Publications of the selected author

1

Author:
Title:
E-lojalność w perspektywie możliwości technologicznych firm = E-loyalty in the Perspective of Companies Technological Possibilities
Source:
Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu. Współczesne Problemy Zarządzania. - nr 8 (2016) , s. 7-18. - Tytuł numeru: Marketing w organizacji - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 4.00 pkt
Nr:
2168315597
article
2

Author:
Title:
Wstęp
Source:
Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce / kier. tematu Grażyna ŚMIGIELSKA2014, s. 4-5
Signature:
NP-1489/Magazyn
Nr:
2168302137
preface / summary
See main document
3

Title:
Koszty targowe w opinii wystawców - próba zdiagnozowania = Trade Fairs Cost - in the Opinion of Respondents
Source:
Targi w gospodarce rynkowej / red. nauk. Andrzej SZROMNIK - Kraków; Legionowo: edu-Libri, 2014, s. 140-152
ISBN:
978-83-63804-53-4
Nr:
2168292163
chapter in monograph
See main document
4

Title:
Koszty targowe w opinii przedsiębiorstw-wystawców - próba zdiagnozowania = Fair-Related Costs in the Opinion of Enterprises-Exhibitors - an Attempt to Carry out a Diagnosis
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 61, nr 3 (350) (2014) , s. 25-40. - Summ., streszcz., rez.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 7.00 pkt
Nr:
2168286289
article
5

Author:
Title:
Poprawa efektywności przekazu promocyjnego - przykład
Source:
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA - Warszawa: Difin SA, 2013, s. 85-95 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7641-805-6
Nr:
2168261006
chapter in monograph
See main document
6

Author:
Title:
Technologie informacyjne w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa handlowego z klientem
Source:
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA - Warszawa: Difin SA, 2013, s. 52-84
ISBN:
978-83-7641-805-6
Nr:
2168261000
chapter in monograph
See main document
7

Author:
Title:
Wiedza o kliencie w konkurowaniu przedsiębiorstw handlowych
Source:
Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce2012, s. 144-163
Signature:
NP-1390/Magazyn
Nr:
2168273174
chapter in unpublished scientific work
8

Author:
Title:
Komunikacja internetowa - kreowanie nowej wartości na rynku turystyki wiejskiej
Source:
Wiejski produkt turystyczny : doświadczenia i wyzwania / red. Janusz Majewski - Kielce: Kieleckie Towarzystwo Edukacji Ekonomicznej : na zlec. Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, 2012, s. 183-201. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-60056-78-3
Nr:
2168229542
chapter in monograph
9

Author:
Title:
Business Intelligence w przedsiębiorstwie handlowym = Business Intelligence in a Trade Company
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 74 (2011) , s. 253-265. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marketing w działalności podmiotów rynkowych
Series:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 662)
Access mode:
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168220598
article
10

Author:
Title:
Technologie informacyjne w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa handlowego z klientem
Source:
Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK2010, s. 119-157 - Bibliogr.
Signature:
NP-1096/Magazyn
Nr:
2168245274
chapter in unpublished scientific work
See main document
11

Author:
Title:
Systemy klasy CRM a dostarczanie nowej wartości dla klienta = CRM Systems and Providing New Value for the Customer
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 757 (2008) , s. 35-49. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
50353
article
See main document
12

Author:
Title:
Zarządzanie procesem odchodzenia klientów w perspektywie możliwości technologicznych firm
Source:
Marketing w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Szczepan Figiel - Olsztyn: Katedra Analizy Rynku i Marketingu Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2007, s. 183-192 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-89112-83-5
Nr:
2166257422
chapter in monograph
13

Author:
Title:
Wartość dla klienta w perspektywie możliwości technologicznych firm
Source:
Rola handlu w tworzeniu wartości dla nabywcy / red. Jan SZUMILAK - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2007, s. 57-67 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-924656-5-2
Nr:
2166220234
chapter in conference materials
See main document
14

Author:
Title:
Szacowanie wartości klienta = Estimating the Value of a Client
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 694 (2006) , s. 83-94. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
52751
article
See main document
15

Author:
Title:
Znaczenie systemów informatycznych w tworzeniu wartości dla klienta = The Meaning of Information Systems in Creating Value for Customer
Source:
Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa / red. nauk. Anna CZUBAŁA - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2006, s. 413-422. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-0-0
Nr:
2165934539
chapter in conference materials
See main document
16

Author:
Title:
Strategia kształtowania lojalności klientów z wykorzystaniem baz danych = Strategies for Managing Customer Loyalty Using Databases
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 664 (2004) , s. 125-135. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
2168220538
article
See main document
17

Author:
Title:
Systemy informacji o klientach detalicznych i ich wykorzystanie
Source:
Handel detaliczny : funkcjonowanie i kierunki rozwoju / red. Jan SZUMILAK - Kraków: Oficyna Ekonomiczna, 2004, s. 187-217
Series:
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
ISBN:
83-89355-20-5
Nr:
2166176755
chapter in textbook
See main document
18

Author:
Title:
Korzyści stosowania technik database marketing w przedsiębiorstwie handlowym = Benefits of Applying Database Marketing Techniques in Commercial Enterprises
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 624 (2003) , s. 79-89. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Access mode:
Nr:
2168222550
article
See main document
19

Title:
Warunki mieszkaniowe jako determinanta jakości życia mieszkańców Krakowa : wyniki badań bezpośrednich
Source:
Regionalne zróżnicowanie jakości życia / red. nauk. Jan Karwowski - Szczecin: Uniwersytet Szczeciński, 2003, s. 137-143. - Streszcz., summ.
ISBN:
83-85809-82-1
Nr:
2166177071
chapter in monograph
20

Author:
Title:
Środowisko zintegrowanych systemów przetwarzania danych rynkowych jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym
Source:
Zarządzanie sprzedażą w warunkach konkurencji / kier. tematu: Jan SZUMILAK ; [Jan SZUMILAK, Grażyna ŚMIGIELSKA, Jacek BAZARNIK, Tomasz KAROŃ, Jarosław PLICHTA]2002, s. 1[39]-35[73]
Signature:
NP-847/Magazyn
Nr:
2168257820
chapter in unpublished scientific work
See main document
21

Author:
Conference:
Konferencja dydaktyczna z okazji 10-lecia Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Dobczyce, Polska, od 2002-03-21 do 2002-03-21
Title:
Kształtowanie jakości usługi edukacyjnej
Source:
Docelowy model kształcenia na Wydziale Zarządzania AE w Krakowie : konferencja dydaktyczna z okazji 10-lecia Wydziału Zarządzania, Dobczyce 21 marca 2002 r. - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2002, s. 97-109
ISBN:
83-915196-1-9
Nr:
2168242812
chapter in conference materials
22

Author:
Title:
Identyfikowanie najlepszych klientów - analiza RFM
Source:
Modern Marketing. - nr 4 (22) (2001) , s. 34-40 - Bibliogr.
Nr:
2166171395
article
23

Author:
Title:
Wartość życiowa klienta (LTV)
Source:
Modern Marketing : magazyn marketingu interaktywnego. - nr 3 (21) (2001) - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
2168263254
article
24

Author:
Title:
Bazy danych o klientach w zarządzaniu działalnością handlową
Source:
Nowe zjawiska i instrumenty w rozwoju organizacyjno technicznym oraz funkcjonalnym handlu / zespół badawczy: Andrzej SZROMNIK - kierownik, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Jan SZUMILAK, Jacek BAZARNIK, Regina KLIMKOWSKA, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Grażyna ŚMIGIELSKA, Krzysztof P. WOJDACKI, Tomasz KAROŃ, Dominika KUBACKA, Justyna ŚWIATOWIEC2000, s. 101-142 - Bibliogr.
Signature:
NP-723/Magazyn
Nr:
2168269082
chapter in unpublished scientific work
See main document
25

Author:
Bazarnik Jacek , Baka Maria
Title:
Studentów mamy takich, na jakich zasługujemy
Source:
Eksperyment : pismo Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. nacz. Zbigniew PASZEK2000. - nr 5, s. 16
Nr:
2168272450
voice in discussion / interview
See main document
26

Title:
Rozwój sieci handlu detalicznego = Expansion of Retail Trade Network in Poland
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 524 (1999) , s. 41-53. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168236938
article
See main document
27

Title:
Tendencje rozwojowe handlu detalicznego w Polsce
Source:
Warunki funkcjonowania i rozwoju handlu w Polsce : materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Handlu i Instytucji Rynkowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Eurohandelsinstitut e.V. w Kolonii, (Kraków, 25 i 26 XI 1997 r.) / red. Andrzej SZROMNIK - Kraków: Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 1998, s. 31-46
ISBN:
83-87239-80-1
Nr:
2168235856
chapter in conference materials
See main document
28

Title:
Tendencje rozwojowe handlu detalicznego w Polsce
Source:
Handel w procesie przemian / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK1998, s. 1-18
Signature:
NP-486/Magazyn
Nr:
2168259012
chapter in unpublished scientific work
See main document
29

