Author:
Title:
Zróżnicowanie rynków a filozofia marki = Market Differentiation vs. Brand Philosophy
Source:
Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003, s. 271-277. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-4-3
Nr:
2166597137
chapter in conference materials
See main document
|
2
Author:
Title:
Identita firmy a marketingove strategie
Source:
Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management = Ekonomicá teória a prax - dnes a zajtra. Sekcia 8, ^Marketingové riadenie - Banská Bystrica: Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2002, s. 1-3. - Summ.
Series:
(Acta Oeconomica ; No 13)
ISBN:
80-8055-598-2
Nr:
2168239364
chapter in conference materials
|
Author:
Conference:
VII Kongres Ekonomistów Polskich nt. "Ekonomia w epoce cywilizacji informacyjnej", Warszawa, Polska, od 2001-01-25 do 2001-01-26
Title:
Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw
Source:
Przedsiębiorczość i konkurencyjność. T. 4 / red. Joanna Kotowicz-Jawor - Warszawa: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2001, s. 267-277
ISBN:
83-11-09358-X
Nr:
2168324641
chapter in conference materials
|
Author:
Title:
Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets
Source:
Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium / ed. by Jaroslav Ďad'o, Jan W. WIKTOR - Cracow; Banská Bystrica: University of Economics; Matej Bel University, 2000, s. 19-26. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-6-X
Nr:
2168225120
chapter in conference materials
See main document
|
Author:
Title:
Siły konkurencji na jednoczącym się rynku europejskim : wstępny zapis problemów marketingowych = Competitive Factors on the United European Market : Introductory Outline of Marketing Problems
Source:
Euromarketing : koncepcje, strategie, metody : materiały II sympozjum marketingu międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 1999, s. 22-32. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-9-4
Nr:
2168233454
chapter in conference materials
See main document
|
6
Author:
Conference:
XIII Ogólnopolska Konferencja "Wyzwania Unii Europejskiej dla postaw, umiejętności i wiedzy przyszłych menedżerów", Łódź, Polska, od 1999-11-05 do 1999-11-06
Title:
Kształcenie przyszłych menedżerów a prawo Greshama = Education of Future Managers and Gresham's Law
Source:
Wyzwania Unii Europejskiej dla postaw, umiejętności i wiedzy przyszłych menedżerów / red. Jerzy Dietl, Zofia Sapijaszka - Łódź: Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, 1999, s. 83-90. - Summ.
ISBN:
83-910763-0-X
Nr:
2168324637
chapter in conference materials
|
Author:
Title:
Polityka produktu w opiniach przedsiębiorstw i ekspertów = Product Policy in Opinions of Companies and Experts
Source:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r. / red. Jerzy ALTKORN1999, s. 69-81. - Summ.
ISBN:
83-911355-7-8
Nr:
2168235792
chapter in conference materials
See main document
|
Author:
Title:
Marka na głównych rynkach świata = Brand Names on Major Global Markets
Source:
Współczesne problemy marketingu międzynarodowego : materiały I Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1998, s. 85-91. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-910502-9-7
Nr:
2168224644
chapter in conference materials
See main document
|
Author:
Title:
Elementy formowania tożsamości przedsiębiorstwa = Elements of the Enterprise identity Formulation
Source:
Konsument, przedsiębiorstwo, przestrzeń. [1] - Katowice: Centrum Badań i Ekspertyz; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1998, s. 275-284. - Summ.
