrian Piotr and Rawski Marek",
title = "Wykorzystanie metod i technik analitycznych w procesie zarządzania marketingiem : zbiór zadań",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2016",
isbn = "978-83-7252-719-7",
}
11
@article{UEK:2168309049,
author = "Hadrian P.",
title = "The Significance and Diversification of Pricing Decisions of Companies Operating on the Polish Market : (Results of Research)",
journal = "Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika",
number = "no 848",
pages = "89-94",
year = "2016",
}
12
@inbook{UEK:2168298501,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Marketing Planning in Polish Enterprises (Results of a Survey)",
booktitle = "Theory of Management 8 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers",
pages = "94-97",
adress = "Zilina",
publisher = "University of Zilina",
year = "2015",
isbn = "978-80-554-1127-9",
}
13
@inbook{UEK:2168295337,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw",
booktitle = "Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie",
pages = "66-74",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2015",
isbn = "978-83-7199-994-1",
}
14
@inbook{UEK:2168304777,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Polityka cen małych przedsiębiorstw",
booktitle = "Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej",
pages = "105-133",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2015",
isbn = "978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0",
}
15
@inbook{UEK:2168304771,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Planowanie w małych przedsiębiorstwach",
booktitle = "Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej",
pages = "57-73",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2015",
isbn = "978-83-62511-94-5 ; 978-83-62511-99-0",
}
16
@inbook{UEK:2168279153,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Audyt organizacji marketingu w przedsiębiorstwie",
booktitle = "Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi",
pages = "95-109",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2014",
isbn = "978-83-7252-662-5",
}
17
@article{UEK:2168290373,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Sprawozdanie z konferencji naukowej Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce",
journal = "Konsumpcja i Rozwój",
number = "2 (7)",
pages = "88-91",
year = "2014",
}
18
@inbook{UEK:2168285487,
author = "Hadrian P.",
title = "Planowanie działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach : wyniki badań",
booktitle = "Marketing ta logìstika v systemì menedžmentu",
pages = "388-390",
adress = "L'viv",
publisher = "Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki",
year = "2014",
isbn = "978-617-607-663-6",
}
19
@article{UEK:2168284159,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Organizacja marketingu jako obszar problemowy audytu",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "8",
pages = "457-462",
year = "2014",
}
20
@inbook{UEK:2168288253,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Polityka cen",
booktitle = "Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej",
pages = "139-159",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2014",
isbn = "978-83-62511-74-7",
}
21
@book{UEK:2168280421,
title = "Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce",
editor = Czubała Anna,
editor = Hadrian Piotr,
editor = Wiktor Jan W.,
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne",
year = "2014",
isbn = "978-83-208-2163-5",
}
22
@article{UEK:2168300193,
author = "Hadrian P.",
title = "Planowanie działalności marketingowej w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach : (wyniki badania)",
journal = "Vìsnik Nacìonal`nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika",
number = "no 811",
pages = "389-395",
year = "2014",
}
23
@inbook{UEK:2168288247,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie",
booktitle = "Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej",
pages = "85-97",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2014",
isbn = "978-83-62511-74-7",
}
24
@book{UEK:2168288233,
title = "Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej",
editor = Niestrój Roman,
editor = Hadrian Piotr,
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2014",
isbn = "978-83-62511-74-7",
}
25
@article{UEK:2168264854,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa",
journal = "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing",
number = "9 (58)",
pages = "196-207",
year = "2013",
}
26
@unpublished{UEK:2168266826,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa",
booktitle = "Kierunki rozwoju współczesnego marketingu. Cz. 2",
pages = "1[39]-21[58]",
year = "2013",
}
27
@unpublished{UEK:2168287493,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa",
booktitle = "Społeczne wymiary marketingu",
pages = "[96]-[103]",
year = "2013",
}
28
@inbook{UEK:2168262374,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Audit of the Company's Marketing Strategy",
booktitle = "Marketing Trends in Theory and Practice",
pages = "26-30",
adress = "Zilina",
publisher = "Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina; Institute of Management by Univeristy of Zilina",
year = "2013",
isbn = "978-80-554-0737-1",
}
29
@unpublished{UEK:2168287609,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Outsourcing audytu marketingowego",
booktitle = "Społeczne wymiary marketingu",
pages = "[200]-[203]",
year = "2013",
}
30
@article{UEK:2168256038,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Outsourcing audytu marketingowego",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "maj-czerwiec, t. 1",
pages = "121-126",
year = "2013",
}
31
@inbook{UEK:2168266028,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa",
booktitle = "Społeczne wymiary marketingu : księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale",
pages = "84-98",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2013",
isbn = "978-83-7252-640-3",
}
32