Author:
Title:
Database marketing w kształceniu studentów kierunku zarządzania i marketingu
Source:
Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.) / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998, s. 43-48 - Bibliogr.
ISBN:
83-87239-79-8
Nr:
2168236820
chapter in conference materials
See main document
30

Title:
Identyfikacja ankieterskich zniekształceń informacji w wywiadach kwestionariuszowych
Source:
Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK] - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996, s. 91-102
Nr:
2168236638
chapter in conference materials
See main document
31

Author:
Title:
Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe
Publisher address:
Warszawa; Kraków: Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna, 1992
Physical description:
176 s.: il., wykr.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-85719-00-8
Nr:
2168236426
monograph
32

Title:
Taksonomiczne metody analizy przestrzennej struktury konsumpcji
Source:
Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny / red. nauk. Stefan MYNARSKI - Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992, s. 117-160 - Bibliogr.
ISBN:
83-01-10465-1
Nr:
2168230736
chapter in monograph
See main document
33

Author:
Title:
Analiza przestrzenno-czasowa struktur konsumpcji
Source:
Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny / red. nauk. Stefan MYNARSKI - Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992, s. 186-202 - Bibliogr.
ISBN:
83-01-10465-1
Nr:
2168230740
chapter in monograph
See main document
34

Author:
Title:
Struktura przestrzenna uwarunkowań konsumpcji w Polsce = Spatial Structure of Consumption Conditioning in Poland
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 349 (1991) , s. 23-40. - Summ.
Nr:
2168259658
article
See main document
35

Title:
Zmiany w poziomie spożycia w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Source:
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991, s. 186-206
Series:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168255202
chapter in monograph
See main document
36

Author:
Title:
Przestrzenna struktura konsumpcji w Polsce : identyfikacja i analiza
Publisher address:
Kraków: , 1991
Physical description:
183 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Signature:
Dostępne w Archiwum UEK - nr 356/755
Nr:
2168278693
doctoral dissertation
37

Title:
Wyodrębnianie regionalnych i makroregionalnych podsystemów konsumpcji i jej uwarunkowań
Source:
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991, s. 113-135
Series:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168255190
chapter in monograph
See main document
38

Title:
Przewidywania struktur konsumpcji w nowych uwarunkowaniach przestrzennych
Source:
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991, s. 135-148
Series:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168255192
chapter in monograph
See main document
39

Title:
Uwarunkowania przestrzennych struktur konsumpcji w przekroju województw
Source:
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991, s. 105-113
Series:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168255188
chapter in monograph
See main document
40

Title:
Porównania międzynarodowej struktury spożycia w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Source:
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991, s. 171-186
Series:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168255200
chapter in monograph
See main document
41

Title:
Prognoza dla regionów
Source:
Życie Gospodarcze. - nr 50 (1990) , s. 10
Nr:
2168229282
article
42

Title:
Strefa wschodnia i zachodnia
Source:
Życie Gospodarcze - dodatek Zmiany w strukturze konsumpcji 1986-1990. - nr 38 (1990) , s. III
Nr:
2168229260
article
43

Title:
Opłacalność działalności handlowej w 400 największych przedsiębiorstwach handlu rynkowego = Profitability of Trading Activities in 400 Bio Commercial Firms
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Elżbieta BURZYM]. - nr 333 (1990) , s. 87-97. - Rez., summ.
Nr:
2168259268
article
See main document
44

Title:
Czego zazdrościmy sąsiadom?
Source:
Życie Gospodarcze. - nr 23 (1990) , s. 8
Nr:
2168229252
article
45

Title:
Analiza porównawcza zmian w poziomie spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych = Comparative Analysis of Changes in the Level of the Consumption of Foodstuffs
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 314 (1989) , s. 53-66. - Rez., summ.
Nr:
2168235224
article
See main document
46

Title:
Tendencje i prawidłowości rozwoju struktury spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych = Tendencies and Regularities of the Development in the Structure of Food Consumption in Communist Countries
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 304 (1989) , s. 131-148. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168246670
article
See main document
47

Title:
Strukturalne przeobrażenia spożycia artykułów żywnościowych w wybranych krajach socjalistycznych
Source:
Kierunki i prawidłowości zmian struktury konsumpcji w latach osiemdziesiątych / zespół red. Józefa Kramer, Zofia Kędzior, Janusz Olearnik - Katowice: Akademia Ekonomiczna, 1989, s. 47-56
Series:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168337959
chapter in monograph
48

Title:
Stan podmiotowy struktury handlu w świetle "Listy 400" największych przedsiębiorstw handlu rynkowego
Source:
Uwarunkowania i kierunki aktywizacji handlu i usług : materiały na ogólnopolską konferencję Instytutów i Katedr. Cz. 1, Uwarunkowania zewnętrzne aktywizacji handlu i usług / red. nauk. Andrzej Banasiak - Łódź: Uniwersytet Łódzki, 1988, s. 74-83
ISBN:
83-7016-337-8
Nr:
2168271556
chapter in conference materials
49

Title:
Zmiany w poziomie spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych
Source:
Konsumpcja w układach przestrzennych : konferencja Resortowego Programu Badań Podstawowych RP.III.39 - grupa tematyczna 5. Limanowa, 14-16 czerwiec 1988 r. - Warszawa: Wydawnictwo Spółdzielcze, 1988, s. 126-135
Nr:
2168259812
chapter in conference materials
50

Author:
Title:
Analiza przestrzenno-czasowa struktur konsumpcji
Source:
Konsumpcja w układach przestrzennych : konferencja Resortowego Programu Badań Podstawowych RP.III.39 - grupa tematyczna 5. Limanowa, 14-16 czerwiec 1988 r. - Warszawa: Wydawnictwo Spółdzielcze, 1988, s. 13-22 - Bibliogr.
Nr:
2168259796
chapter in conference materials
51

Title:
Sprawozdanie z sympozjum naukowego nt. "Pozycja SPOŁEM na rynkach branżowych i przestrzennych"
Source:
Handel Wewnętrzny1987. - R. 33, nr 6 (191), s. 66-68
Nr:
2168254888
varia
52

Title:
Przewodnik terminologiczno-metodyczny do badań konsumpcji w układach przestrzennych. Cz. 2, Terminologia
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: , 1987
Physical description:
103 k.: il.; 30 cm
Research program:
Resortowy Program Badań Podstawowych NR RP.III.39: Zmiany w strukturze konsumpcji Grupa tematyczna 5: Przestrzenna struktura konsumpcji Temat: Terminologiczno-metodyczne aspekty badań konsumpcji w układach przestrzennych
Nr:
2168316005
book
53

Author:
Title:
Wielowymiarowa analiza porównawcza jako metodyczne narzędzie wspomagania polityki konsumpcji
Source:
Narzędzia polityki gospodarczej i społecznej w procesie kształtowania konsumpcji : Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Dydaktyczna Katedr i Instytutów Obrotu Towarowego i Usług Uczelni Ekonomicznych, Ustroń, wrzesień 1987 r. T. 2 / [red. Barbara Cebo] - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1987, s. 225-229
Nr:
2168297881
chapter in conference materials
54

Author:
Title:
Zmiany w poziomie i strukturze obrotów handlu detalicznego w krajach socjalistycznych = Changes in Level and Structure of Traffic in Retail Trade in Communist Countries
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 239 (1987) , s. 75-87. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168257214
article
See main document
55

Author:
Title:
Krakowska spółdzielczość spożywców w świetle liczb i porównań
Source:
Warunki rozwoju krakowskiej spółdzielczości spożywców na przełomie lat 80-tych : materiały na sympozjum w Kleczy, 24-25.VI.1986 - Kraków: "Społem" CZSS Oddział Wojewódzki w Krakowie; Instytut Ekonomiki Obrotu Towarowego - Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1986, s. 10 s.. - Poszyty
Nr:
2168259360
chapter in monograph
56

Title:
Zmodyfikowany test normalności Shapiro-Wilka = Modified Shapiro-Wilka's Normality Test
Source:
Wiadomości Statystyczne. - R. 29, nr 2 (272) (1984) , s. 11 - Bibliogr.
Nr:
2168272676
article
57

Title:
Próba porównania zmodyfikowanego testu Shapiro-Wilka z testami zgodności Kołmogorowa i chi-kwadrat stosowanymi do weryfikacji hipotezy o normalności rozkładu = An Attempt at Comparison between the Modified Shapiro-Wilk Test and the Kolmogorov Conformity Tests and Chi-Square Applied to the Verification of Hypotheses Concerning the Normality of Distribution
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Tadeusz STANISZ]. - nr 194 (1984) , s. 23-35. - Rez., summ.
Nr:
2168278703
article
See main document
58

Author:
Title:
Nowa procedura wyodrębniania jednorodnych faz rozwoju zjawisk ekonomiczno-społecznych = A New Procedure of the Determination of the Homogenous Phases of the Development of Economic and Social Phenomena
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Kazimierz ZAJĄC]. - nr 138 (1981) , s. 115-128. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168232260
article
See main document
Unpublished documents:
1