ISBN:
83-908267-2-0
Nr:
2168233918
chapter in conference materials
|
10
Author:
Title:
Segmenty europejskich konsumentów
Source:
Vybrané problémy teórie obchodu (zborník z medzinárodnej konferencie) - Bratislava: Vybrané problémy teórie obchodu, 1997, s. 23-30
ISBN:
80-225-0934-5
Nr:
2168324621
chapter in conference materials
|
11
Author:
Title:
Kulturowe i językowe aspekty znaków towarowych
Source:
Przedsiębiorstwo, marketing, strategie - Katowice: Akademia Ekonomiczna, 1995, s. 235-241. - Referat z konferencji
ISBN:
83-904826-0-6
Nr:
2168253718
chapter in conference materials
|
Author:
Title:
Problemy adaptacji marketingu przez sektor usługowy w Polsce
Source:
Marketing w usługach / [red. Józef Garczarczyk i Kazimierz Rogoziński] - Poznań: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1994, s. 9-15
Nr:
2168273808
chapter in conference materials
|
13
Author:
Title:
Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań)
Source:
Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji) / red. Józefa Kramer - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1993, s. 185-191
Nr:
2168244536
chapter in conference materials
|
14
Author:
Title:
Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym. [Cz. 1]
Source:
Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym : (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r. - Kraków; Praga: Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze, 1987, s. 1-27
Nr:
2168262196
chapter in conference materials
|
15
Author:
Title:
Funkcjonowanie samorządu pracowniczego w przedsiębiorstwach handlowych
Source:
Materiały na konferencję naukową na temat : Możliwości i perspektywy działania samorządu załogi przedsiębiorstw państwowych - Kraków: TNOiK, 1986, s. 17-31
Nr:
2168271578
chapter in conference materials
|
1
Zróżnicowanie rynków a filozofia marki = Market Differentiation vs. Brand Philosophy / Jerzy ALTKORN // W: Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR. - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003. - S. 271-277. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-4-3
|
2
Identita firmy a marketingove strategie / Jerzy ALTKORN // W: Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management = Ekonomicá teória a prax - dnes a zajtra. Sekcia 8, ^Marketingové riadenie. - Banská Bystrica: Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2002. - (Acta Oeconomica ; No 13). - S. 1-3. - Summ. - ISBN 80-8055-598-2
|
3
Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw / Jerzy ALTKORN // W: Przedsiębiorczość i konkurencyjność. T. 4 / red. Joanna Kotowicz-Jawor. - Warszawa: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2001. - S. 267-277. - ISBN 83-11-09358-X
|
4
Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets / Jerzy ALTKORN // W: Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium / ed. by Jaroslav Ďad'o, Jan W. WIKTOR. - Cracow; Banská Bystrica: University of Economics; Matej Bel University, 2000. - S. 19-26. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-6-X
|
5
Siły konkurencji na jednoczącym się rynku europejskim : wstępny zapis problemów marketingowych = Competitive Factors on the United European Market : Introductory Outline of Marketing Problems / Jerzy ALTKORN // W: Euromarketing : koncepcje, strategie, metody : materiały II sympozjum marketingu międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR. - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 1999. - S. 22-32. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-9-4
|
6
Kształcenie przyszłych menedżerów a prawo Greshama = Education of Future Managers and Gresham's Law / Jerzy ALTKORN // W: Wyzwania Unii Europejskiej dla postaw, umiejętności i wiedzy przyszłych menedżerów / red. Jerzy Dietl, Zofia Sapijaszka. - Łódź: Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, 1999. - S. 83-90. - Summ. - ISBN 83-910763-0-X
|
7
Polityka produktu w opiniach przedsiębiorstw i ekspertów = Product Policy in Opinions of Companies and Experts / Jerzy ALTKORN // W: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r. / red. Jerzy ALTKORN. - (1999), s. 69-81. - Summ. - ISBN 83-911355-7-8
|
8
Marka na głównych rynkach świata = Brand Names on Major Global Markets / Jerzy ALTKORN // W: Współczesne problemy marketingu międzynarodowego : materiały I Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR. - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1998. - S. 85-91. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-910502-9-7
|
9
Elementy formowania tożsamości przedsiębiorstwa = Elements of the Enterprise identity Formulation / Jerzy ALTKORN // W: Konsument, przedsiębiorstwo, przestrzeń. [1]. - Katowice: Centrum Badań i Ekspertyz; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1998. - S. 275-284. - Summ. - ISBN 83-908267-2-0
|
10
Segmenty europejskich konsumentów / Jerzy ALTKORN // W: Vybrané problémy teórie obchodu (zborník z medzinárodnej konferencie). - Bratislava: Vybrané problémy teórie obchodu, 1997. - S. 23-30. - ISBN 80-225-0934-5
|
11
Kulturowe i językowe aspekty znaków towarowych / Jerzy ALTKORN // W: Przedsiębiorstwo, marketing, strategie. - Katowice: Akademia Ekonomiczna, 1995. - S. 235-241. - Referat z konferencji. - ISBN 83-904826-0-6
|
12
Problemy adaptacji marketingu przez sektor usługowy w Polsce / Jerzy ALTKORN // W: Marketing w usługach : Błażejewko, 19-20 września 1994 / [red. Józef Garczarczyk i Kazimierz Rogoziński]. - Poznań: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1994. - S. 9-15
|
13
Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań) / Jerzy ALTKORN // W: Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji) / red. Józefa Kramer. - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1993. - S. 185-191
|
14
Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym. [Cz. 1]. [Cz. 1] / Jerzy ALTKORN, Jan WIKTOR // W: Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym : (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r. - Kraków; Praga: Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze, [1987]. - S. 1-27
|
15
Funkcjonowanie samorządu pracowniczego w przedsiębiorstwach handlowych / Jerzy ALTKORN, Anna CZUBAŁA // W: Materiały na konferencję naukową na temat : Możliwości i perspektywy działania samorządu załogi przedsiębiorstw państwowych. - Kraków: TNOiK, 1986. - S. 17-31
|
1
Altkorn J., (2003), Zróżnicowanie rynków a filozofia marki. [W:] Wiktor J. (red.), Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego, Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, s. 271-277.
