Publications of the selected author
1

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 2002
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247094
2

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 2001
Physical description:
436 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239778
3

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 2000
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239932
4

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1999
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233548
5

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1998
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239974
6

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1997
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240098
7

Title:
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków. Cz. 2
Redakcja:
Publisher address:
Warszawa; Kraków: Wydaw. Naukowe PWN, 1997
Physical description:
177 s.: il.; 24 cm
Series:
(Przedsiębiorczość)
Notes:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
83-01-12481-4
Nr:
2168243724
8

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1996
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240122
9

Title:
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków
Redakcja:
Publisher address:
Warszawa; Kraków: Wydaw. Naukowe PWN, 1996
Physical description:
263, [3] s., 1 k. złoż.: il.; 24 cm
Series:
(Przedsiębiorczość)
Notes:
Bibliogr. przy wybranych rozdz.
ISBN:
83-01-12192-0
Nr:
2168255176
10

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1995
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240146
11

Title:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Number:
nr 425
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1994
Nr:
2168246566
journal / series editorial
12

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 2
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1994
Physical description:
363 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240254
13

Title:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Fogra, 1993
Physical description:
181 s.: il.; 24 cm
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242274
14

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 2.
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1993
Physical description:
363 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239700
15

Title:
Podstawy marketingu
Redakcja:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1992
Physical description:
363 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240284
1
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-1
2
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-1
3
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
4
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
5
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
6
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
7
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków. Cz. 2 / red. Jerzy ALTKORN. - Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1997. - 177 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - Przedsiębiorczość. - ISBN 83-01-12481-4
8
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
9
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków / red. Jerzy ALTKORN. - Warszawa; Kraków: Wydaw. Naukowe PWN, 1996. - 263, [3] s., 1 k. złoż. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy wybranych rozdz. - (Przedsiębiorczość). - ISBN 83-01-12192-0
10
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1995. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
11
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jerzy ALTKORN]. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1994. - nr 425. - ISSN 0208-7944
12
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
13
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Fogra, 1993. - 181 s. : il. ; 24 cm. - ISBN 83-85719-02-4
14
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
15
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Instytut Marketingu, 1992. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-0-6
1
Altkorn J. (red.), (2002), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
2
Altkorn J. (red.), (2001), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
3
Altkorn J. (red.), (2000), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
4
Altkorn J. (red.), (1999), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
5
Altkorn J. (red.), (1998), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
6
Altkorn J. (red.), (1997), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
7
Altkorn J. (red.), (1997), Zarządzanie i przedsiębiorczość: studia polskich przypadków. Cz. 2, Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 177 s.
8
Altkorn J. (red.), (1996), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
9
Altkorn J. (red.), (1996), Zarządzanie i przedsiębiorczość: studia polskich przypadków, Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 263, [3] s., 1 k. złoż.
10
Altkorn J. (red.), (1995), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
11
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jerzy ALTKORN] Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1994. - nr 425. - . - 0208-7944
12
Altkorn J. (red.), (1994), Podstawy marketingu, Wyd. 2Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
13
Altkorn J. (red.), (1993), Problemy teorii wymiany: Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, 181 s.
14
Altkorn J. (red.), (1993), Podstawy marketingu, Wyd. 2.Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
15
Altkorn J. (red.), (1992), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
1
@book{UEK:2168247094,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2002",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-1",
}
2
@book{UEK:2168239778,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2001",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-1",
}
3
@book{UEK:2168239932,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2000",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
4
@book{UEK:2168233548,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1999",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
5
@book{UEK:2168239974,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1998",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
6
@book{UEK:2168240098,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1997",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
7
@book{UEK:2168243724,
title = "Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków. Cz. 2",
adress = "Warszawa; Kraków",
publisher = "Wydaw. Naukowe PWN",
year = "1997",
issn = "",
isbn = "83-01-12481-4",
}
8
@book{UEK:2168240122,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1996",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
9
@book{UEK:2168255176,
title = "Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków",
adress = "Warszawa; Kraków",
publisher = "Wydaw. Naukowe PWN",
year = "1996",
issn = "",
isbn = "83-01-12192-0",
}
10
@book{UEK:2168240146,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1995",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
11
@misc{UEK:2168246566,
title = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1994",
}
12
@book{UEK:2168240254,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1994",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
13
@book{UEK:2168242274,
title = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika",
adress = "Kraków",
publisher = "Fogra",
year = "1993",
isbn = "83-85719-02-4",
}
14
@book{UEK:2168239700,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1993",
edition = "Wyd. 2.",
isbn = "83-900698-9-6",
}
15
@book{UEK:2168240284,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1992",
isbn = "83-900698-0-6",
}
Nauka logo
Granty logo
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Polska Bibliografia Naukowa
ORCID