Title:
Targi w gospodarce rynkowej. Cz. 2, Raport z badań
Publisher address:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013
Physical description:
101 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr. przy rozdz.
Research program:
058/KHiIR/02/2013/S/3058
Signature:
NP-1389/2/Magazyn
Nr:
2168314883
unpublished scientific work
2

Title:
Kształtowanie relacji w łańcuchach dostaw : (obszary kosztów transakcyjnych w firmie handlowej)
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2005
Physical description:
156 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr. przy poszcz. rozdz.
Research program:
72/KHiIR/4/2005/S/244
Signature:
NP-1069/Magazyn
Nr:
2168259436
unpublished scientific work
3

Title:
Metody badania poziomu obsługi klienta - możliwości wykorzystania w ocenie jakości usług logistycznych
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2004
Physical description:
159 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr. przy poszcz. rozdz.
Research program:
58/KHiIR/4/2004/S/168
Signature:
NP-945/Magazyn
Nr:
2168259406
unpublished scientific work
4

Title:
Marketing i marketingowa orientacja miast - koncepcja i wyniki badań
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2003
Physical description:
149 s.: il.; 30 cm.
Notes:
Bibliogr.
Research program:
55/KHiIR/1/2004/S/165
Signature:
NP-928/Magazyn
Nr:
2168243922
unpublished scientific work
5

Author:
Title:
Zarządzanie bazami danych o klientach
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2001
Physical description:
47 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Research program:
44/KHiIR/6/2001/S
Signature:
NP-784/Magazyn
Nr:
2168260692
unpublished scientific work
6

Author:
Title:
Strategia Database Marketing
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999
Physical description:
14 s.: il.; 30 cm
Research program:
106/KHiIR/1/98/S
Signature:
NP-534/Magazyn
Nr:
2168271160
unpublished scientific work
7

