Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, 10 dodr.
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
Physical description:
202, [2] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-14993-0 ; 978-83-01-14993-2
Nr:
2168219212
monograph
|
Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, dodr. 8.
Publisher address:
Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 2004
Physical description:
202, [2] s.: rys.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Nr:
2168234550
monograph
|
Author:
Title:
Wizerunek firmy
Publisher address:
Dąbrowa Górnicza: Wyższa Szkoła Biznesu, 2004
Physical description:
212 s., [2] k. tabl. kolor.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-88936-12-3
Nr:
2168220930
monograph
|
Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 2002
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247094
monograph
|
Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 2001
Physical description:
436 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239778
monograph
|
Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 2000
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239932
monograph
|
Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, dodr. 5
Publisher address:
Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 2000
Physical description:
202, [2] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Access mode:
Nr:
2168334961
monograph
|
Author:
Title:
Strategia marki
Publisher address:
Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999
Physical description:
194 s.: il.; 21 cm
Series:
(Marketing bez Tajemnic)
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-208-1170-8
Nr:
2168270410
monograph
|
Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1999
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233548
monograph
|
Author:
Title:
Wizualizacja firmy
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1999
Physical description:
68, [4] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-5-6
Nr:
2168289253
monograph
|
Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1998
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239974
monograph
|
Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, dodr. 3
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998
Physical description:
202, [1] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Access mode:
Nr:
2168334959
monograph
|
Title:
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków. Cz. 2
Redaktor:
Publisher address:
Warszawa; Kraków: Wydaw. Naukowe PWN, 1997
Physical description:
177 s.: il.; 24 cm
Series:
(Przedsiębiorczość)
Notes:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
83-01-12481-4
Nr:
2168243724
monograph
|
Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, dodr.
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997
Physical description:
202, [1] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Access mode:
Nr:
2168334957
monograph
|
Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1997
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240098
monograph
|
Title:
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków
Redaktor:
Publisher address:
Warszawa; Kraków: Wydaw. Naukowe PWN, 1996
Physical description:
263, [3] s., 1 k. złoż.: il.; 24 cm
Series:
(Przedsiębiorczość)
Notes:
Bibliogr. przy wybranych rozdz.
ISBN:
83-01-12192-0
Nr:
2168255176
monograph
|
Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1996
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240122
monograph
|
Author:
Title:
Marketing w turystyce
Edition:
Wyd. 1, dodr.
Publisher address:
Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 1995
Physical description:
202, [2] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Access mode:
Nr:
2168334955
monograph
|
Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1995
Physical description:
436 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240146
monograph
|
Author:
Title:
Marketing w turystyce
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994
Physical description:
203, [1] s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Access mode:
Nr:
2168323501
monograph
|
Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 2
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1994
Physical description:
363 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240254
monograph
|
Title:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Fogra, 1993
Physical description:
181 s.: il.; 24 cm
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242274
monograph
|
Title:
Podstawy marketingu
Edition:
Wyd. 2.
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1993
Physical description:
363 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239700
monograph
|
Title:
Podstawy marketingu
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Instytut Marketingu, 1992
Physical description:
363 s.: il.; 21 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240284
monograph
|
25
Author:
Title:
Samorząd w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi
Publisher address:
Warszawa: Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1986
Physical description:
91, [1] s.; 24 cm.
Series:
(Monografie i Syntezy - Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji ; 37)
Notes:
Bibliogr.
Nr:
2168237814
monograph
|
26
Title:
Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1984
Physical description:
129 s.; 24 cm.
Notes:
Rez., summ.,
Nr:
2168257246
monograph
|
27
Title:
Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 1
Redaktor:
Publisher address:
Warszawa: Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1983
Physical description:
52 s.: il.; 24 cm.
Series:
(Materiały Informacyjno-Szkoleniowe. Reforma rynku ; 4)
Nr:
2168270852
monograph
|
28
Title:
Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 2
Redaktor:
Publisher address:
Warszawa: Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1983
Physical description:
59 s.: il.; 24 cm.