|
2
Altkorn J., (2002), Identita firmy a marketingove strategie. [W:] Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management, Banská Bystrica : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, s. 1-3.
|
3
Altkorn J., (2001), Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw. [W:] Kotowicz-Jawor J. (red.), Przedsiębiorczość i konkurencyjność, T. 4, Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, s. 267-277.
|
4
Altkorn J., (2000), Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets. [W:] Ďad'o J., Wiktor J. (red.), Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium, Cracow : University of Economics; Banská Bystrica: Matej Bel University, s. 19-26.
|
5
Altkorn J., (1999), Siły konkurencji na jednoczącym się rynku europejskim : wstępny zapis problemów marketingowych. [W:] Wiktor J. (red.), Euromarketing : koncepcje, strategie, metody : materiały II sympozjum marketingu międzynarodowego, Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, s. 22-32.
|
6
Altkorn J., (1999), Kształcenie przyszłych menedżerów a prawo Greshama. [W:] Dietl J., Sapijaszka Z. (red.), Wyzwania Unii Europejskiej dla postaw, umiejętności i wiedzy przyszłych menedżerów, Łódź : Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, s. 83-90.
|
7
Altkorn J., (1999), Polityka produktu w opiniach przedsiębiorstw i ekspertów. [W:] Altkorn J. (red.), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r, s. 69-81.
|
8
Altkorn J., (1998), Marka na głównych rynkach świata. [W:] Wiktor J. (red.), Współczesne problemy marketingu międzynarodowego : materiały I Sympozjum Marketingu Międzynarodowego, Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, s. 85-91.
|
9
Altkorn J., (1998), Elementy formowania tożsamości przedsiębiorstwa. [W:] Konsument, przedsiębiorstwo, przestrzeń. [1], Katowice : Centrum Badań i Ekspertyz : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 275-284.
|
10
Altkorn J., (1997), Segmenty europejskich konsumentów. [W:] Vybrané problémy teórie obchodu (zborník z medzinárodnej konferencie), Bratislava : Vybrané problémy teórie obchodu, s. 23-30.
|
11
Altkorn J., (1995), Kulturowe i językowe aspekty znaków towarowych. [W:] Przedsiębiorstwo, marketing, strategie, Katowice : Akademia Ekonomiczna, s. 235-241.
|
12
Altkorn J., (1994), Problemy adaptacji marketingu przez sektor usługowy w Polsce. [W:] Garczarczyk J., Rogoziński K. (red.), Marketing w usługach: Błażejewko, 19-20 września 1994, Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, s. 9-15.
|
13
Altkorn J., (1993), Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań). [W:] Kramer J. (red.), Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji), Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 185-191.
|
14
Altkorn J., Wiktor J., (1987), Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym. [Cz. 1]. [W:] Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym : (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r, Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Praga: Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze, s. 1-27.
|
15
Altkorn J., Czubała A., (1986), Funkcjonowanie samorządu pracowniczego w przedsiębiorstwach handlowych. [W:] Materiały na konferencję naukową na temat : Możliwości i perspektywy działania samorządu załogi przedsiębiorstw państwowych, Kraków : TNOiK, s. 17-31.