Title:
Zniekształcenia informacji marketingowej w badaniach kwestionariuszowych
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996
Physical description:
23 k.: il.; 30 cm
Signature:
NP-410/Magazyn
Nr:
2168267348
unpublished scientific work
1
E-lojalność w perspektywie możliwości technologicznych firm = E-loyalty in the Perspective of Companies Technological Possibilities / Jacek BAZARNIK // Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu. Współczesne Problemy Zarządzania. - nr 8 (2016), s. 7-18. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing w organizacji. - Bibliogr. - ISSN 2300-5157
2
Wstęp / Jacek BAZARNIK // W: Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce / kier. tematu Grażyna ŚMIGIELSKA. - (2014), s. 4-5
3
Koszty targowe w opinii wystawców - próba zdiagnozowania = Trade Fairs Cost - in the Opinion of Respondents / Jacek BAZARNIK, Iryna MANCZAK // W: Targi w gospodarce rynkowej / red. nauk. Andrzej SZROMNIK. - Kraków; Legionowo : edu-Libri, 2014. - S. 140-152. - ISBN 978-83-63804-53-4
4
Koszty targowe w opinii przedsiębiorstw-wystawców - próba zdiagnozowania = Fair-Related Costs in the Opinion of Enterprises-Exhibitors - an Attempt to Carry out a Diagnosis / Jacek BAZARNIK, Iryna MANCZAK // Handel Wewnętrzny. - R. 61, nr 3 (350) (2014), s. 25-40. - Summ., streszcz., rez. - Pełny tekst: http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_3-2014.pdf. - ISSN 0438-5403
5
Poprawa efektywności przekazu promocyjnego - przykład / Jacek BAZARNIK // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa : Difin SA, 2013. - S. 85-95. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7641-805-6
6
Technologie informacyjne w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa handlowego z klientem / Jacek BAZARNIK // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa : Difin SA, 2013. - S. 52-84. - ISBN 978-83-7641-805-6
7
Wiedza o kliencie w konkurowaniu przedsiębiorstw handlowych / J. BAZARNIK // W: Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce. - ([2012]), s. 144-163
8
Komunikacja internetowa - kreowanie nowej wartości na rynku turystyki wiejskiej / Jacek BAZARNIK // W: Wiejski produkt turystyczny : doświadczenia i wyzwania / red. Janusz Majewski. - Kielce : Kieleckie Towarzystwo Edukacji Ekonomicznej : na zlec. Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, 2012. - S. 183-201. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-60056-78-3
9
Business Intelligence w przedsiębiorstwie handlowym = Business Intelligence in a Trade Company / Jacek BAZARNIK // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 662). - nr 74 (2011), s. 253-265. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marketing w działalności podmiotów rynkowych. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/662/ZN_662.pdf. - ISSN 1896-382X
10
Technologie informacyjne w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa handlowego z klientem / Jacek BAZARNIK // W: Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (2010), s. 119-157. - Bibliogr.
11
Systemy klasy CRM a dostarczanie nowej wartości dla klienta = CRM Systems and Providing New Value for the Customer / Jacek BAZARNIK // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 757 (2008), s. 35-49. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=150946094. - ISSN 1898-6447
12
Zarządzanie procesem odchodzenia klientów w perspektywie możliwości technologicznych firm / Jacek BAZARNIK // W: Marketing w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Szczepan Figiel. - Olsztyn : Katedra Analizy Rynku i Marketingu Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2007. - S. 183-192. - Bibliogr. - ISBN 978-83-89112-83-5
13
Wartość dla klienta w perspektywie możliwości technologicznych firm / Jacek BAZARNIK // W: Rola handlu w tworzeniu wartości dla nabywcy / red. Jan SZUMILAK. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2007. - S. 57-67. - Bibliogr. - ISBN 978-83-924656-5-2
14
Szacowanie wartości klienta = Estimating the Value of a Client / Jacek BAZARNIK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 694 (2006), s. 83-94. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=106348460. - ISSN 0208-7944
15
Znaczenie systemów informatycznych w tworzeniu wartości dla klienta = The Meaning of Information Systems in Creating Value for Customer / Jacek BAZARNIK // W: Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa / red. nauk. Anna CZUBAŁA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2006. - S. 413-422. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-0-0
16
Strategia kształtowania lojalności klientów z wykorzystaniem baz danych = Strategies for Managing Customer Loyalty Using Databases / Jacek BAZARNIK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 664 (2004), s. 125-135. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=66677504. - ISSN 0208-7944
17
Systemy informacji o klientach detalicznych i ich wykorzystanie / Jacek BAZARNIK // W: Handel detaliczny : funkcjonowanie i kierunki rozwoju / red. Jan SZUMILAK. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - (Sprzedaż, Obsługa Klienta). - S. 187-217. - ISBN 83-89355-20-5
18
Korzyści stosowania technik database marketing w przedsiębiorstwie handlowym = Benefits of Applying Database Marketing Techniques in Commercial Enterprises / Jacek BAZARNIK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 624 (2003), s. 79-89. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=14859. - ISSN 0208-7944
19
Warunki mieszkaniowe jako determinanta jakości życia mieszkańców Krakowa : wyniki badań bezpośrednich / Andrzej SZROMNIK, Jacek BAZARNIK, Agnieszka ODOROWICZ // W: Regionalne zróżnicowanie jakości życia / red. nauk. Jan Karwowski. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2003. - S. 137-143. - Streszcz., summ. - ISBN 83-85809-82-1
20
Środowisko zintegrowanych systemów przetwarzania danych rynkowych jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym / Jacek BAZARNIK // W: Zarządzanie sprzedażą w warunkach konkurencji / kier. tematu: Jan SZUMILAK ; [Jan SZUMILAK, Grażyna ŚMIGIELSKA, Jacek BAZARNIK, Tomasz KAROŃ, Jarosław PLICHTA]. - (2002), s. 1[39]-35[73]
21
Kształtowanie jakości usługi edukacyjnej / Jacek BAZARNIK // W: Docelowy model kształcenia na Wydziale Zarządzania AE w Krakowie : konferencja dydaktyczna z okazji 10-lecia Wydziału Zarządzania, Dobczyce 21 marca 2002 r. - Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2002. - S. 97-109. - ISBN 83-915196-1-9
22
Identyfikowanie najlepszych klientów - analiza RFM / Jacek BAZARNIK // Modern Marketing : magazyn marketingu interaktywnego. - nr 4 (22) (2001), s. 34-40. - Bibliogr. - ISSN 1507-3955
23
Wartość życiowa klienta (LTV) / Jacek BAZARNIK // Modern Marketing : magazyn marketingu interaktywnego [on-line]. - nr 3 (21) (2001)1 ekran. - Bibliogr. - ISSN 1507-3955
24
Bazy danych o klientach w zarządzaniu działalnością handlową / Jacek BAZARNIK // W: Nowe zjawiska i instrumenty w rozwoju organizacyjno technicznym oraz funkcjonalnym handlu / zespół badawczy: Andrzej SZROMNIK - kierownik, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Jan SZUMILAK, Jacek BAZARNIK, Regina KLIMKOWSKA, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Grażyna ŚMIGIELSKA, Krzysztof P. WOJDACKI, Tomasz KAROŃ, Dominika KUBACKA, Justyna ŚWIATOWIEC. - (2000), s. 101-142. - Bibliogr.
25
Studentów mamy takich, na jakich zasługujemy / Jacek BAZARNIK ; not. Maria Baka // Eksperyment : pismo Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. nacz. Zbigniew PASZEK. - nr 5 (2000), s. 16. - ISSN 1509-5975
26
Rozwój sieci handlu detalicznego = Expansion of Retail Trade Network in Poland / Jacek BAZARNIK, Krzysztof Piotr WOJDACKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 524 (1999), s. 41-53. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
27
Tendencje rozwojowe handlu detalicznego w Polsce / Jacek BAZARNIK, Krzysztof Piotr WOJDACKI // W: Warunki funkcjonowania i rozwoju handlu w Polsce : materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Handlu i Instytucji Rynkowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Eurohandelsinstitut e.V. w Kolonii, (Kraków, 25 i 26 XI 1997 r.) / red. Andrzej SZROMNIK. - Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 1998. - S. 31-46. - ISBN 83-87239-80-1
28
Tendencje rozwojowe handlu detalicznego w Polsce / Jacek BAZARNIK , Krzysztof P. WOJDACKI // W: Handel w procesie przemian / kierownik tematu: Andrzej SZROMNIK. - (1998), s. 1-18
29
Database marketing w kształceniu studentów kierunku zarządzania i marketingu / Jacek BAZARNIK // W: Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.) / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998. - S. 43-48. - Bibliogr. - ISBN 83-87239-79-8
30
Identyfikacja ankieterskich zniekształceń informacji w wywiadach kwestionariuszowych / Jacek BAZARNIK, Krzysztof P. WOJDACKI // W: Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK]. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - S. 91-102
31
Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe / Jacek BAZARNIK, Tadeusz GRABIŃSKI, Eugeniusz Kąciak, Stefan MYNARSKI, Adam SAGAN. - Warszawa; Kraków : Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna, 1992. - 176 s. : il., wykr. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-85719-00-8
32
Taksonomiczne metody analizy przestrzennej struktury konsumpcji / Jacek BAZARNIK, Tadeusz GRABIŃSKI, Krzysztof P. WOJDACKI // W: Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny / red. nauk. Stefan MYNARSKI. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992. - S. 117-160. - Bibliogr. - ISBN 83-01-10465-1
33
Analiza przestrzenno-czasowa struktur konsumpcji / Jacek BAZARNIK // W: Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny / red. nauk. Stefan MYNARSKI. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992. - S. 186-202. - Bibliogr. - ISBN 83-01-10465-1
34
Struktura przestrzenna uwarunkowań konsumpcji w Polsce = Spatial Structure of Consumption Conditioning in Poland / Jacek BAZARNIK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 349 (1991), s. 23-40. - Summ. - ISSN 0208-7944
35
Zmiany w poziomie spożycia w krajach Europy Środkowo-Wschodniej / Halina GWIŻDŻ, Jacek BAZARNIK // W: Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego). - S. 186-206
36
Przestrzenna struktura konsumpcji w Polsce : identyfikacja i analiza / Jacek BAZARNIK ; Promotor: Andrzej SZROMNIK. - Kraków, 1991. - 183 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