Series:
(Materiały Informacyjno-Szkoleniowe. Reforma rynku ; 5)
Nr:
2168330869
monograph
|
1
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, 10 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-14993-0 ; 978-83-01-14993-2
|
2
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. 8. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
|
3
Wizerunek firmy / Jerzy ALTKORN. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2004. - 212 s., [2] k. tabl. kolor. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-88936-12-3
|
4
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-1
|
5
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-1
|
6
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
|
7
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. 5. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
|
8
Strategia marki / Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - (Marketing bez Tajemnic). - ISBN 83-208-1170-8
|
9
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
|
10
Wizualizacja firmy / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68, [4] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-5-6
|
11
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
|
12
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. - 202, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
|
13
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków. Cz. 2 / red. Jerzy ALTKORN. - Warszawa; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1997. - 177 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - (Przedsiębiorczość). - ISBN 83-01-12481-4
|
14
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997. - 202, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
|
15
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
|
16
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków / red. Jerzy ALTKORN. - Warszawa; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1996. - 263, [3] s., 1 k. złoż. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy wybranych rozdz. - (Przedsiębiorczość). - ISBN 83-01-12192-0
|
17
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
|
18
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1995. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
|
19
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
|
20
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994. - 203, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
|
21
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1994. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
|
22
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Fogra, 1993. - 181 s. : il. ; 24 cm. - ISBN 83-85719-02-4
|
23
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
|
24
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Instytut Marketingu, 1992. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-0-6
|
25
Samorząd w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi / Jerzy ALTKORN, Anna CZUBAŁA. - Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1986. - 91, [1] s. ; 24 cm. - Bibliogr. - (Monografie i Syntezy / Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, ISSN 0239-7498 ; 37)
|
26
Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej / red. i kier. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1984. - 129 s. ; 24 cm. - Rez., summ.
|
27
Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 1 / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1983. - 52 s. : il. ; 24 cm. - (Materiały Informacyjno-Szkoleniowe. Reforma rynku ; 4)
|
28
Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 2 / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1983. - 59 s. : il. ; 24 cm. - (Materiały Informacyjno-Szkoleniowe. Reforma rynku ; 5)
|
1
Altkorn J., (2006), Marketing w turystyce, Wyd. 1, 10 dodr.Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 202, [2] s.
|
2
Altkorn J., (2004), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr. 8.Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 202, [2] s.
|
3
Altkorn J., (2004), Wizerunek firmy, Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 212 s., [2] k. tabl. kolor.
|
4
Altkorn J. (red.), (2002), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
5
Altkorn J. (red.), (2001), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
6
Altkorn J. (red.), (2000), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
7
Altkorn J., (2000), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr. 5Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 202, [2] s.
|
8
Altkorn J., (1999), Strategia marki, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 194 s.
|
9
Altkorn J. (red.), (1999), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
10
Altkorn J., (1999), Wizualizacja firmy, Kraków : Instytut Marketingu, 68, [4] s.
|
11
Altkorn J. (red.), (1998), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
12
Altkorn J., (1998), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr. 3Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 202, [1] s.
|
13
Altkorn J. (red.), (1997), Zarządzanie i przedsiębiorczość: studia polskich przypadków. Cz. 2, Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 177 s.
|
14
Altkorn J., (1997), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr.Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 202, [1] s.
|
15
Altkorn J. (red.), (1997), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
16
Altkorn J. (red.), (1996), Zarządzanie i przedsiębiorczość: studia polskich przypadków, Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 263, [3] s., 1 k. złoż.
|
17
Altkorn J. (red.), (1996), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
18
Altkorn J., (1995), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr.Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 202, [2] s.
|
19
Altkorn J. (red.), (1995), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
20
Altkorn J., (1994), Marketing w turystyce, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 203, [1] s.
|
21
Altkorn J. (red.), (1994), Podstawy marketingu, Wyd. 2Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
|
22
Altkorn J. (red.), (1993), Problemy teorii wymiany: Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, 181 s.
|
23
Altkorn J. (red.), (1993), Podstawy marketingu, Wyd. 2.Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
|
24
Altkorn J. (red.), (1992), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
|
25
Altkorn J., Czubała A., (1986), Samorząd w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi, (Monografie i Syntezy - Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, 37), Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 91, [1] s.
