Brańka Sebastian ORCID

College of Management and Quality, Instytut Zarządzania, Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych

Year
Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie = Promotional Activity of Polish Cities : Essence, Determinants, Experiences / Sebastian BRAŃKA. - Kraków; Legionowo : edu-Libri, 2018. - 257 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3
2018
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji / Sebastian BRAŃKA // Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018), s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1231-8841
2018
Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland / Sebastian BRAŃKA // W: 6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings / eds. Kamila Borseková, Katarína Vitálišová, Anna Vaňová. - Banská Bystrica, Slovakia : Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, 2017. - S. 653-663. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-557-1335-9. - Pełny tekst: http://www.cers.umb.sk/wp-content/uploads/2017/11/cers-proceedings.pdf
2017
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017), s. 105-113. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/miz. - ISSN 2450-775X
2017
Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania / Sebastian BRAŃKA ; Promotor: Andrzej SZROMNIK. - Kraków, 2016. - 303 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003232
2016
City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // W: Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail / Hrsg. Silke Weidner, Juliane Ribbeck, Tanja Korzer. - Cottbus : Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., 2016. - S. 25-30. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-3-940471-26-0. - Pełny tekst: https://www.b-tu.de/owncloud/index.php/s/rhCYlsxX8lxvCo4
2016
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016), s. 133-141. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109. - ISSN 0379-7864
2016
Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field / Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHATA, Sebastian BRAŃKA // W: 3rd Institute of Place Management Conference. - Poznan : Institute of Place Management, 2015
2015
Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów = Optimization of Expenditures for the Promotion of Cities and Regions / Sebastian BRAŃKA // W: Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / red. nauk. Andrzej SZROMNIK. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2015. - S. 56-75. - Streszcz. - ISBN 978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6
2015
Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / ed. by Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 505-514. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7
2015
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // W: Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development" / eds: Carmen Pintilescu, Bogdan Wierzbiński, Grigoris Zarotiadis. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 382-392. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-37-9. - Pełny tekst: http://asecu2015.fundacjauek.krakow.pl/proceedings/31.pdf
2015
Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK ; autorzy: Andrzej SZROMNIK, Adam FIGIEL, Iryna MANCZAK, Sebastian BRAŃKA, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2014. - 231 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
2014
Marketing Tools in Place Management : Idea and Application / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 139-146. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf
2014
The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space / Sebastian BRAŃKA, Jarosław PLICHTA // W: Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE. - Cracow : Cracow University of Economics, 2014. - S. 199-208. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9
2014
Targi w gospodarce rynkowej / Andrzej SZROMNIK, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Adam FIGIEL, Krzysztof P. WOJDACKI, Sebastian BRAŃKA, Iryna MANCZAK. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2013. - 100 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
2013
Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast = Price Instruments in the Marketing Activity of Polish Cities / Sebastian BRAŃKA // W: Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji / red. Elżbieta Wolanin-Jarosz, Tatiana Kożak-Siara. - Jarosław : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, 2013. - S. 189-199. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63909-40-6
2013
Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013), s. 87-97. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit. - ISSN 2081-3430
2013
Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast = The Possibility of Identification and Measurement of Marketing Activity in Polish Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 786). - nr 64, t. 2 (2013), s. 23-30. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zarządzanie wartością jednostek samorządu terytorialnego. - Pełny tekst: http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf. - ISSN 1733-2842
2013
The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow / Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ // W: International Symposium of Changes and New Trends in Education : 22-24 November 2013, Konya, Turcja. - (2013). - Referat wygłoszony - nieopublikowany
2013
E-comerce w procesach wymiany / Sebastian BRAŃKA // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa : Difin SA, 2013. - S. 96-126. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7641-805-6
2013
Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI. - Cracow : Cracow University of Economics, 2013. - S. 405-418. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-77-8
2013
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich = Perceived Attractiveness of Cracow Among Visiting Tourists in Comparison to Selected European Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 775). - nr 30 (2013), s. 451-464. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf. - ISSN 1509-0507
2013
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa = The Significance of Cultural Tourism Product for the City of Cracow / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 709). - nr 23 (2012), s. 129-141. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : strategie marketingowe miast i regionów. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf. - ISSN 1509-0507
2012
Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów = The Influence of Internet on the Consumer Market Behaviour / Sebastian BRAŃKA // Handel Wewnętrzny. - wrzesień-październik cz. 3 (2011), s. 55-60. - Summ. - ISSN 0438-5403
2011
Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych = Citizens as an Receiver of Marketing Activities of Territorial Self-Government / Sebastian BRAŃKA // Studia Ekonomiczne i Regionalne = Economic and Regional Studies : Scientific Journal of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska. - t. 4, nr 1 (2011), s. 55-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 2083-3725
2011
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne = Promotion Activities of the City of Krakow in the eyes of Tourists : an Empirical Study / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011), s. 346-356. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia. - Bibliogr. - ISSN 1689-7374
2011
Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce = The Importance of Underground Storage of Natural Gas for the Industrial Goods Market in Poland / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam NALEPKA]. - nr 830 (2010), s. 5-15. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=170645850. - ISSN 1898-6447
2010
E-commerce w procesach wymiany / Sebastian BRAŃKA // W: Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2010), s. 158-191. - Bibliogr.