37
Wyodrębnianie regionalnych i makroregionalnych podsystemów konsumpcji i jej uwarunkowań / Stefan MYNARSKI, Jacek BAZARNIK // W: Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego). - S. 113-135
38
Przewidywania struktur konsumpcji w nowych uwarunkowaniach przestrzennych / Stefan MYNARSKI, Jacek BAZARNIK // W: Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego). - S. 135-148
39
Uwarunkowania przestrzennych struktur konsumpcji w przekroju województw / Stefan MYNARSKI, Jacek BAZARNIK // W: Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego). - S. 105-113
40
Porównania międzynarodowej struktury spożycia w krajach Europy Środkowo-Wschodniej / Halina GWIŻDŻ, Jacek BAZARNIK // W: Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego). - S. 171-186
41
Prognoza dla regionów / Stefan MYNARSKI, Jacek BAZARNIK // Życie Gospodarcze. - nr 50 (1990), s. 10. - ISSN 0137-7299
42
Strefa wschodnia i zachodnia / Stefan MYNARSKI, Jacek BAZARNIK // Życie Gospodarcze - dodatek Zmiany w strukturze konsumpcji 1986-1990. - nr 38 (1990), s. III. - ISSN 0137-7299
43
Opłacalność działalności handlowej w 400 największych przedsiębiorstwach handlu rynkowego = Profitability of Trading Activities in 400 Bio Commercial Firms / Jacek BAZARNIK, Halina GWIŻDŻ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Elżbieta BURZYM]. - nr 333 (1990), s. 87-97. - Rez., summ. - ISSN 0208-7944
44
Czego zazdrościmy sąsiadom? / Halina GWIŻDŻ, Jacek BAZARNIK // Życie Gospodarcze. - nr 23 (1990), s. 8. - ISSN 0137-7299
45
Analiza porównawcza zmian w poziomie spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych = Comparative Analysis of Changes in the Level of the Consumption of Foodstuffs / Jacek BAZARNIK, Halina GWIŻDŻ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 314 (1989), s. 53-66. - Rez., summ. - ISSN 0208-7944
46
Tendencje i prawidłowości rozwoju struktury spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych = Tendencies and Regularities of the Development in the Structure of Food Consumption in Communist Countries / Jacek BAZARNIK, Halina GWIŻDŻ // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 304 (1989), s. 131-148. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
47
Strukturalne przeobrażenia spożycia artykułów żywnościowych w wybranych krajach socjalistycznych / Jacek BAZARNIK, Halina GWIŻDŻ // W: Kierunki i prawidłowości zmian struktury konsumpcji w latach osiemdziesiątych / zespół red. Józefa Kramer, Zofia Kędzior, Janusz Olearnik. - Katowice : Akademia Ekonomiczna, 1989. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego). - S. 47-56
48
Stan podmiotowy struktury handlu w świetle "Listy 400" największych przedsiębiorstw handlu rynkowego / Jacek BAZARNIK, Grażyna ŚMIGIELSKA // W: Uwarunkowania i kierunki aktywizacji handlu i usług : materiały na ogólnopolską konferencję Instytutów i Katedr. Cz. 1, Uwarunkowania zewnętrzne aktywizacji handlu i usług / red. nauk. Andrzej Banasiak. - Łódź : Uniwersytet Łódzki, 1988. - S. 74-83. - ISBN 83-7016-337-8
49
Zmiany w poziomie spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych / Halina GWIŻDŻ, Jacek BAZARNIK // W: Konsumpcja w układach przestrzennych : konferencja Resortowego Programu Badań Podstawowych RP.III.39 - grupa tematyczna 5. Limanowa, 14-16 czerwiec 1988 r. - Warszawa : Wydawnictwo Spółdzielcze, 1988. - S. 126-135
50
Analiza przestrzenno-czasowa struktur konsumpcji / Jacek BAZARNIK // W: Konsumpcja w układach przestrzennych : konferencja Resortowego Programu Badań Podstawowych RP.III.39 - grupa tematyczna 5. Limanowa, 14-16 czerwiec 1988 r. - Warszawa : Wydawnictwo Spółdzielcze, 1988. - S. 13-22. - Bibliogr.
51
Sprawozdanie z sympozjum naukowego nt. "Pozycja SPOŁEM na rynkach branżowych i przestrzennych" / Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Jacek BAZARNIK // Handel Wewnętrzny. - R. 33, nr 6 (191) (1987), s. 66-68. - ISSN 0438-5403
52
Przewodnik terminologiczno-metodyczny do badań konsumpcji w układach przestrzennych. Cz. 2, Terminologia / red. S. MYNARSKI ; [autorzy haseł: Kazimierz BAŚCIK, Jacek BAZARNIK, Czesław BYWALEC, Tadeusz GRABIŃSKI, Halina GWIŻDŻ, Joanna JAKUBOWSKA-ŁAZĘCKA, Jan Karwowski, Józefa Kramer, Janusz Marak, Stefan MYNARSKI, Leszek RUDNICKI, Józef SALA, Leszek STRZEMBICKI, Andrzej SZROMNIK, Jan SZUMILAK, Grażyna ŚWIATOWY, Krzysztof Piotr WOJDACKI]. - Kraków, 1987. - 103 k. : il. ; 30 cm
53
Wielowymiarowa analiza porównawcza jako metodyczne narzędzie wspomagania polityki konsumpcji / Jacek BAZARNIK // W: Narzędzia polityki gospodarczej i społecznej w procesie kształtowania konsumpcji : Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Dydaktyczna Katedr i Instytutów Obrotu Towarowego i Usług Uczelni Ekonomicznych, Ustroń, wrzesień 1987 r. T. 2 / [red. Barbara Cebo]. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1987. - S. 225-229
54
Zmiany w poziomie i strukturze obrotów handlu detalicznego w krajach socjalistycznych = Changes in Level and Structure of Traffic in Retail Trade in Communist Countries / Jacek BAZARNIK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 239 (1987), s. 75-87. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
55
Krakowska spółdzielczość spożywców w świetle liczb i porównań / Jacek BAZARNIK // W: Warunki rozwoju krakowskiej spółdzielczości spożywców na przełomie lat 80-tych : materiały na sympozjum w Kleczy, 24-25.VI.1986. - Kraków : "Społem" CZSS Oddział Wojewódzki w Krakowie; Instytut Ekonomiki Obrotu Towarowego - Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1986. - S. 10 s. - Poszyty
56
Zmodyfikowany test normalności Shapiro-Wilka = Modified Shapiro-Wilka's Normality Test / Jacek BAZARNIK, Bogdan LUDWICZAK // Wiadomości Statystyczne : organ Głównego Urzędu Statystycznego. - R. 29, nr 2 (272) (1984), s. 11. - Bibliogr. - ISSN 0043-518X
57
Próba porównania zmodyfikowanego testu Shapiro-Wilka z testami zgodności Kołmogorowa i chi-kwadrat stosowanymi do weryfikacji hipotezy o normalności rozkładu = An Attempt at Comparison between the Modified Shapiro-Wilk Test and the Kolmogorov Conformity Tests and Chi-Square Applied to the Verification of Hypotheses Concerning the Normality of Distribution / Jacek BAZARNIK, Bogdan LUDWICZAK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Tadeusz STANISZ]. - nr 194 (1984), s. 23-35. - Rez., summ. - ISSN 0208-7944
58
Nowa procedura wyodrębniania jednorodnych faz rozwoju zjawisk ekonomiczno-społecznych = A New Procedure of the Determination of the Homogenous Phases of the Development of Economic and Social Phenomena / Jacek BAZARNIK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Kazimierz ZAJĄC]. - nr 138 (1981), s. 115-128. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
59
Targi w gospodarce rynkowej. Cz. 2, Raport z badań / Andrzej SZROMNIK, Jacek BAZARNIK, Adam FIGIEL, Krzysztof P. WOJDACKI, Iryna MANCZAK. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2013. - 101 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy rozdz.
60
Kształtowanie relacji w łańcuchach dostaw : (obszary kosztów transakcyjnych w firmie handlowej) / kierownik tematu: Władysław SZCZEPANKIEWICZ; zespół: Jacek BAZARNIK, Dominika KUBACKA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2005. - 156 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy poszcz. rozdz.
61
Metody badania poziomu obsługi klienta - możliwości wykorzystania w ocenie jakości usług logistycznych / kierownik tematu: Władysław SZCZEPANKIEWICZ; zespół: Jacek BAZARNIK, Dominika KUBACKA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2004. - 159 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy poszcz. rozdz.
62
Marketing i marketingowa orientacja miast - koncepcja i wyniki badań / zespół badawczy: Andrzej SZROMNIK, Jacek BAZARNIK, Adam FIGIEL, Regina KLIMKOWSKA, Władysław SZCZEPANKIEWICZ, Krzysztof P. WOJDACKI, Krzysztof BORODAKO, Agnieszka ODOROWICZ. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2003. - 149 s. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
63
Zarządzanie bazami danych o klientach / Jacek BAZARNIK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2001. - 47 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
64
Strategia Database Marketing / Jacek BAZARNIK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1999. - 14 s. : il. ; 30 cm
65
Zniekształcenia informacji marketingowej w badaniach kwestionariuszowych / Jacek BAZARNIK, Krzysztof Piotr WOJDACKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - 23 k. : il. ; 30 cm
1
Bazarnik J., (2016), E-lojalność w perspektywie możliwości technologicznych firm, "Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu. Współczesne Problemy Zarządzania", nr 8, s. 7-18.
2
Bazarnik J., (2014), Wstęp. [W:] Śmigielska G. (red.), Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce, s. 4-5.
3
Bazarnik J., Manczak I., (2014), Koszty targowe w opinii wystawców - próba zdiagnozowania. [W:] Szromnik A. (red.), Targi w gospodarce rynkowej, Kraków ; Legionowo : edu-Libri, s. 140-152.
4
Bazarnik J., Manczak I., (2014), Koszty targowe w opinii przedsiębiorstw-wystawców - próba zdiagnozowania, "Handel Wewnętrzny", R. 61, nr 3 (350), s. 25-40; http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_3-2014.pdf
5
Bazarnik J., (2013), Poprawa efektywności przekazu promocyjnego - przykład. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 85-95.
6
Bazarnik J., (2013), Technologie informacyjne w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa handlowego z klientem. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 52-84.
7
Bazarnik J., ([2012]), Wiedza o kliencie w konkurowaniu przedsiębiorstw handlowych. [W:] Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce, s. 144-163.
8
Bazarnik J., (2012), Komunikacja internetowa - kreowanie nowej wartości na rynku turystyki wiejskiej. [W:] Majewski J. (red.), Wiejski produkt turystyczny : doświadczenia i wyzwania, Kielce : Kieleckie Towarzystwo Edukacji Ekonomicznej : na zlec. Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, s. 183-201.
9
Bazarnik J., (2011), Business Intelligence w przedsiębiorstwie handlowym, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 74, s. 253-265; http://www.wzieu.pl/zn/662/ZN_662.pdf
10
Bazarnik J., (2010), Technologie informacyjne w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa handlowego z klientem. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy, s. 119-157.
11
