Publications of the selected author

1

Author:
Title:
Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy
Publisher address:
Kraków: Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2002
Physical description:
59 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-119-0
Access mode:
Nr:
2168259294
academic script
2

Author:
Title:
Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1999
Physical description:
24 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-87239-97-6
Nr:
2168263452
academic script
3

Author:
Title:
Polityka produktu turystycznego : pomocnicze materiały dydaktyczne
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1991
Physical description:
29 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
Nr:
2168292249
academic script
4

Author:
Title:
Kanały dystrybucji usług turystycznych : pomocnicze materiały dydaktyczne
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1991
Physical description:
22, [1] s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
Nr:
2168292251
academic script
5

Title:
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1980
Physical description:
246 s.: il.; 24 cm.
Nr:
2168278467
academic script
1
Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2002. - 59 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-119-0
2
Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1999. - 24 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-87239-97-6
3
Polityka produktu turystycznego : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1991. - 29 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr.
4
Kanały dystrybucji usług turystycznych : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1991. - 22, [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr.
5
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1980. - 246 s. : il. ; 24 cm
1
Altkorn J., (2002), Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 59 s.
2
Altkorn J., (1999), Strategie marki w marketingu międzynarodowym: pomocnicze materiały dydaktyczne, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 24 s.
3
Altkorn J., (1991), Polityka produktu turystycznego: pomocnicze materiały dydaktyczne, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 29 s.
4
Altkorn J., (1991), Kanały dystrybucji usług turystycznych: pomocnicze materiały dydaktyczne, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 22, [1] s.
5
Altkorn J. (red.), (1980), Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 246 s.
1
@book{UEK:2168259294,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydaw. Akademii Ekonomicznej",
year = "2002",
isbn = "83-7252-119-0",
}
2
@book{UEK:2168263452,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "1999",
isbn = "83-87239-97-6",
}
3
@book{UEK:2168292249,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Polityka produktu turystycznego : pomocnicze materiały dydaktyczne",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1991",
}
4
@book{UEK:2168292251,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kanały dystrybucji usług turystycznych : pomocnicze materiały dydaktyczne",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1991",
}
5
@book{UEK:2168278467,
title = "Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1980",
}