Publications of the selected author

1

Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, 10 dodr.
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
Physical description:
202, [2] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-14993-0 ; 978-83-01-14993-2
Nr:
2168219212
monograph
2

Author:
Title:
Wizerunek firmy
Publisher address:
Dąbrowa Górnicza: Wyższa Szkoła Biznesu, 2004
Physical description:
212 s., [2] k. tabl. kolor.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-88936-12-3
Nr:
2168220930
monograph
3

Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, dodr. 8.
Publisher address:
Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 2004
Physical description:
202, [2] s.: rys.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Nr:
2168234550
monograph
4

Author:
Title:
Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2002
Physical description:
59 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-119-0
Access mode:
Nr:
2168259294
monograph
5

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 2002
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247094
monograph
6

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 2001
Physical description:
436 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239778
monograph
7

Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, dodr. 5
Publisher address:
Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 2000
Physical description:
202, [2] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Access mode:
Nr:
2168334961
monograph
8

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 2000
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239932
monograph
9

Author:
Title:
Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1999
Physical description:
24 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-87239-97-6
Nr:
2168263452
monograph
10

Title:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: AE Wydział Zarządzania, 1999
Physical description:
329 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr. przy ref.
ISBN:
83-911355-7-8
Nr:
2168235774
monograph
11

Title:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999
Physical description:
184, [11] s.: il.; 25 cm
Notes:
Kwestionariusz ankiety,
Research program:
Grant KBN nr 1038/HO2/97/12
ISBN:
83-911355-8-6
Nr:
2168235938
monograph
12

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1999
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233548
monograph
13

Author:
Title:
Wizualizacja firmy
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1999
Physical description:
68, [4] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-5-6
Nr:
2168289253
monograph
14

Author:
Title:
Strategia marki
Publisher address:
Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999
Physical description:
194 s.: il.; 21 cm
Series:
(Marketing bez Tajemnic)
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-208-1170-8
Nr:
2168270410
monograph
15

Title:
Leksykon marketingu
Redaktor:
, Kramer Teodor
Publisher address:
Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998
Physical description:
336 s.; 25 cm
ISBN:
83-208-1087-6
Nr:
2168239532
monograph
16

Title:
Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.)
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998
Physical description:
154 s.: il.; 24 cm.
Notes:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
83-87239-79-8
Nr:
2168236750
monograph
17

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1998
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239974
monograph
18

Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, dodr. 3
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998
Physical description:
202, [1] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Access mode:
Nr:
2168334959
monograph
19

Title:
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków. Cz. 2
Redaktor:
Publisher address:
Warszawa; Kraków: Wydaw. Naukowe PWN, 1997
Physical description:
177 s.: il.; 24 cm
Series:
(Przedsiębiorczość)
Notes:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
83-01-12481-4
Nr:
2168243724
monograph
20

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1997
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240098
monograph
21

Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, dodr.
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997
Physical description:
202, [1] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Access mode:
Nr:
2168334957
monograph
22

Title:
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków
Redaktor:
Publisher address:
Warszawa; Kraków: Wydaw. Naukowe PWN, 1996
Physical description:
263, [3] s., 1 k. złoż.: il.; 24 cm
Series:
(Przedsiębiorczość)
Notes:
Bibliogr. przy wybranych rozdz.
ISBN:
83-01-12192-0
Nr:
2168255176
monograph
23

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1996
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240122
monograph
24

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1995
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240146
monograph
25

Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, dodr.
Publisher address:
Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 1995
Physical description:
202, [2] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Access mode:
Nr:
2168334955
monograph
26

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 2
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1994
Physical description:
363 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240254
monograph
27

Author:
Title:
Marketing w turystyce
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994
Physical description:
203, [1] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Access mode:
Nr:
2168323501
monograph
28

Title:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Fogra, 1993
Physical description:
181 s.: il.; 24 cm
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242274
monograph
29

Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 2.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1993
Physical description:
363 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239700
monograph
1
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, 10 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-14993-0 ; 978-83-01-14993-2
2
Wizerunek firmy / Jerzy ALTKORN. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2004. - 212 s., [2] k. tabl. kolor. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-88936-12-3
3
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. 8. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
4
Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2002. - 59 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-119-0
5
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-1
6
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-1
7
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. 5. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
8
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
9
Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jerzy ALTKORN ; [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1999. - 24 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-87239-97-6
10
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r. / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : AE Wydział Zarządzania, 1999. - 329 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy ref. - ISBN 83-911355-7-8
11
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1999. - 184, [11] s. : il. ; 25 cm. - Kwestionariusz ankiety. - ISBN 83-911355-8-6
12
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
13
Wizualizacja firmy / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68, [4] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-5-6
14
Strategia marki / Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - (Marketing bez Tajemnic). - ISBN 83-208-1170-8
15
Leksykon marketingu / red. Jerzy ALTKORN i Teodor Kramer. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 336 s. ; 25 cm. - ISBN 83-208-1087-6
16
Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.) / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998. - 154 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 83-87239-79-8
17
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
18
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. - 202, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
19
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków. Cz. 2 / red. Jerzy ALTKORN. - Warszawa; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1997. - 177 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - (Przedsiębiorczość). - ISBN 83-01-12481-4
20
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
21
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997. - 202, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
22
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków / red. Jerzy ALTKORN. - Warszawa; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1996. - 263, [3] s., 1 k. złoż. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy wybranych rozdz. - (Przedsiębiorczość). - ISBN 83-01-12192-0
23
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
24
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
25
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1995. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
26
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1994. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
27
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994. - 203, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
28
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Fogra, 1993. - 181 s. : il. ; 24 cm. - ISBN 83-85719-02-4
29
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
1
Altkorn J., (2006), Marketing w turystyce, Wyd. 1, 10 dodr.Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 202, [2] s.
2
Altkorn J., (2004), Wizerunek firmy, Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 212 s., [2] k. tabl. kolor.
3
Altkorn J., (2004), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr. 8.Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 202, [2] s.
4
Altkorn J., (2002), Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wiktor J. (red. nauk.), Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 59 s.
5
Altkorn J. (red.), (2002), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
6
Altkorn J. (red.), (2001), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
7
Altkorn J., (2000), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr. 5Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 202, [2] s.
8
Altkorn J. (red.), (2000), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
9
Altkorn J., (1999), Strategie marki w marketingu międzynarodowym: pomocnicze materiały dydaktyczne, Szromnik A. (red. nauk.), Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 24 s.
10
Altkorn J. (red.), (1999), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce: materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie: Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r., Kraków : AE Wydział Zarządzania, 329 s.
11
Altkorn J. (red.), (1999), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce: raport z badań, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 184, [11] s.
12
Altkorn J. (red.), (1999), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
13
Altkorn J., (1999), Wizualizacja firmy, Kraków : Instytut Marketingu, 68, [4] s.
14
Altkorn J., (1999), Strategia marki, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 194 s.
15
Altkorn J., Kramer T. (red.), (1998), Leksykon marketingu, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 336 s.
16
Altkorn J. (red.), (1998), Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki: materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie: (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.), Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 154 s.
17
Altkorn J. (red.), (1998), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
18
Altkorn J., (1998), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr. 3Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 202, [1] s.
19
Altkorn J. (red.), (1997), Zarządzanie i przedsiębiorczość: studia polskich przypadków. Cz. 2, Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 177 s.
20
Altkorn J. (red.), (1997), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
21
Altkorn J., (1997), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr.Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 202, [1] s.
22
Altkorn J. (red.), (1996), Zarządzanie i przedsiębiorczość: studia polskich przypadków, Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 263, [3] s., 1 k. złoż.
23
Altkorn J. (red.), (1996), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
24
Altkorn J. (red.), (1995), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
25
Altkorn J., (1995), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr.Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 202, [2] s.
26
Altkorn J. (red.), (1994), Podstawy marketingu, Wyd. 2Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
27
Altkorn J., (1994), Marketing w turystyce, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 203, [1] s.
28
Altkorn J. (red.), (1993), Problemy teorii wymiany: Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, 181 s.
29
Altkorn J. (red.), (1993), Podstawy marketingu, Wyd. 2.Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
1
@book{UEK:2168219212,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "2006",
edition = "Wyd. 1, 10 dodr.",
isbn = "83-01-14993-0 ; 978-83-01-14993-2",
}
2
@book{UEK:2168220930,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wizerunek firmy",
adress = "Dąbrowa Górnicza",
publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu",
year = "2004",
isbn = "83-88936-12-3",
}
3
@book{UEK:2168234550,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydaw. Naukowe PWN",
year = "2004",
edition = "Wyd. 1, dodr. 8.",
isbn = "83-01-11295-6",
}
4
@book{UEK:2168259294,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydaw. Akademii Ekonomicznej",
year = "2002",
isbn = "83-7252-119-0",
}
7
@book{UEK:2168334961,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydaw. Naukowe PWN",
year = "2000",
edition = "Wyd. 1, dodr. 5",
isbn = "83-01-11295-6",
}
9
@book{UEK:2168263452,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "1999",
isbn = "83-87239-97-6",
}
13
@book{UEK:2168289253,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wizualizacja firmy",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1999",
isbn = "83-900698-5-6",
}
14
@book{UEK:2168270410,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Strategia marki",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne",
year = "1999",
issn = "",
isbn = "83-208-1170-8",
}
18
@book{UEK:2168334959,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1998",
edition = "Wyd. 1, dodr. 3",
isbn = "83-01-11295-6",
}
21
@book{UEK:2168334957,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1997",
edition = "Wyd. 1, dodr.",
isbn = "83-01-11295-6",
}
25
@book{UEK:2168334955,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydaw. Naukowe PWN",
year = "1995",
edition = "Wyd. 1, dodr.",
isbn = "83-01-11295-6",
}
27
@book{UEK:2168323501,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1994",
isbn = "83-01-11295-6",
}