Bazarnik J., (2008), Systemy klasy CRM a dostarczanie nowej wartości dla klienta, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 757, s. 35-49; https://bazekon.uek.krakow.pl/150946094
12
Bazarnik J., (2007), Zarządzanie procesem odchodzenia klientów w perspektywie możliwości technologicznych firm. [W:] Figiel S. (red.), Marketing w gospodarce opartej na wiedzy, Olsztyn : Katedra Analizy Rynku i Marketingu Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, s. 183-192.
13
Bazarnik J., (2007), Wartość dla klienta w perspektywie możliwości technologicznych firm. [W:] Szumilak J. (red.), Rola handlu w tworzeniu wartości dla nabywcy, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, s. 57-67.
14
Bazarnik J., (2006), Szacowanie wartości klienta, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 694, s. 83-94; https://bazekon.uek.krakow.pl/106348460
15
Bazarnik J., (2006), Znaczenie systemów informatycznych w tworzeniu wartości dla klienta. [W:] Czubała A. (red.), Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa, Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, s. 413-422.
16
Bazarnik J., (2004), Strategia kształtowania lojalności klientów z wykorzystaniem baz danych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 664, s. 125-135; https://bazekon.uek.krakow.pl/66677504
17
Bazarnik J., (2004), Systemy informacji o klientach detalicznych i ich wykorzystanie. [W:] Szumilak J. (red.), Handel detaliczny : funkcjonowanie i kierunki rozwoju, Kraków : Oficyna Ekonomiczna, s. 187-217.
18
Bazarnik J., (2003), Korzyści stosowania technik database marketing w przedsiębiorstwie handlowym, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 624, s. 79-89; https://bazekon.uek.krakow.pl/14859
19
Szromnik A., Bazarnik J., Odorowicz A., (2003), Warunki mieszkaniowe jako determinanta jakości życia mieszkańców Krakowa : wyniki badań bezpośrednich. [W:] Karwowski J. (red.), Regionalne zróżnicowanie jakości życia, Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, s. 137-143.
20
Bazarnik J., (2002), Środowisko zintegrowanych systemów przetwarzania danych rynkowych jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym. [W:] Szumilak J. (kierownik tematu), Zarządzanie sprzedażą w warunkach konkurencji, s. 1[39]-35[73].
21
Bazarnik J., (2002), Kształtowanie jakości usługi edukacyjnej. [W:] Docelowy model kształcenia na Wydziale Zarządzania AE w Krakowie : konferencja dydaktyczna z okazji 10-lecia Wydziału Zarządzania, Dobczyce 21 marca 2002 r, Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, s. 97-109.
22
Bazarnik J., (2001), Identyfikowanie najlepszych klientów - analiza RFM, "Modern Marketing", nr 4 (22), s. 34-40.
23
Bazarnik J., (2001), Wartość życiowa klienta (LTV), "Modern Marketing : magazyn marketingu interaktywnego" [on-line], nr 3 (21)
24
Bazarnik J., (2000), Bazy danych o klientach w zarządzaniu działalnością handlową. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Nowe zjawiska i instrumenty w rozwoju organizacyjno technicznym oraz funkcjonalnym handlu, s. 101-142.
25
Bazarnik J., Baka M., (2000), Studentów mamy takich, na jakich zasługujemy, "Eksperyment: pismo Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 5, s. 16.
26
Bazarnik J., Wojdacki K., (1999), Rozwój sieci handlu detalicznego, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 524, s. 41-53.
27
Bazarnik J., Wojdacki K., (1998), Tendencje rozwojowe handlu detalicznego w Polsce. [W:] Szromnik A. (red.), Warunki funkcjonowania i rozwoju handlu w Polsce : materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Handlu i Instytucji Rynkowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Eurohandelsinstitut e.V. w Kolonii, (Kraków, 25 i 26 XI 1997 r.), Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, s. 31-46.
28
Bazarnik J., Wojdacki K., (1998), Tendencje rozwojowe handlu detalicznego w Polsce. [W:] Szromnik A. (kierownik tematu), Handel w procesie przemian, s. 1-18.
29
Bazarnik J., (1998), Database marketing w kształceniu studentów kierunku zarządzania i marketingu. [W:] Altkorn J. (red.), Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.), Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, s. 43-48.
30
Bazarnik J., Wojdacki K., (1996), Identyfikacja ankieterskich zniekształceń informacji w wywiadach kwestionariuszowych. [W:] Szumilak J. (red.), Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 91-102.
31
Bazarnik J., Grabiński T., Kąciak E., Mynarski S., Sagan A., (1992), Badania marketingowe: metody i oprogramowanie komputerowe, Warszawa : Canadian Consortium of Management Schools ; Kraków : Akademia Ekonomiczna, 176 s.
32
Bazarnik J., Grabiński T., Wojdacki K., (1992), Taksonomiczne metody analizy przestrzennej struktury konsumpcji. [W:] Mynarski S., Szumilak J. (red.), Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 117-160.
33
Bazarnik J., (1992), Analiza przestrzenno-czasowa struktur konsumpcji. [W:] Mynarski S., Szumilak J. (red.), Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 186-202.
34
Bazarnik J., (1991), Struktura przestrzenna uwarunkowań konsumpcji w Polsce, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 349, s. 23-40.
35
Gwiżdż H., Bazarnik J., (1991), Zmiany w poziomie spożycia w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. [W:] Mynarski S. (red.), Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 186-206.
36
Bazarnik J., (1991), Przestrzenna struktura konsumpcji w Polsce: identyfikacja i analiza, Prom. Szromnik A., Kraków : , 183 k.
37
Mynarski S., Bazarnik J., (1991), Wyodrębnianie regionalnych i makroregionalnych podsystemów konsumpcji i jej uwarunkowań. [W:] Mynarski S. (red.), Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 113-135.
38
Mynarski S., Bazarnik J., (1991), Przewidywania struktur konsumpcji w nowych uwarunkowaniach przestrzennych. [W:] Mynarski S. (red.), Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 135-148.
39
Mynarski S., Bazarnik J., (1991), Uwarunkowania przestrzennych struktur konsumpcji w przekroju województw. [W:] Mynarski S. (red.), Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 105-113.
40
Gwiżdż H., Bazarnik J., (1991), Porównania międzynarodowej struktury spożycia w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. [W:] Mynarski S. (red.), Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 171-186.
41
Mynarski S., Bazarnik J., (1990), Prognoza dla regionów, "Życie Gospodarcze", nr 50, s. 10.
42
Mynarski S., Bazarnik J., (1990), Strefa wschodnia i zachodnia, "Życie Gospodarcze - dodatek Zmiany w strukturze konsumpcji 1986-1990", nr 38, s. III.
43
Bazarnik J., Gwiżdż H., (1990), Opłacalność działalności handlowej w 400 największych przedsiębiorstwach handlu rynkowego, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 333, s. 87-97.
44
Gwiżdż H., Bazarnik J., (1990), Czego zazdrościmy sąsiadom?, "Życie Gospodarcze", nr 23, s. 8.
45
Bazarnik J., Gwiżdż H., (1989), Analiza porównawcza zmian w poziomie spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 314, s. 53-66.
46
Bazarnik J., Gwiżdż H., (1989), Tendencje i prawidłowości rozwoju struktury spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 304, s. 131-148.
47
Bazarnik J., Gwiżdż H., (1989), Strukturalne przeobrażenia spożycia artykułów żywnościowych w wybranych krajach socjalistycznych. [W:] Kramer , Kędzior Z., Olearnik J. (red.), Kierunki i prawidłowości zmian struktury konsumpcji w latach osiemdziesiątych, Katowice : Akademia Ekonomiczna, s. 47-56.
48
Bazarnik J., Śmigielska G., (1988), Stan podmiotowy struktury handlu w świetle "Listy 400" największych przedsiębiorstw handlu rynkowego. [W:] Banasiak A. (red.), Uwarunkowania i kierunki aktywizacji handlu i usług : materiały na ogólnopolską konferencję Instytutów i Katedr. Cz. 1, Uwarunkowania zewnętrzne aktywizacji handlu i usług, Łódź : Uniwersytet Łódzki, s. 74-83.
49
Gwiżdż H., Bazarnik J., (1988), Zmiany w poziomie spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych. [W:] Konsumpcja w układach przestrzennych : konferencja Resortowego Programu Badań Podstawowych RP.III.39 - grupa tematyczna 5. Limanowa, 14-16 czerwiec 1988 r, Warszawa : Wydawnictwo Spółdzielcze, s. 126-135.
50
Bazarnik J., (1988), Analiza przestrzenno-czasowa struktur konsumpcji. [W:] Konsumpcja w układach przestrzennych : konferencja Resortowego Programu Badań Podstawowych RP.III.39 - grupa tematyczna 5. Limanowa, 14-16 czerwiec 1988 r, Warszawa : Wydawnictwo Spółdzielcze, s. 13-22.
51
Surówka-Marszałek D., Bazarnik J., (1987), Sprawozdanie z sympozjum naukowego nt. "Pozycja SPOŁEM na rynkach branżowych i przestrzennych", "Handel Wewnętrzny", R. 33, nr 6 (191), s. 66-68.
52
Baścik K., Bazarnik J., Bywalec C., Grabiński T., Gwiżdż H., Jakubowska-Łazęcka J., Karwowski J., Kramer J., Marak J., Mynarski S., Rudnicki L., Sala J., Strzembicki L., Szromnik A., Szumilak J., Światowy G., Wojdacki K., (1987), Przewodnik terminologiczno-metodyczny do badań konsumpcji w układach przestrzennych. Cz. 2, Terminologia, Mynarski S. (kier.), Kraków : , 103 k.
53
Bazarnik J., (1987), Wielowymiarowa analiza porównawcza jako metodyczne narzędzie wspomagania polityki konsumpcji. [W:] Cebo B. (red.), Narzędzia polityki gospodarczej i społecznej w procesie kształtowania konsumpcji : Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Dydaktyczna Katedr i Instytutów Obrotu Towarowego i Usług Uczelni Ekonomicznych, Ustroń, wrzesień 1987 r, T. 2, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 225-229.
54
Bazarnik J., (1987), Zmiany w poziomie i strukturze obrotów handlu detalicznego w krajach socjalistycznych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 239, s. 75-87.
55
Bazarnik J., (1986), Krakowska spółdzielczość spożywców w świetle liczb i porównań. [W:] Warunki rozwoju krakowskiej spółdzielczości spożywców na przełomie lat 80-tych : materiały na sympozjum w Kleczy, 24-25.VI.1986, Kraków : "Społem" CZSS Oddział Wojewódzki w Krakowie : Instytut Ekonomiki Obrotu Towarowego - Akademia Ekonomiczna w Krakowie, s. 10 s..
56
Bazarnik J., Ludwiczak B., (1984), Zmodyfikowany test normalności Shapiro-Wilka, "Wiadomości Statystyczne", R. 29, nr 2 (272), s. 11.
57
Bazarnik J., Ludwiczak B., (1984), Próba porównania zmodyfikowanego testu Shapiro-Wilka z testami zgodności Kołmogorowa i chi-kwadrat stosowanymi do weryfikacji hipotezy o normalności rozkładu, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 194, s. 23-35.
58
Bazarnik J., (1981), Nowa procedura wyodrębniania jednorodnych faz rozwoju zjawisk ekonomiczno-społecznych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 138, s. 115-128.