|
26
Altkorn J. (red.), (1984), Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 129 s.
|
27
Altkorn J. (red.), (1983), Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 1, Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 52 s.
|
28
Altkorn J. (red.), (1983), Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 2, Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 59 s.
|
1
@book{UEK:2168219212,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Marketing w turystyce", adress = "Warszawa", publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN", year = "2006", edition = "Wyd. 1, 10 dodr.", isbn = "83-01-14993-0 ; 978-83-01-14993-2", } |
2
@book{UEK:2168234550,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Marketing w turystyce", adress = "Warszawa", publisher = "Wydaw. Naukowe PWN", year = "2004", edition = "Wyd. 1, dodr. 8.", isbn = "83-01-11295-6", } |
3
@book{UEK:2168220930,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wizerunek firmy", adress = "Dąbrowa Górnicza", publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu", year = "2004", isbn = "83-88936-12-3", } |
4
@book{UEK:2168247094,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2002", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
5
@book{UEK:2168239778,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2001", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
6
@book{UEK:2168239932,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2000", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
7
@book{UEK:2168334961,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Marketing w turystyce", adress = "Warszawa", publisher = "Wydaw. Naukowe PWN", year = "2000", edition = "Wyd. 1, dodr. 5", isbn = "83-01-11295-6", } |
8
@book{UEK:2168270410,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Strategia marki", adress = "Warszawa", publisher = "Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne", year = "1999", issn = "", isbn = "83-208-1170-8", } |
9
@book{UEK:2168233548,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
10
@book{UEK:2168289253,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wizualizacja firmy", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", isbn = "83-900698-5-6", } |
11
@book{UEK:2168239974,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1998", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
12
@book{UEK:2168334959,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Marketing w turystyce", adress = "Warszawa", publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN", year = "1998", edition = "Wyd. 1, dodr. 3", isbn = "83-01-11295-6", } |
13
@book{UEK:2168243724,
title = "Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Warszawa; Kraków", publisher = "Wydaw. Naukowe PWN", year = "1997", issn = "", isbn = "83-01-12481-4", } |
14
@book{UEK:2168334957,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Marketing w turystyce", adress = "Warszawa", publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN", year = "1997", edition = "Wyd. 1, dodr.", isbn = "83-01-11295-6", } |
15
@book{UEK:2168240098,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1997", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
16
@book{UEK:2168255176,
title = "Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Warszawa; Kraków", publisher = "Wydaw. Naukowe PWN", year = "1996", issn = "", isbn = "83-01-12192-0", } |
17
@book{UEK:2168240122,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1996", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
18
@book{UEK:2168334955,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Marketing w turystyce", adress = "Warszawa", publisher = "Wydaw. Naukowe PWN", year = "1995", edition = "Wyd. 1, dodr.", isbn = "83-01-11295-6", } |
19
@book{UEK:2168240146,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1995", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
20
@book{UEK:2168323501,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Marketing w turystyce", adress = "Warszawa", publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN", year = "1994", isbn = "83-01-11295-6", } |
21
@book{UEK:2168240254,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1994", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
22
@book{UEK:2168242274,
title = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Fogra", year = "1993", isbn = "83-85719-02-4", } |
23
@book{UEK:2168239700,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1993", edition = "Wyd. 2.", isbn = "83-900698-9-6", } |
24
@book{UEK:2168240284,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1992", isbn = "83-900698-0-6", } |
25
@book{UEK:2168237814,
author = "Altkorn Jerzy and Czubała Anna", title = "Samorząd w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi", adress = "Warszawa", publisher = "Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj", year = "1986", issn = "0239-7498", } |
26
@book{UEK:2168257246,
title = "Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1984", } |
27
@book{UEK:2168270852,
title = "Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Warszawa", publisher = "Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj", year = "1983", issn = "", } |
28
@book{UEK:2168330869,
title = "Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Warszawa", publisher = "Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj", year = "1983", issn = "", } |