Publications of the selected author

1

Title:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999
Physical description:
184, [11] s.: il.; 25 cm
Notes:
Kwestionariusz ankiety,
Research program:
Grant KBN nr 1038/HO2/97/12
ISBN:
83-911355-8-6
Nr:
2168235938
book
2

Author:
Title:
Tymczasowy przewodnik do przedmiotu "Organizacja pracy w przedsiębiorstwie handlowym"
Publisher address:
Warszawa: Centrala Spółdzielni Ogrodniczych, 1964
Physical description:
139 s.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Nr:
2168329299
book
1
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1999. - 184, [11] s. : il. ; 25 cm. - Kwestionariusz ankiety. - ISBN 83-911355-8-6
2
Tymczasowy przewodnik do przedmiotu "Organizacja pracy w przedsiębiorstwie handlowym" / Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Centrala Spółdzielni Ogrodniczych, 1964. - 139 s. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
1
Altkorn J. (red.), (1999), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce: raport z badań, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 184, [11] s.
2
Altkorn J., (1964), Tymczasowy przewodnik do przedmiotu "Organizacja pracy w przedsiębiorstwie handlowym", Warszawa : Centrala Spółdzielni Ogrodniczych, 139 s.
1
@book{UEK:2168235938,
title = "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1999",
isbn = "83-911355-8-6",
}
2
@book{UEK:2168329299,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Tymczasowy przewodnik do przedmiotu Organizacja pracy w przedsiębiorstwie handlowym",
adress = "Warszawa",
publisher = "Centrala Spółdzielni Ogrodniczych",
year = "1964",
}