59
Szromnik A., Bazarnik J., Figiel A., Wojdacki K., Manczak I., (2013), Targi w gospodarce rynkowej. Cz. 2, Raport z badań, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 101 k.
60
Bazarnik J., Kubacka D., (2005), Kształtowanie relacji w łańcuchach dostaw: (obszary kosztów transakcyjnych w firmie handlowej), Szczepankiewicz W. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 156 k.
61
Bazarnik J., Kubacka D., (2004), Metody badania poziomu obsługi klienta - możliwości wykorzystania w ocenie jakości usług logistycznych, Szczepankiewicz W. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 159 k.
62
Szromnik A., Bazarnik J., Figiel A., Klimkowska R., Szczepankiewicz W., Wojdacki K., Borodako K., Odorowicz A., (2003), Marketing i marketingowa orientacja miast - koncepcja i wyniki badań, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 149 s.
63
Bazarnik J., (2001), Zarządzanie bazami danych o klientach, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 47 k.
64
Bazarnik J., (1999), Strategia Database Marketing, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 14 s.
65
Bazarnik J., Wojdacki K., (1996), Zniekształcenia informacji marketingowej w badaniach kwestionariuszowych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 23 k.
1
@article{UEK:2168315597,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "E-lojalność w perspektywie możliwości technologicznych firm",
journal = "Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu. Współczesne Problemy Zarządzania",
number = "8",
pages = "7-18",
year = "2016",
}
2
@misc{UEK:2168302137,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Wstęp",
booktitle = "Innowacje w rozwoju sektora handlu w Polsce",
pages = "4-5",
year = "2014",
}
3
@inbook{UEK:2168292163,
author = "Bazarnik Jacek and Manczak Iryna",
title = "Koszty targowe w opinii wystawców - próba zdiagnozowania",
booktitle = "Targi w gospodarce rynkowej",
pages = "140-152",
adress = "Kraków; Legionowo",
publisher = "edu-Libri",
year = "2014",
isbn = "978-83-63804-53-4",
}
4
@article{UEK:2168286289,
author = "Bazarnik Jacek and Manczak Iryna",
title = "Koszty targowe w opinii przedsiębiorstw-wystawców - próba zdiagnozowania",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 61, 3 (350)",
pages = "25-40",
year = "2014",
}
5
@inbook{UEK:2168261006,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Poprawa efektywności przekazu promocyjnego - przykład",
booktitle = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "85-95",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin SA",
year = "2013",
isbn = "978-83-7641-805-6",
}
6
@inbook{UEK:2168261000,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Technologie informacyjne w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa handlowego z klientem",
booktitle = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "52-84",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin SA",
year = "2013",
isbn = "978-83-7641-805-6",
}
7
@unpublished{UEK:2168273174,
author = "Bazarnik J.",
title = "Wiedza o kliencie w konkurowaniu przedsiębiorstw handlowych",
booktitle = "Współczesne tendencje handlu - źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce",
pages = "144-163",
year = "2012",
}
8
@inbook{UEK:2168229542,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Komunikacja internetowa - kreowanie nowej wartości na rynku turystyki wiejskiej",
booktitle = "Wiejski produkt turystyczny : doświadczenia i wyzwania",
pages = "183-201",
adress = "Kielce",
publisher = "Kieleckie Towarzystwo Edukacji Ekonomicznej : na zlec. Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego",
year = "2012",
isbn = "978-83-60056-78-3",
}
9
@article{UEK:2168220598,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Business Intelligence w przedsiębiorstwie handlowym",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "74",
pages = "253-265",
adress = "",
year = "2011",
issn = "1640-6818",
}
10
@unpublished{UEK:2168245274,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Technologie informacyjne w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa handlowego z klientem",
booktitle = "Współczesne tendencje w handlu : sektor handlu w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "119-157",
year = "2010",
}
11
@article{UEK:50353,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Systemy klasy CRM a dostarczanie nowej wartości dla klienta",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "757",
pages = "35-49",
year = "2008",
}
12
@inbook{UEK:2166257422,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Zarządzanie procesem odchodzenia klientów w perspektywie możliwości technologicznych firm",
booktitle = "Marketing w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "183-192",
adress = "Olsztyn",
publisher = "Katedra Analizy Rynku i Marketingu Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego",
year = "2007",
isbn = "978-83-89112-83-5",
}
13
@inbook{UEK:2166220234,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Wartość dla klienta w perspektywie możliwości technologicznych firm",
booktitle = "Rola handlu w tworzeniu wartości dla nabywcy",
pages = "57-67",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
year = "2007",
isbn = "978-83-924656-5-2",
}
14
@article{UEK:52751,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Szacowanie wartości klienta",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "694",
pages = "83-94",
year = "2006",
}
15
@inbook{UEK:2165934539,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Znaczenie systemów informatycznych w tworzeniu wartości dla klienta",
booktitle = "Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa",
pages = "413-422",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania",
year = "2006",
isbn = "83-911355-0-0",
}
16
@article{UEK:2168220538,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Strategia kształtowania lojalności klientów z wykorzystaniem baz danych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "664",
pages = "125-135",
year = "2004",
}
17
@inbook{UEK:2166176755,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Systemy informacji o klientach detalicznych i ich wykorzystanie",
booktitle = "Handel detaliczny : funkcjonowanie i kierunki rozwoju",
pages = "187-217",
adress = "Kraków",
publisher = "Oficyna Ekonomiczna",
year = "2004",
issn = "",
isbn = "83-89355-20-5",
}
18
@article{UEK:2168222550,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Korzyści stosowania technik database marketing w przedsiębiorstwie handlowym",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "624",
pages = "79-89",
year = "2003",
}
19
@inbook{UEK:2166177071,
author = "Szromnik Andrzej and Bazarnik Jacek and Odorowicz Agnieszka",
title = "Warunki mieszkaniowe jako determinanta jakości życia mieszkańców Krakowa : wyniki badań bezpośrednich",
booktitle = "Regionalne zróżnicowanie jakości życia",
pages = "137-143",
adress = "Szczecin",
publisher = "Uniwersytet Szczeciński",
year = "2003",
isbn = "83-85809-82-1",
}
20
@unpublished{UEK:2168257820,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Środowisko zintegrowanych systemów przetwarzania danych rynkowych jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym",
booktitle = "Zarządzanie sprzedażą w warunkach konkurencji",
pages = "1[39]-35[73]",
year = "2002",
}
21
@inbook{UEK:2168242812,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Kształtowanie jakości usługi edukacyjnej",
booktitle = "Docelowy model kształcenia na Wydziale Zarządzania AE w Krakowie : konferencja dydaktyczna z okazji 10-lecia Wydziału Zarządzania, Dobczyce 21 marca 2002 r.",
pages = "97-109",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna w Krakowie",
year = "2002",
isbn = "83-915196-1-9",
}
22
@article{UEK:2166171395,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Identyfikowanie najlepszych klientów - analiza RFM",
journal = "Modern Marketing",
number = "4 (22)",
pages = "34-40",
year = "2001",
}
23
@article{UEK:2168263254,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Wartość życiowa klienta (LTV)",
journal = "Modern Marketing : magazyn marketingu interaktywnego",
number = "3 (21)",
pages = "",
year = "2001",
}
24
@unpublished{UEK:2168269082,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Bazy danych o klientach w zarządzaniu działalnością handlową",
booktitle = "Nowe zjawiska i instrumenty w rozwoju organizacyjno technicznym oraz funkcjonalnym handlu",
pages = "101-142",
year = "2000",
}
25
@misc{UEK:2168272450,
author = "Bazarnik Jacek and Baka Maria",
title = "Studentów mamy takich, na jakich zasługujemy",
booktitle = "Eksperyment : pismo Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "5",
pages = "16",
year = "2000",
}
26
@article{UEK:2168236938,
author = "Bazarnik Jacek and Wojdacki Krzysztof Piotr",
title = "Rozwój sieci handlu detalicznego",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "524",
pages = "41-53",
year = "1999",
}
27
@inbook{UEK:2168235856,
author = "Bazarnik Jacek and Wojdacki Krzysztof Piotr",
title = "Tendencje rozwojowe handlu detalicznego w Polsce",
booktitle = "Warunki funkcjonowania i rozwoju handlu w Polsce : materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Handlu i Instytucji Rynkowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Eurohandelsinstitut e.V. w Kolonii, (Kraków, 25 i 26 XI 1997 r.)",
pages = "31-46",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydaw. Akademii Ekonomicznej",
year = "1998",
isbn = "83-87239-80-1",
}
28
@unpublished{UEK:2168259012,
author = "Bazarnik Jacek and Wojdacki Krzysztof Piotr",
title = "Tendencje rozwojowe handlu detalicznego w Polsce",
booktitle = "Handel w procesie przemian",
pages = "1-18",
year = "1998",
}
29
@inbook{UEK:2168236820,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Database marketing w kształceniu studentów kierunku zarządzania i marketingu",
booktitle = "Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.)",
pages = "43-48",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
year = "1998",
isbn = "83-87239-79-8",
}
30
@inbook{UEK:2168236638,
author = "Bazarnik Jacek and Wojdacki Krzysztof P.",
title = "Identyfikacja ankieterskich zniekształceń informacji w wywiadach kwestionariuszowych",
booktitle = "Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r.",
pages = "91-102",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1996",
}
31
@book{UEK:2168236426,
author = "Bazarnik Jacek and Grabiński Tadeusz and Kąciak Eugeniusz and Mynarski Stefan and Sagan Adam",