|
1
@inbook{mkaUEK:2166597137,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Zróżnicowanie rynków a filozofia marki", booktitle = "Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego", pages = "271-277", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania", year = "2003", isbn = "83-911355-4-3", } |
2
@inbook{mkaUEK:2168239364,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Identita firmy a marketingove strategie", booktitle = "Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management", pages = "1-3", adress = "Banská Bystrica", publisher = "Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici", year = "2002", issn = "", isbn = "80-8055-598-2", } |
3
@inbook{mkaUEK:2168324641,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw", booktitle = "Przedsiębiorczość i konkurencyjność. T. 4", pages = "267-277", adress = "Warszawa", publisher = "Polskie Towarzystwo Ekonomiczne", year = "2001", isbn = "83-11-09358-X", } |
4
@inbook{mkaUEK:2168225120,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets", booktitle = "Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium", pages = "19-26", adress = "Cracow; Banská Bystrica", publisher = "University of Economics; Matej Bel University", year = "2000", isbn = "83-911355-6-X", } |
5
@inbook{mkaUEK:2168233454,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Siły konkurencji na jednoczącym się rynku europejskim : wstępny zapis problemów marketingowych", booktitle = "Euromarketing : koncepcje, strategie, metody : materiały II sympozjum marketingu międzynarodowego", pages = "22-32", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania", year = "1999", isbn = "83-911355-9-4", } |
6
@inbook{mkaUEK:2168324637,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Kształcenie przyszłych menedżerów a prawo Greshama", booktitle = "Wyzwania Unii Europejskiej dla postaw, umiejętności i wiedzy przyszłych menedżerów", pages = "83-90", adress = "Łódź", publisher = "Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości", year = "1999", isbn = "83-910763-0-X", } |
7
@inbook{mkaUEK:2168235792,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu w opiniach przedsiębiorstw i ekspertów", booktitle = "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r.", pages = "69-81", year = "1999", isbn = "83-911355-7-8", } |
8
@inbook{mkaUEK:2168224644,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Marka na głównych rynkach świata", booktitle = "Współczesne problemy marketingu międzynarodowego : materiały I Sympozjum Marketingu Międzynarodowego", pages = "85-91", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna w Krakowie", year = "1998", isbn = "83-910502-9-7", } |
9
@inbook{mkaUEK:2168233918,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Elementy formowania tożsamości przedsiębiorstwa", booktitle = "Konsument, przedsiębiorstwo, przestrzeń. [1]", pages = "275-284", adress = "Katowice", publisher = "Centrum Badań i Ekspertyz; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego", year = "1998", isbn = "83-908267-2-0", } |
10
@inbook{mkaUEK:2168324621,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmenty europejskich konsumentów", booktitle = "Vybrané problémy teórie obchodu (zborník z medzinárodnej konferencie)", pages = "23-30", adress = "Bratislava", publisher = "Vybrané problémy teórie obchodu", year = "1997", isbn = "80-225-0934-5", } |
11
@inbook{mkaUEK:2168253718,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Kulturowe i językowe aspekty znaków towarowych", booktitle = "Przedsiębiorstwo, marketing, strategie", pages = "235-241", adress = "Katowice", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1995", isbn = "83-904826-0-6", } |
12
@inbook{mkaUEK:2168273808,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Problemy adaptacji marketingu przez sektor usługowy w Polsce", booktitle = "Marketing w usługach", pages = "9-15", adress = "Poznań", publisher = "Akademia Ekonomiczna w Poznaniu", year = "1994", } |
13
@inbook{mkaUEK:2168244536,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań)", booktitle = "Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji)", pages = "185-191", adress = "Katowice", publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego", year = "1993", } |
14
@inbook{mkaUEK:2168262196,
author = "Jerzy Altkorn and Jan Wiktor", title = "Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym", booktitle = "Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym : (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r.", pages = "1-27", adress = "Kraków; Praga", publisher = "Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze", year = "1987", } |
15
@inbook{mkaUEK:2168271578,
author = "Jerzy Altkorn and Anna Czubała", title = "Funkcjonowanie samorządu pracowniczego w przedsiębiorstwach handlowych", booktitle = "Materiały na konferencję naukową na temat : Możliwości i perspektywy działania samorządu załogi przedsiębiorstw państwowych", pages = "17-31", adress = "Kraków", publisher = "TNOiK", year = "1986", } |