2010
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK ; autorzy: Jan SZUMILAK, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Grażyna ŚMIGIELSKA, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Jarosław PLICHTA, Adam FIGIEL, Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA, Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2009. - 126 s. : il. ; 30 cm. - Załącznik. - Bibliogr.
2009
Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski = The Economic Framework of the Underground Gas Storage Localization on the Example of Poland / Sebastian BRAŃKA // Geologia : kwartalnik / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. - t. 35, z. 3 (2009), s. 447-459. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0138-0974
2009
Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce = Analysis of the Demand for Natural Gas Storage Space in Poland / Sebastian BRAŃKA // Gospodarka Surowcami Mineralnymi = Mineral Resources Management / Polska Akademia Nauk. Komitet Gospodarki Surowcami Mineralnymi. - t. 24, z. 3/2 (2008), s. 25-38. - Streszcz., summ.. - [odczyt: 27.06.2011]. - Bibliogr. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://www.min-pan.krakow.pl/Wydawnictwa/GSM2432/branka.pdf. - ISSN 0860-0953
2008
Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza / Sebastian BRAŃKA // W: Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim / red. Roman Fedan, Zbigniew Makieła. - Jarosław : [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], 2008. - S. 187-200. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88139-35-2
2008
Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza / Sebastian BRAŃKA // W: Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2008), s. 31-73. - Bibliogr.
2008
Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu / Sebastian BRAŃKA // W: Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem / red. nauk. Bogusław Plawgo. - Białystok : Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, 2008. - S. 671-683. - Bibliogr. - ISBN 978-83-60772-08-9
2008
Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce / Grażyna ŚMIGIELSKA, Sebastian BRAŃKA // W: Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2008), s. 9-30. - Bibliogr.
2008
Books:
Year
Aktywność promocyjna polskich miast : istota, determinanty, doświadczenie = Promotional Activity of Polish Cities : Essence, Determinants, Experiences / Sebastian BRAŃKA. - Kraków; Legionowo : edu-Libri, 2018. - 257 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65648-13-6 ; 978-83-65648-14-3 2018
Chapters:
Year
Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland / Sebastian BRAŃKA // W: 6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings / eds. Kamila Borseková, Katarína Vitálišová, Anna Vaňová. - Banská Bystrica, Slovakia : Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, 2017. - S. 653-663. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-557-1335-9. - Pełny tekst: http://www.cers.umb.sk/wp-content/uploads/2017/11/cers-proceedings.pdf 2017
City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // W: Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail / Hrsg. Silke Weidner, Juliane Ribbeck, Tanja Korzer. - Cottbus : Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., 2016. - S. 25-30. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-3-940471-26-0. - Pełny tekst: https://www.b-tu.de/owncloud/index.php/s/rhCYlsxX8lxvCo4 2016
Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field / Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHATA, Sebastian BRAŃKA // W: 3rd Institute of Place Management Conference. - Poznan : Institute of Place Management, 2015 2015
Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów = Optimization of Expenditures for the Promotion of Cities and Regions / Sebastian BRAŃKA // W: Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / red. nauk. Andrzej SZROMNIK. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2015. - S. 56-75. - Streszcz. - ISBN 978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6 2015
Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy / ed. by Bogusz MIKUŁA, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 505-514. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-30-0 ; 978-83-65173-31-7 2015
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // W: Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development" / eds: Carmen Pintilescu, Bogdan Wierzbiński, Grigoris Zarotiadis. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 382-392. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-37-9. - Pełny tekst: http://asecu2015.fundacjauek.krakow.pl/proceedings/31.pdf 2015
Marketing Tools in Place Management : Idea and Application / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 139-146. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf 2014
The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space / Sebastian BRAŃKA, Jarosław PLICHTA // W: Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE. - Cracow : Cracow University of Economics, 2014. - S. 199-208. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9 2014
Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast = Price Instruments in the Marketing Activity of Polish Cities / Sebastian BRAŃKA // W: Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji / red. Elżbieta Wolanin-Jarosz, Tatiana Kożak-Siara. - Jarosław : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, 2013. - S. 189-199. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63909-40-6 2013
