Publications of the selected author

1

Conference:
Marketing w rozwoju regionu. Konferencja, Mrzeżyn, Polska, od 2002-05-26 do 2006-05-28
Title:
Analiza działalności promocyjnej w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej regionu ziemi żywieckiej
Source:
Marketing w rozwoju regionu : (wybrane zagadnienia) / red. nauk. Jan Karwowski - Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2002, s. 437-446. - Summ.
ISBN:
83-7241-235-9
Nr:
2168332661
chapter in conference materials
2

Title:
Specyfika działalności marketingowej na rynku produktów rolnych
Source:
Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK] - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996, s. 564-572
Nr:
2168236688
chapter in conference materials
See main document
3

Title:
Analiza preferencji konsumpcyjnych wybranych artykułów mięsnych i mleczarskich
Source:
Badania marketingowe - teoria i praktyka - Katowice: Akademia Ekonomiczna, 1994, s. 111-120
Nr:
2168342515
chapter in conference materials
4

Title:
Zależności bilansowe w równoważeniu produkcji, wymiany i konsumpcji
Source:
Problemy równowagi rynkowej : konferencja dydaktyczno-naukowa Instytutów i Katedr Ekonomiki Obrotu Towarowego i Usług. Rytro 18-20 wrzesień 1985. T.1. Część pierwsza - Makroproporcje a równowaga globalna. Część druga - Układy przestrzenne równowagi rynkowej - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1985, s. 47-58
Nr:
2168267312
chapter in conference materials
1
Analiza działalności promocyjnej w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej regionu ziemi żywieckiej / Kazimierz BAŚCIK, Adam SAGAN // W: Marketing w rozwoju regionu : (wybrane zagadnienia) / red. nauk. Jan Karwowski. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2002. - S. 437-446. - Summ. - ISBN 83-7241-235-9
2
Specyfika działalności marketingowej na rynku produktów rolnych / Kazimierz BAŚCIK // W: Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK]. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - S. 564-572
3
Analiza preferencji konsumpcyjnych wybranych artykułów mięsnych i mleczarskich / Kazimierz BAŚCIK, Joanna JAKUBOWSKA-ŁAZĘCKA, Małgorzata KLIMCZYK-BRYK // W: Badania marketingowe - teoria i praktyka. - Katowice : Akademia Ekonomiczna, 1994. - S. 111-120
4
Zależności bilansowe w równoważeniu produkcji, wymiany i konsumpcji / Kazimierz BAŚCIK, Danuta KOCOŃ // W: Problemy równowagi rynkowej : konferencja dydaktyczno-naukowa Instytutów i Katedr Ekonomiki Obrotu Towarowego i Usług. Rytro 18-20 wrzesień 1985. T.1. Część pierwsza - Makroproporcje a równowaga globalna. Część druga - Układy przestrzenne równowagi rynkowej. - Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1985. - S. 47-58
1
Baścik K., Sagan A., (2002), Analiza działalności promocyjnej w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej regionu ziemi żywieckiej. [W:] Karwowski J. (red.), Marketing w rozwoju regionu : (wybrane zagadnienia), Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, s. 437-446.
2
Baścik K., (1996), Specyfika działalności marketingowej na rynku produktów rolnych. [W:] Szumilak J. (red.), Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 564-572.
3
Baścik K., Jakubowska-Łazęcka J., Klimczyk-Bryk M., (1994), Analiza preferencji konsumpcyjnych wybranych artykułów mięsnych i mleczarskich. [W:] Badania marketingowe - teoria i praktyka, Katowice : Akademia Ekonomiczna, s. 111-120.
4
Baścik K., Kocoń D., (1985), Zależności bilansowe w równoważeniu produkcji, wymiany i konsumpcji. [W:] Problemy równowagi rynkowej : konferencja dydaktyczno-naukowa Instytutów i Katedr Ekonomiki Obrotu Towarowego i Usług. Rytro 18-20 wrzesień 1985. T.1. Część pierwsza - Makroproporcje a równowaga globalna. Część druga - Układy przestrzenne równowagi rynkowej, Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, s. 47-58.
1
@inbook{UEK:2168332661,
author = "Baścik Kazimierz and Sagan Adam",
title = "Analiza działalności promocyjnej w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej regionu ziemi żywieckiej",
booktitle = "Marketing w rozwoju regionu : (wybrane zagadnienia)",
pages = "437-446",
adress = "Szczecin",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego",
year = "2002",
isbn = "83-7241-235-9",
}
2
@inbook{UEK:2168236688,
author = "Baścik Kazimierz",
title = "Specyfika działalności marketingowej na rynku produktów rolnych",
booktitle = "Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r.",
pages = "564-572",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1996",
}
3
@inbook{UEK:2168342515,
author = "Baścik Kazimierz and Jakubowska-Łazęcka Joanna and Klimczyk-Bryk Małgorzata",
title = "Analiza preferencji konsumpcyjnych wybranych artykułów mięsnych i mleczarskich",
booktitle = "Badania marketingowe - teoria i praktyka",
pages = "111-120",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1994",
}
4
@inbook{UEK:2168267312,
author = "Baścik Kazimierz and Kocoń Danuta",
title = "Zależności bilansowe w równoważeniu produkcji, wymiany i konsumpcji",
booktitle = "Problemy równowagi rynkowej : konferencja dydaktyczno-naukowa Instytutów i Katedr Ekonomiki Obrotu Towarowego i Usług. Rytro 18-20 wrzesień 1985. T.1. Część pierwsza - Makroproporcje a równowaga globalna. Część druga - Układy przestrzenne równowagi rynkowej",
pages = "47-58",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna w Krakowie",
year = "1985",
}