@unpublished{UEK:2168287611,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa",
booktitle = "Społeczne wymiary marketingu",
pages = "[207]-[213]",
year = "2013",
}
33
@article{UEK:2168256536,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Euroregion jako obiekt działań marketingowych polskich przedsiębiorstw",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "890",
pages = "73-88",
year = "2012",
}
34
@inbook{UEK:2168241606,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie XXI wieku - wybrane kierunki rozwoju",
booktitle = "Kierunki rozwoju współczesnego marketingu",
pages = "69-93",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny; Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2012",
isbn = "978-83-62511-22-8",
}
35
@unpublished{UEK:2168257032,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie XXI wieku - wybrane kierunki rozwoju",
booktitle = "Kierunki rozwoju współczesnego marketingu",
pages = "1[58]-24[81]",
year = "2012",
}
36
@inbook{UEK:2168284369,
author = "Hadrian Piotr",
title = "The Euroregion as an Object of International Operations for Polish Companies",
booktitle = "Regional Management : Theory, Practice and Development",
pages = "66-72",
adress = "Zilina",
publisher = "Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina; Institute of Management by Univeristy of Zilina",
year = "2012",
isbn = "978-80-554-0558-2",
}
37
@article{UEK:2166336090,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Audit marketingovogo seredoviŝa mìžnarodnoï kompanìï",
journal = "Marketing v Ukraïnì",
number = "No 4(62)",
pages = "48-50",
year = "2010",
}
38
@inbook{UEK:2164894335,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Ograniczenia koncepcji standaryzacji działalności przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym",
booktitle = "Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju",
pages = "154-159",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne",
year = "2010",
isbn = "978-83-208-1888-8",
}
39
@article{UEK:2166712529,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Stupìn' vikoristannâ marketingovoї koncepcìї pìdprìêmcâmi na pol's'komu rinku",
journal = "Vìsnik Nacìonal'nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka". Logìstika",
number = "no. 690",
pages = "483-487",
year = "2010",
}
40
@misc{UEK:2168239096,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Stopień wykorzystania koncepcji marketingowej przez przedsiębiorców na polskim rynku",
booktitle = "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej",
pages = "71-72",
adress = "L'vìv",
publisher = "Vidavnictvo L'vìvs'koї polìtehnìki",
year = "2010",
isbn = "978-966-553-990-2",
}
41
@inbook{UEK:2165813540,
author = "Hadrian Piotr",
title = "An Audit of the International Company's Marketing Environment",
booktitle = "Odinadcâta mižnarodna naukovo - praktična konferenciâ "Marketing v Ukraїni", 22-23 žovtnâ 2010",
pages = "76-84",
adress = "Kiїv",
publisher = "Ukraїns'ka Asociaciâ Marketingu",
year = "2010",
}
42
@inbook{UEK:2165097662,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Audyt marketingowy przedsiębiorstwa działającego w międzynarodowym środowisku marketingowym",
booktitle = "Strategie marketingowe eksporterów",
pages = "271-291",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2010",
isbn = "978-83-929699-3-8; 978-83-927790-7-0",
}
43
@book{UEK:51573,
title = "Przemówienia inauguracyjne rektorów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z lat 1925-2009",
editor = Niestrój Roman,
editor = Hadrian Piotr,
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2010",
isbn = "978-83-7252-485-0",
}
44
@unpublished{UEK:2168326703,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Euroregion jako podmiot otoczenia działań marketingowych polskich przedsiębiorstw na rynku UE",
booktitle = "Regionalne zróżnicowanie instrumentów marketingu na rynku UE",
pages = "[1-18]",
year = "2010",
}
45
@article{UEK:50078,
author = "Hadrian Piotr and Rawski Marek",
title = "Możliwości wykorzystania metody refleksji strategicznej w marketingu relacyjnym",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "10",
pages = "2-7",
year = "2009",
}
46
@article{UEK:50517,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Wykorzystanie działań marketingowych w budowaniu wartości przedsiębiorstw o różnym profilu działalności (wyniki badań empirycznych)",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "804",
pages = "107-125",
year = "2009",
}
47
@inbook{UEK:2162031755,
author = "Hadrian Piotr and Rawski Marek",
title = "Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do oceny związków przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia w kontekście marketingu relacji",
booktitle = "Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie : nowe kierunki",
pages = "228-235",
adress = "Poznań",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu",
year = "2009",
issn = "1689-7374",
isbn = "978-83-7417-445-9",
}
48
@inbook{UEK:2166220975,
author = "Hadrian Piotr and Rawski Marek",
title = "Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do diagnozy stanu relacji na rynku B2B",
booktitle = "Wyzwania dla marketingu i sprzedaży na rynku B2B",
pages = "106-116",
adress = "Poznań",
publisher = "Wydawnictwo Advertiva s.c.",
year = "2009",
isbn = "978-83-926900-1-6",
}
49
@article{UEK:2166051716,
author = "Hadrian Piotr and Rawski Marek",
title = "Wykorzystanie metody refleksji strategicznej w procesie kształtowania relacji pomiędzy interesariuszami przedsiębiorstwa",
journal = "Przegląd Organizacji",
number = "12",
pages = "23-26",
year = "2009",
}
50
@unpublished{UEK:2168228670,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Audyt marketingowy przedsiębiorstwa działającego w międzynarodowym środowisku marketingowym",
booktitle = "Strategie marketingowe eksporterów",
pages = "63-81",
year = "2009",
}
51
@article{UEK:50762,
author = "Hadrian Piotr",
title = "Audyt marketingowy w dobie globalizacji",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "823",
pages = "51-61",
year = "2009",
}