E-comerce w procesach wymiany / Sebastian BRAŃKA // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa : Difin SA, 2013. - S. 96-126. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7641-805-6 2013
Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities / Sebastian BRAŃKA // W: Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI. - Cracow : Cracow University of Economics, 2013. - S. 405-418. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-77-8 2013
Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza / Sebastian BRAŃKA // W: Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim / red. Roman Fedan, Zbigniew Makieła. - Jarosław : [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], 2008. - S. 187-200. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88139-35-2 2008
Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu / Sebastian BRAŃKA // W: Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem / red. nauk. Bogusław Plawgo. - Białystok : Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, 2008. - S. 671-683. - Bibliogr. - ISBN 978-83-60772-08-9 2008
Articles:
Year
The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers = Efekty działań promocyjnych największych polskich miast w opinii miejskich menadżerów promocji / Sebastian BRAŃKA // Świat Nieruchomości = World of Real Estate Journal / [red. nacz. Adam NALEPKA]. - nr 4 (106) (2018), s. 99-104. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1231-8841 2018
The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland = Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Marketing i Zarządzanie. - nr 1(47) (2017), s. 105-113. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/miz. - ISSN 2450-775X 2017
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016), s. 133-141. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109. - ISSN 0379-7864 2016
Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013), s. 87-97. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit. - ISSN 2081-3430 2013
Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast = The Possibility of Identification and Measurement of Marketing Activity in Polish Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 786). - nr 64, t. 2 (2013), s. 23-30. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zarządzanie wartością jednostek samorządu terytorialnego. - Pełny tekst: http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf. - ISSN 1733-2842 2013
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich = Perceived Attractiveness of Cracow Among Visiting Tourists in Comparison to Selected European Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 775). - nr 30 (2013), s. 451-464. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf. - ISSN 1509-0507 2013
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa = The Significance of Cultural Tourism Product for the City of Cracow / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 709). - nr 23 (2012), s. 129-141. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : strategie marketingowe miast i regionów. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf. - ISSN 1509-0507 2012
Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów = The Influence of Internet on the Consumer Market Behaviour / Sebastian BRAŃKA // Handel Wewnętrzny. - wrzesień-październik cz. 3 (2011), s. 55-60. - Summ. - ISSN 0438-5403 2011
Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych = Citizens as an Receiver of Marketing Activities of Territorial Self-Government / Sebastian BRAŃKA // Studia Ekonomiczne i Regionalne = Economic and Regional Studies : Scientific Journal of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska. - t. 4, nr 1 (2011), s. 55-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 2083-3725 2011
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne = Promotion Activities of the City of Krakow in the eyes of Tourists : an Empirical Study / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011), s. 346-356. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia. - Bibliogr. - ISSN 1689-7374 2011
Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce = The Importance of Underground Storage of Natural Gas for the Industrial Goods Market in Poland / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam NALEPKA]. - nr 830 (2010), s. 5-15. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=170645850. - ISSN 1898-6447 2010
Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski = The Economic Framework of the Underground Gas Storage Localization on the Example of Poland / Sebastian BRAŃKA // Geologia : kwartalnik / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. - t. 35, z. 3 (2009), s. 447-459. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0138-0974 2009
Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce = Analysis of the Demand for Natural Gas Storage Space in Poland / Sebastian BRAŃKA // Gospodarka Surowcami Mineralnymi = Mineral Resources Management / Polska Akademia Nauk. Komitet Gospodarki Surowcami Mineralnymi. - t. 24, z. 3/2 (2008), s. 25-38. - Streszcz., summ.. - [odczyt: 27.06.2011]. - Bibliogr. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://www.min-pan.krakow.pl/Wydawnictwa/GSM2432/branka.pdf. - ISSN 0860-0953 2008
Doctoral dissertations:
Year
Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania / Sebastian BRAŃKA ; Promotor: Andrzej SZROMNIK. - Kraków, 2016. - 303 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003232 2016
Unpublished:
Year
Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK ; autorzy: Andrzej SZROMNIK, Adam FIGIEL, Iryna MANCZAK, Sebastian BRAŃKA, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2014. - 231 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. 2014
Targi w gospodarce rynkowej / Andrzej SZROMNIK, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Adam FIGIEL, Krzysztof P. WOJDACKI, Sebastian BRAŃKA, Iryna MANCZAK. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2013. - 100 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. 2013
E-commerce w procesach wymiany / Sebastian BRAŃKA // W: Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2010), s. 158-191. - Bibliogr. 2010
Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK ; autorzy: Jan SZUMILAK, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Grażyna ŚMIGIELSKA, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Jarosław PLICHTA, Adam FIGIEL, Adriana PALIWODA-MATIOLAŃSKA, Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2009. - 126 s. : il. ; 30 cm. - Załącznik. - Bibliogr. 2009
Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza / Sebastian BRAŃKA // W: Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2008), s. 31-73. - Bibliogr. 2008
Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce / Grażyna ŚMIGIELSKA, Sebastian BRAŃKA // W: Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1] / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2008), s. 9-30. - Bibliogr. 2008
Other:
Year
The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow / Sebastian BRAŃKA, Karolina ORZEŁ // W: International Symposium of Changes and New Trends in Education : 22-24 November 2013, Konya, Turcja. - (2013). - Referat wygłoszony - nieopublikowany 2013
Year
Brańka S., (2018), Aktywność promocyjna polskich miast: istota, determinanty, doświadczenie, Kraków ; Legionowo : edu-Libri, 257 s.
2018
Brańka S., (2018), The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers, "Świat Nieruchomości", nr 4 (106), s. 99-104.
2018
Brańka S., (2017), Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland. [W:] Borseková K., Vitálišová K., Vaňová A. (red.), 6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings, Banská Bystrica, Slovakia : Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, s. 653-663.
2017
Brańka P., Brańka S., (2017), The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland, "Marketing i Zarządzanie", nr 1(47), s. 105-113; https://wnus.edu.pl/miz
2017
Brańka S., (2016), Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania, Prom. Szromnik A., Kraków : , 303 k.
2016
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management. [W:] Weidner , Ribbeck J., Korzer T. (red.), Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail, Cottbus : Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., s. 25-30.
2016
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities, "Scientific Annals of Economics and Business", 63 (1), s. 133-141; http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109
2016
Coca-Stefaniak A., Plichta J., Brańka S., (2015), Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field. [W:] 3rd Institute of Place Management Conference, Poznan : Institute of Place Management
2015
Brańka S., (2015), Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów. [W:] Szromnik A. (red.), Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia, Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, s. 56-75.
2015
Brańka S., (2015), Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments. [W:] Mikuła B., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 505-514.
2015
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2015), City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities. [W:] Pintilescu C., Wierzbiński B., Zarotiadis G. (red.), Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development", Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 382-392.
2015
Szromnik A., Figiel A., Manczak I., Brańka S., Griszel W., Zadęcka E., (2014), Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego, Szromnik A. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 231 k.
2014
Brańka S., (2014), Marketing Tools in Place Management : Idea and Application. [W:] Malina A., Oczkowska R., Plichta J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 139-146.
2014
Brańka S., Plichta J., (2014), The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space. [W:] Baaken T., Teczke J. (red.), Managing Disruption and Destabilisation, Cracow : Cracow University of Economics, s. 199-208.
2014
Szromnik A., Szczepankiewicz W., Figiel A., Wojdacki K., Brańka S., Manczak I., (2013), Targi w gospodarce rynkowej, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 100 k.
2013
Brańka S., (2013), Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast. [W:] Wolanin-Jarosz E., Kożak-Siara T. (red.), Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji, Jarosław : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, s. 189-199.
2013
Brańka S., (2013), Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow, "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing", nr 10 (59), s. 87-97; http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit
2013
Brańka S., (2013), Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia", nr 64, t. 2, s. 23-30; http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf
2013
Brańka S., Orzeł K., (2013), The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow. [W:] International Symposium of Changes and New Trends in Education: 22-24 November 2013, Konya, Turcja
2013
Brańka S., (2013), E-comerce w procesach wymiany. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 96-126.