title = "Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe",
adress = "Warszawa; Kraków",
publisher = "Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
isbn = "83-85719-00-8",
}
32
@inbook{UEK:2168230736,
author = "Bazarnik Jacek and Grabiński Tadeusz and Wojdacki Krzysztof P.",
title = "Taksonomiczne metody analizy przestrzennej struktury konsumpcji",
booktitle = "Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny",
pages = "117-160",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1992",
isbn = "83-01-10465-1",
}
33
@inbook{UEK:2168230740,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Analiza przestrzenno-czasowa struktur konsumpcji",
booktitle = "Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny",
pages = "186-202",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1992",
isbn = "83-01-10465-1",
}
34
@article{UEK:2168259658,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Struktura przestrzenna uwarunkowań konsumpcji w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "349",
pages = "23-40",
year = "1991",
}
35
@inbook{UEK:2168255202,
author = "Gwiżdż Halina and Bazarnik Jacek",
title = "Zmiany w poziomie spożycia w krajach Europy Środkowo-Wschodniej",
booktitle = "Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie",
pages = "186-206",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1991",
issn = "",
}
36
@unpublished{UEK:2168278693,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Przestrzenna struktura konsumpcji w Polsce : identyfikacja i analiza",
adress = "Kraków",
year = "1991",
}
37
@inbook{UEK:2168255190,
author = "Mynarski Stefan and Bazarnik Jacek",
title = "Wyodrębnianie regionalnych i makroregionalnych podsystemów konsumpcji i jej uwarunkowań",
booktitle = "Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie",
pages = "113-135",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1991",
issn = "",
}
38
@inbook{UEK:2168255192,
author = "Mynarski Stefan and Bazarnik Jacek",
title = "Przewidywania struktur konsumpcji w nowych uwarunkowaniach przestrzennych",
booktitle = "Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie",
pages = "135-148",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1991",
issn = "",
}
39
@inbook{UEK:2168255188,
author = "Mynarski Stefan and Bazarnik Jacek",
title = "Uwarunkowania przestrzennych struktur konsumpcji w przekroju województw",
booktitle = "Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie",
pages = "105-113",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1991",
issn = "",
}
40
@inbook{UEK:2168255200,
author = "Gwiżdż Halina and Bazarnik Jacek",
title = "Porównania międzynarodowej struktury spożycia w krajach Europy Środkowo-Wschodniej",
booktitle = "Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie",
pages = "171-186",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1991",
issn = "",
}
41
@article{UEK:2168229282,
author = "Mynarski Stefan and Bazarnik Jacek",
title = "Prognoza dla regionów",
journal = "Życie Gospodarcze",
number = "50",
pages = "10",
year = "1990",
}
42
@article{UEK:2168229260,
author = "Mynarski Stefan and Bazarnik Jacek",
title = "Strefa wschodnia i zachodnia",
journal = "Życie Gospodarcze - dodatek Zmiany w strukturze konsumpcji 1986-1990",
number = "38",
pages = "III",
year = "1990",
}
43
@article{UEK:2168259268,
author = "Bazarnik Jacek and Gwiżdż Halina",
title = "Opłacalność działalności handlowej w 400 największych przedsiębiorstwach handlu rynkowego",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "333",
pages = "87-97",
year = "1990",
}
44
@article{UEK:2168229252,
author = "Gwiżdż Halina and Bazarnik Jacek",
title = "Czego zazdrościmy sąsiadom?",
journal = "Życie Gospodarcze",
number = "23",
pages = "8",
year = "1990",
}
45
@article{UEK:2168235224,
author = "Bazarnik Jacek and Gwiżdż Halina",
title = "Analiza porównawcza zmian w poziomie spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "314",
pages = "53-66",
year = "1989",
}
46
@article{UEK:2168246670,
author = "Bazarnik Jacek and Gwiżdż Halina",
title = "Tendencje i prawidłowości rozwoju struktury spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "304",
pages = "131-148",
year = "1989",
}
47
@inbook{UEK:2168337959,
author = "Bazarnik Jacek and Gwiżdż Halina",
title = "Strukturalne przeobrażenia spożycia artykułów żywnościowych w wybranych krajach socjalistycznych",
booktitle = "Kierunki i prawidłowości zmian struktury konsumpcji w latach osiemdziesiątych",
pages = "47-56",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1989",
issn = "",
}
48
@inbook{UEK:2168271556,
author = "Bazarnik Jacek and Śmigielska Grażyna",
title = "Stan podmiotowy struktury handlu w świetle Listy 400 największych przedsiębiorstw handlu rynkowego",
booktitle = "Uwarunkowania i kierunki aktywizacji handlu i usług : materiały na ogólnopolską konferencję Instytutów i Katedr. Cz. 1, Uwarunkowania zewnętrzne aktywizacji handlu i usług",
pages = "74-83",
adress = "Łódź",
publisher = "Uniwersytet Łódzki",
year = "1988",
isbn = "83-7016-337-8",
}
49
@inbook{UEK:2168259812,
author = "Gwiżdż Halina and Bazarnik Jacek",
title = "Zmiany w poziomie spożycia artykułów żywnościowych w krajach socjalistycznych",
booktitle = "Konsumpcja w układach przestrzennych : konferencja Resortowego Programu Badań Podstawowych RP.III.39 - grupa tematyczna 5. Limanowa, 14-16 czerwiec 1988 r.",
pages = "126-135",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Spółdzielcze",
year = "1988",
}
50
@inbook{UEK:2168259796,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Analiza przestrzenno-czasowa struktur konsumpcji",
booktitle = "Konsumpcja w układach przestrzennych : konferencja Resortowego Programu Badań Podstawowych RP.III.39 - grupa tematyczna 5. Limanowa, 14-16 czerwiec 1988 r.",
pages = "13-22",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Spółdzielcze",
year = "1988",
}
51
@misc{UEK:2168254888,
author = "Surówka-Marszałek Danuta and Bazarnik Jacek",
title = "Sprawozdanie z sympozjum naukowego nt. Pozycja SPOŁEM na rynkach branżowych i przestrzennych",
booktitle = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 33, 6 (191)",
pages = "66-68",
year = "1987",
}
52
@book{UEK:2168316005,
author = "Baścik Kazimierz and Bazarnik Jacek and Bywalec Czesław and Grabiński Tadeusz and Gwiżdż Halina and Jakubowska-Łazęcka Joanna and Karwowski Jan and Kramer Józefa and Marak Janusz and Mynarski Stefan and Rudnicki Leszek and Sala Józef and Strzembicki Leszek and Szromnik Andrzej and Szumilak Jan and Światowy Grażyna and Wojdacki Krzysztof Piotr",
title = "Przewodnik terminologiczno-metodyczny do badań konsumpcji w układach przestrzennych",
adress = "Kraków",
year = "1987",
}
53
@inbook{UEK:2168297881,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Wielowymiarowa analiza porównawcza jako metodyczne narzędzie wspomagania polityki konsumpcji",
booktitle = "Narzędzia polityki gospodarczej i społecznej w procesie kształtowania konsumpcji : Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Dydaktyczna Katedr i Instytutów Obrotu Towarowego i Usług Uczelni Ekonomicznych, Ustroń, wrzesień 1987 r. T. 2",
pages = "225-229",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1987",
}
54
@article{UEK:2168257214,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Zmiany w poziomie i strukturze obrotów handlu detalicznego w krajach socjalistycznych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "239",
pages = "75-87",
year = "1987",
}
55
@inbook{UEK:2168259360,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Krakowska spółdzielczość spożywców w świetle liczb i porównań",
booktitle = "Warunki rozwoju krakowskiej spółdzielczości spożywców na przełomie lat 80-tych : materiały na sympozjum w Kleczy, 24-25.VI.1986",
pages = "10 s.",
adress = "Kraków",
publisher = "Społem CZSS Oddział Wojewódzki w Krakowie; Instytut Ekonomiki Obrotu Towarowego - Akademia Ekonomiczna w Krakowie",
year = "1986",
}
56
@article{UEK:2168272676,
author = "Bazarnik Jacek and Ludwiczak Bogdan",
title = "Zmodyfikowany test normalności Shapiro-Wilka",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "R. 29, 2 (272)",
pages = "11",
year = "1984",
}
57
@article{UEK:2168278703,
author = "Bazarnik Jacek and Ludwiczak Bogdan",
title = "Próba porównania zmodyfikowanego testu Shapiro-Wilka z testami zgodności Kołmogorowa i chi-kwadrat stosowanymi do weryfikacji hipotezy o normalności rozkładu",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "194",
pages = "23-35",
year = "1984",
}
58
@article{UEK:2168232260,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Nowa procedura wyodrębniania jednorodnych faz rozwoju zjawisk ekonomiczno-społecznych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "138",
pages = "115-128",
year = "1981",
}
59
@unpublished{UEK:2168314883,
author = "Szromnik Andrzej and Bazarnik Jacek and Figiel Adam and Wojdacki Krzysztof P. and Manczak Iryna",
title = "Targi w gospodarce rynkowej",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2013",
}
60
@unpublished{UEK:2168259436,
author = "Bazarnik Jacek and Kubacka Dominika",
title = "Kształtowanie relacji w łańcuchach dostaw : (obszary kosztów transakcyjnych w firmie handlowej)",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2005",
}
61
@unpublished{UEK:2168259406,
author = "Bazarnik Jacek and Kubacka Dominika",
title = "Metody badania poziomu obsługi klienta - możliwości wykorzystania w ocenie jakości usług logistycznych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2004",
}
62
@unpublished{UEK:2168243922,
author = "Szromnik Andrzej and Bazarnik Jacek and Figiel Adam and Klimkowska Regina and Szczepankiewicz Władysław and Wojdacki Krzysztof P. and Borodako Krzysztof and Odorowicz Agnieszka",
title = "Marketing i marketingowa orientacja miast - koncepcja i wyniki badań",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2003",
}
63
@unpublished{UEK:2168260692,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Zarządzanie bazami danych o klientach",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2001",
}
64
@unpublished{UEK:2168271160,
author = "Bazarnik Jacek",
title = "Strategia Database Marketing",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1999",
}
65
@unpublished{UEK:2168267348,
author = "Bazarnik Jacek and Wojdacki Krzysztof P.",
title = "Zniekształcenia informacji marketingowej w badaniach kwestionariuszowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1996",
}