Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Embedding E-Learning in Accounting Modules : the Educators' Perspective
Źródło:
Education Sciences. - vol. 10, iss. 4 (2020) , s. 1-19. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This research was funded by the Ministry of Science and Higher Education, Poland, (financed from the subsidy granted to the Cracow University of Economics)
Lista 2019:
70.00 pkt
Nr:
2168345744
artykuł w czasopiśmie
2

Konferencja:
40th Annual Congress, European Accounting Association, Walencja, Hiszpania, od 2017-05-10 do 2017-05-12
Tytuł:
Embedding E-learning in Accounting Education Modules : the Educators Perspective
Źródło:
40th Annual Congress of the European Accounting Association (EAA), University of Valencia : 10-12 May, Valencia2017, s. 1-25. - Referat wygłoszony - nieopublikowany - Bibliogr.
Nr:
2168321065
varia
3

Autor:
Agnieszka Herdan , Magdalena M. Stuss , Joanna Krasodomska
Tytuł:
Audyt wewnętrzny jako narzędzie wspomagające efektywny nadzór korporacyjny w spółkach akcyjnych
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, 2009
Opis fizyczny:
155, [1] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-233-2730-1
Nr:
51380
monografia
1
Embedding E-Learning in Accounting Modules : the Educators' Perspective / Konrad GRABINSKI, Marcin KEDZIOR, Joanna KRASODOMSKA, Agnieszka Herdan // Education Sciences. - vol. 10, iss. 4 (2020), s. 1-19. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.mdpi.com/2227-7102/10/4/97
2
Embedding E-learning in Accounting Education Modules : the Educators Perspective / M. KĘDZIOR, K. GRABIŃSKI, A. Herdan, J. KRASODOMSKA // W: 40th Annual Congress of the European Accounting Association (EAA), University of Valencia : 10-12 May, Valencia. - (2017), s. 1-25. - Referat wygłoszony - nieopublikowany. - Bibliogr.
3
Audyt wewnętrzny jako narzędzie wspomagające efektywny nadzór korporacyjny w spółkach akcyjnych / Agnieszka Herdan, Magdalena M. Stuss, Joanna KRASODOMSKA. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2009. - 155, [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-233-2730-1
1
Grabinski K., Kędzior M., Krasodomska J., Herdan A., (2020), Embedding E-Learning in Accounting Modules : the Educators' Perspective, "Education Sciences", vol. 10, iss. 4, s. 1-19; https://www.mdpi.com/2227-7102/10/4/97
2
Kędzior M., Grabiński K., Herdan A., Krasodomska J., (2017), Embedding E-learning in Accounting Education Modules : the Educators Perspective. [W:] 40th Annual Congress of the European Accounting Association (EAA), University of Valencia : 10-12 May, Valencia, s. 1-25.
3
Herdan A., Stuss M., Krasodomska J., (2009), Audyt wewnętrzny jako narzędzie wspomagające efektywny nadzór korporacyjny w spółkach akcyjnych, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 155, [1] s.
1
@article{artUEK:2168345744,
author = "Konrad Grabinski and Marcin Kędzior and Joanna Krasodomska and Agnieszka Herdan",
title = "Embedding E-Learning in Accounting Modules : the Educators' Perspective",
journal = "Education Sciences",
number = "vol. 10, iss. 4",
pages = "1-19",
year = "2020",
doi = {http://dx.doi.org/10.3390/educsci10040097},
url = {https://www.mdpi.com/2227-7102/10/4/97},
}
2
@misc{varUEK:2168321065,
author = "Marcin Kędzior and Konrad Grabiński and Agnieszka Herdan and Joanna Krasodomska",
title = "Embedding E-learning in Accounting Education Modules : the Educators Perspective",
booktitle = "40th Annual Congress of the European Accounting Association (EAA), University of Valencia : 10-12 May, Valencia",
pages = "1-25",
year = "2017",
}
3
@book{monUEK:51380,
author = "Agnieszka Herdan and Magdalena M. Stuss and Joanna Krasodomska",
title = "Audyt wewnętrzny jako narzędzie wspomagające efektywny nadzór korporacyjny w spółkach akcyjnych",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Jagielloński w Krakowie",
year = "2009",
isbn = "978-83-233-2730-1",
}