2013
Brańka S., (2013), Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities. [W:] Lula P., Mikuła B., Jaki A. (red.), Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy, Cracow : Cracow University of Economics, s. 405-418.
2013
Brańka S., (2013), Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 30, s. 451-464; http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf
2013
Brańka P., Brańka S., (2012), Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 23, s. 129-141; http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf
2012
Brańka S., (2011), Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów, "Handel Wewnętrzny", wrzesień-październik cz. 3, s. 55-60.
2011
Brańka S., (2011), Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych, "Studia Ekonomiczne i Regionalne", t. 4, nr 1, s. 55-62.
2011
Brańka S., (2011), Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu", 209, s. 346-356.
2011
Brańka S., (2010), Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 830, s. 5-15; https://bazekon.uek.krakow.pl/170645850
2010
Brańka S., (2010), E-commerce w procesach wymiany. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy, s. 158-191.
2010
Szumilak J., Surówka-Marszałek D., Śmigielska G., Szczepankiewicz W., Plichta J., Figiel A., Paliwoda-Matiolańska A., Brańka S., Orzeł K., (2009), Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych, Szromnik A. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 126 s.
2009
Brańka S., (2009), Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski, "Geologia", t. 35, z. 3, s. 447-459.
2009
Brańka S., (2008), Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce, "Gospodarka Surowcami Mineralnymi", t. 24, z. 3/2, s. 25-38; http://www.min-pan.krakow.pl/Wydawnictwa/GSM2432/branka.pdf
2008
Brańka S., (2008), Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza. [W:] Fedan R., Makieła Z. (red.), Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim, Jarosław : [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], s. 187-200.
2008
Brańka S., (2008), Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1], s. 31-73.
2008
Brańka S., (2008), Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu. [W:] Plawgo B. (red.), Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem, Białystok : Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, s. 671-683.
2008
Śmigielska G., Brańka S., (2008), Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1], s. 9-30.
2008
Books:
Year
Brańka S., (2018), Aktywność promocyjna polskich miast: istota, determinanty, doświadczenie, Kraków ; Legionowo : edu-Libri, 257 s. 2018
Chapters:
Year
Brańka S., (2017), Promotion as an Indispensable Instrument of Urban Development : Evidence from Empirical Study of Big Cities in Poland. [W:] Borseková K., Vitálišová K., Vaňová A. (red.), 6th Central European Conference in Regional Science Engines of Urban and Regional Development : Conference Procedings, Banská Bystrica, Slovakia : Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, s. 653-663. 2017
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places for Strategic Cooperation through Active City Management. [W:] Weidner , Ribbeck J., Korzer T. (red.), Stationär und Online : Handel in der Stadt : 2014 - E-Commerce und Stadt : Wandel, Chancen, Perspektiven : 2016 - REALLABOR : Innenstadt + Smart Retail, Cottbus : Wissensnetzwerk Stadt und Handel e.V., s. 25-30. 2016
Coca-Stefaniak A., Plichta J., Brańka S., (2015), Managing Town Centres and Destinations - Insights from an International Survey of Professionals in the Field. [W:] 3rd Institute of Place Management Conference, Poznan : Institute of Place Management 2015
Brańka S., (2015), Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów. [W:] Szromnik A. (red.), Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia, Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, s. 56-75. 2015
Brańka S., (2015), Web Sites of Big Cities in Poland as City Promotion Instruments. [W:] Mikuła B., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Reorientation of Paradigms and Concepts of Management in the Contemporary Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 505-514. 2015
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2015), City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities. [W:] Pintilescu C., Wierzbiński B., Zarotiadis G. (red.), Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as Preconditions for Economic Development", Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 382-392. 2015
Brańka S., (2014), Marketing Tools in Place Management : Idea and Application. [W:] Malina A., Oczkowska R., Plichta J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 139-146. 2014
Brańka S., Plichta J., (2014), The Role of City Managers in Managing Networks in Public Space. [W:] Baaken T., Teczke J. (red.), Managing Disruption and Destabilisation, Cracow : Cracow University of Economics, s. 199-208. 2014
Brańka S., (2013), Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast. [W:] Wolanin-Jarosz E., Kożak-Siara T. (red.), Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji, Jarosław : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, s. 189-199. 2013
Brańka S., (2013), E-comerce w procesach wymiany. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 96-126. 2013
Brańka S., (2013), Cracow's Image Among Tourists Visiting the City - Implications for the City's Marketing Activities. [W:] Lula P., Mikuła B., Jaki A. (red.), Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy, Cracow : Cracow University of Economics, s. 405-418. 2013
Brańka S., (2008), Przygraniczne położenie gmin a ich rozwój społeczno-gospodarczy : wstępna koncepcja badań empirycznych polskich gmin ukraińskiego pogranicza. [W:] Fedan R., Makieła Z. (red.), Przyrodniczo-ekonomiczny potencjał regionów na pograniczu polsko-ukraińskim, Jarosław : [Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej], s. 187-200. 2008
Brańka S., (2008), Rola i perspektywy rozwoju Polski Wschodniej jako elementu krajowego systemu podziemnego magazynowania gazu. [W:] Plawgo B. (red.), Polska Wschodnia - zarządzanie rozwojem, Białystok : Wyższa Szkoła Admnistracji Publicznej im. Stansława Staszica, s. 671-683. 2008
Articles:
Year
Brańka S., (2018), The Promotional Impact of the Biggest Polish Cities in the Eyes of City Promotion Managers, "Świat Nieruchomości", nr 4 (106), s. 99-104. 2018
Brańka P., Brańka S., (2017), The Role of Local Action Groups in Promoting Rural Areas in the Małopolska Region in Poland, "Marketing i Zarządzanie", nr 1(47), s. 105-113; https://wnus.edu.pl/miz 2017
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities, "Scientific Annals of Economics and Business", 63 (1), s. 133-141; http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109 2016
Brańka S., (2013), Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow, "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing", nr 10 (59), s. 87-97; http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit 2013
Brańka S., (2013), Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia", nr 64, t. 2, s. 23-30; http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf 2013
Brańka S., (2013), Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 30, s. 451-464; http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf 2013
Brańka P., Brańka S., (2012), Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 23, s. 129-141; http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf 2012
Brańka S., (2011), Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów, "Handel Wewnętrzny", wrzesień-październik cz. 3, s. 55-60. 2011
Brańka S., (2011), Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych, "Studia Ekonomiczne i Regionalne", t. 4, nr 1, s. 55-62. 2011
Brańka S., (2011), Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu", 209, s. 346-356. 2011
Brańka S., (2010), Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 830, s. 5-15; https://bazekon.uek.krakow.pl/170645850 2010
Brańka S., (2009), Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski, "Geologia", t. 35, z. 3, s. 447-459. 2009
Brańka S., (2008), Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce, "Gospodarka Surowcami Mineralnymi", t. 24, z. 3/2, s. 25-38; http://www.min-pan.krakow.pl/Wydawnictwa/GSM2432/branka.pdf 2008
Doctoral dissertations:
Year
Brańka S., (2016), Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania, Prom. Szromnik A., Kraków : , 303 k. 2016
Unpublished:
Year
Szromnik A., Figiel A., Manczak I., Brańka S., Griszel W., Zadęcka E., (2014), Nowe obszary i instrumenty marketingu terytorialnego, Szromnik A. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 231 k. 2014
Szromnik A., Szczepankiewicz W., Figiel A., Wojdacki K., Brańka S., Manczak I., (2013), Targi w gospodarce rynkowej, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 100 k. 2013
Brańka S., (2010), E-commerce w procesach wymiany. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy, s. 158-191. 2010
Szumilak J., Surówka-Marszałek D., Śmigielska G., Szczepankiewicz W., Plichta J., Figiel A., Paliwoda-Matiolańska A., Brańka S., Orzeł K., (2009), Rozwój form instytucjonalnych handlu. Etap 2, Strukturalne uwarunkowania działalności handlowej w sektorach rozproszonych, Szromnik A. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 126 s. 2009
Brańka S., (2008), Sektor handlu w Polsce z perspektywy europejskiej - analiza porównawcza. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1], s. 31-73. 2008
Śmigielska G., Brańka S., (2008), Stan podmiotowy handlu detalicznego w Polsce. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Rozwój form instytucjonalnych handlu. [Etap 1], s. 9-30. 2008
Other:
Year
Brańka S., Orzeł K., (2013), The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow. [W:] International Symposium of Changes and New Trends in Education: 22-24 November 2013, Konya, Turcja 2013